Chiptuning, INC, Powerbox utt

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

edgars106
Posts: 100
Joined: 25 Feb 2012, 22:35
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Post by edgars106 »

-AF- wrote:Zini kā, visu var izdarīt, sapirkt aprīkojumu u.t.t ja būtu pieprasījums. Ja nav tad neviens negribēs sapirkt programmas un vadiņus par vismaz 1k dēļ pāris auto ;)
Skaidrs, bet kāda situācija ar tiem tuning boxiem, skatījos man nepieciešamajam dzinējam piedāvājas diezgan plašā klāstā, cenas arī dažādas tikai jautājums, kāda garantija ka notiks kādas izmaiņas piespraužot to brīnumu....Maraneli itkā programmē ar Piasini kontrolieri esi par tādu ko dzirdējis?
User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 15200
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Post by Black President »

Kads vel VEMS, cik var noprast vairums vnk nocipo stock ecu vai piemekle tadu ko var no srota :susnaks:
ZX
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Post by -AF- »

edgars106 wrote:
-AF- wrote:Zini kā, visu var izdarīt, sapirkt aprīkojumu u.t.t ja būtu pieprasījums. Ja nav tad neviens negribēs sapirkt programmas un vadiņus par vismaz 1k dēļ pāris auto ;)
Skaidrs, bet kāda situācija ar tiem tuning boxiem, skatījos man nepieciešamajam dzinējam piedāvājas diezgan plašā klāstā, cenas arī dažādas tikai jautājums, kāda garantija ka notiks kādas izmaiņas piespraužot to brīnumu....Maraneli itkā programmē ar Piasini kontrolieri esi par tādu ko dzirdējis?
grūti komentēt. Tam pedālim gan jau ka nekas stulbs nevar uztaisīt. Bet ja runā par tuningboxu priekš iesmidzes sistēmas tad 90% ir totāli mēsli, jau ideja ka tiek apmānīts spiediena rādītājs ir debīla. Krč interesanta tēma, paguglēšu, moš ko interesantu atradīšu ;)
P.s iedod tava auto dzinēja sīkāku aprakstu ;)
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
gintsk
Posts: 300
Joined: 03 Sep 2006, 23:29
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Post by gintsk »

Kaross wrote:
U_V6er wrote:AF, ja vems ir iesaaceejiem, tad ko uzskati par normaalu? :D
Korvet. :twisted: :]

Bet būtībā gandrīz jebkas ir labāks par VEMS. Tikai tas jebkas maksā 3x dārgāk par VEMS. Attiecīgi cita kategorija. Maz cilvēku, kas regulē u.t.t.

VEMS price/performance ir labākais pieejamais LV. Pārējais lielākai daļai tautas nav "paceļams".
Attiecīgi komentārs diezgan bezjēdzīgs. Kjipa sūds, bet analogu nav.
Hm. Manuprāt nemaz tik daudz tā "jebkā" joprojām nav.
VEMSam kā retajam ir pieejams iebūvēts platjoslas zondes kontrolieris, iebūvēts detonācijas kontroles procesors. Katrs, ja nepieciešams, priekš 2gab sensoriem. Arī 2 atgāzu temperatūras ieejas. Un šie ir vitāli svarīgi motora aizsardzībā. Vairums neko tādu nepiedāvā joprojām...

Tas, kas VEMSam nav - nav ieeju no riteņu ātrumiem. (tikai 2 raw ieejas no asīm, kuras dzīvē grūti uzburt). To vajadzētu priekš jaudas pārbagātajiem projektiem pretslīdes funkcijām.
Pagaidām CAN ir vien jaunattīstības stadijā, bet tā joprojām ir vispārēja parādība.

Ņemot verā ar sabalansēto iespēju klāstu - nu nav to alternatīvu tik daudz. Un tās ir tiešām dārgas. Tās Nebūs 3x, bet gan 6++ reizes dārgākas..

Un tikai nelejiet fleimu par procesoru. Nav motorā nekā tāda, lai tur vajadzētu nez kādu megaprocesoru. Līdzībai - .txt failu var veiksmīgi rediģēt gan ar Windows 10 gan ar Windows 3.1 laika datoriem... Un jaunākos ne jau tekstu rediģēšanai sabūvēja.
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1209
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Post by J.K.jr.bad. »

Pedāļa jūtība tā ir štelle. Kaross manam e91 320D ieregulēja to jūtīgāku. Sajūtas kā diena pret nakti. Varu teikt, ka tas auto tagad brauc kā BMW pieklājas nevis ar aizturi.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
njakts
Posts: 42
Joined: 29 Jan 2011, 00:42
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Post by njakts »

Lai neceptu jaunu tēmu jautāšu te-
Kāds sowtware/hardware combo ir vajadzīgs, lai noņemtu un uzliktu ecu dump'u VAG'am. Konkrēti 2000 gada vw lupo :D
Subāram atradu vairākus open source risinājumus, vagam tā neveicās ar meklēšanu..
User avatar
mdz
Posts: 3957
Joined: 17 Dec 2010, 03:14
Location: Salaspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Post by mdz »

Te nav būtiski marka/modelis, bet pati vadība. Ap 2000 normalām vadībām (Bosch EDC dīzelim vai Bosch Motronic ME benzīnam) pārsvarā pietiek ar parastu KKL kabeli ar FT232 čipu un attiecīgu softu. Par Magneti Marelli, Siemens un tamlīdzīgiem sūdiem nav ne jausmas.
njakts
Posts: 42
Joined: 29 Jan 2011, 00:42
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Post by njakts »

Paldies, bet kas būtu tie attiecīgie soft?

Un auto - benzins, kas pa vadibas bloku, neesmu skatijies.
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Post by -AF- »

Nu attiecīgi softs kas domāts tavam auto un motoram , uzlabots vai stock.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
mdz
Posts: 3957
Joined: 17 Dec 2010, 03:14
Location: Salaspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Post by mdz »

Detaļas numuru iemet.
njakts
Posts: 42
Joined: 29 Jan 2011, 00:42
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Post by njakts »

Es laikam neskaidri izsakos, ar softu es domāju to, kas vajadzīgs uz PC, lai nolasītu ecu...
Detaļas kodu nemācēšu pateikt...
User avatar
mdz
Posts: 3957
Joined: 17 Dec 2010, 03:14
Location: Salaspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Post by mdz »

Kristāla bumbu atdevu garantijas remontā, svīda ciet, attiecīgi pagaidām nespēšu izpīpēt kas par vadību tam dzinējam ir un ko vajag, lai viņu nolasītu, jo lēta, visiem pieejama universāla risinājuma nav. Detaļas numuru (un ražotāju) var atrast uz paša ecu vai caur vagcom/vcds. Ja nav pat tik elementāra diagnostikas rīka, tad nafigam vispār vajag vadības blokā kautko lasīt/rakstīt.
njakts
Posts: 42
Joined: 29 Jan 2011, 00:42
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Post by njakts »

Protams paldies par atsaucību un (vismaz tā izskatās) par vēlmi palīdzēt, bet tā nu ir sanācis, ka 24/7 neesmu ne pie datora, ne pie auto, kur nu vel pie auto ar datoru un obd kabeli vienlaicīgi :D tāpēc nav vajadzības izdarīt pārsteidzīgus secinājumus.
Ja es vienā postā varētu apkopot gan savu aprīkojumu, gan vadības bloka nr. tad diez vai kaut ko jautātu vispār.

anyway,
Vcds uzrādija 030 906 032 CP, ME7.5.10
ir lētais kkl kabelis ar CH čipu, cik saprotu tas neder un vajag ftdi, bet tā nebūtu problēma..
varbūt ir kāds step by step guide kādam zināms? Pats pagoglēju, atradu vairākus, kuram ticēt nezinu.
User avatar
mdz
Posts: 3957
Joined: 17 Dec 2010, 03:14
Location: Salaspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Post by mdz »

Nu re, tā jau ir labāk. ME7 lasās/rakstās ar Ft232 (ftdi) kabeli un Nefmoto flasheri: http://www.nefariousmotorsports.com/wik ... g_Software" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja visu sapiš, tad ir cerība pacelt ar, principā to pasu kabeli (ja ir ft232RL) un Galletto 1260 softu. Vispār tajā procesā ir daudz sīkumi un nianses, bet lauziens to visu rakstīt. Taja pašā nefmoto forumā informācijas par visu ir vairāk ka vajag.
njakts
Posts: 42
Joined: 29 Jan 2011, 00:42
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Post by njakts »

Paldies :cool:

Skatos ka ebay tādus ecu var ieķert sākot no ~20eur, laikam būs jāpaņem un jāpačakarē tas, lai auto nepaliek par nekustamo īpašumu :lol:
Pastudēšu kas un kā...
User avatar
Kaross
Posts: 1384
Joined: 20 Feb 2008, 17:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Post by Kaross »

sākumā gan ieteiktu nolasīt oriģinālo eeprom. Tas tāpat būs jāpārraksta uz jauno ECU, lai varētu iedarbināt. Tā intereses pēc, ko Tu taisies tai mazlitrāžas atmosfērai darīt?
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image
edgars106
Posts: 100
Joined: 25 Feb 2012, 22:35
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Post by edgars106 »

Kaross wrote:sākumā gan ieteiktu nolasīt oriģinālo eeprom. Tas tāpat būs jāpārraksta uz jauno ECU, lai varētu iedarbināt. Tā intereses pēc, ko Tu taisies tai mazlitrāžas atmosfērai darīt?
....nav jau obligāti jābūt turbīnai lai drīkstētu kau ko darīt, kāpēc visiem tik noliedzoša attieksme pret atmorfēriska dzinēja softa uzlabošanu/izmaiņu....jā hp un nm tur nepieaugs jūtami taču mūsdienu auto elektronika un notiekošie procesi vadībā ir tik piebāzti ar visādiem s..diem kas reāli tos auto pārvērš par dārzeņiem ar muļķu drošām reakcijām un atsaucību, salīdzinot ar 90 gadu vidus atmo dzinējiem.
User avatar
Kaross
Posts: 1384
Joined: 20 Feb 2008, 17:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Post by Kaross »

:naac: aha. Vislabāk uzlikt karburatoru, lai netraucē tur visādi muļķīgi sensori un elektronika. Arī biju dzirdējis, ka rūpnīcā speciāli taisa, lai auto neiet un ir neatsaucīgs tā jau mopēda lieluma dzinējs.
Es jau neteicu, ka nedrīkst, tikai interese. Tas, ka reāli tur iegūs 0, tas man tāpat ir skaidrs. Interesē dzirdēt to vīziju. :reeka:
Ir, protams, reti gadījumi, kad ir viens dzinējs dažādās jaudas versijās ar vienādu apkari.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image
edgars106
Posts: 100
Joined: 25 Feb 2012, 22:35
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Post by edgars106 »

Nerunāju par elektronikas esamību auto vadībās, tā ļoģiski ir vajadzīga un palīdz izspiest maksimumu no dzinēja tilpuma, bet gan par to kā softiski auto tiek piemēroti tam lai ar to varētu braukt un "baudīt" pensionārs vai botānikas students.

biju domājis par dzinēja vadībām, kas darbojas pēc principa - engine torque request šis princips ir reāls mēsls no ātrdarbības un atsaucības viedokļa.
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Post by -AF- »

Vēlreiz pasaki, kādam auto tas interesē? Motors, gads un kW?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Post Reply