Turbo šķūnings

Dzinēja jaudas palielināšana, balstiekārtas un bremžu uzlabošana

Moderator: Focus

zhorik
Posts: 8
Joined: 21 Nov 2011, 21:08
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Turbo šķūnings

Post by zhorik »

Zdarova pacani :) Es te štukoju vienu projektiņu ar ko ziemā papriecāties. Pats dragāju ar audi a6 c5 2.4 manual quattro, un pagājšziem sapratu, ka adrenalīna ķeršana ir pārāk dārga un morāli sāpiga ar šāda veida auto. Tāpēc gribās kādu normālu gāzējamu aparātu. Esmu nolēmis ieķert audi 90 ar 2.3E 20V 7A ar 168 lopiem. Itkā jau nau nevainas, bet ņemot verā, ka ir iemaņas metināšanā un skrūvēšanā ir doma par aparāta pārtaisīšanu uz turbo. Esmu šādu tādu info ieguvis, par turbo uzstādīšanu, kā arī tikko papētīju cenas šādiem pakalpojumiem. Protams zem štukas neko pie citiem izdomāt itkā nevar, bet tomēr es to iztēlojos savādāk. Daudzi bļaus, ka jāņem uzreiz aparāts ar 2.2 turbo, bet nu šādiem dragājamajiem arī cenas ir samērā dārgas. Bet ja pa lēto uz šķūninga principiem to uztaisīt?

Kā saka WIKI draugs, tad šis manis nosauktais dzinējs ir atjaunots 2.2 dzinējs. Tad jau nevajadzētu būt nevainas + ņemot verā parametrus liekās, ka viņš der. Vispār kāda ir starpība starp 2.2 neturbo un turbo dzinējiem tīri tehniski? Bez turbīnas kas mainās? Sprauslas? Metāla kvalitate motora detaļām? Jeb vienkārši nāk turbo un tas ar viss?

Par pašu turbo, vai ar 2.5 dīzeļa turbīnu pietiktu šim dzinējam? Benzīnieks rij vairāk gaisu, bet tas jau nozīmē, ka turbīnaj ātrāk jāgriežās. Šī agregata cena esesā ir 60 ls + trubas nemaz tik daudz nemaksā un var kaut,ko savākt no veciem auto.

Intercoolera jautājums var tikt atrisināts no kāda japāņu džipa vai merša, domāju arī sumā līdz 50 ls. Bet vakar iedomājos vienu faktu. Ja intercoolers dzesē gaisu, kas nāk motorā iekšā no āras, tad kādā veidā viņš to spēj izdarīt ar tā paša āras gaisa temperatūru?

Dzesi varētu ielikt kautkādu 4.2 radiātoru, un to pašu 4.2 benzīna sūkni. Un teorētiski viss?

Bet ir citas trakās idejas, piemēram papildus radiātora uzstādīšana un pie kartera pielīmēt klāt trubveidīgu radiātoru, kas samazinātu eļļas temperatūru, jo mēs visi zinam, ka eļļa arī dzesē labi motoru. Cirkulāciju nodrošināt ar mazu 12v sūknīti.

Pie virpotāja samazināt ūdens pumpja zobrata apkārtmēru uz zobu skaitu, respektīvi uztaisīt mazāku zobratiņu līdz arto palielinat ūdens cirkulācijas ātrumu sistēmā. Bet vai izdotos piemeklēt īsāku zobsiksnu? Šitādu varjantu netā neatradu, bet kā jums šķiet vai reāli? Un vaj tas būtu vajadzīgs?

Un pēdējais, ko gribēju pajautāt, par tiem liekā spiediena izplūdes vārstiem. Daudzām turbo mašīnām viņa nav? Bet vai viņš vispār vajadzīgs? Un cik reāli izmantot no apkures iekārtām spiediena vārstu? Var atrast visādus ar regulējamiem spiedieniem, galvenais lai nav plastmasas detaļas, piemontēšana jau ir tīri pacietības jautājums?

Un galu galā es tā prikinul pat, ja likt 2 turbīnas viss auto ņemot vēra, ka daudzas detaļas man jau ir ar visu auto iegādi varētu drusku virs štukas iziet.

p.s. es domāju neliekot neko motorā iekšā varētu tuvu pie 300 izspiest izmantojot visas šīs netradicionālās metodes :D

Kā jums mana šķūninga ideja?

Respekties tiem kam nebija padla šito lasīt :cool:
User avatar
elksnis
Spam addicted
Posts: 697
Joined: 08 Aug 2011, 13:00
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo šķūnings

Post by elksnis »

briesmigi :emo: - tas 7a standarta vajadzetu but 170 zirgiem - ieks audistaila vari pasmelties idejas un kontaktus.

http://www.youtube.com/watch?v=fxb3-wRg ... r_embedded
shim konkretajam 90 niekam ir 20v 7a - bet tagad jauda jau esot ap 300 zirgiem , bet ne uz benzīna. :emo:

reku links ar diskusiju - http://www.audi-style.lv/forum/index.ph ... is__st__25


Un vispār 20v turboviku var nopirtk par 500ls , 10vt var nopirkt par 40ls - kur problema.... :naac:
heinrx
Posts: 55
Joined: 28 Mar 2011, 23:00
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo šķūnings

Post by heinrx »

ko?pirmais aprīlis jau klāt? :rofl: :cool:
User avatar
DeeCee
EMO
Posts: 10035
Joined: 30 May 2007, 21:07
Location: Riiga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo šķūnings

Post by DeeCee »

neaizmirsti ka motoram smadzenes arii vajg sapuudereet

ja nav ko dariit tad var meegjinaat paspeeleeties ar taadu lego, ja gribi braukt tad meklee kko gatavu, buus leetaak un vienkaarshaak
Ir tikai divu veidu cilvēki - tādi, kuriem es patīku, un tādi, kuri var iet dirst.
zhorik
Posts: 8
Joined: 21 Nov 2011, 21:08
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo šķūnings

Post by zhorik »

Bet kā tad iskaidrot to, ka atjauninatais motors daudz švakāks par orģinālo? Beztam gribās pašam kko paeksperimentēt, nevis pirkt gatavu, kuru nemaz nevar nopirkt. Vispār tapēc arī prasiju kur starpība ir tajos turbo neturbo motoros, varbūt jēga nav uz to ņemties. Vispār jautājums ir tāds kādu auto labak ņemt lai viņš nenobirtu pie lielām slodzēm? Gribās jau ar normālu dzinēju, hadeni quattro un lēti.
heinrx
Posts: 55
Joined: 28 Mar 2011, 23:00
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo šķūnings

Post by heinrx »

un ko ar kompresijas pakāpi darīsi?neko?ar kādu degvielu brauksi,standarta sadalenes atstāsi?man domāt čiks te tikai sanāks,cik dzirdēts ka to tavu 2.3 arī bez turbo var labi uzvīlēt,ja nemaldos tad viņu varēja pārurbt uz 2.6 tilpumu,bet tas tikai folklora ,kā jau teica elksnis audistailā tev visu paskaidros :-D
zhorik
Posts: 8
Joined: 21 Nov 2011, 21:08
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo šķūnings

Post by zhorik »

Man patīk heiteri, kas visu dzīvi sēž netā, brauc ar tēva nopirtko auto un dirš kautko, kaut gan pašiem rokas no pakaļas aug. Ja nau ko rakstīt, tad nerakstat neko. Te ir konkrēta tēma par realu projektu, kuru ne es pirmais gribu realizēt. Tas, ka es ko nezinu ir normāli, tapēc jau pieregojos lai uzklausītu kādu zinošu cilveku. Manā izpratnē sametināt dažas trubas kopā nav nekāda problēma. Kompresijas pakāpi ar biezāku blīvi tak var pamainīt :roll: Bet prieškam sadalenes jāmaina? Parto neko neesmu dzirdējis..
Last edited by zhorik on 21 Nov 2011, 23:26, edited 2 times in total.
User avatar
DeeCee
EMO
Posts: 10035
Joined: 30 May 2007, 21:07
Location: Riiga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo šķūnings

Post by DeeCee »

te jau bija viens turbo projekts pa kapeikaam :reeka:
par gt imprezu leetaaks normaals un izturiigs gaazams turbo quattro nav izgudrots

paskaties aarzemju forumus kur no NA ir turbo taisiits un sapratiisi kas par gemoroju tur ir
Ir tikai divu veidu cilvēki - tādi, kuriem es patīku, un tādi, kuri var iet dirst.
heinrx
Posts: 55
Joined: 28 Mar 2011, 23:00
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo šķūnings

Post by heinrx »

ok,sry,būvē tik augšā ,tikai man šķiet ka tev tēvs auto toč nepirks,jo tev vēl nav tiesību,tev dzīve ir tik skaista un vienkārša kā piecas trubas sametināt un turbo gatavs,lai vai kā ir čomi kas to taisa un viss sanāk,bet nu ne ar šādu attieksmi tu kaut ko ejošu uzbūvēsi,starp citu pirmo postu izlasot man patiešām likās ka tas ir joks.Labi, lai veicas projekts,man arī patīk heiteri,bet valdīšos un nekomentēšu neko.


OK ,pēdējais koments-man domāt ,ja tu to projektu patiešām nopietni apsver ,varbūt ir jēga aizšaut uz šrotu un aplasīt kādu 9000 2.3 turbosaabu,un iztikt bez santehnikas un citiem verķiem kas tev tikai dzīvi sagandēs.
Last edited by heinrx on 21 Nov 2011, 23:28, edited 2 times in total.
User avatar
Ch.
Posts: 10523
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Turbo šķūnings

Post by Ch. »

Te Tev neviens neko prātīgu nepatieks. Visi kko ir lasījuši no teorijas, bet pieredze tajā visā ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmiem jūzeriem.

skaties to pašu audi-style.lv ;)

Jelgavā viens 80nieks 2.0dohc tikko noturbinizējās pa lēto. Cik zinu viss ir kedā un iet labi. :naac:
Sodit slidgultnus uz spiediena
zhorik
Posts: 8
Joined: 21 Nov 2011, 21:08
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo šķūnings

Post by zhorik »

Nu ja jau tik gudri, tad atbildiet kāds uz manu stulbo jautājumu par intercooleri?
zhorik
Posts: 8
Joined: 21 Nov 2011, 21:08
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo šķūnings

Post by zhorik »

Ch. wrote:Te Tev neviens neko prātīgu nepatieks. Visi kko ir lasījuši no teorijas, bet pieredze tajā visā ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmiem jūzeriem.

Tā jau ir, taisīs redzēs kas sanāks, ar katru problēmu jāmēģina tikt galā!
heinrx
Posts: 55
Joined: 28 Mar 2011, 23:00
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo šķūnings

Post by heinrx »

tev kaut mazākā sajēga ir ko taisies būvēt?Turbīna pēc tavām domām ir auksta kā mironis,tak dieva dēļ atver kādam turbo kapotu un paskaties kaut pamatu pamatus uz aci redzēt var.
Piedod nenocietos-pieklājīgi sakot,kad tu interkūleri skrūvēsi no donora nost ,papēti kā tas aukstais gaiss kļūst karsts.
heinrx
Posts: 55
Joined: 28 Mar 2011, 23:00
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo šķūnings

Post by heinrx »

mana saj;ega par turbo ir tuvu nullei,bet man sāk likties ka variants ar saab zemspiediena turbo te vareetu varbūt aiziet,saabam jau standartā interkulers ir diezgan pieklājīgu izmēru,un arī turbīna ir vienkārša kā 2reiz2,paredzētos 0.4-0.5bar gandrīz no pašas tukšgaitas uzceļ.
zhorik
Posts: 8
Joined: 21 Nov 2011, 21:08
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo šķūnings

Post by zhorik »

Ne viens nesaka ka turbīna ir auksta, jautājums ir par to, kā var dzesēt ar 25 grādi siltu gaisu ko velk interkuulers pūšot virsū interkuulerim 25 grādu siltu gaisu? Lai ko dzesētu jābūt starpībai, šeit tādas nav..
heinrx
Posts: 55
Joined: 28 Mar 2011, 23:00
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo šķūnings

Post by heinrx »

zhorik
Posts: 8
Joined: 21 Nov 2011, 21:08
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo šķūnings

Post by zhorik »

heinrx wrote:http://www.apexboost.com/Installation%20Tips.html
papēti bildi un sapratīsi
Man likās tas izvietojums ir savādāks, tagad es sapratu...
Nu davaj pasmejaties visi :cool:
User avatar
JG
Posts: 2407
Joined: 24 Apr 2007, 20:52
Location: Jaunpils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo šķūnings

Post by JG »

reali Tevis minētā kombinācija, ar 2,3 un Turbinu ir jau uzveidota tepat LV, griezās labi, un viss bija kedaa, sīkumos kas un kā tur bija nezinu, jo cilvēks kas to uztaisija negribēja atzīties kas kur un kā, bet uztaisit var un viss notiek :wink:
User avatar
Kaross
Posts: 1384
Joined: 20 Feb 2008, 17:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo šķūnings

Post by Kaross »

protams, ka var uztaisit un tas pat ir easy ja ir zinasanas. saja gadijuma ir loti, loti daudz neskaidribu un loti daudz vel jamacas. ar tadu zinasanu krajumu bus tikai nokurinats motors.

pirmkart atskiras kompresijas pakape. to varetu risinat ar biezaku galvas blivi.
otrkart ar dizela turbinu tur nekas labs nebus. pilnigi un galigi vina tam nav domata. ne jau uz benzina motora. izskidis atrak ka pats motors. bet tas ari tev atri izjuks bez kaut kadas vadibas.
kaut kada veida vajag ierobezot turbo spiedienu.
Aizdedze ari jaregule. To varbut vel kaut ka ar veco K-jet var savienot.
Talak degvielas padeve. sabalanseta degvielas padeve. to bez normala kompja nekad nedabusi. ar kaut kadu veco sprici var meginat, bet nebus viegli. var meginat ar to pasu K-jetronik no Audi 200, bet nu tas bus traki.
vienkarsi piestutejot turbinu nekas nebus. tas auto ies pamatigi liesaja un atri vien izkusis detonejot.
vajag veikt kadu aprekinu. uz čuju vai tamlidzigi vai nu tas auto neies vispar vai ari kadu isu, isu bridi palidos, bet tas ir mazak ticams. :naac:
to pasu 20V var labi izvilet, tikai ari jazin ko darit. un atkal standarta kompis trauce.

visam pamata ir laba vadiba, laba vadibu, kuru kads var sareulet. un tas parasti maksa dargi.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo šķūnings

Post by Melnais »

zhorik wrote:
heinrx wrote:http://www.apexboost.com/Installation%20Tips.html
papēti bildi un sapratīsi
Man likās tas izvietojums ir savādāks, tagad es sapratu...
Nu davaj pasmejaties visi :cool:
Nu, tā arī ir, kā tajā bildē. Karstais turbīnas gals sasilada arī auksto galu un tas attiecīgi gaisu, ko pūš motorā. Interkūleris vismaz atdzesē līdz āra temeperatūrai, ja ne pat zemāk. Par to vari pārliecināies, piemēram, ārā, kad stavi ar plikām rokām ir vēss, bet kad brauc 100km/h, izbāžot roku ārā pa logu konkrēti atsalst,, ne? :D
Post Reply