Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

ficux
Posts: 250
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ficux »

Melnais wrote:Ee, dzeki, man lexusam problēma, braucot līdz 50km/h ir tik tik tik skaņa, kas varētu būt? Skaņa nāk no visurienes. Virs 50 km/h skaņa pazūd.
Kas tas varētu būt?
Turbo skan. Oh wait, tev tāda nav.
User avatar
U_V6er
Posts: 420
Joined: 03 Feb 2005, 17:21
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by U_V6er »

ficux wrote:Turbo skan. Oh wait, tev tāda nav.
... satiirikjis arii nesanaaca...

varbuut kaadu haiku uzraksti? :hvz:
User avatar
smith
Posts: 1901
Joined: 29 Oct 2015, 22:41
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by smith »

kāds var pateikt ar kādu spēku jāpievelk vārstu vākam skrūves? Audi A4, 2.5tdi, 2003
User avatar
Svā
Posts: 1042
Joined: 29 Jun 2015, 13:01
Location: Madona
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Svā »

tā lai vāks turās klāt :]
1995 BMW 316 MX-47
User avatar
smith
Posts: 1901
Joined: 29 Oct 2015, 22:41
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by smith »

Labs !!! Hahahaha
User avatar
Svā
Posts: 1042
Joined: 29 Jun 2015, 13:01
Location: Madona
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Svā »

smith wrote:Labs !!! Hahahaha
nu nopietni, tajām skrūvēm nm nav tik svarīgi, pievelc tā lai nenoraujas vītne un fsjo :grudaks:
1995 BMW 316 MX-47
nakurilijs
Spam addicted
Posts: 5322
Joined: 03 Apr 2015, 13:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nakurilijs »

Cik slikti būs, ja xado total flush ieliešu tagad, nobraukšu 150km, bet noliešu tikai pēc 40km nobraukšanas rīt no rīta? Tip lielais cikls, ko atļauj ražotājs, bet ar pauzi un atkārtotu uzsilšanu, nesaēdīs kaut ko pa nakti m54 dzinējā?
:dj:
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

Wtf, kāpēc tu lej motorā tādu suslu?
nakurilijs
Spam addicted
Posts: 5322
Joined: 03 Apr 2015, 13:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nakurilijs »

Wtf, kāpēc ne? Lai vai kā, viss bombastiks, nekas neizbeidzās. ;)
:dj:
User avatar
petka17
Posts: 6604
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by petka17 »

nakurilijs wrote:Wtf, kāpēc ne? Lai vai kā, viss bombastiks, nekas neizbeidzās. ;)
Pagaidi...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
nakurilijs
Spam addicted
Posts: 5322
Joined: 03 Apr 2015, 13:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nakurilijs »

petka17 wrote:
nakurilijs wrote:Wtf, kāpēc ne? Lai vai kā, viss bombastiks, nekas neizbeidzās. ;)
Pagaidi...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
200km? :D
:dj:
User avatar
VuskansDavis
Posts: 2362
Joined: 29 Apr 2014, 23:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by VuskansDavis »

Motora galvas blīves hermētiķis, citi sauc par laku.. Kādu izmantot? Vai loctite 5923 skaitās?
:latvija:
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

Galvas blīves hermētiķis.. Priekš kam??.. Ja vienalga, vai nau naudas vai jebkāds apstāklis, kāpēc nevar noslīpēt galvu, vislabāk ir vnk notīrīt to un skrūvēt kopā ar jaunu blīvi.
User avatar
VuskansDavis
Posts: 2362
Joined: 29 Apr 2014, 23:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by VuskansDavis »

Neviens netaisās iepist kapeiku, drošības labad, lai nav atkal jājauc ārā
:latvija:
User avatar
laurisko
Posts: 1087
Joined: 01 Oct 2007, 13:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by laurisko »

Jā, ir pareizais!
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
User avatar
laurisko
Posts: 1087
Joined: 01 Oct 2007, 13:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by laurisko »

Melnais wrote:Galvas blīves hermētiķis.. Priekš kam??.. Ja vienalga, vai nau naudas vai jebkāds apstāklis, kāpēc nevar noslīpēt galvu, vislabāk ir vnk notīrīt to un skrūvēt kopā ar jaunu blīvi.
Ja grib likt bez hermērtiķa, tad jāslīpē abas virsmas, arī bloks, un tas jau ir liekāks ieberziens, jo tad tas jāņem nost no auto!
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
nakurilijs
Spam addicted
Posts: 5322
Joined: 03 Apr 2015, 13:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nakurilijs »

Hei LPG ļaudis, ir dilemma. Ir m54b30 (231hp, kad bija jauns), ir 4. pakāpes propānsistēma ar Shark 1500 (200zs) reduktoru un zaļajām Hana sprauslām, reduktors pa skatam iet uz beigām= slodzē pormajos robos rubās nost, gāzes smaka zem haubes, nevienmērīga jauda diapazonā, auksts slikti dod gāzi rubās nost.
Tātad:
likt remkomplektu- pisties un meklēt remkomplektā neiekļautās blīves
pirkt jaunu- plug'nplay
pirkt jaunu atbilstoša nomināla, bet pisties ar pievienojumiem?
:dj:
User avatar
petka17
Posts: 6604
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by petka17 »

Pirkt jaunu un atbilstosu ( bismaz 300 hp)
nakurilijs wrote:Hei LPG ļaudis, ir dilemma. Ir m54b30 (231hp, kad bija jauns), ir 4. pakāpes propānsistēma ar Shark 1500 (200zs) reduktoru un zaļajām Hana sprauslām, reduktors pa skatam iet uz beigām= slodzē pormajos robos rubās nost, gāzes smaka zem haubes, nevienmērīga jauda diapazonā, auksts slikti dod gāzi rubās nost.
Tātad:
likt remkomplektu- pisties un meklēt remkomplektā neiekļautās blīves
pirkt jaunu- plug'nplay
pirkt jaunu atbilstoša nomināla, bet pisties ar pievienojumiem?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
nakurilijs
Spam addicted
Posts: 5322
Joined: 03 Apr 2015, 13:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nakurilijs »

Ja pirkt atbilstošo- kuras firmas ņemt, mazums ir kkādi govno, no kā pa gabalu vai must have varianti?
:dj:
User avatar
Rii
Posts: 7572
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Rii »

Uz tādu jaudu KME Gold, būs ar rezervi. Pārbaudīts praksē, viss ok, kalpo godam
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Post Reply