motora jauda

Dzinēja jaudas palielināšana, balstiekārtas un bremžu uzlabošana

Moderator: Focus

ka jaudu celt?

turbo
40
75%
supercharger
13
25%
 
Total votes: 53

ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by ParaTr00per »

hazaa wrote:saproti turbo motoram un atmosferiskajam tiesi opelim bloks ir pilnigi identisks, un ja turbo motoram visu meta ara un maina visu ieksas tad kada jega no ta turbo motora???
ja tu taisies buuveet dzineeju, tad teu ir pilniigi po, kas tur ir bijis no ruupniicas - njemam pietiekami izturiigu bloku, njemam izviileeshanai piemeerotu galvu un uz priekshu, taapat nekas cic, iznjemot sveces caurumu, teu tur no vecaa dzineeja nepaliks. runa jau ir par to, ka lai sasniegtu meerkji (piem 250zs), leetaak ir panjemt gatavu turbo dzineeju, sakopt to (ne obligaati paarlasiit pilniibaa), piereguleet vadiibas bloku un braukt. tas sanaaks vismaz reizes 10 leetaak.

paskaiti pac, ko vajag variantaa "dari pac" (iiss piemetiens uz pirxtiem, nepiesieties pie aizmirstaa :D) - klokjene, shaales, virzulju eljljas dzeseeshanas sprauslas, klanji, pirksti, virzulji, gredzeni, eljljas suuknis, uudens suuknis, vaarsti, vaarstu vadiiklas, vaarstu acperes, vaarstu reguleejamaas shaibas, reguleejamie zobsixnas zobrati, sadalenes, iepluudes kolektors, izpluudes kolektors, drosele(s), turbiina, IC, reguleejams vadiibas bloks, visu deveeju komplekc (map, mat, uudens temp, izpluudes gaazu temp, l-zonde, klokjenes staavoklis, utt, utjp...), aizdedzes spoles, sprauslas, degvielas reika, degvielas suuknis. peectam ir jaaatrod kaa to visu *pareizi* salikt kopaa un kaa noreguleet. ieguusi X zirgspeekus.

vai arii "swap variants" - nopeerkam sistu turbocali un paarkraameejam vajadziigo savaa mashiinaa. dabuujam X - Y zs, bet tos zs dabuujam par nauda pirmajaa gadiijumaa daliic ar desmit un dabuujam to visu paaris meeneshu laikaa, pat ja to dariisi viens pac pie maajas zem pleeviites. pirmajaa variantaa tu vari arii neko lietojamu nedabuut peec paaris gadiem... :)

tagad paskaties, kas izskataas ceriigaak reaalajaa dziivee? :) piekam, kad buusi pabraucis ar 200zs turbo kaadu laiku, vareesi arii padomaat par taa verkja upgreidu. ja gribeesies. turklaat vareesi to dariit leenaam un pamazaam un starpposmos starp upgreidiem tas auto buus (vairaak vai mazaak) braucams. nevis "muuzha projekc" uz 5 gadiem kaadaa klusaa garaazhaa.

es saprotu, ka ljoti skaisti ir panjemt tiiru bloku un sakraameet visas taas spozhaas detaljas, ko mums censhas nopaardot kjuunjinga veikali. bet vai to visu vajag? :)
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Micuks »

Nu nezinu par opeļiem varbūt vizuāli vienāds, bet kaut kā neloģiski ka NT ar turbo vienāds :? Tu 100% zini ka bloka metāla sastāvs ir vienāds?!
Ja jau tiešām vienādi tad kur problēma!? tikai atliek izdomāt ko kompresoru vai turbo 8)

Pilnīgi piekrītu ParaTr00per!
User avatar
U_V6er
Posts: 420
Joined: 03 Feb 2005, 17:21
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by U_V6er »

eu, pupsiki-filosofi.
juus opelim tuvumaa neesat bijushi... c20xe (tekoshais hazaa motors) un c20let(ljurbo) ir praktiski analogi... kaa rezultaataa, pat nestuteejot virsuu ljurbo, tur 230zirgi tiek nocelti.
http://www.members.lycos.co.uk/maxboost ... iption.htm - reku ir atshkjiriibas starp motoriem.

dzelzhi - pamatos tas pats (peec EPC) - pat klokjene (speciaali tiko baudiiju).

taaka... ne pukatj :D
User avatar
hazaa
Posts: 2210
Joined: 07 Feb 2005, 10:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by hazaa »

stapr opel turbo un atmoferisko motoru, atsiras tikai sprauslas, virzuli un sadalenes ( bet daudzi liet tiesi c20xe motora sadalenes uz turbo motoriem) vis parejais ir identisks :)

ta ka lai to pasu c20xe dabutu turbonizetu, vajag virzulus un sprauslas un turbo un gatavs 250Hp mierigi...
User avatar
jnk
Posts: 651
Joined: 26 Oct 2005, 21:42
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by jnk »

hazaa wrote:stapr opel turbo un atmoferisko motoru, atsiras tikai sprauslas, virzuli un sadalenes ( bet daudzi liet tiesi c20xe motora sadalenes uz turbo motoriem) vis parejais ir identisks :)

ta ka lai to pasu c20xe dabutu turbonizetu, vajag virzulus un sprauslas un turbo un gatavs 250Hp mierigi...
sadalenes ir labi no atmosfēriskā, turbo motoriem no rūpnīcas parasti liek šaurākas, bet ja grib nosmelt, labāk ir platākas, bet ne pārāk.
par virzuļiem jāskatās, kāda ir tā atšķirība turbo un NA. ja turbo ir tikai zemāka piere, tad var iztikt ar na virzuļiem, bet galva jāceļ augstāk.
un tu aizmirsi par ecu, kas ir ĻOTI svarīga detaļa :D . un sūknis.
Last edited by jnk on 08 Mar 2007, 20:23, edited 1 time in total.
rust in piece ricing team.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay. Image
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Micuks »

Kur tad problēma :roll: 8)
User avatar
hazaa
Posts: 2210
Joined: 07 Feb 2005, 10:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by hazaa »

nu ja ecu piemrisas piedod :)

bet sukni ir vienadi ;)
User avatar
Wu-Ryder
Posts: 1779
Joined: 22 Sep 2004, 00:49
Location: Dobele/Jelgava/Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Wu-Ryder »

un tagad ludzu nosaucat mani par MULKJI, kaa to izdarijat paris postus agraak!

Piekritu gan Hall, gan ParaTrOOper - JUMS ir pilniga taisniba, bet saja situacija ar so motoru ir viens BET!
Image
Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv

(c) 3BMotorsport
User avatar
U_V6er
Posts: 420
Joined: 03 Feb 2005, 17:21
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by U_V6er »

Wu-Ryder wrote:un tagad ludzu nosaucat mani par MULKJI, kaa to izdarijat paris postus agraak!

Piekritu gan Hall, gan ParaTrOOper - JUMS ir pilniga taisniba, bet saja situacija ar so motoru ir viens BET!
tas gan nebiju es, bet - MULKJIS :D :lol: :lol: :lol:
User avatar
Wu-Ryder
Posts: 1779
Joined: 22 Sep 2004, 00:49
Location: Dobele/Jelgava/Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Wu-Ryder »

U_V6er wrote:
Wu-Ryder wrote:un tagad ludzu nosaucat mani par MULKJI, kaa to izdarijat paris postus agraak!

Piekritu gan Hall, gan ParaTrOOper - JUMS ir pilniga taisniba, bet saja situacija ar so motoru ir viens BET!
tas gan nebiju es, bet - MULKJIS :D :lol: :lol: :lol:
Ideali - tas ko es prasiju.

Bet ja nopietni, vis jau nav tik saulaini ka hazza izskatas. Beigas vien tapat naksies iepikrt vienu beigtu turbo cali, lai dabutu daljas un citus lorinjus
Image
Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv

(c) 3BMotorsport
User avatar
screwy
Posts: 800
Joined: 20 Jun 2004, 22:41
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by screwy »

es buut domaat ka paratrooper biki paarspiilee, bet nu daudz leetaak buutu pirkt gatavu turbo motoru, un ja ir liela veelme var vinju paarlasiit un uztaisiit spiidiigu :)
Poligrāfija, lielformāta druka, dizains un maketēšana...
http://www.drukmeistars.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
hazaa
Posts: 2210
Joined: 07 Feb 2005, 10:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by hazaa »

Wu-Ryder wrote:
Bet ja nopietni, vis jau nav tik saulaini ka hazza izskatas. Beigas vien tapat naksies iepikrt vienu beigtu turbo cali, lai dabutu daljas un citus lorinjus

pamato kapec, ko tiesi man vajag no vina???

es domaju ka man vinu ne tagad ne velak nebus vajadzigs :D
User avatar
Wu-Ryder
Posts: 1779
Joined: 22 Sep 2004, 00:49
Location: Dobele/Jelgava/Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Wu-Ryder »

hazaa wrote:
Wu-Ryder wrote:
Bet ja nopietni, vis jau nav tik saulaini ka hazza izskatas. Beigas vien tapat naksies iepikrt vienu beigtu turbo cali, lai dabutu daljas un citus lorinjus

pamato kapec, ko tiesi man vajag no vina???

es domaju ka man vinu ne tagad ne velak nebus vajadzigs :D
Es drisktu to ari nedarit?? tiesam nav velmes iedzilinaties saja pasakumaa. Jo ir daudzas citas lietas ko dariit.
Image
Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv

(c) 3BMotorsport
User avatar
screwy
Posts: 800
Joined: 20 Jun 2004, 22:41
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by screwy »

Es tieshaam nesaprotu kur ir probleema, atrodi (kas nav neispeejami, kaut vai ebay) calibras turbo motoru, vadus, un ecu un viss. Buus tev 200lopi, gribi vairaak, pac zini ko dariit.
Poligrāfija, lielformāta druka, dizains un maketēšana...
http://www.drukmeistars.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
EMils
Posts: 1030
Joined: 15 Jun 2004, 23:53
Location: Rīga...Saullkrasti...
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by EMils »

Kā ir ar turbīnas eļļošanu un dzesēšanu, NT motoram tur viss pēc principa plug & play???
Zero Emission, 3d printeri and shtuff.. ķip filmē un fotogrāfē, taču vairāk skaitās kā kino darbinieks.
User avatar
hazaa
Posts: 2210
Joined: 07 Feb 2005, 10:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by hazaa »

panem izskruve divas skruves ara un pievieno trubinas taja vietas, viena trubina iet uz turbo un otra atpakal :)

easy
User avatar
sejejs
Posts: 920
Joined: 22 Oct 2004, 01:33
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by sejejs »

hazaa wrote:panem izskruve divas skruves ara un pievieno trubinas taja vietas, viena trubina iet uz turbo un otra atpakal :)

easy
Vis īzīāk ir ielikt gatavu turbo!
Un tici man, NEVIENS nerādīs ar pirkstu un nesmiesies par to,ka esi paņēmis gatavu turbo motoru, ielicis (kas Tavā gadījumā ir vienkārši,jo grūtākais darbs ir padarīts) un pieslēdzis MS! Un savukārt, NEVIENS nesitīs uz pleca un nelielīs,ka tieši atmosfērisko motoru esi pataisījis par (problemātisku) turbo!
Es nobalsoju par šādu verķi...,ja nu taisīsi ko līdzīgu.
http://cgi.ebay.co.uk/SUPERCHARGER-BMW- ... dZViewItem
P.S.Varu atvest,ja nobidosi par sev pieņemamu cenu!

Man būs priekšpiedziņa ar standarta 280Zs,bet ar MS domāju pacelsies uz 350? Ja varēšu vairāk, būs vairāk! Nuuuu, es ceru,ka būs! :42:

Reku varu piedāvāt šādu Brand New. Tiesa viņš ir lielāks par Tavu motoru! :ripz:
Image
V8 Twin Turbo & VS-412
Image
User avatar
hazaa
Posts: 2210
Joined: 07 Feb 2005, 10:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by hazaa »

vecais man nevajag lai man uzsit uz pleca, man pilnigi vienalga vai rada ar pirkstu vai kaju, es taisu ta lai man patiku un butu prieks pasam ;)

ja gribetu lai uz manis rada ar pirkstu butu nopircis 2007 gada mustandu un uzlicis virsu hrometu kompresoru un brauktu katru vakaru uz vecrigu tuset :D

parlasit gribu tapec ka tad zinu pilnigi visu kas ir ieksa motora un kada stavokli tur viss ir ;)
User avatar
hazaa
Posts: 2210
Joined: 07 Feb 2005, 10:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by hazaa »

p.s. un ja atmosfersiko partaisa par turbo motoru, nenozime ka tas bus problematisks ;)
mww
Posts: 3
Joined: 19 Feb 2007, 14:52
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by mww »

Reku turbo motors un bez galvassaapeem :)

http://cgi.ebay.de/Calibra-Turbo-Motor- ... otohosting

Nez cik beigaas gan cena buus.
:wink:
Locked