pag, pag velreiz un lenak, boost kontrolieris? tas dotu zirgeljus?ParaTr00per wrote:par IC es uzraxtiiju pareizi IC, kuru var atljauties nopirkt, buus sliktaaki par ruupniicas. bet IC, no kura buus jeega, parasti maxaa tikpat cik vidusmeera p 406TAX wrote:ir ir par tiem IC tā, Trooperam tik biš pa tām temperatūrām otrādāk uzrakstījās
viss atkarīgs, ko gribi panākt un cik vari atļauties. IC pasākums ir gana dārgs un pats par sevi baigo jūtamo labumu nedos visu pārējo atstājot standartā.
tas par to lagu var būt strīdīgs jautājums, nezinu konkrēto dzinēja "dizainu", bet principā ir tā, ka lags palielināsies ja ieplūdes tilpums palielināsies. rūpnīcu izpildijumos mēdz būt baigie līkloči... ja trāpās kāds "dizainers", kas izštuko labu variku, moš pat tilpums nemainās, uzliekot lielāku IC...
un nedomaaju, ka tam peugeotam kaadreiz buus tikdaudz zirgi, lai tur pateishaam labs IC speetu izpausties...
nu ja necenshas izspiest tur 600zs, tad var jau paspeeleeties ar spiedienu. ganjauka vienkaarshs boost kontrolieris buus pietiekami paardesmit droshiem zirgjeljiem vieniigi vajag to uzticeet kaadam, kam wideband zonde un izluudes temperatuuras meeraamais ir pie rokas...pilots wrote:nu jaa, par to turbinu bus vel japadoma, bet kopsumma nemot turbinu ir verts krukjiit ja motors ir upgreidots, jo savadak parak liela slodze uz motoru un var neiztureet!
Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Moderator: Focus
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Peugeot 406 Mi16 SVE 2.0T
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Par ic:
Ja uzliek nedaudz lielāku par stock tad tas tomēr ir labāk nekā stock jo dzesē lielāku daudzumu gaisa nekā vecais. Jautājums, tikai tik cik lags palielināsies tam motoram. :neka:
ā un vel, nezinu, bet varbūt ka tie peugeot matori nemaz nav tik neizturīgi, ka pagriežot NEDAUDZ lielāku boostu tie uzreiz izjuks. :neka:
Jebkurā gadījumā, man liekas ka to jaudu ar stock turbīnu nevar uzgriezt TIK lielu lai mators sadalītos pa reizinātājiem. Tad jau drīzāk turbīna metīs dvieli ringā pirmā.
Protams palabojiet ja kļūdos.
Ja uzliek nedaudz lielāku par stock tad tas tomēr ir labāk nekā stock jo dzesē lielāku daudzumu gaisa nekā vecais. Jautājums, tikai tik cik lags palielināsies tam motoram. :neka:
ā un vel, nezinu, bet varbūt ka tie peugeot matori nemaz nav tik neizturīgi, ka pagriežot NEDAUDZ lielāku boostu tie uzreiz izjuks. :neka:
Jebkurā gadījumā, man liekas ka to jaudu ar stock turbīnu nevar uzgriezt TIK lielu lai mators sadalītos pa reizinātājiem. Tad jau drīzāk turbīna metīs dvieli ringā pirmā.
Protams palabojiet ja kļūdos.
-
- Posts: 2560
- Joined: 06 Aug 2004, 10:26
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
vienk trubinja ar atsperiiti un lodiiti, ko iestuukjee trubinjaa starp iepluudes kolektoru un wastegate. piegriezhot atsperi panaak efektu, ka wastegate veras valjaa pie lielaaka spiedienapilots wrote:pag, pag velreiz un lenak, boost kontrolieris? tas dotu zirgeljus?
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
karoch ir man stock 150zs/235Nm. Gribetu dabuut araa no taa tripaka kaadus 200zs, butu pietiekami, chipas man dos 178, parejos kka vajadzeetu piestikjet klaat. varianti man ir sekojoshi: 1) uzlikt 16v galvu 8v vietaa, neesmu lidz galam interesejies kaa tur viss sapas bet ir sitiem 406 2.0T 16v, zinu ka ir arii chaljiem (google) 2.0T 16v; 2)pakrukjiit turbinu, to es saja topicaa velejos noskaidrot, cik tas ir efektigi, dargi un droshi; 3) ieplude, izplude;#MR wrote:a cik zs Tu gribi? boost kontrolieris- spiediena kontrolieris bet tiešām izstāsti ko Tu gribi no tās mašīnas
Peugeot 406 Mi16 SVE 2.0T
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
tas ir kontrolieris, bet lai turbinu dotu lielaaku spiedienu veel ko vajag? jeb ar to arii tas tiek nodrosinaats? cik tas droshi?ParaTr00per wrote:vienk trubinja ar atsperiiti un lodiiti, ko iestuukjee trubinjaa starp iepluudes kolektoru un wastegate. piegriezhot atsperi panaak efektu, ka wastegate veras valjaa pie lielaaka spiedienapilots wrote:pag, pag velreiz un lenak, boost kontrolieris? tas dotu zirgeljus?
Peugeot 406 Mi16 SVE 2.0T
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
es itkaa tev piekriitu! sitie pezho motori, esmu lasijis arzemju literaturu esot labi, nelielu, bet taa esmu lasijis!Artis12 wrote:Par ic:
Ja uzliek nedaudz lielāku par stock tad tas tomēr ir labāk nekā stock jo dzesē lielāku daudzumu gaisa nekā vecais. Jautājums, tikai tik cik lags palielināsies tam motoram. :neka:
ā un vel, nezinu, bet varbūt ka tie peugeot matori nemaz nav tik neizturīgi, ka pagriežot NEDAUDZ lielāku boostu tie uzreiz izjuks. :neka:
Jebkurā gadījumā, man liekas ka to jaudu ar stock turbīnu nevar uzgriezt TIK lielu lai mators sadalītos pa reizinātājiem. Tad jau drīzāk turbīna metīs dvieli ringā pirmā.
Protams palabojiet ja kļūdos.
Peugeot 406 Mi16 SVE 2.0T
-
- Posts: 2560
- Joined: 06 Aug 2004, 10:26
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Artis12 wrote:Par ic:
Ja uzliek nedaudz lielāku par stock tad tas tomēr ir labāk nekā stock jo dzesē lielāku daudzumu gaisa nekā vecais. Jautājums, tikai tik cik lags palielināsies tam motoram. :neka:
ā un vel, nezinu, bet varbūt ka tie peugeot matori nemaz nav tik neizturīgi, ka pagriežot NEDAUDZ lielāku boostu tie uzreiz izjuks. :neka:
Jebkurā gadījumā, man liekas ka to jaudu ar stock turbīnu nevar uzgriezt TIK lielu lai mators sadalītos pa reizinātājiem. Tad jau drīzāk turbīna metīs dvieli ringā pirmā.
Protams palabojiet ja kļūdos.
* izmeers pat ljoti taalu nau IC vieniigais efektivitaates parametrs. uzliekot kaadu leetu lielu & spozhu interkuuleri nekaadu uzlabojumu nebuus.
* motors neizjuks no spiediena, bet no detonaacijas degvielas truukuma deelj. ar stock turbiinu var dabuut pietiekami daudz gaisa motoraa, lai tas izjuktu detoneejot. ja netici, tad nonjem wastegate un atvieno spiediena deveeju ECU...
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
var jau panjemt nespiidiigo IC un no kaadas citas mashiinas piemeerot, protams vai tam ir jeega ikdienas pakaljpaarvietotaajam tas ir cits jautaajums
Ir tikai divu veidu cilvēki - tādi, kuriem es patīku, un tādi, kuri var iet dirst.
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
ok nestriidos! tatad turbinu iesaki labak neaiztikt? ja gribeetu to darit tad tikai pec kartigam motora modifikacijam, kas tureetu lielaaku spiedienu! laikam taa!ParaTr00per wrote:Artis12 wrote:Par ic:
Ja uzliek nedaudz lielāku par stock tad tas tomēr ir labāk nekā stock jo dzesē lielāku daudzumu gaisa nekā vecais. Jautājums, tikai tik cik lags palielināsies tam motoram. :neka:
ā un vel, nezinu, bet varbūt ka tie peugeot matori nemaz nav tik neizturīgi, ka pagriežot NEDAUDZ lielāku boostu tie uzreiz izjuks. :neka:
Jebkurā gadījumā, man liekas ka to jaudu ar stock turbīnu nevar uzgriezt TIK lielu lai mators sadalītos pa reizinātājiem. Tad jau drīzāk turbīna metīs dvieli ringā pirmā.
Protams palabojiet ja kļūdos.
* izmeers pat ljoti taalu nau IC vieniigais efektivitaates parametrs. uzliekot kaadu leetu lielu & spozhu interkuuleri nekaadu uzlabojumu nebuus.
* motors neizjuks no spiediena, bet no detonaacijas degvielas truukuma deelj. ar stock turbiinu var dabuut pietiekami daudz gaisa motoraa, lai tas izjuktu detoneejot. ja netici, tad nonjem wastegate un atvieno spiediena deveeju ECU...
ir varbuut kaads cits ieteikums jauda palielin. dazhus postus augstaak uzrakstiju kaadi ta kaa butu varianti, ko saki? vai ko citu labaak?
Peugeot 406 Mi16 SVE 2.0T
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
nu par tiem IC nau tik traki! vismaz nissaniem tie stock ic ir tik suudigi ka labaak bez viniem! man uzliekot leeta gala cooleri iepludes tempratura uzreiz nokritaas!
tikai nevajag parspileet ar izmeru!
a par to celssanu domaju ka stock kompis atlaus pacelt pa kadiem 0.2 0.3 spiedienu! stock kompim buus kkada aizsardziiba pret over boostu un vins norubiisies ja busi uzlicis pa lielu!
bet drossibai tev vajag plato zondi dabuut kas dos precizu AFR lai nesadedzinatu motoru!
teoreetiski varam paspeeleties ar tavu motoru. vieniigi negribas raut vadus zondei aara no nissan.
tikai nevajag parspileet ar izmeru!
a par to celssanu domaju ka stock kompis atlaus pacelt pa kadiem 0.2 0.3 spiedienu! stock kompim buus kkada aizsardziiba pret over boostu un vins norubiisies ja busi uzlicis pa lielu!
bet drossibai tev vajag plato zondi dabuut kas dos precizu AFR lai nesadedzinatu motoru!
teoreetiski varam paspeeleties ar tavu motoru. vieniigi negribas raut vadus zondei aara no nissan.
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
Visleetaak buutu palielinaat jaudu nopeerkot citu auto/motoru.
Ja gribi ar pezho stocku baigos lopus nosmelt, reekjinies 3-4 406 cenaas, jaabeidz sapnjot.. :neka:
Ja gribi ar pezho stocku baigos lopus nosmelt, reekjinies 3-4 406 cenaas, jaabeidz sapnjot.. :neka:
http://www.200sx.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posts: 2560
- Joined: 06 Aug 2004, 10:26
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
nu... viss, kas buus peec chiptuninga un manuaalaa boost kontroliera buus *pilniigi* lieki. nekaadas galvas, nekaadus "iepluude/izpluude", tas viss maxaas paaraak daudz. chips + MBC + reguleeshana teu 300ls vajadzeetu saliist... un ja arii 200zs nedabuusi, paardziivosi. nepietiks ar to, ko dabuusi - peerc citu auto. that's it. buus leetaak.pilots wrote:karoch ir man stock 150zs/235Nm. Gribetu dabuut araa no taa tripaka kaadus 200zs, butu pietiekami, chipas man dos 178, parejos kka vajadzeetu piestikjet klaat. varianti man ir sekojoshi: 1) uzlikt 16v galvu 8v vietaa, neesmu lidz galam interesejies kaa tur viss sapas bet ir sitiem 406 2.0T 16v, zinu ka ir arii chaljiem (google) 2.0T 16v; 2)pakrukjiit turbinu, to es saja topicaa velejos noskaidrot, cik tas ir efektigi, dargi un droshi; 3) ieplude, izplude;
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
saki ka vareetu paspeleties ar manu motoru? Tu esi ko taadu jau darijis? nebutu slikti pameginaatRoDeO wrote:nu par tiem IC nau tik traki! vismaz nissaniem tie stock ic ir tik suudigi ka labaak bez viniem! man uzliekot leeta gala cooleri iepludes tempratura uzreiz nokritaas!
tikai nevajag parspileet ar izmeru!
a par to celssanu domaju ka stock kompis atlaus pacelt pa kadiem 0.2 0.3 spiedienu! stock kompim buus kkada aizsardziiba pret over boostu un vins norubiisies ja busi uzlicis pa lielu!
bet drossibai tev vajag plato zondi dabuut kas dos precizu AFR lai nesadedzinatu motoru!
teoreetiski varam paspeeleties ar tavu motoru. vieniigi negribas raut vadus zondei aara no nissan.
Peugeot 406 Mi16 SVE 2.0T
-
- Posts: 2560
- Joined: 06 Aug 2004, 10:26
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
RoDeO wrote:nu par tiem IC nau tik traki! vismaz nissaniem tie stock ic ir tik suudigi ka labaak bez viniem! man uzliekot leeta gala cooleri iepludes tempratura uzreiz nokritaas!
nu... jaa... es gaidiiju kad kaac ar 200sx pieteiksies - nissan 200sx s13 ir iipashs piemeers, cik ljoti taa nevajag uztaisiit auto. otru taadu ir jaapameklee
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
nopirkt citu auto tas nav manos planos man taa mashina patiik, esmu daudz vinja ielicis, ne tik daudz $ kaa pacietiibas un darba, taa ka gribetos dabut sevi apmierinoshus 200zs (+/-), jo vizuaali daudz maz esmu paceelisroliss wrote:Visleetaak buutu palielinaat jaudu nopeerkot citu auto/motoru.
Ja gribi ar pezho stocku baigos lopus nosmelt, reekjinies 3-4 406 cenaas, jaabeidz sapnjot.. :neka:
Peugeot 406 Mi16 SVE 2.0T
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
ieliekot to MBC es vareesu pagriezt vairaak bar spiedienu? cik taads MBC izmaksaa aptuveni? kur par sito turibinu teemu laigriezhas realajaa dzivee?ParaTr00per wrote:nu... viss, kas buus peec chiptuninga un manuaalaa boost kontroliera buus *pilniigi* lieki. nekaadas galvas, nekaadus "iepluude/izpluude", tas viss maxaas paaraak daudz. chips + MBC + reguleeshana teu 300ls vajadzeetu saliist... un ja arii 200zs nedabuusi, paardziivosi. nepietiks ar to, ko dabuusi - peerc citu auto. that's it. buus leetaak.pilots wrote:karoch ir man stock 150zs/235Nm. Gribetu dabuut araa no taa tripaka kaadus 200zs, butu pietiekami, chipas man dos 178, parejos kka vajadzeetu piestikjet klaat. varianti man ir sekojoshi: 1) uzlikt 16v galvu 8v vietaa, neesmu lidz galam interesejies kaa tur viss sapas bet ir sitiem 406 2.0T 16v, zinu ka ir arii chaljiem (google) 2.0T 16v; 2)pakrukjiit turbinu, to es saja topicaa velejos noskaidrot, cik tas ir efektigi, dargi un droshi; 3) ieplude, izplude;
Peugeot 406 Mi16 SVE 2.0T
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
pilots wrote:saki ka vareetu paspeleties ar manu motoru? Tu esi ko taadu jau darijis? nebutu slikti pameginaatRoDeO wrote:nu par tiem IC nau tik traki! vismaz nissaniem tie stock ic ir tik suudigi ka labaak bez viniem! man uzliekot leeta gala cooleri iepludes tempratura uzreiz nokritaas!
tikai nevajag parspileet ar izmeru!
a par to celssanu domaju ka stock kompis atlaus pacelt pa kadiem 0.2 0.3 spiedienu! stock kompim buus kkada aizsardziiba pret over boostu un vins norubiisies ja busi uzlicis pa lielu!
bet drossibai tev vajag plato zondi dabuut kas dos precizu AFR lai nesadedzinatu motoru!
teoreetiski varam paspeeleties ar tavu motoru. vieniigi negribas raut vadus zondei aara no nissan.
esmu gan! bet tu no saakuma noperc MBC ( manual boost controler) vainu ebay vai performancparts.lv
un atrod trubu kas iet uz weastgatu. lai tur varetu vinu pa vidu pievienot! + vel boost gaugi lai redz spiedienu!
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
ja tas viss tiks sadariits ko teici, tad varees atrubiit lielaaku spiedienu? pamekleeshu tas visas lietas!RoDeO wrote:pilots wrote:saki ka vareetu paspeleties ar manu motoru? Tu esi ko taadu jau darijis? nebutu slikti pameginaatRoDeO wrote:nu par tiem IC nau tik traki! vismaz nissaniem tie stock ic ir tik suudigi ka labaak bez viniem! man uzliekot leeta gala cooleri iepludes tempratura uzreiz nokritaas!
tikai nevajag parspileet ar izmeru!
a par to celssanu domaju ka stock kompis atlaus pacelt pa kadiem 0.2 0.3 spiedienu! stock kompim buus kkada aizsardziiba pret over boostu un vins norubiisies ja busi uzlicis pa lielu!
bet drossibai tev vajag plato zondi dabuut kas dos precizu AFR lai nesadedzinatu motoru!
teoreetiski varam paspeeleties ar tavu motoru. vieniigi negribas raut vadus zondei aara no nissan.
esmu gan! bet tu no saakuma noperc MBC ( manual boost controler) vainu ebay vai performancparts.lv
un atrod trubu kas iet uz weastgatu. lai tur varetu vinu pa vidu pievienot! + vel boost gaugi lai redz spiedienu!
p.s. milziigs paldies Jums par daudzo info! respect
Peugeot 406 Mi16 SVE 2.0T
Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!
aaa un veel varbut man no sakuma noskaidrot par to vai man tas kompis taisis stand by pie parak liela overboost vai nee, nu to es lauva auto paintereseeshospilots wrote:ja tas viss tiks sadariits ko teici, tad varees atrubiit lielaaku spiedienu? pamekleeshu tas visas lietas!RoDeO wrote:pilots wrote:saki ka vareetu paspeleties ar manu motoru? Tu esi ko taadu jau darijis? nebutu slikti pameginaatRoDeO wrote:nu par tiem IC nau tik traki! vismaz nissaniem tie stock ic ir tik suudigi ka labaak bez viniem! man uzliekot leeta gala cooleri iepludes tempratura uzreiz nokritaas!
tikai nevajag parspileet ar izmeru!
a par to celssanu domaju ka stock kompis atlaus pacelt pa kadiem 0.2 0.3 spiedienu! stock kompim buus kkada aizsardziiba pret over boostu un vins norubiisies ja busi uzlicis pa lielu!
bet drossibai tev vajag plato zondi dabuut kas dos precizu AFR lai nesadedzinatu motoru!
teoreetiski varam paspeeleties ar tavu motoru. vieniigi negribas raut vadus zondei aara no nissan.
esmu gan! bet tu no saakuma noperc MBC ( manual boost controler) vainu ebay vai performancparts.lv
un atrod trubu kas iet uz weastgatu. lai tur varetu vinu pa vidu pievienot! + vel boost gaugi lai redz spiedienu!
p.s. milziigs paldies Jums par daudzo info! respect
Peugeot 406 Mi16 SVE 2.0T