motora jauda

Dzinēja jaudas palielināšana, balstiekārtas un bremžu uzlabošana

Moderator: Focus

ka jaudu celt?

turbo
40
75%
supercharger
13
25%
 
Total votes: 53

vp_
Posts: 312
Joined: 15 Dec 2004, 09:30
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by vp_ »

hazaa wrote:un ja tu perc turbo motoru tu tapat maini vinam visas ieksas uz labakam.. lidz ar to ( tu maini klanus, sales, visus virzulus, atsperes, varstus un sadalenes un utt) un turbinu noteikti ari ka apmaini vai restaure, nu re un galu gala sanak, ka tu visu turbo motoru (par kuru samaksa lielako dalu naudas) izmet miskaste, jo paliek tikai galava un bloks (kas ir identisks c20xe) tad tu visu to nomaini.. un si nomaina ir pilnigi identiska c20xe motoram vai c20let motoram, galu rezulatat vienkarsi izdevigak ir nopirkt c20xe motoru un uztaisit to, jo sakuma izmaksas ir letakas ;)
nu a piemeeram klokjenes tiem motoriem naak vienaadas? piem, T versijai nav kkaada izturiigaaka?
GT
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by ParaTr00per »

crashiks wrote:
hazaa wrote:
crashiks wrote:turbo ir labāk, jo - superchargers ir labāks pie zemiem apgriezieniem, bet ar turbo, kopumā var pacelt lielāku jaudu
nu ja ari taisniba, tikai rekinies, ka turbo nav visu laiku, piem tu brauc likuma nav nav un peksni uzspied un ir tads blieziens :) ko tad?
taisi sarežģīto versiju ar 2 turbīnām - 1 mazu pie maziem apgriezieniem, otru lielu, kad motors iegriezies.
vai arī lieto gan chargeri gan turbo.
iespējas ir plašās tik izmaksas, uzstādīšana un regulēšana
Esi sveicinaats uz planeetas Zeme! :lol:

kaads veel bi-turbo uz opel corsa? kaada megajauda nepiecieshama uz mazas, priekshpiedzinjas mashiiniites? tur maximums 200zs ar blokji kaarbaa un viss, paareejais buus tikai gumijas paarveershanai duumos... izbeidzam sapnjot un meegjinam iedomaaties kauko reaalaaku.
1) labs kompresorkits esoshajam dzineejam.
2) gatava turbo dzineeja swaps. tuvaakais kandidaats - c20let.

turbinizeet esosho vai kauko murgot par 2 turbiinaam vai turbiinu + kompresoru ir pilniigi lieki.
User avatar
Wu-Ryder
Posts: 1779
Joined: 22 Sep 2004, 00:49
Location: Dobele/Jelgava/Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Wu-Ryder »

ParaTr00per wrote:
crashiks wrote:
hazaa wrote:
crashiks wrote:turbo ir labāk, jo - superchargers ir labāks pie zemiem apgriezieniem, bet ar turbo, kopumā var pacelt lielāku jaudu
nu ja ari taisniba, tikai rekinies, ka turbo nav visu laiku, piem tu brauc likuma nav nav un peksni uzspied un ir tads blieziens :) ko tad?
taisi sarežģīto versiju ar 2 turbīnām - 1 mazu pie maziem apgriezieniem, otru lielu, kad motors iegriezies.
vai arī lieto gan chargeri gan turbo.
iespējas ir plašās tik izmaksas, uzstādīšana un regulēšana
Esi sveicinaats uz planeetas Zeme! :lol:

kaads veel bi-turbo uz opel corsa? kaada megajauda nepiecieshama uz mazas, priekshpiedzinjas mashiiniites? tur maximums 200zs ar blokji kaarbaa un viss, paareejais buus tikai gumijas paarveershanai duumos... izbeidzam sapnjot un meegjinam iedomaaties kauko reaalaaku.
1) labs kompresorkits esoshajam dzineejam.
2) gatava turbo dzineeja swaps. tuvaakais kandidaats - c20let.

turbinizeet esosho vai kauko murgot par 2 turbiinaam vai turbiinu + kompresoru ir pilniigi lieki.
Davai, bez apvainojumiem un cita izteikumiem par manu saprata daudzumu utt.
Pastasti kada atskiriba turbinejot parasto dzineju un parlasot - uzskruvejot turbo dzineju?? Ja tiek mainits vis - gan vienam, gan otram?? piemeram runa iet par 300zs
-abiem motoriem jamaina viss - ne taa?? kada tad atskiriba???
jaa variants ka stock turbo motoram uzgriezam spiedienu, pametajamies ar sprauslam, sukniem utt. bet ja ir pilna parlasisana tad nu nekadas atskiribas kas kur ko.
Image
Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv

(c) 3BMotorsport
User avatar
hazaa
Posts: 2210
Joined: 07 Feb 2005, 10:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by hazaa »

ParaTr00per wrote:
crashiks wrote:[quote="hazaaEsi sveicinaats uz planeetas Zeme! :lol:

kaads veel bi-turbo uz opel corsa? kaada megajauda nepiecieshama uz mazas, priekshpiedzinjas mashiiniites? tur maximums 200zs ar blokji kaarbaa un viss, paareejais buus tikai gumijas paarveershanai duumos... izbeidzam sapnjot un meegjinam iedomaaties kauko reaalaaku.
1) labs kompresorkits esoshajam dzineejam.
2) gatava turbo dzineeja swaps. tuvaakais kandidaats - c20let.

turbinizeet esosho vai kauko murgot par 2 turbiinaam vai turbiinu + kompresoru ir pilniigi lieki.
nu pec lv standartiem daleja taisniba tev ir ;)

bet nu es girbu pameginat daudz vairak par 200zs, un pameginat kas un ka :) tad jau redzes, bet nu sakuma jaizdoma uz ko isti iet turbo vai charger....

p.s. tracina sis izveles :D
User avatar
hazaa
Posts: 2210
Joined: 07 Feb 2005, 10:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by hazaa »

Wu-Ryder wrote: par manu saprata daudzumu utt.
Pastasti kada atskiriba turbinejot parasto dzineju un parlasot - uzskruvejot turbo dzineju?? Ja tiek mainits vis - gan vienam, gan otram?? piemeram runa iet par 300zs
-abiem motoriem jamaina viss - ne taa?? kada tad atskiriba???
jaa variants ka stock turbo motoram uzgriezam spiedienu, pametajamies ar sprauslam, sukniem utt. bet ja ir pilna parlasisana tad nu nekadas atskiribas kas kur ko.
prieks 250-300 zirgiem var iztikt ar c20let ieksam ;)
Lord
Posts: 99
Joined: 18 Oct 2004, 12:49
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Lord »

Tām jaudām, ko tu vēlies panākt kompresors neder ;) tikai ļurba ;)
...
User avatar
Wu-Ryder
Posts: 1779
Joined: 22 Sep 2004, 00:49
Location: Dobele/Jelgava/Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Wu-Ryder »

hazaa wrote:
Wu-Ryder wrote: par manu saprata daudzumu utt.
Pastasti kada atskiriba turbinejot parasto dzineju un parlasot - uzskruvejot turbo dzineju?? Ja tiek mainits vis - gan vienam, gan otram?? piemeram runa iet par 300zs
-abiem motoriem jamaina viss - ne taa?? kada tad atskiriba???
jaa variants ka stock turbo motoram uzgriezam spiedienu, pametajamies ar sprauslam, sukniem utt. bet ja ir pilna parlasisana tad nu nekadas atskiribas kas kur ko.
prieks 250-300 zirgiem var iztikt ar c20let ieksam ;)
tas bija domats kaa relativs jedziens lai nebutu parspilejumu!!! :evil:
labi - piemeram 600Zs
Image
Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv

(c) 3BMotorsport
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by ParaTr00per »

Wu-Ryder wrote:Davai, bez apvainojumiem un cita izteikumiem par manu saprata daudzumu utt.
Pastasti kada atskiriba turbinejot parasto dzineju un parlasot - uzskruvejot turbo dzineju?? Ja tiek mainits vis - gan vienam, gan otram?? piemeram runa iet par 300zs
-abiem motoriem jamaina viss - ne taa?? kada tad atskiriba???
jaa variants ka stock turbo motoram uzgriezam spiedienu, pametajamies ar sprauslam, sukniem utt. bet ja ir pilna parlasisana tad nu nekadas atskiribas kas kur ko.
par tavu sapraata daudzumu visu jau vienreiz noskaidrojaam. ;)

c20let uz 280zs dziivos ar stock kjeskaam. 850EUR - http://www.vmax.de/html/c20let.html :) paskaties taalaak, tur ljoti skaisti ir saziimeec, kas, ko, cik un kaa. tur arii var redzeet, ka ja netiek domaac par 350+ Zs, tad turbo dzineeja paarbuuve buus daudz leetaaka.
Lord wrote:Tām jaudām, ko tu vēlies panākt kompresors neder ;) tikai ļurba ;)
ahem... tieshaam nau dzirdeec par auto ar >300zs un kompresoru? ;) roots tipa kompresoram gan efektiivais virsspiediens izejaa bija tikai 1.2bar, betnu ir arii skruuves tipa kompresori piem, kas liidz +2bar turees. :)

hazaa, tad mosh "oglasitje vesj spisok pozhaluista". :) kam auto buus paredzeec, ko beigaas gribi ieguut un taa kaukaa. citaad tie "daudz vairaak par 200zs" izklausaas peec kaukaa taada, kas pa koplietoshanas celjiem nebuus braucams...
User avatar
Wu-Ryder
Posts: 1779
Joined: 22 Sep 2004, 00:49
Location: Dobele/Jelgava/Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Wu-Ryder »

oki, par manu sapratu un ta daudzumu katrs var spriest ka grib.

Bet hazzza es nesaprotu vienu lietu - tu ar to savu sobrid esoso motoru ta kartigi esi atvilcis, pamocijis vinju no sirds?? Vai tev galvenais ir tik radisanas process??

Un kada jega vairak par 200Zs (par Nm nerunasim) uz ratiem?? Kur tu to jaudu liksi?? Uz papira lapas un ielimesi logaa???

Nu es domaju vismaz apstasti kas un kaa. Lai aptuveni zin kadam merkjim paredzeets. No taa ari liela dalja ir atkarigas projekta izmaksas
Image
Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv

(c) 3BMotorsport
juriz
Posts: 312
Joined: 27 Jul 2004, 20:30
Location: Asari
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Post by juriz »

A moš pa Weber karburaotram uz katru cilindru, un vēl degvielu ar piešpricēm...
Būs vismaz kas atšķirīgs.
Nevajadzēs arī starpdzesei vietu.
User avatar
Wu-Ryder
Posts: 1779
Joined: 22 Sep 2004, 00:49
Location: Dobele/Jelgava/Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Wu-Ryder »

juriz wrote:A moš pa Weber karburaotram uz katru cilindru, un vēl degvielu ar piešpricēm...
Būs vismaz kas atšķirīgs.
Nevajadzēs arī starpdzesei vietu.
Parlasi vina projektu. Un kops kuriem laiiem starpdzese - ir bijusi problema??
Image
Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv

(c) 3BMotorsport
vp_
Posts: 312
Joined: 15 Dec 2004, 09:30
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by vp_ »

ParaTr00per wrote:kaads veel bi-turbo uz opel corsa? kaada megajauda nepiecieshama uz mazas, priekshpiedzinjas mashiiniites? tur maximums 200zs ar blokji kaarbaa un viss, paareejais buus tikai gumijas paarveershanai duumos... izbeidzam sapnjot un meegjinam iedomaaties kauko reaalaaku
nu, piem, zviedri, somi vai kas tur tuuneja saab 900 vai kakaadu taadu, kam, ja nemaldos bija kompresors, priekshpiedzinja un 400m kabinaaja ap 11s

nu un tas aparaats bija ielai piemeerots :roll:

es to skatiijos kkaadaa Getaway in stocholm testaa - vai varbuut sajaucu nosaukumu :roll:
GT
User avatar
crashiks
Posts: 22
Joined: 19 Oct 2005, 15:47
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by crashiks »

ParaTr00per wrote:
crashiks wrote:
hazaa wrote:
crashiks wrote:turbo ir labāk, jo - superchargers ir labāks pie zemiem apgriezieniem, bet ar turbo, kopumā var pacelt lielāku jaudu
nu ja ari taisniba, tikai rekinies, ka turbo nav visu laiku, piem tu brauc likuma nav nav un peksni uzspied un ir tads blieziens :) ko tad?
taisi sarežģīto versiju ar 2 turbīnām - 1 mazu pie maziem apgriezieniem, otru lielu, kad motors iegriezies.
vai arī lieto gan chargeri gan turbo.
iespējas ir plašās tik izmaksas, uzstādīšana un regulēšana
Esi sveicinaats uz planeetas Zeme! :lol:

kaads veel bi-turbo uz opel corsa? kaada megajauda nepiecieshama uz mazas, priekshpiedzinjas mashiiniites? tur maximums 200zs ar blokji kaarbaa un viss, paareejais buus tikai gumijas paarveershanai duumos... izbeidzam sapnjot un meegjinam iedomaaties kauko reaalaaku.
1) labs kompresorkits esoshajam dzineejam.
2) gatava turbo dzineeja swaps. tuvaakais kandidaats - c20let.

turbinizeet esosho vai kauko murgot par 2 turbiinaam vai turbiinu + kompresoru ir pilniigi lieki.
jau esmu uz zemes. cilvēks teica, ka vajag jaudu - attiecīgi iespēja to izdarīt. piemēram hondas turbinē pat uz 450ZS no d16z motora
bet 200ZS no 2l motora var dabūt pat neturbinizējot.,ja uzliekot mazo turbīnu arī nedaudz vairāk
User avatar
Leaf
Kandidāts uz BANu
Posts: 587
Joined: 10 Nov 2005, 01:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Leaf »

crashiks saskatījies bildītes :D
User avatar
U_V6er
Posts: 420
Joined: 03 Feb 2005, 17:21
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by U_V6er »

hazaa, a tu domaa, ka kompresors nav jaadzesee?
un visas shitaas "dzeltenaa sniega fantaazijas" uz vientilta piedzinju - nu nafig?
User avatar
hazaa
Posts: 2210
Joined: 07 Feb 2005, 10:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by hazaa »

auto pirmkart ir paredzets prieks manis :) gribu lai man pasam vina patiktu un ietu pie sirds un protams ari taisisanas un teresanas prieks :D

runajot pa jaudam velos 250-350 zirgu robezas, smuku motoru, domats bus brauksanai pa ielu, dazreiz trase, un visbiezak kadam uz ielas pakaitinat nervus ;) un gan jau uz kadu dragu aizbraukt un panesaties...

gribu lai kad braucu, lai kad iespiezu grida lai to sajutu ;)

runajjot pa tiltu piedzinam, ja paskatitos piem USA dragreis sacensibas tur dzeki ar prieksejam piedzinam 70% 4x4 izdraz ara ;) un tur uz prieksejiem tiltiem brauc pat dazi eksemplari virs 500zirgiem pat...
Lord
Posts: 99
Joined: 18 Oct 2004, 12:49
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Lord »

un rēķinies ar to, ka lai tos pašus 250-300Zs no priekšpiedziņas dabūtu pie zemes, tev minimums vajadzēs R17-R18 riteņu un platumu 225-245 :roll:

Kā arī bremzes, kas to visu būs spējīgas dabūt mierā vairākas reizes pēc kārtas. Iesaku D2 8)
...
User avatar
U_V6er
Posts: 420
Joined: 03 Feb 2005, 17:21
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by U_V6er »

hazaa, beidz eest dzelteno sniegu, ka tev saka :D
1) dragsteriem neesi gadiijumaa redzeejis pakaljaa taadu raami ar riteniiti, lai taa prieksh kaut drusku pie zemes turaas?
2) 195 platuma riepas uz 350lopiem - buagagag :D
3) man ir pretiigas aizdomas, ka pie 250 lopiem "iespiest griidaa" visur citur iznjemot taisnu celju var beigties ar graavi un slimniicu :(
4) mosh beidzot laiks izveeleeties kaadu citu auto platformu?
User avatar
Wu-Ryder
Posts: 1779
Joined: 22 Sep 2004, 00:49
Location: Dobele/Jelgava/Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Wu-Ryder »

es isteniba atbalstu sitto domu - ka ja grib lai taisa, un domaju, ka ari uzstaisis. Vineigi vins ar so topiku gribeja dzirdet Jusu domas, bet nu jau skas apdirsana. njem kko citu utt. sitas bus ok, un bus ko redzet.
Image
Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv

(c) 3BMotorsport
User avatar
Snukzz
Posts: 332
Joined: 29 Mar 2006, 13:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Snukzz »

Ko juus pieseejaaties ibio... Hazaa prasa ko labaak - turbo vai supercharger, nevis likt vai nelikt/derees nederees/padaudz pamaz. :evil:
Locked