Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

User avatar
Vāveris
Posts: 1611
Joined: 16 May 2008, 09:55
Location: S-pils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Vāveris »

Sakarā ar šodienas BMW E36 318 1993.g sedana iegādi izrādu interesi par dažādiem ar šo auto saistītiem jautājumiem, pirmais gribēju noskaidrot vai šiem dzinējiem ir ķēde vai zobsiksna?
Prātam ir jābūt, lai tajā kas ienāktu. /G.Pilsums/
User avatar
Ch.
Posts: 10521
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Ch. »

Vāveris wrote:Sakarā ar šodienas BMW E36 318 1993.g sedana iegādi izrādu interesi par dažādiem ar šo auto saistītiem jautājumiem, pirmais gribēju noskaidrot vai šiem dzinējiem ir ķēde vai zobsiksna?
ķēde. ;)
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
Vāveris
Posts: 1611
Joined: 16 May 2008, 09:55
Location: S-pils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Vāveris »

Ch. wrote:
Vāveris wrote:Sakarā ar šodienas BMW E36 318 1993.g sedana iegādi izrādu interesi par dažādiem ar šo auto saistītiem jautājumiem, pirmais gribēju noskaidrot vai šiem dzinējiem ir ķēde vai zobsiksna?
ķēde. ;)
Paldies! turpinājums jautājumiem sekos, kad iepazīšos tuvāk ar auto :emo:
Prātam ir jābūt, lai tajā kas ienāktu. /G.Pilsums/
User avatar
psih-arno
Posts: 2648
Joined: 30 Aug 2004, 19:51
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by psih-arno »

Viss atkarīgs no dzinēja. Ja M40 (visticamāk ka tā), tad zobsiksna. Ja M43, tad ķēde.

M43 principā ir sākot no 1994.gada, bet pieļauju iespēju, ka varētu būt arī kādam 93.gada beigu eksemplāram.
Image
Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings. PM!
User avatar
Martinss
Posts: 4874
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss »

5x112, centrs 63.4
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17038
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Juzix »

5x112 daudziem VAG grupas autiņiem un MB
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
aupinsh
Posts: 13
Joined: 25 Mar 2010, 23:11
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by aupinsh »

Coiloveru regulācijas atslēga atšķiras, nav visiem ražotājiem viena veida?!
Vajadzētu saregulēt augstāk auto, mazliet par zemu, kā to vēl var izdarīt saudzīgi neko nesabojājot, ja nav atslēgas?!
User avatar
psih-arno
Posts: 2648
Joined: 30 Aug 2004, 19:51
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by psih-arno »

aupinsh wrote:Coiloveru regulācijas atslēga atšķiras, nav visiem ražotājiem viena veida?!
Vajadzētu saregulēt augstāk auto, mazliet par zemu, kā to vēl var izdarīt saudzīgi neko nesabojājot, ja nav atslēgas?!
Regulācijas atslēgas mēdz atšķirties, jā.
Image
Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings. PM!
anarhists
Posts: 325
Joined: 20 Aug 2004, 12:21
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by anarhists »

Šodien savai Astra G savajadzējās noņemt bamperi un ar lielu pārsteigumu nokonstatēju ka viņš ir piekniedēts ar divām kapitālām metāliskām kniedēm. Pirmoreiz redzu tādu konstrukciju bamperim - man ir interesanti Astrai tur pēc noklusējuma kniedes nāk vai arī meistars kārtīgi ir pacenties?
anarhists
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17038
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Juzix »

Tās tiešām ir kniedes?
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
rrrainis
Posts: 4470
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by rrrainis »

anarhists wrote:Šodien savai Astra G savajadzējās noņemt bamperi un ar lielu pārsteigumu nokonstatēju ka viņš ir piekniedēts ar divām kapitālām metāliskām kniedēm. Pirmoreiz redzu tādu konstrukciju bamperim - man ir interesanti Astrai tur pēc noklusējuma kniedes nāk vai arī meistars kārtīgi ir pacenties?
Sāksim ar to ka tu varētu uzrakstīt kuru bamperu tu tur ņem nost, priekšējo vai aizmugurējo?
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
User avatar
huliits
Posts: 124
Joined: 13 Mar 2011, 22:11
Location: Iecava
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by huliits »

Tatad ir 9colu diski,bet uzmontejot 215/40 riepas,gar kantem laiz gaisu :o
Tur jazieke tas hermetikis nenormali daudz,vai ari tas riepas jaspridzina virsu,nevis vienkarsi jauzpus,esmu redzejis uz tadiem diskiem 205,bez problemam vis smuki piegul,man taka spraugas paliek.Varbut tas ari atkarigs no riepu vecuma? :?
User avatar
El_Camino
Admins
Posts: 1715
Joined: 11 Jun 2004, 15:11
Location: Saulkalne
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by El_Camino »

Iemet bildi, bet domaaju ka nav pareizi uzliktas...

Esmu vairākus gadus braukājis ar 215/40 uz 9,0 bez jebkādām problēmām.
Life is a bitch but a beautiful one!
User avatar
huliits
Posts: 124
Joined: 13 Mar 2011, 22:11
Location: Iecava
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by huliits »

Bilde sudiga,bet var redzet ka nav ka vajg,vismaz man liekas ka nav ka vajag,varu rit labaku nofocet ja vajag.
Image
http://content22-foto.inbox.lv/albums16 ... C00788.jpg
User avatar
aupinsh
Posts: 13
Joined: 25 Mar 2010, 23:11
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by aupinsh »

Ja es gribu pacelt mašīnu augstāk (coiloveri) vieglāk ir regulēt kad auto ir uz zemes vai pacelts augšā?!
User avatar
emsinjsh
Posts: 1849
Joined: 04 Mar 2006, 19:58
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by emsinjsh »

aupinsh wrote:Ja es gribu pacelt mašīnu augstāk (coiloveri) vieglāk ir regulēt kad auto ir uz zemes vai pacelts augšā?!
pacelts augšā
Image
Pārdodu, riepas,eļļas, diskus, akumulātorus,riepu montāža, balansēšana, disku valcēšana, riepu glabāšana. Ja ir interese PM vai 26175401
User avatar
aupinsh
Posts: 13
Joined: 25 Mar 2010, 23:11
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by aupinsh »

;)
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Briedis »

Jautājums par resīveru priekš kompresora. Plāns ir ņemt 2 propāna balonus, kopa sanāks ap 100L.

1) Vai nepieciešams kaut ko papildus darīt ar balonu? T.i. Vai pietiek ar to ka izlaiž gāzi un pumpē iekšā gaisu? Varbūt ar kaut ko izskalot vajag?
2) Vai ir kaut kāda starpība vai es viņus abus nolieku blakus un saslēdzu ar trubu, vai labāk zāģēt pušu un likt ar dibeniem kopā?

Kaimiņš teica, ka savējam kad taisīja tad no sākuma uz 3 dienām pielēja pilnu ar ūdeni, lai tur kaut kas izreaģe un kad flekseja pušu, tad balonu arī pielej pilnu ar ūdeni.
User avatar
nauris
Posts: 937
Joined: 07 May 2011, 07:16
Location: mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nauris »

Par to zagesanu tiesa kas tiesa.es ar pildiju ar udeni lai kads garainis neuzrauj gaisa ar visu fleksi.
Spoiler
Show
Image
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Briedis »

nauris wrote:Par to zagesanu tiesa kas tiesa.es ar pildiju ar udeni lai kads garainis neuzrauj gaisa ar visu fleksi.
varbūt nečakarēties ar to fleksēsanu un metināšana, bet nolikt abus blakus?
Post Reply