Rallijs "Sigulda 2007"

Viss par un ap autosportu.
Burnout Drift team

Vai dosieties skatīties Ralliju "Sigulda 2007" klātienē

Poll ended at 05 Mar 2007, 11:54

21
43%
13
27%
Jā, ja būs brīvs laiks
7
14%
Vēl nezinu
8
16%
 
Total votes: 49

Rihy
Posts: 10355
Joined: 03 Jan 2005, 18:26
Location: Mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Rihy »

:D
talants
User avatar
karlisbe
Posts: 6405
Joined: 13 Aug 2005, 18:19
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by karlisbe »

omulis atkal, izvelkot fochuku, saprata, ka bacha gandriiz tuksha :D tad nu pirms 10. dopa iebraucaam veikalaa (ja to uukji taa vareeja nosaukt) un uzlaadeejaam
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.
Image
Lord
Posts: 99
Joined: 18 Oct 2004, 12:49
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Lord »

Biju uz gonku, redzēju PS 2, 5, 7, 8, 10 8) Dažas bildes arī ir http://fotki.lv/?x=OS5RKFxDRy06RDxIU1M5 ... IoXExXQVZE , tikai, lūdzu, nepiesieties kvalitātei, fočēts ar ziepju trauku :oops:

[censored], bet visas malas sāp vēl šodien... PS5 skatoties, visu dopa laiku nopikojāmies pret vietējim :D :D :D mēs 2 pret kādiem purniem 20 :shock: Mēs vinnējām 8)
...
nOObs
Posts: 172
Joined: 07 Oct 2005, 19:27
Location: Alūskne
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by nOObs »

LL_gangzta wrote:minirallijs gulbenee arii :cool:
toč nebij slikts
User avatar
Jurasik
Posts: 62
Joined: 07 Apr 2006, 10:14
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Jurasik »

User avatar
freimo
Admins
Posts: 7443
Joined: 14 Jun 2004, 11:16
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by freimo »

Kad / Cikos ir TV 5 apskats??? :roll:
BMW F31 M-Sport Estoril Blue
User avatar
freimo
Admins
Posts: 7443
Joined: 14 Jun 2004, 11:16
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by freimo »

X wrote:Lūk, arī izklāsts par protesta lietu. Tātad par visu pēc kārtas:

1) pēcsacīkšu tehniskajā komisijā tika nolemts pārbaudīt degvielas sistēmas atbilstību tehniskajiem noteikumiem. Konkrēti, tika mērīta degvielas cirkulācija. Homolgācijā ir rakstīts, ka tā nedrīkst pārsniegt 3,8 litrus minūtē pie 392 kPa liela spiediena un 13 V liela strāvas sprieguma.
2) pārbaudes laikā atklājās, ka Jāņa Vorobjova/Gunta Ervalda automašīnai šis rādītājs sasniedz 4,8 litrus. To redzēja vismaz 10 cilvēku - žurijas pārstāvji, tehniskās komisijas pārstāvji, ekipāžas, kurām tika veiktas pārbaudes, un citi.
3) tehniskā komisāra ziņojums par pārkāpumu tika iesniegts žūrijai.
4) žūrija nolēma - mērījums nav veikts precīzi, un uzskatīja, ka tehniskā pārkāpuma nav,
5) LMT rallija komanda uzskatīja, ka tehniskajai komisijai būtu jāpārmēra degvielas cirkulācija, tomēr tehniskā komisija to darīt atteicās, jo tai neesot vajadzīgo mērierīču. Un tā kā pati tehniskā komisija atteicās mērījumus veikt vēlreiz, LMT rallija komanda izlēma rakstīt protestu, kurā teikts, ka degvielas sistēma jāpārbauda vēlreiz.

LMT rallija komanda uzskata, ka, ja tehniskā komisija veic kādu pārbaudi, tad tas jādara, nodrošinot pilnvērtīgus mērījumus, kurus nevar apstrīdēt. Mums nešķiet pieņemami, ka rodas aizdomas par automašīnas neatbilstību, taču tās tiek vienkārši ignorētas un pārmērīšana netiek veikta.

Vēl jāpiemin, ka arī mūsu komandas automašīnai tika atklāts it kā pārkāpums – nepareiza degvielas sūkņa atrašanās vieta (ārpus degvielas tvertnes). Turklāt uz šo pārkāpumu tehniskajam komisāram (bez oficiāla protesta) norādīja Jānis Vorobjovs. Tehniskā komisija, pilnvērtīgi nepārskatot tehniskos noteikumus, ziņoja žūrijas komisijai par mana auto neatbilstību tehniskajiem noteikumiem. Pēc aptuveni stundas tika paziņots, ka „atvainojiet, kļūdījāmies, pārkāpuma nav...” Skan diezgan muļķīgi – mēs tiekam izsaukti uz žūriju par pārkāpumu, kura nav, bet Jāņa Vorobjova mašīnai pārkāpums ir acīm redzams, bet to atsakās ņemt vērā... Vēlējāmies vērsties ar protestu pret tehniskās komisijas darbu, taču izrādījās, ka šādas darbības LAF sporta kodekss nepieļauj.
Y wrote:Viss notika tā - Jānītis savam mīļajam draugam Džo pačukstēja austiņā, ka Neikšānam stāv nepareizā vietā benzīna sūknis. Protams - Džo uzreiz jūt piķa smaržu - iet un sāk ķengāt oranžos. Bet - pats pat nolikumu nav izlasījis, jo ar sūkni viss ir ok. :) Bet - izlejot benzīnu ārā no pārplūdes - izrādās - Neikšānam viss kārtībā, bet Jānītim - par litru vairāk.. Ko nu??? Gan jau plombes netraucēs Džo izglābt Jānīti no kauna. Džo - watch your ass!!!!
(c) no nezināmas izcelsmes avotiem
BMW F31 M-Sport Estoril Blue
Lord
Posts: 99
Joined: 18 Oct 2004, 12:49
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Lord »

freimo wrote:Kad / Cikos ir TV 5 apskats??? :roll:
Parasti ceturtdienas vakaros ap kādiem +/- 23iem :roll:
...
Lord
Posts: 99
Joined: 18 Oct 2004, 12:49
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Lord »

freimo wrote:
X wrote:Lūk, arī izklāsts par protesta lietu. Tātad par visu pēc kārtas:

1) pēcsacīkšu tehniskajā komisijā tika nolemts pārbaudīt degvielas sistēmas atbilstību tehniskajiem noteikumiem. Konkrēti, tika mērīta degvielas cirkulācija. Homolgācijā ir rakstīts, ka tā nedrīkst pārsniegt 3,8 litrus minūtē pie 392 kPa liela spiediena un 13 V liela strāvas sprieguma.
2) pārbaudes laikā atklājās, ka Jāņa Vorobjova/Gunta Ervalda automašīnai šis rādītājs sasniedz 4,8 litrus. To redzēja vismaz 10 cilvēku - žurijas pārstāvji, tehniskās komisijas pārstāvji, ekipāžas, kurām tika veiktas pārbaudes, un citi.
3) tehniskā komisāra ziņojums par pārkāpumu tika iesniegts žūrijai.
4) žūrija nolēma - mērījums nav veikts precīzi, un uzskatīja, ka tehniskā pārkāpuma nav,
5) LMT rallija komanda uzskatīja, ka tehniskajai komisijai būtu jāpārmēra degvielas cirkulācija, tomēr tehniskā komisija to darīt atteicās, jo tai neesot vajadzīgo mērierīču. Un tā kā pati tehniskā komisija atteicās mērījumus veikt vēlreiz, LMT rallija komanda izlēma rakstīt protestu, kurā teikts, ka degvielas sistēma jāpārbauda vēlreiz.

LMT rallija komanda uzskata, ka, ja tehniskā komisija veic kādu pārbaudi, tad tas jādara, nodrošinot pilnvērtīgus mērījumus, kurus nevar apstrīdēt. Mums nešķiet pieņemami, ka rodas aizdomas par automašīnas neatbilstību, taču tās tiek vienkārši ignorētas un pārmērīšana netiek veikta.

Vēl jāpiemin, ka arī mūsu komandas automašīnai tika atklāts it kā pārkāpums – nepareiza degvielas sūkņa atrašanās vieta (ārpus degvielas tvertnes). Turklāt uz šo pārkāpumu tehniskajam komisāram (bez oficiāla protesta) norādīja Jānis Vorobjovs. Tehniskā komisija, pilnvērtīgi nepārskatot tehniskos noteikumus, ziņoja žūrijas komisijai par mana auto neatbilstību tehniskajiem noteikumiem. Pēc aptuveni stundas tika paziņots, ka „atvainojiet, kļūdījāmies, pārkāpuma nav...” Skan diezgan muļķīgi – mēs tiekam izsaukti uz žūriju par pārkāpumu, kura nav, bet Jāņa Vorobjova mašīnai pārkāpums ir acīm redzams, bet to atsakās ņemt vērā... Vēlējāmies vērsties ar protestu pret tehniskās komisijas darbu, taču izrādījās, ka šādas darbības LAF sporta kodekss nepieļauj.
Y wrote:Viss notika tā - Jānītis savam mīļajam draugam Džo pačukstēja austiņā, ka Neikšānam stāv nepareizā vietā benzīna sūknis. Protams - Džo uzreiz jūt piķa smaržu - iet un sāk ķengāt oranžos. Bet - pats pat nolikumu nav izlasījis, jo ar sūkni viss ir ok. :) Bet - izlejot benzīnu ārā no pārplūdes - izrādās - Neikšānam viss kārtībā, bet Jānītim - par litru vairāk.. Ko nu??? Gan jau plombes netraucēs Džo izglābt Jānīti no kauna. Džo - watch your ass!!!!
(c) no nezināmas izcelsmes avotiem
A, tā ir normāla parādība, ka Zvirbuļa jaunskungs visādas "pieklājības" izpilda... riebjas šitie umņiki, kas ar zīmuli mēģina novinnēt gonkas... Es savā mūžā neesmu nevienu protestu rakstijis un domāju, ka arī nerakstīšu, ja vien tam nebūs ļoti pamatots iemesls :?
...
Post Reply