CHIPTUNING

Dzinēja jaudas palielināšana, balstiekārtas un bremžu uzlabošana

Moderator: Focus

User avatar
Locis
Posts: 126
Joined: 28 May 2009, 16:16
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: CHIPTUNING

Post by Locis »

Tā arī noteikti bija.. Netrūkst jau čipoti dīzeļi,istevišķi 3.0d :wink: Gan jau tulīt,tulīt tāpat nobeigtos sajūgs un pārējais :D
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: CHIPTUNING

Post by Alien »

nu bet ja tam bembim ir 250k noskrējiens un nav mācītāja sieva braukusi, tad sajūgs nomirst tāpat
jauna detaļa ir tikai jaunam auto!!!
AR_159 :drive:
User avatar
Smirnoff
Posts: 520
Joined: 11 Jun 2004, 10:48
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: CHIPTUNING

Post by Smirnoff »

Da nu nafig to čiptūningu, man bailes... :D iečipo un pēc tam sacep sajūgu, sajāj kārbu vai nu ko tur vēl... ja trūkst jaudas, tad vai nu pērc jaudīgāku, vai nu paliec gribot :D :D :D
313hp/750Nm
User avatar
soulfreak
Posts: 1998
Joined: 15 Jun 2004, 15:42
Location: Okinawa
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: CHIPTUNING

Post by soulfreak »

232 wrote:Da nu nafig to čiptūningu, man bailes... :D iečipo un pēc tam sacep sajūgu, sajāj kārbu vai nu ko tur vēl... ja trūkst jaudas, tad vai nu pērc jaudīgāku, vai nu paliec gribot :D :D :D
uuu, skatos ar Phaeton braukā, tur jau nekas ntrūkst :shock: :D :yo:

:offtopic:
Toyota Supra JZA80 | Honda S2000 AP1
User avatar
Jazzer
Posts: 183
Joined: 27 Sep 2006, 11:04
Location: Riga Pur4iks
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: CHIPTUNING

Post by Jazzer »

Nu man piemeram pēc 1.9tdi čipošanas ēļļu iespieda tosolā,toties sajūgs tureja ka prieks :-D
Protams tam dīzelītim bija noskrējien droši vien virs 500k.
Ar to ir jarēķinās ka slodze uz agregātiem būs lielāka un vajākie posmi var likt manīt par sevīm ātrāk.
Un tā 30% rezerve bija kad mašinu izlaiž no konveijera,nevajag visu vienā maisā bāzt!
User avatar
Jazzer
Posts: 183
Joined: 27 Sep 2006, 11:04
Location: Riga Pur4iks
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: CHIPTUNING

Post by Jazzer »

Nu tu nav normāls!
Es gribētu redzēt,ja tev kādreiz arī būs auto,kā tu viņam visas detaļas pec iegades manīsi uz jaunām :reeka: :reeka: :reeka:
Tu vismas bik piedomā pirms kaut ko raksti :wink:
User avatar
Jazzer
Posts: 183
Joined: 27 Sep 2006, 11:04
Location: Riga Pur4iks
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: CHIPTUNING

Post by Jazzer »

A kurš te raud,kas tiešām ir čipojusi un tiesi saskārušies ar to nevis ''viena tante teica'' viss ir OK,tikai draudzīgs brīdinajums ka viss var gadīties.Tā teik dalās pieredzē.
Un no personīgās pieredzes varu teikt tikai vienu,čips uz turbo ir :cool: un nākamiem turbo auto noteikti būs čips.
Par atmo. nezināšu teikt,manuprat neefektīvi iztērēts naudiņš!
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: CHIPTUNING

Post by Alien »

Melnais wrote:par atmo, neteiksim gan ka neefektīvi izmests naudiņš. tur jau tā lieta, ka nav viena universāla čipa, kas visiem un visām gaumēm patiktu. benzīnmotori ir dažāri, kam jauda parādās pie augstiem apgriezieniem, citiem pie vidējiem, citiem pie zemiem... tāpēc vajag inviduāli to skatīties, pēc braukšanas stila. a dīzeļiem visiem jauda parādās pie zemiem/vidējiem apgriezieniem, tāpēc visiem jau patīk! :)
tu te pļūtī taka kauko saprastu
katrā postā atkārto vienu un to pašu
tirs virsū cilvēkiem kas jaudas ir cēluši vairāk par 60%
ja tev nav ko teikt tad ej kakā citos topikos
un nevajag stāstīt ka tu no dzelžiem kauko saproti
ticēšu ja runa iet metālūžņiem (tipa akas vāki un elektrības vadi)
ja cilvēkam ir kaukāda sajēga par to kā strādā motors tad tādas tizlības nerunā
un vispār AIZVER MUTI!
AR_159 :drive:
User avatar
anders
Posts: 396
Joined: 16 Aug 2006, 15:02
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: CHIPTUNING

Post by anders »

Melnais...

tu lasi starp rindām- gan es gan citi tak teica: čips ilgi kalpojušām detaļām samazina mūžu un viss! un nav nekāda starpība par tevis pieminēto rezervi --> ja detaļa iet uz beigām tad čips pieliek momentālu punktu viņai.

Mana posta ideja bija, ka ja čipo padzīvojušu mašīnu- tad ir jārēķinās ar citām negaidītām izmaksām čipošanas laikā...

vso.. peace
Image
User avatar
Smirnoff
Posts: 520
Joined: 11 Jun 2004, 10:48
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: CHIPTUNING

Post by Smirnoff »

Vai chiptuning.lv (cik saprotu, te iegriežas kāds no pārstāvjiem?) veic "pirmsčipošanas" pārbaudi? Diagnostiku? Vai tiek vienkārši "uz aklo" čipots?
Ja tiek viektas šīs vai citas preventīvās darbības, tad pastāstiet, lūdzu, mazliet konkrētāk :) Tad varbūt interesē... :D
313hp/750Nm
User avatar
anders
Posts: 396
Joined: 16 Aug 2006, 15:02
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: CHIPTUNING

Post by anders »

232 wrote:Vai chiptuning.lv (cik saprotu, te iegriežas kāds no pārstāvjiem?) veic "pirmsčipošanas" pārbaudi? Diagnostiku? Vai tiek vienkārši "uz aklo" čipots?
Ja tiek viektas šīs vai citas preventīvās darbības, tad pastāstiet, lūdzu, mazliet konkrētāk :) Tad varbūt interesē... :D
nu kādās tur vēl pirms pārbaudes? tu jau neko tur pārbaudīt nevari neaizjaucot mašīnu...
piem: kā tu iedomājies vai turbīnai vai tam pašam sajūgam pārbaudīt pirms vai šis izturēs vēl papildus ponijus vai nē?
iedos tev parakstīt papīru droši vien ka tu uz savu galvu uzņemies atbildību par to ka apzinies ka vecās detaļas var neizturēt jauno kumeļu pieagumu i vso...
Image
User avatar
Jazzer
Posts: 183
Joined: 27 Sep 2006, 11:04
Location: Riga Pur4iks
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: CHIPTUNING

Post by Jazzer »

Tieši tā,Max ko var izdarīt ir pieslēgt pie kompja un paskatīties vai nav kādas kļudas sistema un tāpat nav 100% garantijas ka sūknis izrādīsies uz izdiluma robežas vai motoram dzelži pateiks čau!
Ir risks ar to ir jāsamierinās un pašam priekš sevis jāizvēlas.
User avatar
rrrainis
Posts: 4466
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: CHIPTUNING

Post by rrrainis »

232 wrote:Vai chiptuning.lv (cik saprotu, te iegriežas kāds no pārstāvjiem?) veic "pirmsčipošanas" pārbaudi? Diagnostiku? Vai tiek vienkārši "uz aklo" čipots?
Ja tiek viektas šīs vai citas preventīvās darbības, tad pastāstiet, lūdzu, mazliet konkrētāk :) Tad varbūt interesē... :D
Veic pārbaudi pašreizējai jaudai, pēc čipa vēlreiz un tad iedod tūninga pasi ar vecajiem un tgd sasniegtajiem rezultātiem :D
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
Audi A6 C6 Stage 2+
VAZ 2105
User avatar
Aigo
Posts: 261
Joined: 07 Jul 2009, 14:58
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: CHIPTUNING

Post by Aigo »

chiptuning.lv liek uz jaudas stenda pirms un pēc? :shock: Un tas viss ietilpst cenā?

P.S.
Kur ir psih-arno ar saviem iespaidiem?
Image
User avatar
rrrainis
Posts: 4466
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: CHIPTUNING

Post by rrrainis »

Nezinu vai ietilpst cenā, vari uzjautāt edzz85
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
Audi A6 C6 Stage 2+
VAZ 2105
User avatar
CHIPTUNING.LV
Posts: 1
Joined: 09 Jul 2012, 11:54
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: CHIPTUNING

Post by CHIPTUNING.LV »

Šo topiku vajadzētu atjaunot man šķiet!

CHIPTUNING.LV piedāvā patīkamas cena visiem par kvalitatīvu darbu!

Cenas ir sākot no 180Ls (ar PVN) līdz (atkarīgs no modeļa un auto gada)

Vairāk info http://www.chiptuning.lv, ja savu auto nevari atrast sarakstos, uzzvani, droši, ka mums ir kaut kas padomā.
nakurilijs
Spam addicted
Posts: 5322
Joined: 03 Apr 2015, 13:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: CHIPTUNING

Post by nakurilijs »

Skatos visur piedāvā ekočiptūningu. Uz kā rēķina tiek panākts tas ieguvums turbodīzelim? Turbospiediens nevajadzīgi liels vai spēle ar agrāk vēlāk smidzināt? Paļubomu uz 100kmh vajag tik un tik kw jaudu, samazinot par 10% degvielu kā uzturēt to pašu enerģiju? Un ja es pasaku, ka egr ir jādarbojas un NOx nedrīkst paaugstināties, ko tad?
:dj:
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: CHIPTUNING

Post by -AF- »

Dīzeli čipojot nemaz netiek samazināts iesmidzināmās degvielas daudzums jo tas no rūpnīcas jau ir maksimāli nabadzīgs lai maksimāli iekłauties izmešu normās.
Parasti vietējie čiptūneri tupa paceł spiedienu reilā un var būt nedaudz arī gaisa spiedienu, atkarībā no klienta vēlmēm doza mainās.
Normālajā variantā pietiek tikai precīzi izvēlēties nedaudz citādākus iesmidzes momentus un ilgumus, un ja visu nospēlē ar iesmidzi pareizi, tad auto iet labāk ar to pašu spiedienu reilā un ieplūdē kā no rūpnīcas, klāt dabūjot kādu drusku jaudas.
Tālāk paliek jautājums par ēšanu, kā tad dīzelis sāk ēst mazāk ja tam špricē vairāk degvielas? Brīnums, nē, kīmija un fizika, degviela sadeg optimālāk, jaudas vairāk, auto ieskrienas vieglāk, sīkāk šos procesus izskaidros kāds fizikis. Bet solīt baigo degvielas ekonomiju arī ir aplami,mjo paliek viens liels mainīgais - braucēja garstāvoklis ;)
Ja interesē lai tavs auto tiktu sačipots pareizi, un nepalielinot ievērojami slodzi uz motoru, tad droši PM man aka Turbochip.lv
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
nakurilijs
Spam addicted
Posts: 5322
Joined: 03 Apr 2015, 13:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: CHIPTUNING

Post by nakurilijs »

Tad principā jūtams ieguvums ir uz paātrināšanps un tikai maybe biki braucot kruīzā?
:dj:
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: CHIPTUNING

Post by -AF- »

Nu videji klients atzīmē ka krities par 1'5 -1l. Bet kā jau teicu, dēł cilvēciskā faktora nekad neko negribas solīt, savādāk cilvēkiem patīk mistiskie 30+hp un -3l patērińa, pēcāk stāstīs ka nifiga.

Ak jā aizmirsu pieminēt nopistā dīzeła koeficentu, kas arī ietekmē dinamiku un patērińu
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Post Reply