motora jauda
Moderator: Focus
1) sāksim ar to, ka atškirosim "gudri tirst nav malku cirst" cilvēkus no nopietniem.... crashiks aiziej paguli mājās, wu-raider arī nāks laiks, varbūt nāks pieredze, bet pagaidām paklusē
2) paklausiet cilvēkus, kas būvē un ir turbo auto īpašnieki
3) ja tu to hazaa dari tikai lai tērētu naudu - labāk nopērc draudzenei katru nedēļa pa briljanta gredzenam
Tātad - turbo motors NAV tāds pats kā atmosfēriskais, bloki var būt ir vienādi, bet atšķiras ĻOTI daudz pārējās lietas!
Taisot turbo motoru no atmosfēriskā, vispirms vajag tikt galā ar tipiskajām problēmām, kas tev auzīs zvanīs - DETONĀCIJA piezogas tev nemanot :gigi:
Visproduktīvākais variants - dabūjam gatavu turbo motoru, salasam normālas iekšas, apstrādājam galvu + pieliekam nepieciešamās perifērijas un braucam!
Pārstājiet sapņot par bildītēm netā!
2) paklausiet cilvēkus, kas būvē un ir turbo auto īpašnieki
3) ja tu to hazaa dari tikai lai tērētu naudu - labāk nopērc draudzenei katru nedēļa pa briljanta gredzenam
Tātad - turbo motors NAV tāds pats kā atmosfēriskais, bloki var būt ir vienādi, bet atšķiras ĻOTI daudz pārējās lietas!
Taisot turbo motoru no atmosfēriskā, vispirms vajag tikt galā ar tipiskajām problēmām, kas tev auzīs zvanīs - DETONĀCIJA piezogas tev nemanot :gigi:
Visproduktīvākais variants - dabūjam gatavu turbo motoru, salasam normālas iekšas, apstrādājam galvu + pieliekam nepieciešamās perifērijas un braucam!
Pārstājiet sapņot par bildītēm netā!
Life is what happens while you're busy making other plans
1) ja neesi pamanijis USA dragreisa daudzas klases kur iet ar prieksejo piedzinu ir aizliegti weelebar (mazie ritentini aizmugure)U_V6er wrote:hazaa, beidz eest dzelteno sniegu, ka tev saka
1) dragsteriem neesi gadiijumaa redzeejis pakaljaa taadu raami ar riteniiti, lai taa prieksh kaut drusku pie zemes turaas?
2) 195 platuma riepas uz 350lopiem - buagagag
3) man ir pretiigas aizdomas, ka pie 250 lopiem "iespiest griidaa" visur citur iznjemot taisnu celju var beigties ar graavi un slimniicu
4) mosh beidzot laiks izveeleeties kaadu citu auto platformu?
2) neviens ne bridi neteica 195 riepu platums....
ar riepam problemas ir easy atrisinamas, ir otrs sparnu komplekts un platas drag sliki ( var mierigi braukt ar R15 diskiem vienkarsi riepas 60 augstuma un miers.....)
- Wu-Ryder
- Posts: 1779
- Joined: 22 Sep 2004, 00:49
- Location: Dobele/Jelgava/Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
labi labi.. Hal
Ja pie mums garaza netaptu Yamaha 1000 cm3 turbo (mocis)
un vel Nissan silvia uz paris simtiem hp, kas ari dzive darbojas un ir doma kapt augsaa uz 2.4l bori, tad es paklusetu..........
Es nerunaju par vieglakajiem celjiem utt. Saku ka var izdarit, utt, kadu laiku, naudu un personigos dzivi tas prasa nav mana problema.
Atskiribas ir it visaa un ir daudz problemu, bet vis ir iespejams.
Un bildites esmu jau sen beidzis skatities........
Bet es ari neesmu teicis, ka esmu kkads specs sajas lietas - ir zinasanas, un lenam gustu pieredzi. Un pubertitate jau sen pardzivota
Ja pie mums garaza netaptu Yamaha 1000 cm3 turbo (mocis)
un vel Nissan silvia uz paris simtiem hp, kas ari dzive darbojas un ir doma kapt augsaa uz 2.4l bori, tad es paklusetu..........
Es nerunaju par vieglakajiem celjiem utt. Saku ka var izdarit, utt, kadu laiku, naudu un personigos dzivi tas prasa nav mana problema.
Atskiribas ir it visaa un ir daudz problemu, bet vis ir iespejams.
Un bildites esmu jau sen beidzis skatities........
Bet es ari neesmu teicis, ka esmu kkads specs sajas lietas - ir zinasanas, un lenam gustu pieredzi. Un pubertitate jau sen pardzivota
Last edited by Wu-Ryder on 08 Mar 2007, 16:54, edited 2 times in total.
Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
(c) 3BMotorsport
nobalsoju par chargeri, jo ir lielais griezes moments uz maziem apgriezieniem - sākot jau no 1200rpm. cena arī ir laba, apmēram Ls 300 par lietotu un ir arī remonta komplekti, uzbūve roots kompresoram vienkārša.
mīnusi ir, ka roots kompresors ir salīdzinoši neefektīvs, ļoti karsē gaisu. spiedienu virs 1 bara dabūsi, bet principā viss ieguvums aiziet zudumos (karstumā), jārēķinās ir tieši ar 1 bar.
vēl ir arī jārēķinās, ka droseļvārstam ir jābūt pirms kompresora atšķirībā no turbīnas, tas arī ir mazliet gemorojs.
jaudu var rēķināt aptuveni no 110Zs/L, ir stock motori ar kompresoriem, kas dod apmēram tādu jaudu, kas nozīmē, ka tas būtu puslīdz droši.
kompresijas pakāpi arī jālaiž zemāk, nekā turbinizējot, jo ar kompresoru labāk detonē dēļ gaisa temperatūras un spiediena uz maziem apgriezieniem, kad dzinējs vieglāk detonē.
btw, par cik pieminēji turbīnas foršo skaņu, kompresoram arī tā ir laba
ps. par skrūves tipa kompresoru var aizmirst, tie maksā milzu naudu, kautkas mainīsies tikai kautkad nākotnē, jo ES investē skrūves kompresorā kā labā alternatīvās degvielas sistēmu sastāvdaļā.
pps. tā visa ir teorija, neko praktisku neesmu darījis. vieglāk ir nopirkt gatavu motoru, kur šķībacaini inženieri ir svīzdami visu regulējuši.
mīnusi ir, ka roots kompresors ir salīdzinoši neefektīvs, ļoti karsē gaisu. spiedienu virs 1 bara dabūsi, bet principā viss ieguvums aiziet zudumos (karstumā), jārēķinās ir tieši ar 1 bar.
vēl ir arī jārēķinās, ka droseļvārstam ir jābūt pirms kompresora atšķirībā no turbīnas, tas arī ir mazliet gemorojs.
jaudu var rēķināt aptuveni no 110Zs/L, ir stock motori ar kompresoriem, kas dod apmēram tādu jaudu, kas nozīmē, ka tas būtu puslīdz droši.
kompresijas pakāpi arī jālaiž zemāk, nekā turbinizējot, jo ar kompresoru labāk detonē dēļ gaisa temperatūras un spiediena uz maziem apgriezieniem, kad dzinējs vieglāk detonē.
btw, par cik pieminēji turbīnas foršo skaņu, kompresoram arī tā ir laba
ps. par skrūves tipa kompresoru var aizmirst, tie maksā milzu naudu, kautkas mainīsies tikai kautkad nākotnē, jo ES investē skrūves kompresorā kā labā alternatīvās degvielas sistēmu sastāvdaļā.
pps. tā visa ir teorija, neko praktisku neesmu darījis. vieglāk ir nopirkt gatavu motoru, kur šķībacaini inženieri ir svīzdami visu regulējuši.
Last edited by jnk on 08 Mar 2007, 17:51, edited 1 time in total.
rust in piece ricing team.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay.
reku priekš tevis grāmata. mazliet atvēsinās varbūt optimismuhazaa wrote:nu es ari lenam sliecos uz to compresoru
rust in piece ricing team.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay.
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Vispār piekrītu HaL un tiem kas atbalsta uzreiz turbo motoru! NT motoriem nav paradzēti lieliem jaudas pieaugumam šiem droši ir savs resurss, bet nedomāju ka tik liels.
Varbūt pie Wu-Ryder turbinē un tur viss "griežās", bet kas teica ka tam motoram katru mēnesi kas nejuks vai arī tā kopējais resurss būss stipri mazāks nekā turbo!
Tāpat būs jāpārlasa gan T gan NT vienīgais ka nebūs jāpērk Turbo motorstas tās izmaksas samazinās , bet varbūt uzreiz iegūldīt līdzkļus turbo motorā!
Tas ir tad ja izvēlās turbo.
Varbūt kāds var iemest linkus kur vairāk aprakstīts par kompresopriem?
Varbūt pie Wu-Ryder turbinē un tur viss "griežās", bet kas teica ka tam motoram katru mēnesi kas nejuks vai arī tā kopējais resurss būss stipri mazāks nekā turbo!
Tāpat būs jāpārlasa gan T gan NT vienīgais ka nebūs jāpērk Turbo motorstas tās izmaksas samazinās , bet varbūt uzreiz iegūldīt līdzkļus turbo motorā!
Tas ir tad ja izvēlās turbo.
Varbūt kāds var iemest linkus kur vairāk aprakstīts par kompresopriem?