Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

udensvirs22
Posts: 1270
Joined: 09 Jun 2013, 23:39
Location: Rīga,Āgenskalns
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by udensvirs22 »

tiko vedu savam civic atrestaurēt stūres reiku.
Mazā kalna ielā kas ir maskačka. 135 eiro kopa ar svaigu eļļu. Darbs tika veikts vienas dienas laikā
2007 Civic TypeR FN2
2008 Passat B6 2.0 DSG(ex)
2004 Accord CL7(ex)
2008 Leon FR(ex)
2005 Civic TypeR EP3(ex)
1997 Passat 1.8 20V(ex)
1994 BMW E36 2.0i(ex)
1997 Civic EK4 B16A2(ex)
1999 Civic EK3 D15Z6 (ex)
1999 Avensis T22 D4D 2.0 (ex)
User avatar
Ervins
Posts: 24
Joined: 24 Jul 2014, 10:51
Location: Iļguciems
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Ervins »

Kur/ pie kā var iznomāt dzinēja pacēlāju ?
Image
User avatar
smith
Posts: 1901
Joined: 29 Oct 2015, 22:41
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by smith »

Haaaaalp!! Cik man vajag antifrīzu pirkt, lai nomainītu m57d30 e39?


edit - atradu, 9,2L.
krabiz
Posts: 388
Joined: 05 Jun 2016, 22:52
Location: LV
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by krabiz »

.
Last edited by krabiz on 03 Apr 2019, 20:27, edited 1 time in total.
"316iA kompakts man ir brīvdienu izbraucieniem"
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

Adparts zilas silikona trubinas
User avatar
Foxijs
Posts: 6820
Joined: 17 Mar 2007, 14:30
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Foxijs »

OK random braucamo spečuki sarosās, vajadzīgs viedoklis par vienu problēmu kas sākusi attīstīties mazdai

Tātad autiņš - Mazda 323f kkāds 2000 gads, 1,5 bendža automāts

Ik pa laikam gadās pa šoseju braucot ~ 100 km/h, ka automāts pats sāk mest zemākos robos un mašīna riktīgi protams dēļ tā noraustās.

eļļas līmeni pārbaudīju, viss ideāli, eļļa skaisti sarkana kārbā.

Pieslēdzu OBD lasītāju un nekādas kļūdas nerādās.

Jocīgi tas ka citreiz raustīšanās notiek pēc ~ 10 km nobraukšanas, bet citreiz var norullēt 300 km un nekas tamlīdzīgs nenotiek...


Moš ir kkādas last hope automātu piedevas ko sagāzt iekšā?
User avatar
laurisko
Posts: 1087
Joined: 01 Oct 2007, 13:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by laurisko »

Viņam tak OBD skaneris neko nepateiks, jālasa diodes kļūdu kodi un jāskatās autodata vai internetā kas tas ir!
Bet visdrīzāk kaut kur sapuvuši vadi un dēļ tā arī ir tā ka reizēm ilgi viss ok!
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
User avatar
Foxijs
Posts: 6820
Joined: 17 Mar 2007, 14:30
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Foxijs »

laurisko wrote:Viņam tak OBD skaneris neko nepateiks, jālasa diodes kļūdu kodi un jāskatās autodata vai internetā kas tas ir!
Bet visdrīzāk kaut kur sapuvuši vadi un dēļ tā arī ir tā ka reizēm ilgi viss ok!
:think: Šis ir labs variants, iespējams būs jāpaplosās..
User avatar
Zalic
Posts: 181
Joined: 10 Mar 2008, 13:39
Location: Ventspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Zalic »

Ir kāda iespēja, kā var notestēt un konstatēt kura aizdedzes spole ir beigta? volvo s40 2.0t 2001. gada
VW Passat B5 1.9TDI
Mazda 323 GT 1.8 16V
User avatar
Vents S
Posts: 743
Joined: 27 Mar 2012, 11:56
Location: RipoDL
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Vents S »

pieslēdz pie vadiem un tev pateiks kura
nakurilijs
Spam addicted
Posts: 5322
Joined: 03 Apr 2015, 13:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nakurilijs »

Lieta sekojoša. E39taurings- priekšā labā puse par 2cm zemāka palikusi, mīkstāk arī šūpinās- amim psc?
Tagad 2 varianti, likt kkādus Sachs/Boge, kas jau ir virsū vai teiksim Bilstein b8 sotaks cenu starpība, nekas traks... Piekare m-technik un paduškas ir... Saprotu mtehniks ir zemāks, ja, tad tie b8 butu ok vai tomēr b6?
:dj:
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17021
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Juzix »

Drīzāk atsperei gals nolūzis
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
UldisUldis
Posts: 4504
Joined: 22 Jan 2015, 16:58
Location: Smiltene, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by UldisUldis »

Kas mēdz notikt tāpēc, ka beigti amīši :hvz:
Par tiem B8 paši Bilstein raksta, ka uz M-tech piekares iesaka īsākos amjus, oriģinālie mtech amortizatori jau arī laikam par kapeiku īsāki.
No Bimmerforum:
B8 is for lowering more than 20-30mm.
nakurilijs
Spam addicted
Posts: 5322
Joined: 03 Apr 2015, 13:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nakurilijs »

Hmz, tātad ir varianti vēl vairāk izlikt piķi. Kas tur vēl jāmaina, tā teikt pie reizes...?
:dj:
User avatar
smith
Posts: 1901
Joined: 29 Oct 2015, 22:41
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by smith »

Ir problēma. E39 3.0d automāts. Pāris dienas iepriekš šad tad uznāca situācija, ka dodot gāzi tāda sajūta, ka auto nevar saprast vai ir ātrumā vai neitrālā un taka pie zemākiem ātrumiem dodot virsū tā raustoties uzsāk paātrināties. Šorīt iekāpu auto, un ieliekot D, un dodot čībā, tas knapi kustējās uz priekšu. Nu tā, ka tiešām knapi ripoju. Ar otro piegājienu un ieskrējienu tiku laukā no stajankas. Neliels uzkalniņš līdz ielai. Ik pa laikam, kad viņš ripo nedodot gāzi un atkal iebrienot pedāli ir sitiens no aizmugures ( tā man liekas pēc sajūtas). Bet tas nav vienmēr un arī kad dodot virsū un viņš pārmet robus nav tāds sitiens. Tiku līdz ielai, paslēgāju kloķi vairākas reizes un tad aizgāja bez problēmām. Atkal paātrinās kā vajag utt, tik ik pa laikam tas sitiens. un kad ir mazs ātrums tad var just, ka atkal mazliet noraustās dodot virsū. Interesanti, ka R ātrums strādāja bez problēmām. Kādas idejas? Kārba, reduktors vai hvz kas?
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

Kārbā eļļas līmenis? Eļļas līmenis jāskatās pie siltā, iedarbināta.
User avatar
smith
Posts: 1901
Joined: 29 Oct 2015, 22:41
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by smith »

šodien centīšos apskatīties. bet cik noprotu e39 nav līmeņa mērstienis kārbai.
nakurilijs
Spam addicted
Posts: 5322
Joined: 03 Apr 2015, 13:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nakurilijs »

Korķis kkāds jāatskrūvē, līdz kuram to līmeni lej pa citu korķi.
:dj:
User avatar
smith
Posts: 1901
Joined: 29 Oct 2015, 22:41
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by smith »

pēc youtube instrukcijām kārbas karterī, jāatskrūvē korķis un jālej kamēr tek laukā, tad jāizslēgā pa robiem, jāizbrauc līkums un tas pats jāizdara vēlreiz. Ok, tas itkā varētu būt vaininieks tam ka tiek gāzēts pa tukšo, bet no kurienes sitieni?
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

Sitieni varētu būs saistībā ar to, ja trūkst eļļas, nav atbilstoša spiediena un tad kāda brīdī parādās eļļas spiediens un tad sasledzas, no turienes būtu izskaidrojams sitieni.
Manam automātam bija tā, ka slēdzas ar ravieniem, arī sitieni bija, brt tad pielēju eļļu un visas problēmas atrisinājās.
Post Reply