Turbo šķūnings
Moderator: Focus
Re: Turbo šķūnings
Bet par pašu projektu, tu jā, drīksti ņemties, vienalga, tava nauda, ko tērēsi sajājot vai nesajājot kautko. Noturbinizēt atmo dzinēju nav viegli un ja vēl tas notiek mājas garāžā + bez attiecīgās pieredzes un zināšanām. Ņemties jau tev neviens neliedz. Bet pēc pieredzes parasti tiek iepirkts turbo motors un tad var krāmēties ar spiediena celšanu.
Re: Turbo šķūnings
Par turbo projektiem un audi noteikti skaties un lasi style topikus, bet nenormālā raķešzinātne tā nav. Standarts ir tāds ka ņem saab 2.3 turbīnas, liek Megasquirt, metina kolektorus un intercooleri. Eļļošanu turbīnai pievieno no kāda dačika vai vislabāk kkur netālu no sūkņa kur spiediens lielākais.
K-jet neesmu redzējis ka kāds šitā atstātj un mēģina apjozt ar turbīnu.
Dīzeļa turbīna neder, motoram dzese pietiek tā pati, vajag IC, dzinējs kvalitātes ziņā cik zinu neatšķiras, atšķiras degkameras tilpums dēļ kompresijas. Par IC, neatceros kurā lapā (LV tjuninga lapas) piedāvājas jauni chinā taisīti IC pa normaļna cenām visvisādos izmēros.
Par eļļu, neko nekur nevajag pie kartera līmēt, var eļļas sistēmā ieslēgt eļļas dzeses radiatoru. No galvas neatceros kas un kā bet var samudrīt arī ar termovārstiem, tik tur pie eļļas filtra vajadzēja kaut kādu flanci.
Spiediena vārsti ir praktiski visam kas nav arhaiski turbo dīzeļi, viņš principā vada turbīnu, jo turbīnai padotā gaisa līkne nav lineāra, bet kvadrātiska, tāpēc lielos apgriezienos turbīna spēj saražot (saspiest, sasūkt sauc kā gribi) daudz vairāk gaisa kā nepieciešams.
Ir viena lieta ar sadalenēm, turbo motoriem vārsti veras pie citiem grādiem vaļā nekā neturbo motoriem, tāpēc principā vajag uz tā motora galvu no ļurbomotora vai arī sadalenes ja der.
Pati turbīna tajā pasākumā ne sūda nemaksā, Megasquirt un visu uzstādīt/regulēt būs dārgākais.
K-jet neesmu redzējis ka kāds šitā atstātj un mēģina apjozt ar turbīnu.
Dīzeļa turbīna neder, motoram dzese pietiek tā pati, vajag IC, dzinējs kvalitātes ziņā cik zinu neatšķiras, atšķiras degkameras tilpums dēļ kompresijas. Par IC, neatceros kurā lapā (LV tjuninga lapas) piedāvājas jauni chinā taisīti IC pa normaļna cenām visvisādos izmēros.
Par eļļu, neko nekur nevajag pie kartera līmēt, var eļļas sistēmā ieslēgt eļļas dzeses radiatoru. No galvas neatceros kas un kā bet var samudrīt arī ar termovārstiem, tik tur pie eļļas filtra vajadzēja kaut kādu flanci.
Spiediena vārsti ir praktiski visam kas nav arhaiski turbo dīzeļi, viņš principā vada turbīnu, jo turbīnai padotā gaisa līkne nav lineāra, bet kvadrātiska, tāpēc lielos apgriezienos turbīna spēj saražot (saspiest, sasūkt sauc kā gribi) daudz vairāk gaisa kā nepieciešams.
Ir viena lieta ar sadalenēm, turbo motoriem vārsti veras pie citiem grādiem vaļā nekā neturbo motoriem, tāpēc principā vajag uz tā motora galvu no ļurbomotora vai arī sadalenes ja der.
Pati turbīna tajā pasākumā ne sūda nemaksā, Megasquirt un visu uzstādīt/regulēt būs dārgākais.
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
Re: Turbo šķūnings
R_89 wrote:Par turbo projektiem un audi noteikti skaties un lasi style topikus, bet nenormālā raķešzinātne tā nav. Standarts ir tāds ka ņem saab 2.3 turbīnas, liek Megasquirt, metina kolektorus un intercooleri. Eļļošanu turbīnai pievieno no kāda dačika vai vislabāk kkur netālu no sūkņa kur spiediens lielākais.
K-jet neesmu redzējis ka kāds šitā atstātj un mēģina apjozt ar turbīnu.
Dīzeļa turbīna neder, motoram dzese pietiek tā pati, vajag IC, dzinējs kvalitātes ziņā cik zinu neatšķiras, atšķiras degkameras tilpums dēļ kompresijas. Par IC, neatceros kurā lapā (LV tjuninga lapas) piedāvājas jauni chinā taisīti IC pa normaļna cenām visvisādos izmēros.
Par eļļu, neko nekur nevajag pie kartera līmēt, var eļļas sistēmā ieslēgt eļļas dzeses radiatoru. No galvas neatceros kas un kā bet var samudrīt arī ar termovārstiem, tik tur pie eļļas filtra vajadzēja kaut kādu flanci.
Spiediena vārsti ir praktiski visam kas nav arhaiski turbo dīzeļi, viņš principā vada turbīnu, jo turbīnai padotā gaisa līkne nav lineāra, bet kvadrātiska, tāpēc lielos apgriezienos turbīna spēj saražot (saspiest, sasūkt sauc kā gribi) daudz vairāk gaisa kā nepieciešams.
Ir viena lieta ar sadalenēm, turbo motoriem vārsti veras pie citiem grādiem vaļā nekā neturbo motoriem, tāpēc principā vajag uz tā motora galvu no ļurbomotora vai arī sadalenes ja der.
Pati turbīna tajā pasākumā ne sūda nemaksā, Megasquirt un visu uzstādīt/regulēt būs dārgākais.
Ok, k24 turbine - 50ls, interkulers jauns ap 80ls -lietots 40ls, eļlas dzeses radiators ar šlaukām 20ls, metāla galvas blīve kompresijai - hvz kadi 40ls, silikona līkumi - 60ls, aluminija līkumi -20ls, megasquirts 300ls, tad vēl izplūdnieks jāmetina.... cik tas viss savācas laika un izmaksu ziņā?
Ko jūs pipējat? paņem AAN PA 500ls un nočipo - viss 240lidz 260 zirgiem gatavi . Ja naudas nav tad KG MC...
Un ja naudas nav tad labāk neko nedarīt...
Re: Turbo šķūnings
aizmirsi pierakstīt vel, profesionāla motora koda novākšana (ar fleksogrāfiskogriezmetru) un 7A koda iedzīšana ar govs ķēdes mietiņu un kuvaldometru
Audi V8 92. 4.2 q
Audi A200 88. 2.2 10VT q
Audi A200 88. 2.2 10VT q
Re: Turbo šķūnings
kuu_haa wrote:aizmirsi pierakstīt vel, profesionāla motora koda novākšana (ar fleksogrāfiskogriezmetru) un 7A koda iedzīšana ar govs ķēdes mietiņu un kuvaldometru
Uz bloka vēl labak lai paliek 7a - skate varēs teikt ka turbo tikai pieskrūvēts un nebūs jāiet visas pārbūves
ptu parpratu tavu tekstu
un vispār intresanta kombinacija ir 2.5tdi bloks un 20vt....
Last edited by elksnis on 28 Nov 2011, 22:15, edited 1 time in total.
Re: Turbo šķūnings
Aizmirsi ielikt cenukuu_haa wrote:Te slapjajiem sapņiem :
http://www.034motorsport.com/turbocharg ... 19679.html
80tq gte = 150 poniji un 1 ēzelis
Re: Turbo šķūnings
Nu reāli dzīvē ir pilns ar 7A, kuriem uzmocīta mehāniskā šprice. Un?
Jāmudrī 60-2 impulsu rats vai kas tamlīdzīgs.
Lētais variants bija likt sadalītāju ar 5iem izgriezumiem, bet tad aizdedze sanāk vienkārši krimināli neprecīza.
Jāmudrī 60-2 impulsu rats vai kas tamlīdzīgs.
Lētais variants bija likt sadalītāju ar 5iem izgriezumiem, bet tad aizdedze sanāk vienkārši krimināli neprecīza.
Re: Turbo šķūnings
VEMS lasa 10VT, 20VT un 20V trīs devēju sistēmu.
Uz 10VT vēl no sadalītāja ņemt signālu būtu normāli, jo nav tās ķēdītes pa vidu.
nr1 lika MSā iekšā paštaisītu "tulku", kas pārveidoja audi signālus uz vienkāršiem 5iem impulsiem. Pusei no tiem blokiem bija problēmas ar aizdedzes nesankcionētu lēkāšanu. Tulka konstrukcija ir noslēpums. Paši to problēmu viņi ignorēja. Tas tad sastāda lielāko daļu no MSotajiem 20VT.
Es MSu vienmēr esmu izvairījies piedāvāt uz šiem motoriem. Kamdēļ vēl - var atrast A|S.
Uz 10VT vēl no sadalītāja ņemt signālu būtu normāli, jo nav tās ķēdītes pa vidu.
nr1 lika MSā iekšā paštaisītu "tulku", kas pārveidoja audi signālus uz vienkāršiem 5iem impulsiem. Pusei no tiem blokiem bija problēmas ar aizdedzes nesankcionētu lēkāšanu. Tulka konstrukcija ir noslēpums. Paši to problēmu viņi ignorēja. Tas tad sastāda lielāko daļu no MSotajiem 20VT.
Es MSu vienmēr esmu izvairījies piedāvāt uz šiem motoriem. Kamdēļ vēl - var atrast A|S.
Re: Turbo šķūnings
Ap šo tēmu jautājums, kā atšķiras VEMS un Megasquirt?gintsk wrote:VEMS lasa 10VT, 20VT un 20V trīs devēju sistēmu.
Uz 10VT vēl no sadalītāja ņemt signālu būtu normāli, jo nav tās ķēdītes pa vidu.
nr1 lika MSā iekšā paštaisītu "tulku", kas pārveidoja audi signālus (..)
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
Re: Turbo šķūnings
Nu pajautāji! Tie ir pilnīgi dažādi vadības bloki. Gan dzelziski, gan softiski tur viss ir savādāk. Te pazīstamie MS1 un MS2 ir krietni vienkāršāki par VEMS. [MS3+MS3X] jau ir kas līdzīgs (procesors ir ar lielāku veiktspēju, bet dzelzis - galīgi nekāds. Softs lēnām top.)R_89 wrote:Ap šo tēmu jautājums, kā atšķiras VEMS un Megasquirt?gintsk wrote:VEMS lasa 10VT, 20VT un 20V trīs devēju sistēmu.
Uz 10VT vēl no sadalītāja ņemt signālu būtu normāli, jo nav tās ķēdītes pa vidu.
nr1 lika MSā iekšā paštaisītu "tulku", kas pārveidoja audi signālus (..)
VEMSam jau kādus 5us gadus uz paltes dzelziski ir daudz vairāk funkciju: platjoslene, atgāzu temperatūra, detonācijas procesors, liels izeju un ieeju skaits, ekrāniņa atbalsts, papildus seriālais ports priekš GPS.... Līdz ar to pa šiem gadiem ir uzrakstīts, pārbaudīts un pieslīpēts softs.
Pat MS2 softs ir iestagnējis. Daļeji tamdēļ, ka, lai kaut ko pamēģinātu, tas ir vispirms jāuzlodē. Daļēji vienkārši dēļ totāli stūrgalvīga kodera, kam, lai pierādītu viņa kļūdu, diviem tādiem pat ir jānopūlas mēnesi.