Ford Mondeo Mk1

Dzinēja jaudas palielināšana, balstiekārtas un bremžu uzlabošana

Moderator: Focus

User avatar
kuu_haa
Posts: 1278
Joined: 08 Aug 2005, 11:30
Location: Ventspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ford Mondeo Mk1

Post by kuu_haa »

pa 1500 -2000 latvijas tugrikiem tak neko prātīgu nevar uztaisīt.
Ja varētu, tad te daļa brauktu ar coiliem, nevis "flekšiem" .

*bilstein amji ~350-400Ls
*Atsperes ~100-150Ls
*bukses visas powerflex (ja maz piedāvā) vai cits PUR analogs ~200Ls (minējums)
*Stock detaļas: gultņi, šarnīri, skrūvītes eļļas, filtri utt vismaz 300Ls, ja liks SKF utt.
*Motoru iemetīs nesamainot: siksnas, sūkni, saļņikus, iespējams sajūga komplektu,vārstu vāka blīve +sīkumi?! = vel 300+ Ls
*Vel nemaz nav jaunas riepas, bremžu diski, kluči, suportu pārlašišana, izplūde un kaudze sīkumu motortelpā, kas nederēs. vel daudz Ls

1500-2000Ls ir tikai sākums, pareizāk sakot piekares pārvākšana un bremžu pārvākšana.

P.S. te runa par kvalitatīvām daļām, nevis SCT and shit. ;)
P.P.S. tam visam klāt vel nav pieskaitīta degviela, lai to visu kkur nopirktu + liels daudzums alus, vai grādīgie-kas nu kuram vairāk :D :beer:
Audi V8 92. 4.2 q
Audi A200 88. 2.2 10VT q
User avatar
Xtreem3000
Posts: 49
Joined: 22 Mar 2011, 02:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ford Mondeo Mk1

Post by Xtreem3000 »

labi, laikam būs jāpāriet uz citu tēmu... tātad: kas ir tik bezcerīgs tieši mondeo mašīnās? vizuālais izskats? motori? jeb vienkārši pieņemts ka ja daudziem mondeo nepatīk tātad auto ir mēsls? (tas nenozīmē ka saku ka modneo ir baigi krutais, bet kā darba auto kalpoja diezgan labi un pretenzijas nebija)
īsti nesaprotu kas visiem tik šausmīgi nepatīk iekš mondeo.
varbūt piekare un viss pārējais izkārtots tā ka ir bezjēdzīgi kautko modificēt, bet ja tā tad kapēc? gribētu zināt konkrēti kas tajā autiņā tik slikts.
jā, vizuālais varēja būt labāks, piekare varēja būt izturīgāka, par motoru pretenziju vispār nav,. bet tas viss ir atbilstoši tam gadam.
pieņemsim ja tiktu savests kārtībā viss kas atrodas zem auto un zem haubes.. tad kas paliek viņam tāds par ko varētu teikt ka tā visa kārtībā savešana bijusi bezjēdzīga? vizuālais?

gribētos uz šiem jautājumiem tādu daudz maz jēdzīgu atbildi dzirdēt... nevis to ka mondeo ir nestilīgs un viss, vai arī tapēc ka viens onkulis teica ka tā ir tad tā arī ir.
tiešām ar pilnu nopietnību gribētu uzzināt iemeslus...
User avatar
Xtreem3000
Posts: 49
Joined: 22 Mar 2011, 02:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ford Mondeo Mk1

Post by Xtreem3000 »

kuu_haa tevis nosauktās lietas un rīcības tak kopā nepārsniedz 2000 ls ( tas ja nepieskaita to kas pie pēdējās zvaigznītes rakstīts).... un jāā,, pagaidām ir doma tikai iesākt to visu, nevis paņemt naudu, aizbraukt pēc detaļām, atbraukt atpakaļ un neizejot vairs no garāžas sakrāmēt tādu autiņu kam viss līdz pēdeējam sataisīts, nomainīts, uztūnēts u.t,t ka vairs neko nevajadēs darīt.... uzskatu ka vispār ar auto siastītām lietām nav gala... vienmēr būs kautkas tāds ko gribēsi vel pielikt klāt vai nomainīt uz ko labāku.. ja vien neesam miljonāri....
hm, cik varētu maksāt normālas kvalitātes suporti un bremžu diski?
User avatar
Xtreem3000
Posts: 49
Joined: 22 Mar 2011, 02:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ford Mondeo Mk1

Post by Xtreem3000 »

viens ieminējās par skolas brīvlaiku..... uz mani vari neattiecināt to... skolas sen pabeigtas...
User avatar
Archuks
BMW
Posts: 12868
Joined: 13 Sep 2004, 20:30
Location: Centrs
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ford Mondeo Mk1

Post by Archuks »

Coiloveri no ebay pa 150 Ls
Diski tepat LV pa 200-300 Ls
Kkādas uzlikas/lūpiņas 200-300 Ls
Pārkrāsošana 400-600 Ls
=
1000-1300 Ls vizuālajā

P.S. Diskusiju neesmu lasījis, nezinu, ko tehniski vēlies darīt.
EVO X SST / RACE CAR INCOMING
Image
User avatar
Xtreem3000
Posts: 49
Joined: 22 Mar 2011, 02:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ford Mondeo Mk1

Post by Xtreem3000 »

nu es coiloverus neieskaitītu vizuālajā, bet tehniskajā.... vairāk vai mazāk....
bet 150 Ls par tādiem jau liekas pat ļoti pievilcīga.. bet kā ar kvalitāti? nav viņi baigi neizturīgie ja reiz ir tik liela cenas atšķirība?
Marx
Posts: 110
Joined: 10 Aug 2004, 17:16
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ford Mondeo Mk1

Post by Marx »

Kā izbijis Mk1 Estate 2,5V6 24V Ghia, RS("spoileru paka") īpašnieks varu informēt, ka labu dzinēju (2,5) atrast būs pagrūti, labs maksās vairākus simtus un tad vēl ierēķini varbūtību (~90%) ka motors tomēr nebūs tik labs kā gribētos, ja pašrocīgi taisīsi kapitālo, tad rezervē 200-300 Ls blīvēm, slīpēšanām utt. 2,5 motoru bēda ir tāda, ka tiem pamatā bija ūdensūknis ar plastmasas spārniem, tie ar laiku sadrupa bet puiki parasti spieda tik tālāk, līdz motors uzcepās, tad saliecās galvas un izpūtās blīves. Otrs gadījums ir, kad neizskaidrojumu iemeslu :emo: ,drizāk bieža dzinēja turēšana sarkanajā, dēļ sadrūp virzuļi (sākot no apakšas) un klanīši iet pastaigāties ārpus bloka. Tas ir klasiskais scenārijs, kas var notikt un notiek ar padzīvojušu Duratec V6 motoru. Ja sameklēsi pajaunu dzinēju (piem. no mk3) viss var beigties labi, dinamika ir pietiekoša un ierakstīsies 15l. Ir projekti, kuros uz šī motora tupina virsū turbīnas. Viss ir iespējams, bet es to nedarītu :D

P.S. es tur vispār izņemot "savest kārtībā" TM nedarītu neko. Vizuāljā RS paku, pilnu Ghia paku un būs pa smuko, nekādu ķekavu!

un vispār, ko Tu te dari, ja ir fords, tad jāiet uz http://www.talkford.com/ :cool:
User avatar
kuu_haa
Posts: 1278
Joined: 08 Aug 2005, 11:30
Location: Ventspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ford Mondeo Mk1

Post by kuu_haa »

Kur coili uz MK1 Mandeli pa 150Ls?

Šis nav VW.
Audi V8 92. 4.2 q
Audi A200 88. 2.2 10VT q
User avatar
Archuks
BMW
Posts: 12868
Joined: 13 Sep 2004, 20:30
Location: Centrs
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ford Mondeo Mk1

Post by Archuks »

kuu_haa wrote:Kur coili uz MK1 Mandeli pa 150Ls?

Šis nav VW.
Točna nav, my bad.
EVO X SST / RACE CAR INCOMING
Image
User avatar
Xtreem3000
Posts: 49
Joined: 22 Mar 2011, 02:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ford Mondeo Mk1

Post by Xtreem3000 »

nu ķekavu arī nemaz negribētu.. un līdzīgos variantus ķekavai arī nē.. pārāk negatīvas atsauksmes...


nu labi, tātad pa 150 mondeo nevar dabūt,.. bet pēc kā atšķirt kvalitāti coiliem? un vai vispār kvalitāte mainās.. var'but visi viņi līdzvērtīgi, tik cenas mainās atkarībā no stiprinājumiem u.t.t. ???
User avatar
Xtreem3000
Posts: 49
Joined: 22 Mar 2011, 02:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ford Mondeo Mk1

Post by Xtreem3000 »

Liels paldies Marx par infu kas saistīta ar to 2.5 mondeo motoru...
bet arī pārējiem pirmās paaudzes mondeo motoriem ūdens sūkņa lāpstiņas ir no plastmasas.
P.S. par to ka esmu neīstajā vietā saprastu ja šī foruma nosaukums un tēmas būtu saistītas tikai un vienīgi ar kādu konkrētu neFord auto marku.. bet pa cik šeit apspriež visas markas tad kapēc gan arī fordu nevarētu?...
Marx
Posts: 110
Joined: 10 Aug 2004, 17:16
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ford Mondeo Mk1

Post by Marx »

Te ir mans bijušais operāts, var redzēt sānu sliekšņus, aizmugures spoileri, pakaļas bampers nav RS, priekšējais gan ir, bet slikta bilde, nevar lāgā redzēt. vai ta' nav smuks gana? :lol: būtu vēl ruslans izdzīts un nokrāsots, būtu gerai operāts (ja neskaita, ka manis ieliktais motors bija vismaz trešais tā auto mūžā)

Image

Image

PS. par sūķņiem, ir nopērkami arī metļa sūkņi :wink:
User avatar
Xtreem3000
Posts: 49
Joined: 22 Mar 2011, 02:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ford Mondeo Mk1

Post by Xtreem3000 »

pietiekami smuks ;) man ir tikai sedans.. par to RS, pa cik nezinu neko par tiem, bet cik var bildē redzēt tad viņš atšķiras tikai ar to lūpu un to vietu kas ir starp migliniekiem, jo viss pārējais izskatās tāds pats, vai arī pārējo nevaru saskatīt bildē... :)
nav ne vainas......smuks.,. bet KAPĒC visi bļauj ka mondeo ieguldīt neesot jēgas??????
Marx
Posts: 110
Joined: 10 Aug 2004, 17:16
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ford Mondeo Mk1

Post by Marx »

Ieskatam, Durtec V6 motorits +turbīnas + veca granada (ja to tā var nosaukt)

http://passionford.com/forum/restoratio ... ed-19.html
Marx
Posts: 110
Joined: 10 Aug 2004, 17:16
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ford Mondeo Mk1

Post by Marx »

Xtreem3000 wrote:pietiekami smuks ;) man ir tikai sedans.. par to RS, pa cik nezinu neko par tiem, bet cik var bildē redzēt tad viņš atšķiras tikai ar to lūpu un to vietu kas ir starp migliniekiem, jo viss pārējais izskatās tāds pats, vai arī pārējo nevaru saskatīt bildē... :)
nav ne vainas......smuks.,. bet KAPĒC visi bļauj ka mondeo ieguldīt neesot jēgas??????
jā, bamperam ir uzlika, kas sākās uzreiz zem pirmā izliekuma- pats bufers ir standarta (IMO- izņemot apkšējo daļu, kuras tur vispār nav)

pagaidām ieguldīt ir par agru, jo auto vēl nav izdzīvojis šrota statusu, pēc kā nāks raritātes statuss, tad jā, jo tad visi teiks- cool :naac:
piemērs ar Golf Mk1,
protams gaumes lieta, bet šobrīd galvenā problēma ir tāda, ka tas auto maksā ~200 Ls, bet lai tas braktu jāieliek vismaz 1000, diez ko loģiski neizklusās, vai ne :hvz:
P.S. es savu agregātu , braucošā stāvoklī, pirms 4 gadiem pārdevu pa 500 Ls. :roll:
Last edited by Marx on 23 Mar 2011, 22:47, edited 1 time in total.
User avatar
Xtreem3000
Posts: 49
Joined: 22 Mar 2011, 02:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ford Mondeo Mk1

Post by Xtreem3000 »

Marx wrote:Ieskatam, Durtec V6 motorits +turbīnas + veca granada (ja to tā var nosaukt)

http://passionford.com/forum/restoratio ... ed-19.html
nu tas jau pavisam pa nopietno
User avatar
marrs
Posts: 767
Joined: 23 Sep 2008, 21:36
Location: plavnieki
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ford Mondeo Mk1

Post by marrs »

Xtreem3000 wrote:pietiekami smuks ;) man ir tikai sedans.. par to RS, pa cik nezinu neko par tiem, bet cik var bildē redzēt tad viņš atšķiras tikai ar to lūpu un to vietu kas ir starp migliniekiem, jo viss pārējais izskatās tāds pats, vai arī pārējo nevaru saskatīt bildē... :)
nav ne vainas......smuks.,. bet KAPĒC visi bļauj ka mondeo ieguldīt neesot jēgas??????
tu jau raksti ka tev viņu vajag izgašanais pa mežu un granteni (bet raksti ka vajag ari smuku pakotu zemu ) atkarīgs kuru vairak velies,jo šos abus cik zinu praktiski neiespējami.
(man viedoklis, uzskatu priekš gažšanas pa grant celiem ar lielu un smagu moturu priekšpuse baigās baudās nebus ),(ja taisu zemu un smuku ta ir biški savadāk visu var sabuvēk interesenti (tik cik maciņš atļauj un saprāts)
leties coili vil lasits ilgak pa 2-3gadiem neturos pa labo eiropas valstuun asv ceļie )tā kā Latvija viņu mužs varetu but vēl isāks
wwd fail
Image
User avatar
Xtreem3000
Posts: 49
Joined: 22 Mar 2011, 02:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ford Mondeo Mk1

Post by Xtreem3000 »

Marx wrote:
Xtreem3000 wrote:pietiekami smuks ;) man ir tikai sedans.. par to RS, pa cik nezinu neko par tiem, bet cik var bildē redzēt tad viņš atšķiras tikai ar to lūpu un to vietu kas ir starp migliniekiem, jo viss pārējais izskatās tāds pats, vai arī pārējo nevaru saskatīt bildē... :)
nav ne vainas......smuks.,. bet KAPĒC visi bļauj ka mondeo ieguldīt neesot jēgas??????
jā, bamperam ir uzlika, kas sākās uzreiz zem pirmā izliekuma- pats bufers ir standarta (IMO- izņemot apkšējo daļu, kuras tur vispār nav)

pagaidām ieguldīt ir par agru, jo auto vēl nav izdzīvojis šrota statusu, pēc kā nāks raritātes statuss, tad jā, jo tad visi teiks- cool :naac:
piemērs ar Golf Mk1,
protams gaumes lieta, bet šobrīd galvenā problēma ir tāda, ka tas auto maksā ~200 Ls, bet lai tas braktu jāieliek vismaz 1000, diez ko loģiski neizklusās, vai ne :hvz:
P.S. es savu agregātu , braucošā stāvoklī, pirms 4 gadiem pārdevu pa 500 Ls. :roll:
nu izklausās jau gan mazliet neloģiski ka 5x vairāk jāiegulda par pašu mašīnas vērtību... bet tie 200 ls ir apakšējā gala cena... tālāk jau ir arī par 800 Ls, bet tā pat neatspēko to cik jāiegulda..
bet ir arī kādi tehniski iemesli deļ kā ir bezjēdzīgi ieguldīt? ne tikai tirgus vērtība un stilīguma zemā pakāpe?
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ford Mondeo Mk1

Post by Ch. »

Marxa ieliktais mondeo kopā ar kkādiem BBS diskiem (maksā vismaz 1/4 daļu no tā budžeta :emo: ) un smuku krāsu (dievadēļ neko oranžu, zaļu vai melni matētu) izskatītos tīri labi! ;)


Par to, ka nav jēgas grūst naudu iekšā:
- tu to naudu nekad nedabūsi atpakaļ, rēķinies ar to. Bet tas tā kā būtu štrunts.
- to auto būs grūtāk pārdot. Bet tas tā kā būtu štrunts.
- "tjūūūūninga" daļu pieejamība/iespējas - kā jau pats redzi, neko baigi prātīgu tur nevar iesākt. Kamēr citiem auto jaudu var pacelt viegli izraujot āra veco un iemetot iekšā citu dvēseli, te jau sākās piša. Kā piemēru varu minēt kādu auto ražotāju, kura nosaukumu labāk šeit neminēt, citādāk kāds aizrīsies ar putām, kas sāks šļākties ārā pa muti, to ieraugot :naac: bet nu vislabāk orientējos tajos... Alternatīvam TĀ ražotāja auto, jaudu var kudi labāk pacelt iemetot 2.5/2.8 24V un nav nekādu problēmu ar to, ka kkas nederētu, nebūtu izturīgs, rītu degvielu utt. Tas pac ar hondām, golfiem utt. Tāpat, coiloveru cenas un pieejamība. Bukses.. ū tē tē.
- morālā vērtība. Šis jautājums izraisīs visvairāk diskusiju un tā, bet tam mondeo standartā nav nu pilnīgi nekāds pačots. Ne izteiksmīgs dizains, ne modeļa vēsture, ne kruti tehniskie risinājumi.. nu nekā. :D turklāat tuvojoties 240-250nm atzīmei parādās lieelas problēmas ar to, kā to visu novadīt līdz zemei. Nedoddievs vēl iebāžot kkādu smagu dzinēju priekšā. Prātīgāk, MANUPRĀT, būtu grūst naudu iekšā tādam auto, kam ir vismaz viens no šiem faktoriem.
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
Xtreem3000
Posts: 49
Joined: 22 Mar 2011, 02:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ford Mondeo Mk1

Post by Xtreem3000 »

marrs wrote:
Xtreem3000 wrote:pietiekami smuks ;) man ir tikai sedans.. par to RS, pa cik nezinu neko par tiem, bet cik var bildē redzēt tad viņš atšķiras tikai ar to lūpu un to vietu kas ir starp migliniekiem, jo viss pārējais izskatās tāds pats, vai arī pārējo nevaru saskatīt bildē... :)
nav ne vainas......smuks.,. bet KAPĒC visi bļauj ka mondeo ieguldīt neesot jēgas??????
tu jau raksti ka tev viņu vajag izgašanais pa mežu un granteni (bet raksti ka vajag ari smuku pakotu zemu ) atkarīgs kuru vairak velies,jo šos abus cik zinu praktiski neiespējami.
(man viedoklis, uzskatu priekš gažšanas pa grant celiem ar lielu un smagu moturu priekšpuse baigās baudās nebus ),(ja taisu zemu un smuku ta ir biški savadāk visu var sabuvēk interesenti (tik cik maciņš atļauj un saprāts)
leties coili vil lasits ilgak pa 2-3gadiem neturos pa labo eiropas valstuun asv ceļie )tā kā Latvija viņu mužs varetu but vēl isāks
salīdzinājumā ar asv ceļiem tad latvijā tas mūžs varētu būt 1 gads :D
vispār jau nerakstīju ka vajag zemu, rakstīju tieši pretēji, ka vajag tā lai braucot pa meža ceļa nepaliktu uz pirā paugura kas pagadās.. bet arī augsts auto nav diezko stabils deļ augstā masas centra. un to taču var atrisināt ar tiem coilover pielāgojot atkarībā no situācijas. pa granti vidējā augstumā, pa asfaltu var palaist zemāk un pa LV standarta ceļu pacelt līdz max.
tātad jēdzīgāks variants būtu piemēram 2.0 motors? jeb vel mazāks?
pašlaik mājās mētājas 1.6 un 1.8 motori no mondeo.
Post Reply