Page 3 of 5

Re: CHIPTUNING

Posted: 24 Jul 2009, 10:47
by Aigo
Tu gribi čipot benzīnieku? :roll:

Re: CHIPTUNING

Posted: 21 Oct 2009, 22:55
by Locis
Aigo wrote:Tu gribi čipot benzīnieku? :roll:
Es domāju,ka dēļ tā ,ka maksimālie zirgspēki daudz neizmainās nav rādītājs :neka:
Nu,piemēram,dīzelim nāk klāt ~30 hp maksimālie,bet to visu čipošanas štelli var jau labi just pie mazākiem apgriezieniem,t.i ne tuvu tur,kur maksimālie zirgspēki izpaužas :)
Atzīšos,čipojis benzīnieku neesmu,bet,kad finanses atļaus, ir doma nomainīt vismaz ieplūdes kolektoru savam 323 E36 un sačipot.
Tad vēl viens novērojums- ir dzirdēts,ka kāds nočipo,teiksim, 325i,tad atgriezies uz stock prograammu un secinājis ,ka ar stock programmu ne vella neiet,bet ļoti reti dzirdēts,ka kāds uzčipojis savu atmosfērisko benzīnieku un teicis,ka ne vella nav starpība..
Varbūt kāds,lūdzu, padalās ar savu reālo pieredzi atmosfērisko benzīnieku čipošanā...

Re: CHIPTUNING

Posted: 21 Oct 2009, 23:10
by mbertulis
Osi, netaisi sūdus! :aiwa:

Re: CHIPTUNING

Posted: 21 Oct 2009, 23:13
by MartinsG
Vajag iepluudi un kompi no M50 motora.
Dabuusi tos pashus 192hp.

Re: CHIPTUNING

Posted: 21 Oct 2009, 23:13
by V.I.P.
protams, chipojot atmosfeerisko, efekts nav tik liels, kaa chipojot turbo, bet jebkuraa gadiijumaa efektu jutiis ;)
zirgi parasti buutiski nepieaug, tachu pieaug arii grieze, un auto kljuust atsauciigaaks, saliidzinot ar citu liidziigu taadas pashas kubatuuras standarta auto ;)

Re: CHIPTUNING

Posted: 22 Oct 2009, 14:25
by Locis
mbertulis wrote:Osi, netaisi sūdus! :aiwa:
AIZVER MUTI!

Re: CHIPTUNING

Posted: 22 Oct 2009, 14:27
by Locis
V.I.P. wrote:protams, chipojot atmosfeerisko, efekts nav tik liels, kaa chipojot turbo, bet jebkuraa gadiijumaa efektu jutiis ;)
zirgi parasti buutiski nepieaug, tachu pieaug arii grieze, un auto kljuust atsauciigaaks, saliidzinot ar citu liidziigu taadas pashas kubatuuras standarta auto ;)
Nu vot,to pašu es arī domāju :wink:

Re: CHIPTUNING

Posted: 22 Oct 2009, 17:59
by anders
pirms čipošanas pārliecinaties ka Jūsu auto iekšas ir tam gatavas!

Stāsts iz dzīves: nočipoju 3.0d e39.. zaļā bise-jūtama jauda jau pirmajos kilometros BET vēl pēc pāris kilometriem sajūgs un spara rats parādīja vienu pirkstu...

bez čipa viss bumbās, bet čipa jaunie kumeļi un grieze ļoti ātri parādīs kuras detaļas ir jāmaina stipri ātrāk nekā bez čipša tu būtu to darījis.

PS: dīzelim patēriņš ar čipši samazinās par 1-1.5~ L (vismaz manam tā bija)

Re: CHIPTUNING

Posted: 22 Oct 2009, 18:06
by rrrainis
Vismaz būs iemesls uzlikt visu jaunu un labāku par esošo ;)

Re: CHIPTUNING

Posted: 22 Oct 2009, 21:43
by Alien
Melnais wrote:
anders wrote:pirms čipošanas pārliecinaties ka Jūsu auto iekšas ir tam gatavas!

Stāsts iz dzīves: nočipoju 3.0d e39.. zaļā bise-jūtama jauda jau pirmajos kilometros BET vēl pēc pāris kilometriem sajūgs un spara rats parādīja vienu pirkstu...

bez čipa viss bumbās, bet čipa jaunie kumeļi un grieze ļoti ātri parādīs kuras detaļas ir jāmaina stipri ātrāk nekā bez čipša tu būtu to darījis.

PS: dīzelim patēriņš ar čipši samazinās par 1-1.5~ L (vismaz manam tā bija)
kautkas nedzirdēts. moš tev vnk sajūgs jau gāja uz beigām un čips to procesu paātrināja? nu nevar būt, ka pārdesmit zirgu un tikpat ņūtonu pieaugums nokauj sajūgu. ir tak tur rezerve! :)
kurls vai slikti ar ožu???
tak raxtija ka nodilušās detaļas pēc chipa ātrāk aiziet pie dieviem
nebūtu chipoc brauktu vēl kādu pusgadu max

Re: CHIPTUNING

Posted: 22 Oct 2009, 21:46
by Focus
daudziem ta ir bijis.. pat 1gadigam mashiinaam... jaudigiem dizeljiem jauda palielinaas diezgan krietni un sajugs acimredzot tam nav domaats.

Re: CHIPTUNING

Posted: 22 Oct 2009, 21:48
by Alien
Focus wrote:daudziem ta ir bijis.. pat 1gadigam mashiinaam... jaudigiem dizeljiem jauda palielinaas diezgan krietni un sajugs acimredzot tam nav domaats.
tieši tapec dīleri piedāvā savu chipu dīzeļiem
kur zs ir taspac ap +30, bet griezes pieaugumu ierobežo lai visu nenogriež. Nm pieaugums ar ir ap 30-50 nevis ap 100

Re: CHIPTUNING

Posted: 22 Oct 2009, 21:55
by Locis
Tā arī noteikti bija.. Netrūkst jau čipoti dīzeļi,istevišķi 3.0d :wink: Gan jau tulīt,tulīt tāpat nobeigtos sajūgs un pārējais :D

Re: CHIPTUNING

Posted: 22 Oct 2009, 22:21
by Alien
nu bet ja tam bembim ir 250k noskrējiens un nav mācītāja sieva braukusi, tad sajūgs nomirst tāpat
jauna detaļa ir tikai jaunam auto!!!

Re: CHIPTUNING

Posted: 23 Oct 2009, 00:18
by Smirnoff
Da nu nafig to čiptūningu, man bailes... :D iečipo un pēc tam sacep sajūgu, sajāj kārbu vai nu ko tur vēl... ja trūkst jaudas, tad vai nu pērc jaudīgāku, vai nu paliec gribot :D :D :D

Re: CHIPTUNING

Posted: 23 Oct 2009, 00:54
by soulfreak
232 wrote:Da nu nafig to čiptūningu, man bailes... :D iečipo un pēc tam sacep sajūgu, sajāj kārbu vai nu ko tur vēl... ja trūkst jaudas, tad vai nu pērc jaudīgāku, vai nu paliec gribot :D :D :D
uuu, skatos ar Phaeton braukā, tur jau nekas ntrūkst :shock: :D :yo:

:offtopic:

Re: CHIPTUNING

Posted: 23 Oct 2009, 01:15
by Jazzer
Nu man piemeram pēc 1.9tdi čipošanas ēļļu iespieda tosolā,toties sajūgs tureja ka prieks :-D
Protams tam dīzelītim bija noskrējien droši vien virs 500k.
Ar to ir jarēķinās ka slodze uz agregātiem būs lielāka un vajākie posmi var likt manīt par sevīm ātrāk.
Un tā 30% rezerve bija kad mašinu izlaiž no konveijera,nevajag visu vienā maisā bāzt!

Re: CHIPTUNING

Posted: 23 Oct 2009, 01:29
by Jazzer
Nu tu nav normāls!
Es gribētu redzēt,ja tev kādreiz arī būs auto,kā tu viņam visas detaļas pec iegades manīsi uz jaunām :reeka: :reeka: :reeka:
Tu vismas bik piedomā pirms kaut ko raksti :wink:

Re: CHIPTUNING

Posted: 23 Oct 2009, 01:42
by Jazzer
A kurš te raud,kas tiešām ir čipojusi un tiesi saskārušies ar to nevis ''viena tante teica'' viss ir OK,tikai draudzīgs brīdinajums ka viss var gadīties.Tā teik dalās pieredzē.
Un no personīgās pieredzes varu teikt tikai vienu,čips uz turbo ir :cool: un nākamiem turbo auto noteikti būs čips.
Par atmo. nezināšu teikt,manuprat neefektīvi iztērēts naudiņš!

Re: CHIPTUNING

Posted: 23 Oct 2009, 07:36
by Alien
Melnais wrote:par atmo, neteiksim gan ka neefektīvi izmests naudiņš. tur jau tā lieta, ka nav viena universāla čipa, kas visiem un visām gaumēm patiktu. benzīnmotori ir dažāri, kam jauda parādās pie augstiem apgriezieniem, citiem pie vidējiem, citiem pie zemiem... tāpēc vajag inviduāli to skatīties, pēc braukšanas stila. a dīzeļiem visiem jauda parādās pie zemiem/vidējiem apgriezieniem, tāpēc visiem jau patīk! :)
tu te pļūtī taka kauko saprastu
katrā postā atkārto vienu un to pašu
tirs virsū cilvēkiem kas jaudas ir cēluši vairāk par 60%
ja tev nav ko teikt tad ej kakā citos topikos
un nevajag stāstīt ka tu no dzelžiem kauko saproti
ticēšu ja runa iet metālūžņiem (tipa akas vāki un elektrības vadi)
ja cilvēkam ir kaukāda sajēga par to kā strādā motors tad tādas tizlības nerunā
un vispār AIZVER MUTI!