Tehniska rakstura diskusijas

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

Locked
User avatar
Kron-X
Posts: 8
Joined: 28 Nov 2010, 02:27
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Kron-X »

Kad auksts, tad visi netīrumi nosēdušies un tapēc lec, braucot tie tiek protams uzsisti uz augšu no cirkulācijas un tad kad laid pabrauktu klāt tad tie aizkavē degvielas pievadīšanu. Minējums.
:D :D :D
Lieta tāda, ka, ja auto ir auksts, tas piešķiļas ļoti normāli, bet, ja ir silts, pabraukts, tad ir ilgāk jāzāģē
Īsti neatceros kādi devēji šitam motoram stāv virsū, bet būtu jāskatās ieplūstošā gaisa temp devēju jeb arī antifrīza temp devēju. Dzeses šķidrumam noteikti ir divi devēji, viens uz paneli, otrs uz vadibas bloku, skaties otru.
Volvo 850 2.5TDI
User avatar
Martinss
Posts: 4868
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Martinss »

Jautājums par koiļiem. Cik te palasījos ir divi varianti, ar divām atsperēm un vienu.

Lai saprastu par ko es runāju - ar vienu atsperi uz amīša:
Image



Un ar divām atsperēm:
Image




1. koiloveriem, cik saprotu, ir tā, ka jo zemāk laid, jo mīkstāks autiņš paliek, par cik atspere izstiepjās, right?
2. otrajiem tā otrā mazā atspere ko dod? To ka ir vienāda cietība pie dažādiem augstumiem, vai kā?

Un cik sarezģīti ir 1. tipa koilus pārtaisīt uz 2? Jauzliek citas atsperes un viss, jeb vēl kaut kas specifisks tur ir? Cik saprotu, tur ir starpā starp abām atsperēm gredzens. Tas ir skrūvējams jeb vienkārši starplika? Un cik atminos kaut kas te tirgoja tādas atsperes, cik tādas maksā (Tipa 2x lielās un 2x mazās)?

Un vispār ko TA saka par koiliem?
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17021
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Juzix »

Jautājums par riepām.
Kā uz 7J diska jutīsies 235/45 riepa?
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Alien »

Juzix wrote:Jautājums par riepām.
Kā uz 7J diska jutīsies 235/45 riepa?
nu man uz 8J jūtas ļoti labi :reeka:
AR_159 :drive:
User avatar
emsinjsh
Posts: 1849
Joined: 04 Mar 2006, 19:58
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by emsinjsh »

Juzix wrote:Jautājums par riepām.
Kā uz 7J diska jutīsies 235/45 riepa?
ies pāri diskam, un izskatīsies :pee: :D
Image
Pārdodu, riepas,eļļas, diskus, akumulātorus,riepu montāža, balansēšana, disku valcēšana, riepu glabāšana. Ja ir interese PM vai 26175401
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ParaTr00per »

Martinss wrote:Jautājums par koiļiem.
coiloveri, taapat kaa jogurti, dazhaadi meedz buut - ir taadi, kam augstumu regulee neatkariigi no atsperes saspieshanas - reguleejas visa stoika, uzgriezhi ir abos galos. un ir taadi (kaa tavaas bildees), kam seedinot auto saspiezhas arii atspere un taadaa veidaa auto kljuust zemaaks un cietaaks, kaa arii samazinaas piekares darba gaajiens. taadi ljoti labi der pozeeshanai pie spices. :)

taa mazaa atspere spriego to lielaako, reaali "darbaa" taa mazaa atspere nepiedalaas :) (kaads noteikti apgalvos preteejo, bet mamoi kljenus, nu nedara taa acpere neko citu, nu nedara - tikai lielo atsperi spriego :shura: )

TA neko nesaka, ja ir putekljugumija. vismaz MR2 jau kuro gadu veiksmiigi iet ar tein coiliem TA :)

tev ir tikdaudz liekas naudas, lai coiloverus pirktu? :hvz:
User avatar
GirtzB
Posts: 2233
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by GirtzB »

tieši tā kā troops raksta. Mazā atspere kalpo lielās atsperes nofiksēšanai vietā, lai lielā bez slodzes negrabētu un nelēkātu...
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
User avatar
Martinss
Posts: 4868
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Martinss »

ParaTr00per wrote:
Martinss wrote:Jautājums par koiļiem.
coiloveri, taapat kaa jogurti, dazhaadi meedz buut - ir taadi, kam augstumu regulee neatkariigi no atsperes saspieshanas - reguleejas visa stoika, uzgriezhi ir abos galos. un ir taadi (kaa tavaas bildees), kam seedinot auto saspiezhas arii atspere un taadaa veidaa auto kljuust zemaaks un cietaaks, kaa arii samazinaas piekares darba gaajiens. taadi ljoti labi der pozeeshanai pie spices. :)

taa mazaa atspere spriego to lielaako, reaali "darbaa" taa mazaa atspere nepiedalaas :) (kaads noteikti apgalvos preteejo, bet mamoi kljenus, nu nedara taa acpere neko citu, nu nedara - tikai lielo atsperi spriego :shura: )

TA neko nesaka, ja ir putekljugumija. vismaz MR2 jau kuro gadu veiksmiigi iet ar tein coiliem TA :)

tev ir tikdaudz liekas naudas, lai coiloverus pirktu? :hvz:
Nu lētāks nekas par koiļiem nav, ar ko varētu iegūt tik zemu cik gribu. Vienīgais ko sieriniekam atrodu, tas ir SPAX atsperu/amīšu komplekts. -40mm max laikam ir zemāk nevar. :| Un zinot to, cik sierrinieks standartā ir nežēlīgi augsts, tad ar tiem -40mm, manuprāt, būs augstāk nekā man ir tagad. :hvz: Un tas SPAX komplekts arī nemaksā neko diži lēti, tad labāk pielieku un paņemu koilus.

Un par to, vai nauda pietiks - neuztraucies, savilkšu jostu uz pāris mēnešiem un būs koili, es tikai gribu uzzināt vai man to vajag. :naac: Joo, pašlaik aizmugurējā plaza ir sākusi sulot, vismaz mērot diskus, bija nedaudz ar eļļu aptraipījies tas amis. :|
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ParaTr00per »

Martinss wrote:Nu lētāks nekas par koiļiem nav, ar ko varētu iegūt tik zemu cik gribu. Vienīgais ko sieriniekam atrodu, tas ir SPAX atsperu/amīšu komplekts. -40mm max laikam ir zemāk nevar. :| Un zinot to, cik sierrinieks standartā ir nežēlīgi augsts, tad ar tiem -40mm, manuprāt, būs augstāk nekā man ir tagad. :hvz: Un tas SPAX komplekts arī nemaksā neko diži lēti, tad labāk pielieku un paņemu koilus.

Un par to, vai nauda pietiks - neuztraucies, savilkšu jostu uz pāris mēnešiem un būs koili, es tikai gribu uzzināt vai man to vajag. :naac: Joo, pašlaik aizmugurējā plaza ir sākusi sulot, vismaz mērot diskus, bija nedaudz ar eļļu aptraipījies tas amis. :|
a tu to plazas ami kaadreiz esi apkopis? :) shtiem apgrieztajiem amjiem konstrukcijas iipatniibu deelj ir nikjis aizseereet un veikli piebeigties...

sierai kliirenss "peec graamatas" ir 13cm. `02. civicam bija 14cm... praktiski dzhips :shura:

leetaa gala coiloveri, kuri maxaa <200ls/gab buus tikai pozeeshanai. tad labaak apzaagjee atperes cik vajag, vismaz leetaak buus :)
User avatar
emsinjsh
Posts: 1849
Joined: 04 Mar 2006, 19:58
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by emsinjsh »

ParaTr00per wrote:
Martinss wrote:Nu lētāks nekas par koiļiem nav, ar ko varētu iegūt tik zemu cik gribu. Vienīgais ko sieriniekam atrodu, tas ir SPAX atsperu/amīšu komplekts. -40mm max laikam ir zemāk nevar. :| Un zinot to, cik sierrinieks standartā ir nežēlīgi augsts, tad ar tiem -40mm, manuprāt, būs augstāk nekā man ir tagad. :hvz: Un tas SPAX komplekts arī nemaksā neko diži lēti, tad labāk pielieku un paņemu koilus.

Un par to, vai nauda pietiks - neuztraucies, savilkšu jostu uz pāris mēnešiem un būs koili, es tikai gribu uzzināt vai man to vajag. :naac: Joo, pašlaik aizmugurējā plaza ir sākusi sulot, vismaz mērot diskus, bija nedaudz ar eļļu aptraipījies tas amis. :|
a tu to plazas ami kaadreiz esi apkopis? :) shtiem apgrieztajiem amjiem konstrukcijas iipatniibu deelj ir nikjis aizseereet un veikli piebeigties...

sierai kliirenss "peec graamatas" ir 13cm. `02. civicam bija 14cm... praktiski dzhips :shura:

leetaa gala coiloveri, kuri maxaa <200ls/gab buus tikai pozeeshanai. tad labaak apzaagjee atperes cik vajag, vismaz leetaak buus :)
man būs lētā gala, ta jau varēšu pastāstīt kā ir ar tādiem braukt...
Image
Pārdodu, riepas,eļļas, diskus, akumulātorus,riepu montāža, balansēšana, disku valcēšana, riepu glabāšana. Ja ir interese PM vai 26175401
User avatar
Martinss
Posts: 4868
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Martinss »

Par koiļiem tad ir skaidrs. Un kā tās plazas kopjās? Es zinu ka aizmugurē man ir 100% plazas, priekšā ir nojauta ka tās ir plazas, jo izstās pēc billstein B6 amjiem, bet ar uzgriezni galā. :roll: Un kā ar amju saīsināšanu, pie mums to kāds veic? Un cik tas vispār maksā? Amjiem nogriež tikai augšu vai kā? :roll:
User avatar
rrrainis
Posts: 4466
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by rrrainis »

Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
Audi A6 C6 Stage 2+
VAZ 2105
User avatar
Foxijs
Posts: 6820
Joined: 17 Mar 2007, 14:30
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Foxijs »

man arii interesētu par plazu apkopšanu, aizmugurē ir, bet beigtas, powerā teica ka nav tā vērts, labāk jaunus esot paņemt :roll:
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ParaTr00per »

Martinss wrote:Par koiļiem tad ir skaidrs. Un kā tās plazas kopjās? Es zinu ka aizmugurē man ir 100% plazas, priekšā ir nojauta ka tās ir plazas, jo izstās pēc billstein B6 amjiem, bet ar uzgriezni galā. :roll: Un kā ar amju saīsināšanu, pie mums to kāds veic? Un cik tas vispār maksā? Amjiem nogriež tikai augšu vai kā? :roll:
vot daffai aizbrauc uz PlazaBaltic un izrunaa savu saapi :)

plazas, taapat kaa bilstein b6, vajag laiku pa laikam izjaukt, iztiiriit un sasmeereet. izjaukshana aprobezhojas ar amortizatora iznjemshanu no chaulas - pashu amortizatoru *nevajag* meegjinaat izjaukt... :) un vispaar, ja ir jautaajumi, kaa to izdariit, droshaak tomeer buus braukt pie cilveekiem, kas to ir jau dariijushi...

ja amji jau ir beigti, tad apkope tur neliidzees - tikai nomainja...
User avatar
Martinss
Posts: 4868
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Martinss »

Radies jautājums par bamperiem, precīzāk par ražotāju. Vienīgie pieejamie ir SCHLIECKMANN un KLOKKERHOLM, cik saprotu, tad taivāna/ķīna tā nav, varbūt kāds ir saskāries ar šiem? Un cik labāki/sliktāki par orģinālu?
User avatar
Kanon
Posts: 33
Joined: 15 Jan 2011, 14:05
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Kanon »

Pašlaik mainu zobsiksnu bet esmu apstājies pie regulācijas :? Varbūt kāds ir saskāries ar vw dzinēju(mans ir 1.9td aaz), kuram uz spararata ir divas atzīmes? cik es atradu, tad AMP ir kkur starp tām atzīmēm. Bet nesaprotu kā tad īsti var noteikt AMP :hvz: Laikam jau vajadzīgs tas indikators, kas jāieskrūvē sūknī, jeb var kkā iztikt bez? Un vai šāda metode ir normāla? :-D http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=25013.0
..Kā Dievs jūtos, ja netic man.. :12345:
User avatar
Kron-X
Posts: 8
Joined: 28 Nov 2010, 02:27
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Kron-X »

indikators nav vajadzigs, un nelien ar to sūknī ja nezini kā ar to rīkoties. AMP nevarētu būt starp atzīmēm. Tajā lodziņā, caur kuru tu skaties, jābūt - 0 atzīme jeb arī svītriņa.
Volvo 850 2.5TDI
User avatar
laurisko
Posts: 1087
Joined: 01 Oct 2007, 13:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by laurisko »

Kanon wrote:Pašlaik mainu zobsiksnu bet esmu apstājies pie regulācijas :? Varbūt kāds ir saskāries ar vw dzinēju(mans ir 1.9td aaz), kuram uz spararata ir divas atzīmes? cik es atradu, tad AMP ir kkur starp tām atzīmēm. Bet nesaprotu kā tad īsti var noteikt AMP :hvz: Laikam jau vajadzīgs tas indikators, kas jāieskrūvē sūknī, jeb var kkā iztikt bez? Un vai šāda metode ir normāla? :-D http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=25013.0
Un sūkni vajag noķīlēt pareizajā stāvoklī, tapat kā sadaleni! :wink:
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
User avatar
Kanon
Posts: 33
Joined: 15 Jan 2011, 14:05
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Kanon »

Kron-X wrote:indikators nav vajadzigs, un nelien ar to sūknī ja nezini kā ar to rīkoties. AMP nevarētu būt starp atzīmēm. Tajā lodziņā, caur kuru tu skaties, jābūt - 0 atzīme jeb arī svītriņa.
Zinu ka jābut tai svitriņai,bet nav. Ir tik tadi divi izciļņi.Savukārt, saregulējot uz to pirmo izcilni motors strādā ļoti cieti, ar melniem dūmiem, karoč sanāk ka ļoti agrs ismidz. mom.. Kas tie par izciļņiem tadā gadijumā ir, ja starp tiem nevaretu but tā svītriņa? :?: Ir gadijies sūkni diezgan pasen kko līdzīgi regulēt, bet man jau arī šķiet ka šoreiz tomēr nevajag to indikatoru, jo pietiek ar to ieķīlēšanu.. Aizmirsu piebilst ka sūkni arī nomainiju tgd..Nu jāizskata vēlreiz viss spararats, var jau but, ka esmu palaidis viņu garām. :think:
..Kā Dievs jūtos, ja netic man.. :12345:
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Melnais »

Pa pa, tev uz spararata ir tās "svītriņas"? Tām jābūt pie kloķenes skiemeļa!
Pie tam, ir tā programma, kur ir visi auto dati, uz sitiena neatceros nosaukumu, taču tur ir apraksts, kā mainīt zobeni. Tur ir arī norādīts, kādā stāvoklī jābūt kloķenei, sadalenēm un sūknim. ;)
Locked