Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Moderator: gacciZm
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Šajā tēmā būtu visai daudz ko ierakstīt, bet parādīšu pēdējo lielāko konstrukciju
Ideja par jaudīgu paštaisītu gaisa kompresoru radās tad kad bija trešais žigulis un bija vajadzība pēc strūklošanas, par grīdas un bagāžnieka strūklošanu vidējā cena bija tāda, ka varēja nopirkt citu žiguli un arī tas, ka saimniecība strūklošanas darbi ir vajadzīgi bieži nolēmu taisīt kompresoru un strūklas tvertni.
Bija doma vai tik nevar kompresoru būvēt no auto dzinēja un Izpētot rūpniecisko kompresoru konstrukciju sapratu, ka var un sāku meklēt vai kāds to jau nav darījis. Latvijā neko arī neatradu, bet kolēģis no Krievijas gan bija uzbūvējis kompresoru no žiguļa motora. Viņiem paštaisīto kompresoru būvniecība ir visai attīstīta, top tur visādi brīnumi, kompaktākiem variantiem motori tiek zāģētu uz pusēm un visādi citādi varianti.
Manam aparātam sākumā bija cita konstrukcija, bet par to šobrīd nestāstīšu. Jautāsiet kāpēc piedīšana ar benzīna dzinēju? pirmkārt mājās ir tikai vienfāzes elektrība, lai pagriestu kompresoru vajag vismaz 5kW motoru, varēja caur kārbu ar elektromotoru piedzīt, bet tā kā sistēma ir vajadzīga autonoma tad arī šada konstrukcija.
Tilts saīsināts mo mitsubishi colt/lancer:
Te pirmais video :buttrockxtreme:
Pēc ielādēšanas youtube kvalitāte kā izmainījās uz sliktāku
http://www.youtube.com/watch?v=Owt1vZAU2Vo
Rezumē ir tāds, ka sistēma ir darbspējīga un reāli ar to var strādāt, protams ir posmi kas tiks pilveidoti.
Dārza šļūtenes pārvads no kompresora uz resīveri parsteidzoši, bet iztur 10 atmosfēras, tā protams tur nepaliks, pārvads tiks taisīts no metāla caurulēm!
Vēl tiks izveidota iespēja pieslēgt papildus resīverus jo šis 100l resīveris uz to ražibu ko spējīgs sapumpēt kompresors būs/ir par mazu.
Aptuvenā ražiba ir 1200Lminūtē griežoties ar 1000rpm/min. bet izņemot izplūdes vārstu ražibu var būtiski palielināt, tas gan pagaidām nav nepieciešams.
Ir tapis arī smilšu strūklas aparāts, process iet uz beigām, apskatīt var šeit http://motoentuziasti.lv/forum/pasizgat ... -t867.html kopš publikācījas motoentuziastos ir izmainījusies gaisa padeve, lai būtu efektīvāk, bet par to citreiz ja kādam interesē.
Tā kā kad viss būs gatavs būs pieejama strūklošana Rīgā, Sarkandavgavas rajonā
Ideja par jaudīgu paštaisītu gaisa kompresoru radās tad kad bija trešais žigulis un bija vajadzība pēc strūklošanas, par grīdas un bagāžnieka strūklošanu vidējā cena bija tāda, ka varēja nopirkt citu žiguli un arī tas, ka saimniecība strūklošanas darbi ir vajadzīgi bieži nolēmu taisīt kompresoru un strūklas tvertni.
Bija doma vai tik nevar kompresoru būvēt no auto dzinēja un Izpētot rūpniecisko kompresoru konstrukciju sapratu, ka var un sāku meklēt vai kāds to jau nav darījis. Latvijā neko arī neatradu, bet kolēģis no Krievijas gan bija uzbūvējis kompresoru no žiguļa motora. Viņiem paštaisīto kompresoru būvniecība ir visai attīstīta, top tur visādi brīnumi, kompaktākiem variantiem motori tiek zāģētu uz pusēm un visādi citādi varianti.
Manam aparātam sākumā bija cita konstrukcija, bet par to šobrīd nestāstīšu. Jautāsiet kāpēc piedīšana ar benzīna dzinēju? pirmkārt mājās ir tikai vienfāzes elektrība, lai pagriestu kompresoru vajag vismaz 5kW motoru, varēja caur kārbu ar elektromotoru piedzīt, bet tā kā sistēma ir vajadzīga autonoma tad arī šada konstrukcija.
Tilts saīsināts mo mitsubishi colt/lancer:
Te pirmais video :buttrockxtreme:
Pēc ielādēšanas youtube kvalitāte kā izmainījās uz sliktāku
http://www.youtube.com/watch?v=Owt1vZAU2Vo
Rezumē ir tāds, ka sistēma ir darbspējīga un reāli ar to var strādāt, protams ir posmi kas tiks pilveidoti.
Dārza šļūtenes pārvads no kompresora uz resīveri parsteidzoši, bet iztur 10 atmosfēras, tā protams tur nepaliks, pārvads tiks taisīts no metāla caurulēm!
Vēl tiks izveidota iespēja pieslēgt papildus resīverus jo šis 100l resīveris uz to ražibu ko spējīgs sapumpēt kompresors būs/ir par mazu.
Aptuvenā ražiba ir 1200Lminūtē griežoties ar 1000rpm/min. bet izņemot izplūdes vārstu ražibu var būtiski palielināt, tas gan pagaidām nav nepieciešams.
Ir tapis arī smilšu strūklas aparāts, process iet uz beigām, apskatīt var šeit http://motoentuziasti.lv/forum/pasizgat ... -t867.html kopš publikācījas motoentuziastos ir izmainījusies gaisa padeve, lai būtu efektīvāk, bet par to citreiz ja kādam interesē.
Tā kā kad viss būs gatavs būs pieejama strūklošana Rīgā, Sarkandavgavas rajonā
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
noirmāls 4 cilindru kompresors.
Cik ilgā laikā tas viss tapa. izdoma vienkārši afigeķ.
Cik ilgā laikā tas viss tapa. izdoma vienkārši afigeķ.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Ražība aptuveni 1200l/min, maksimālais spiediens ko eksperimentējot iepumpēju 100L resīverī bija 15atmosfēras, bet var vairāk!
Pretvārsts resīveri ir speciālais kompresoru ar maks spiedienu ~16atmosfēras, uzgriezu līdz galam, bet pēc manometra bija 15, pieņemu ka kļūda vienā vai otrā, bet tas tā jo ja vajag vairāk tad kā jau minēju izņemot izplūdes vārstus un palielinot rpm vai pārslēdzot 3robā ražība būs pamatīgi lielāka, krietni virs 1200l/min.
Nedarbinu viņu uz lielu slodzi jo tie santehniskie pretvārsti kas pie cilindriem nav tas labākais risinājums, iekšā plastmasas vārsts ar gumijas blīvi, bet sadeguši vēl nav ja šitie nobeiksies ir jau izdomāta konstrukcija lodveida pretvārstiem tad gan varēs pumpēt bez stresa kaut 2000l/min
Reāli arī rūpnieciskos kompresorus darbina ar pusi jaudas, lai saglabātos resurss
Cik ilgi tapa konkrētus ciparus nepateikšu, pagāšpavasar sāku, sākumā bija cita konstrukcija ar ķīļsiksnas pārvadu, motori bija izvietoti blakus, bet sikna bija viena karsa un staipījās, piedzenošais motors bija golfa 1.6L kurš kā nepatika un patēriņš bija stipri lielāks, neko regulēties negribēju paņēmu žika 1.3L un viss.
Nav jau nekāda manuāļa, kur paskatīties, viss ir izdomāts, piemērotas daudzas daļas, vispār tur ir no žika, bembja, lancera, kolta, mazdas, gazeles(mikroautobuss), zaza un gan vēl no kāda, kuru neatceros.
Tā ja ir zināms kas vajadzīgs un kā taisīt tad nav ilgi ko tādu uzbūvēt.
Šis kā minēju ir tikai viens no izstrādājumiem, ir vēl milzum daudz instrumentu, ir tādi, kuru būves procesi nav iemūžināti.
Pretvārsts resīveri ir speciālais kompresoru ar maks spiedienu ~16atmosfēras, uzgriezu līdz galam, bet pēc manometra bija 15, pieņemu ka kļūda vienā vai otrā, bet tas tā jo ja vajag vairāk tad kā jau minēju izņemot izplūdes vārstus un palielinot rpm vai pārslēdzot 3robā ražība būs pamatīgi lielāka, krietni virs 1200l/min.
Nedarbinu viņu uz lielu slodzi jo tie santehniskie pretvārsti kas pie cilindriem nav tas labākais risinājums, iekšā plastmasas vārsts ar gumijas blīvi, bet sadeguši vēl nav ja šitie nobeiksies ir jau izdomāta konstrukcija lodveida pretvārstiem tad gan varēs pumpēt bez stresa kaut 2000l/min
Reāli arī rūpnieciskos kompresorus darbina ar pusi jaudas, lai saglabātos resurss
Cik ilgi tapa konkrētus ciparus nepateikšu, pagāšpavasar sāku, sākumā bija cita konstrukcija ar ķīļsiksnas pārvadu, motori bija izvietoti blakus, bet sikna bija viena karsa un staipījās, piedzenošais motors bija golfa 1.6L kurš kā nepatika un patēriņš bija stipri lielāks, neko regulēties negribēju paņēmu žika 1.3L un viss.
Nav jau nekāda manuāļa, kur paskatīties, viss ir izdomāts, piemērotas daudzas daļas, vispār tur ir no žika, bembja, lancera, kolta, mazdas, gazeles(mikroautobuss), zaza un gan vēl no kāda, kuru neatceros.
Tā ja ir zināms kas vajadzīgs un kā taisīt tad nav ilgi ko tādu uzbūvēt.
Šis kā minēju ir tikai viens no izstrādājumiem, ir vēl milzum daudz instrumentu, ir tādi, kuru būves procesi nav iemūžināti.
- DimanC
- Posts: 1140
- Joined: 06 Jan 2006, 13:09
- Location: 59N 56'; 10E 58'
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
nesanāk baigais overkill ar to žika motoru? ja vajag 5+kW elektromotoru, tad žiguļmotors tur darbojas labākajā gadījumā ar 10% no savas jaudas tak mierīgi derētu kāds moča motors, kas būtu dafiga vieglāks un tērētu mazāk degvielu.
bet vispār - zvērā labs darbiņš padarīts
bet vispār - zvērā labs darbiņš padarīts
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Toties kāda jaudas rezerve.. vajadzības gadijumā kaimiņu māju varēs aizpūst naher..DimanC wrote:nesanāk baigais overkill ar to žika motoru? ja vajag 5+kW elektromotoru, tad žiguļmotors tur darbojas labākajā gadījumā ar 10% no savas jaudas tak mierīgi derētu kāds moča motors, kas būtu dafiga vieglāks un tērētu mazāk degvielu.
bet vispār - zvērā labs darbiņš padarīts
- jaaniss
- Audi 80
- Posts: 2878
- Joined: 11 Feb 2005, 14:22
- Location: Jelgava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
ar 5kw elektromotoru diezvai iegriestu mašīnas motoru vajadzīgajos apgriezienos, jo standarta kompresoram ar 5kw ir ap 500l/min.
Kā ražību sarēķināji?
Kā ražību sarēķināji?
www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
-
- Posts: 312
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Griež jau uz tukšgaitu, cik sapratu, bet benzīnniekam tur griezes moments "nekāds", toties elektromotors greižas uzreiz ar nominālajiem apgreizieniem, un griezes moments tur zvērīgs. Tāpēc varētu sanaākt tā, ka moča motors būtu pamatīgi jākurina.
- e30students
- Spam addicted
- Posts: 2421
- Joined: 21 Feb 2011, 19:36
- Location: Rīga uz Jūrmalas pusi.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Šitas man patīk, īsts prakstiskais latvietis
es ar savu zhiku ta izvreseetu to liikumu... ka bumeri vareetu braukt majaas
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Ir zināms, ka 5kw elektromotors mierīgi griež, viss atkarīgs no pārnesuma!
Pirmajos eksperimentos griezu ar zid ~4Zs motoru, tam gan pie vajadzīgiem rpm bija gals
Nav nekāds overkill, jauda ir ar lielu rezervi, griež kompresoru ar gandrīz brīvgaitas apgriezieniem 1000-1200rpm.
Parastam padomu moča motoram vajag piespiedzu dzesi un vēl tur kas bija ko šobrīd piemirsu, bet kāds pietiekoši jaudīgs 4T ārzemnieks būtu pārāk dārgs.
Pirmajos eksperimentos griezu ar zid ~4Zs motoru, tam gan pie vajadzīgiem rpm bija gals
Nav nekāds overkill, jauda ir ar lielu rezervi, griež kompresoru ar gandrīz brīvgaitas apgriezieniem 1000-1200rpm.
Parastam padomu moča motoram vajag piespiedzu dzesi un vēl tur kas bija ko šobrīd piemirsu, bet kāds pietiekoši jaudīgs 4T ārzemnieks būtu pārāk dārgs.
- GG.
- Posts: 15718
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Super!
Esmu lasījis, ka čaļi paņem bmw v12 motoru, norauj vienu degvielas reiku, kompi un iegūst kompresoru. Respektīvi, katrai galvai ir sava vadība, kamēr viena puse darbojās otra kačā gaisu. Nez tā ir patiesība, vai interneta mīti ?
Esmu lasījis, ka čaļi paņem bmw v12 motoru, norauj vienu degvielas reiku, kompi un iegūst kompresoru. Respektīvi, katrai galvai ir sava vadība, kamēr viena puse darbojās otra kačā gaisu. Nez tā ir patiesība, vai interneta mīti ?
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Pēdējās dienās diezgan intensīvi kompresors tika likts pie darba, gan tīrot, gan krāsojot
Centos saregulēt vēlamo ieslēgšanos izslēgšanos kas arī sanāca, uzliku, lai izslēdzas pie 4atmosfērām un ieslēdzas pie sešām, ja ieslēgšanos palielina arī izslēgšanās jāpalielina, nu tas tā. Protams atradās šādas tādas nepilnības, kuras jānovērš un jāuztaisa līdz galam vairāki posmi kas tika testam taisīti, lai saprastu vai vispār tas viss strādās, kā pārvads no kompresora uz resīveri, tagad varēs uztaisīt ar metāla caurules pārvadu.
Pašu smilšu strūkas bunduli arī dabūju līdz testam, nu strūklojas jau super, bet būs šis tas jāpārtaisa, ja interesē uzcepšu atsevišķu tēmu strūklas iekārtai.
Par to V8 ir dzirdēts, tā kā gan būs patiesība, ja varētu dabūt kādu V8 tad apņemtos izmēģināt
Tikai tur pretvārsti uz cilindriem un pretvārsts resīverī būtu jātaisa vai jāņem no kāda lielā rūpnieciskā jo citādi tik ražīgu veikalā nopirkt nevar
Mēģināju bembja m20 noņemt 3 svečvadus un pamēģināt kā, nu strādāja kā bez 3 cilindriem kaut kā nepatika un tas ka kopējā dzese arī nepatika, manējais nemaz neuzkarst pēc intensīva darba, knapi silts.
Centos saregulēt vēlamo ieslēgšanos izslēgšanos kas arī sanāca, uzliku, lai izslēdzas pie 4atmosfērām un ieslēdzas pie sešām, ja ieslēgšanos palielina arī izslēgšanās jāpalielina, nu tas tā. Protams atradās šādas tādas nepilnības, kuras jānovērš un jāuztaisa līdz galam vairāki posmi kas tika testam taisīti, lai saprastu vai vispār tas viss strādās, kā pārvads no kompresora uz resīveri, tagad varēs uztaisīt ar metāla caurules pārvadu.
Pašu smilšu strūkas bunduli arī dabūju līdz testam, nu strūklojas jau super, bet būs šis tas jāpārtaisa, ja interesē uzcepšu atsevišķu tēmu strūklas iekārtai.
Par to V8 ir dzirdēts, tā kā gan būs patiesība, ja varētu dabūt kādu V8 tad apņemtos izmēģināt
Tikai tur pretvārsti uz cilindriem un pretvārsts resīverī būtu jātaisa vai jāņem no kāda lielā rūpnieciskā jo citādi tik ražīgu veikalā nopirkt nevar
Mēģināju bembja m20 noņemt 3 svečvadus un pamēģināt kā, nu strādāja kā bez 3 cilindriem kaut kā nepatika un tas ka kopējā dzese arī nepatika, manējais nemaz neuzkarst pēc intensīva darba, knapi silts.
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Ir jaunumi
Pie intensīvāka darba (krāsošanas) vienam santehnikas pretvārstam sakusa un nolūza stienītis, bildē kāds palika un blakus kādam jābūt:
Ja serdes uztaisa no misiņa tad problēmām nevajadzētu būt, neskatoties uz to ka tie darba procesā nokarst tā ka pirktu pielikt nevar gumijas nesadeg, tik liela temperatūra tur nav!
Pie reizes izņēmu izplūdes vārstu rokerīšus, bet nu netaikšu ka ražiba ļoti pieauga, neko īsti nejūt, pumpē tikpat ilgi:
Tad nu neremontēju vairs tos santehnikas pretvārstus, bet nopirku jaunus pretvārstus kas nāk uz resīveri, parēķināju ja tas viens tur spiedienu no četriem cilindriem tad kāpēc, lai neturētu no viena cilindra un šie ir vispār uz 20bar spiedienu paredzēti:
jauna reika.
Nu un savienojums starp kompresoru un resīveru tagad ir no tērauda caurules
Kompresors pumpē kā traks
Protams ir kur piestrādāt šo to uzlabot un šo to lieku nahrenizēt, bet savu darbu pilda, mēģināju jau strūklot un sanāk pa visam labi, jātaisa tikai strūklojamā kamera
Pie intensīvāka darba (krāsošanas) vienam santehnikas pretvārstam sakusa un nolūza stienītis, bildē kāds palika un blakus kādam jābūt:
Ja serdes uztaisa no misiņa tad problēmām nevajadzētu būt, neskatoties uz to ka tie darba procesā nokarst tā ka pirktu pielikt nevar gumijas nesadeg, tik liela temperatūra tur nav!
Pie reizes izņēmu izplūdes vārstu rokerīšus, bet nu netaikšu ka ražiba ļoti pieauga, neko īsti nejūt, pumpē tikpat ilgi:
Tad nu neremontēju vairs tos santehnikas pretvārstus, bet nopirku jaunus pretvārstus kas nāk uz resīveri, parēķināju ja tas viens tur spiedienu no četriem cilindriem tad kāpēc, lai neturētu no viena cilindra un šie ir vispār uz 20bar spiedienu paredzēti:
jauna reika.
Nu un savienojums starp kompresoru un resīveru tagad ir no tērauda caurules
Kompresors pumpē kā traks
Protams ir kur piestrādāt šo to uzlabot un šo to lieku nahrenizēt, bet savu darbu pilda, mēģināju jau strūklot un sanāk pa visam labi, jātaisa tikai strūklojamā kamera
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Būs trešā pārbūve!
Ir skaidrs, ka oriģinālie vārsti neder!
Krāsot var, riepas pumpēt var, bet strūklošanai neder šādā izpildījumā!
Tā kā bija sākumā kad motors darbojas 4T režīmā ir divas liekas taktis +parazītiskais tiplums!
Kad uztaisa 2T režīmā smagie vārsti netiek līdz, pumpē līdz 4atmosfērāk kosmiski ātri un tālāk vairs nepumpē, bet ar to nepietiek strūklošanai!
Tāpēc galva tiks būvēta no jauna ar kompresoru vārstiem. Pats kompresors tiks piedzīts ar elektromotoru caur kārbu.
Ja ir zināma recepte tad izmaksas ir smieklīgi mazas salīdzinājumā ar tādas ražības rūpnieciskajiem kompresoriem, bet man šobrīd skola maksā naudu un izmaksas ir uz pusi vairāk, bet tik un tā mazāk kā rūpnieciskajiem!
Par strūklas iekārtu būs tēma, bet viss ar laiku!
Ir skaidrs, ka oriģinālie vārsti neder!
Krāsot var, riepas pumpēt var, bet strūklošanai neder šādā izpildījumā!
Tā kā bija sākumā kad motors darbojas 4T režīmā ir divas liekas taktis +parazītiskais tiplums!
Kad uztaisa 2T režīmā smagie vārsti netiek līdz, pumpē līdz 4atmosfērāk kosmiski ātri un tālāk vairs nepumpē, bet ar to nepietiek strūklošanai!
Tāpēc galva tiks būvēta no jauna ar kompresoru vārstiem. Pats kompresors tiks piedzīts ar elektromotoru caur kārbu.
Ja ir zināma recepte tad izmaksas ir smieklīgi mazas salīdzinājumā ar tādas ražības rūpnieciskajiem kompresoriem, bet man šobrīd skola maksā naudu un izmaksas ir uz pusi vairāk, bet tik un tā mazāk kā rūpnieciskajiem!
Par strūklas iekārtu būs tēma, bet viss ar laiku!
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Darbs nav apstājies, šobrīd ir šādi:
Dzinējs m50b20
Izgriežot ar atslēgu ar roku 15-20 reizes sapumpējas atmosfēra tā kā ražibas ziņā būs superduperpuper, bet ir liela problēma, ka vajag ar ko piedzīt, kā bildē redzams mēģināju ar zid motoru, bet savienojums kardās <-> zid motors netur slodzi, pie īsā čuguna ass gala ir nereāli ko pievienot, lai turas klāt
Elektromotora šobrīd nav pietiekoši jaudīga 5kw+ uz vienu fāzi tas čakarē visu pasākumu, varbūt varat palīdzēt, varbūt kādam ir elektromotors 5kw+ strādājoš 220/380 ja 5kw trisfāznieku saslēdz uz vienu fāzi zūd vairāk kā puse jaudas tāpēc ir vajadzīgs vismaz 10kw 3f slēgumā, bet izskatīšu arī citus variantus!
Dzinējs m50b20
Izgriežot ar atslēgu ar roku 15-20 reizes sapumpējas atmosfēra tā kā ražibas ziņā būs superduperpuper, bet ir liela problēma, ka vajag ar ko piedzīt, kā bildē redzams mēģināju ar zid motoru, bet savienojums kardās <-> zid motors netur slodzi, pie īsā čuguna ass gala ir nereāli ko pievienot, lai turas klāt
Elektromotora šobrīd nav pietiekoši jaudīga 5kw+ uz vienu fāzi tas čakarē visu pasākumu, varbūt varat palīdzēt, varbūt kādam ir elektromotors 5kw+ strādājoš 220/380 ja 5kw trisfāznieku saslēdz uz vienu fāzi zūd vairāk kā puse jaudas tāpēc ir vajadzīgs vismaz 10kw 3f slēgumā, bet izskatīšu arī citus variantus!
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Te arī nekas nestāv uz vietas, swapojās lancer 1.6L 116Zs dzinējs
Reduktors sametināts
Reduktors sametināts