Turbo maina (Golf 4)

Dzinēja jaudas palielināšana, balstiekārtas un bremžu uzlabošana

Moderator: Focus

Post Reply
User avatar
Myers
Posts: 332
Joined: 16 Dec 2012, 17:29
Location: Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Turbo maina (Golf 4)

Post by Myers »

Taatad golf 4 1.8T stock. Esmu nolemis kautkad mazliet velak likt specigaku gliemezi virsu, saaku intereseties jau tagad, lai zinu uz ko man reekjinaties.

Taatad domaju likt garrettu, precizak GT28RS modeli. Jautajums ir par klaniem. Saprotu, ka jaliek ieksa bus normali klani, bet vai virzulus ari vajag vai var iztikt tikai ar klaniem? Jauda, ko veelos sasniegt ir 300-350hp.
User avatar
*Sicram
Posts: 28461
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Turbo maina (Golf 4)

Post by *Sicram »

Pastaigā pa mūsu topikiem.
Mums bija šeit divi golfi ar 1.8t !Viens mk1 un otrs mk4 !
Iespējams, tur atradīsi info par sevis interesējošām lietām.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
User avatar
baggy
Posts: 1293
Joined: 20 Apr 2009, 20:55
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo maina (Golf 4)

Post by baggy »

Man ar te kādu brītiņu šis jautājums neliek mieru.
Cik sagrāpstijos netā tad 300HP turot ar stock iekšām. ir kas saka vairāk bet nu tas tā. Lasiju ka čalis teica ka pie 460 sprāgstot :reeka:
Domāju ka Garretts droš ka jāskatās gan jau ka tas RS jo pēc cenām nav nenormāla atšķirība vai ar S vai bez.
Tā pat arī sprauslas jāmaina uz ražīgākām.
Mani te tagad satrauc jautājums par šālēm. vai ja tās ir oriģinālas un labas vispār ir jāmaina. ja motoram mazs noskrējiens vai maz vispār ir jēga skatīties šāles? jeb baudīt eļļas spiedienu un viss. Šis jautājums pacēlās jo daudzi man te mēģina iestāstīt ka mainīt neesot jēga un pat skatīt nevajagot lai nebūtu jāskrūvē vaļā. Nu nez. :hvz:
Es jau par nomaiņu uz jaunām.
User avatar
Kaross
Posts: 1384
Joined: 20 Feb 2008, 17:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo maina (Golf 4)

Post by Kaross »

Lai sasniegtu 460HP būtu kā minimums vēl jāsamazina kompresijas pakāpe + citi klaņi.
300Zs vajadzētu turēt daudz maz stock iekšām. Tiesa ar vīli gan būs jāiejaucas.
GT28RS ir labs variants. Kaut kad drīzumā vienu tādu vajadzēs regulēt. :yo:
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image
User avatar
Myers
Posts: 332
Joined: 16 Dec 2012, 17:29
Location: Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo maina (Golf 4)

Post by Myers »

NU cik es info esmu atradis citi brauc ar stock ieksam un griez ara tos 300+ zirgus, bet cik ilgi vini taa brauks?? :emo:

Taatad cik es saprotu no slodzes klani var saliekties, bet kas notiek ar virzuliem? :roll:
User avatar
Kaross
Posts: 1384
Joined: 20 Feb 2008, 17:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo maina (Golf 4)

Post by Kaross »

Klaņi parasti liecas no pārāk agresīvas aizdedzes un arī liela turbo spiediena.

Precizē jautājumu par virzuļiem.
Kas notiek ar virzuļiem? - izdeg, izkūst. :D

Salīdzinājumā kaltie virzuļi varēs izturēt lielāku detonāciju, augstāku temperatūru degkamerā. Jāatcerās gan, ka pareizi saregulētā dzinējā detonācija nebūs.
ar aftermarket virzuļiem var samazināt arī kompresijas pakāpi.
manuprāt nav jēgas mainīt virzuļus.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image
User avatar
edzz85
Posts: 523
Joined: 13 Feb 2006, 15:52
Location: metāls
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo maina (Golf 4)

Post by edzz85 »

Standarta ieksas tur ap 330zs. Ja taisies likt garetu neaizmirsti ari tadas lietas ka pekari,kolektoru,izpludi,sajugu,degvielas sukni, citu ic (tas kas tev bus varbut par mazu) citas sprauslas,citu degvielas spiediena regulatoru,vispar virs 300zs noderetu ari citas bremzes. Cik tev ir budzets paredzets te uk diezgan biezi paradas k04 un ari garreta komplekti pa daudz draudzigakiem cipariem neka lv (sutisana uz lv ap 20ls) ja ir interese dod zinu, ja ir kadi citi jautajumi dod zinu.

lai veicas
edis
prometals.lv
User avatar
baggy
Posts: 1293
Joined: 20 Apr 2009, 20:55
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo maina (Golf 4)

Post by baggy »

Domas te dalās arī par to vai ir vērts pirkt tās saldās turbīnas. Pieļauju ja to uzliek uz ielas auto tad vel kādu laiciņu varēs vizināties, bet ja sporta lietošanai tad jārēķinālikta liela slodze uz viņu un kā zinām skopais maksā divreiz. Esmu pārbaudijis uz savas ādas.
User avatar
Black_smoke
Posts: 73
Joined: 13 Sep 2014, 15:37
Location: Purvciems
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Turbo maina (Golf 4)

Post by Black_smoke »

Es cik esmu lasījis 1.8T stock klaņi tur no 300-370zs,bet tas atkarīgs no motor koda,jo tiem ir atšķirīgi klaņi un virzuļu pirksta diametri.
CODE BHP (OE) Connecting Rod – Piston Pin Size Recommended MAX HP
ALL 150/180 19mm 330HP
ALL 150/180 20mm 370HP
ALL 210/225 19mm 330HP
ALL 210/225 20mm 370HP

Stock Pistons / Standard Stempler
CODE BHP (OE) Compression Recommended MAX HP
ALL 150/180 9.5:1 370HP
ALL 150/180 9.3:1 400HP
ALL 210/225 9.0:1 500HP

Nu pat uz viena a4 AEB uzlikām garret GT2860RS,bet pagaidām tas viss darbojas ar 0,9bar un stock sprauslām.
dažas bildes
Image
Image
Image
Image

Ir vēl dažaas bildes no paša procesa,bet tās šobrīd nevaru ievietot.
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako :naac:
Post Reply