Page 4 of 5

Re: CHIPTUNING

Posted: 22 Oct 2009, 21:55
by Locis
Tā arī noteikti bija.. Netrūkst jau čipoti dīzeļi,istevišķi 3.0d :wink: Gan jau tulīt,tulīt tāpat nobeigtos sajūgs un pārējais :D

Re: CHIPTUNING

Posted: 22 Oct 2009, 22:21
by Alien
nu bet ja tam bembim ir 250k noskrējiens un nav mācītāja sieva braukusi, tad sajūgs nomirst tāpat
jauna detaļa ir tikai jaunam auto!!!

Re: CHIPTUNING

Posted: 23 Oct 2009, 00:18
by Smirnoff
Da nu nafig to čiptūningu, man bailes... :D iečipo un pēc tam sacep sajūgu, sajāj kārbu vai nu ko tur vēl... ja trūkst jaudas, tad vai nu pērc jaudīgāku, vai nu paliec gribot :D :D :D

Re: CHIPTUNING

Posted: 23 Oct 2009, 00:54
by soulfreak
232 wrote:Da nu nafig to čiptūningu, man bailes... :D iečipo un pēc tam sacep sajūgu, sajāj kārbu vai nu ko tur vēl... ja trūkst jaudas, tad vai nu pērc jaudīgāku, vai nu paliec gribot :D :D :D
uuu, skatos ar Phaeton braukā, tur jau nekas ntrūkst :shock: :D :yo:

:offtopic:

Re: CHIPTUNING

Posted: 23 Oct 2009, 01:15
by Jazzer
Nu man piemeram pēc 1.9tdi čipošanas ēļļu iespieda tosolā,toties sajūgs tureja ka prieks :-D
Protams tam dīzelītim bija noskrējien droši vien virs 500k.
Ar to ir jarēķinās ka slodze uz agregātiem būs lielāka un vajākie posmi var likt manīt par sevīm ātrāk.
Un tā 30% rezerve bija kad mašinu izlaiž no konveijera,nevajag visu vienā maisā bāzt!

Re: CHIPTUNING

Posted: 23 Oct 2009, 01:29
by Jazzer
Nu tu nav normāls!
Es gribētu redzēt,ja tev kādreiz arī būs auto,kā tu viņam visas detaļas pec iegades manīsi uz jaunām :reeka: :reeka: :reeka:
Tu vismas bik piedomā pirms kaut ko raksti :wink:

Re: CHIPTUNING

Posted: 23 Oct 2009, 01:42
by Jazzer
A kurš te raud,kas tiešām ir čipojusi un tiesi saskārušies ar to nevis ''viena tante teica'' viss ir OK,tikai draudzīgs brīdinajums ka viss var gadīties.Tā teik dalās pieredzē.
Un no personīgās pieredzes varu teikt tikai vienu,čips uz turbo ir :cool: un nākamiem turbo auto noteikti būs čips.
Par atmo. nezināšu teikt,manuprat neefektīvi iztērēts naudiņš!

Re: CHIPTUNING

Posted: 23 Oct 2009, 07:36
by Alien
Melnais wrote:par atmo, neteiksim gan ka neefektīvi izmests naudiņš. tur jau tā lieta, ka nav viena universāla čipa, kas visiem un visām gaumēm patiktu. benzīnmotori ir dažāri, kam jauda parādās pie augstiem apgriezieniem, citiem pie vidējiem, citiem pie zemiem... tāpēc vajag inviduāli to skatīties, pēc braukšanas stila. a dīzeļiem visiem jauda parādās pie zemiem/vidējiem apgriezieniem, tāpēc visiem jau patīk! :)
tu te pļūtī taka kauko saprastu
katrā postā atkārto vienu un to pašu
tirs virsū cilvēkiem kas jaudas ir cēluši vairāk par 60%
ja tev nav ko teikt tad ej kakā citos topikos
un nevajag stāstīt ka tu no dzelžiem kauko saproti
ticēšu ja runa iet metālūžņiem (tipa akas vāki un elektrības vadi)
ja cilvēkam ir kaukāda sajēga par to kā strādā motors tad tādas tizlības nerunā
un vispār AIZVER MUTI!

Re: CHIPTUNING

Posted: 23 Oct 2009, 10:45
by anders
Melnais...

tu lasi starp rindām- gan es gan citi tak teica: čips ilgi kalpojušām detaļām samazina mūžu un viss! un nav nekāda starpība par tevis pieminēto rezervi --> ja detaļa iet uz beigām tad čips pieliek momentālu punktu viņai.

Mana posta ideja bija, ka ja čipo padzīvojušu mašīnu- tad ir jārēķinās ar citām negaidītām izmaksām čipošanas laikā...

vso.. peace

Re: CHIPTUNING

Posted: 23 Oct 2009, 11:22
by Smirnoff
Vai chiptuning.lv (cik saprotu, te iegriežas kāds no pārstāvjiem?) veic "pirmsčipošanas" pārbaudi? Diagnostiku? Vai tiek vienkārši "uz aklo" čipots?
Ja tiek viektas šīs vai citas preventīvās darbības, tad pastāstiet, lūdzu, mazliet konkrētāk :) Tad varbūt interesē... :D

Re: CHIPTUNING

Posted: 23 Oct 2009, 13:49
by anders
232 wrote:Vai chiptuning.lv (cik saprotu, te iegriežas kāds no pārstāvjiem?) veic "pirmsčipošanas" pārbaudi? Diagnostiku? Vai tiek vienkārši "uz aklo" čipots?
Ja tiek viektas šīs vai citas preventīvās darbības, tad pastāstiet, lūdzu, mazliet konkrētāk :) Tad varbūt interesē... :D
nu kādās tur vēl pirms pārbaudes? tu jau neko tur pārbaudīt nevari neaizjaucot mašīnu...
piem: kā tu iedomājies vai turbīnai vai tam pašam sajūgam pārbaudīt pirms vai šis izturēs vēl papildus ponijus vai nē?
iedos tev parakstīt papīru droši vien ka tu uz savu galvu uzņemies atbildību par to ka apzinies ka vecās detaļas var neizturēt jauno kumeļu pieagumu i vso...

Re: CHIPTUNING

Posted: 23 Oct 2009, 16:23
by Jazzer
Tieši tā,Max ko var izdarīt ir pieslēgt pie kompja un paskatīties vai nav kādas kļudas sistema un tāpat nav 100% garantijas ka sūknis izrādīsies uz izdiluma robežas vai motoram dzelži pateiks čau!
Ir risks ar to ir jāsamierinās un pašam priekš sevis jāizvēlas.

Re: CHIPTUNING

Posted: 23 Oct 2009, 16:25
by rrrainis
232 wrote:Vai chiptuning.lv (cik saprotu, te iegriežas kāds no pārstāvjiem?) veic "pirmsčipošanas" pārbaudi? Diagnostiku? Vai tiek vienkārši "uz aklo" čipots?
Ja tiek viektas šīs vai citas preventīvās darbības, tad pastāstiet, lūdzu, mazliet konkrētāk :) Tad varbūt interesē... :D
Veic pārbaudi pašreizējai jaudai, pēc čipa vēlreiz un tad iedod tūninga pasi ar vecajiem un tgd sasniegtajiem rezultātiem :D

Re: CHIPTUNING

Posted: 08 Dec 2009, 12:11
by Aigo
chiptuning.lv liek uz jaudas stenda pirms un pēc? :shock: Un tas viss ietilpst cenā?

P.S.
Kur ir psih-arno ar saviem iespaidiem?

Re: CHIPTUNING

Posted: 08 Dec 2009, 13:41
by rrrainis
Nezinu vai ietilpst cenā, vari uzjautāt edzz85

Re: CHIPTUNING

Posted: 09 Jul 2012, 12:00
by CHIPTUNING.LV
Šo topiku vajadzētu atjaunot man šķiet!

CHIPTUNING.LV piedāvā patīkamas cena visiem par kvalitatīvu darbu!

Cenas ir sākot no 180Ls (ar PVN) līdz (atkarīgs no modeļa un auto gada)

Vairāk info http://www.chiptuning.lv, ja savu auto nevari atrast sarakstos, uzzvani, droši, ka mums ir kaut kas padomā.

Re: CHIPTUNING

Posted: 26 Apr 2016, 19:20
by nakurilijs
Skatos visur piedāvā ekočiptūningu. Uz kā rēķina tiek panākts tas ieguvums turbodīzelim? Turbospiediens nevajadzīgi liels vai spēle ar agrāk vēlāk smidzināt? Paļubomu uz 100kmh vajag tik un tik kw jaudu, samazinot par 10% degvielu kā uzturēt to pašu enerģiju? Un ja es pasaku, ka egr ir jādarbojas un NOx nedrīkst paaugstināties, ko tad?

Re: CHIPTUNING

Posted: 26 Apr 2016, 19:37
by -AF-
Dīzeli čipojot nemaz netiek samazināts iesmidzināmās degvielas daudzums jo tas no rūpnīcas jau ir maksimāli nabadzīgs lai maksimāli iekłauties izmešu normās.
Parasti vietējie čiptūneri tupa paceł spiedienu reilā un var būt nedaudz arī gaisa spiedienu, atkarībā no klienta vēlmēm doza mainās.
Normālajā variantā pietiek tikai precīzi izvēlēties nedaudz citādākus iesmidzes momentus un ilgumus, un ja visu nospēlē ar iesmidzi pareizi, tad auto iet labāk ar to pašu spiedienu reilā un ieplūdē kā no rūpnīcas, klāt dabūjot kādu drusku jaudas.
Tālāk paliek jautājums par ēšanu, kā tad dīzelis sāk ēst mazāk ja tam špricē vairāk degvielas? Brīnums, nē, kīmija un fizika, degviela sadeg optimālāk, jaudas vairāk, auto ieskrienas vieglāk, sīkāk šos procesus izskaidros kāds fizikis. Bet solīt baigo degvielas ekonomiju arī ir aplami,mjo paliek viens liels mainīgais - braucēja garstāvoklis ;)
Ja interesē lai tavs auto tiktu sačipots pareizi, un nepalielinot ievērojami slodzi uz motoru, tad droši PM man aka Turbochip.lv

Re: CHIPTUNING

Posted: 26 Apr 2016, 21:19
by nakurilijs
Tad principā jūtams ieguvums ir uz paātrināšanps un tikai maybe biki braucot kruīzā?

Re: CHIPTUNING

Posted: 26 Apr 2016, 22:24
by -AF-
Nu videji klients atzīmē ka krities par 1'5 -1l. Bet kā jau teicu, dēł cilvēciskā faktora nekad neko negribas solīt, savādāk cilvēkiem patīk mistiskie 30+hp un -3l patērińa, pēcāk stāstīs ka nifiga.

Ak jā aizmirsu pieminēt nopistā dīzeła koeficentu, kas arī ietekmē dinamiku un patērińu