Rallijs "Sigulda 2007"
Biju uz gonku, redzēju PS 2, 5, 7, 8, 10 Dažas bildes arī ir http://fotki.lv/?x=OS5RKFxDRy06RDxIU1M5 ... IoXExXQVZE , tikai, lūdzu, nepiesieties kvalitātei, fočēts ar ziepju trauku
[censored], bet visas malas sāp vēl šodien... PS5 skatoties, visu dopa laiku nopikojāmies pret vietējim mēs 2 pret kādiem purniem 20 Mēs vinnējām
[censored], bet visas malas sāp vēl šodien... PS5 skatoties, visu dopa laiku nopikojāmies pret vietējim mēs 2 pret kādiem purniem 20 Mēs vinnējām
...
X wrote:Lūk, arī izklāsts par protesta lietu. Tātad par visu pēc kārtas:
1) pēcsacīkšu tehniskajā komisijā tika nolemts pārbaudīt degvielas sistēmas atbilstību tehniskajiem noteikumiem. Konkrēti, tika mērīta degvielas cirkulācija. Homolgācijā ir rakstīts, ka tā nedrīkst pārsniegt 3,8 litrus minūtē pie 392 kPa liela spiediena un 13 V liela strāvas sprieguma.
2) pārbaudes laikā atklājās, ka Jāņa Vorobjova/Gunta Ervalda automašīnai šis rādītājs sasniedz 4,8 litrus. To redzēja vismaz 10 cilvēku - žurijas pārstāvji, tehniskās komisijas pārstāvji, ekipāžas, kurām tika veiktas pārbaudes, un citi.
3) tehniskā komisāra ziņojums par pārkāpumu tika iesniegts žūrijai.
4) žūrija nolēma - mērījums nav veikts precīzi, un uzskatīja, ka tehniskā pārkāpuma nav,
5) LMT rallija komanda uzskatīja, ka tehniskajai komisijai būtu jāpārmēra degvielas cirkulācija, tomēr tehniskā komisija to darīt atteicās, jo tai neesot vajadzīgo mērierīču. Un tā kā pati tehniskā komisija atteicās mērījumus veikt vēlreiz, LMT rallija komanda izlēma rakstīt protestu, kurā teikts, ka degvielas sistēma jāpārbauda vēlreiz.
LMT rallija komanda uzskata, ka, ja tehniskā komisija veic kādu pārbaudi, tad tas jādara, nodrošinot pilnvērtīgus mērījumus, kurus nevar apstrīdēt. Mums nešķiet pieņemami, ka rodas aizdomas par automašīnas neatbilstību, taču tās tiek vienkārši ignorētas un pārmērīšana netiek veikta.
Vēl jāpiemin, ka arī mūsu komandas automašīnai tika atklāts it kā pārkāpums – nepareiza degvielas sūkņa atrašanās vieta (ārpus degvielas tvertnes). Turklāt uz šo pārkāpumu tehniskajam komisāram (bez oficiāla protesta) norādīja Jānis Vorobjovs. Tehniskā komisija, pilnvērtīgi nepārskatot tehniskos noteikumus, ziņoja žūrijas komisijai par mana auto neatbilstību tehniskajiem noteikumiem. Pēc aptuveni stundas tika paziņots, ka „atvainojiet, kļūdījāmies, pārkāpuma nav...” Skan diezgan muļķīgi – mēs tiekam izsaukti uz žūriju par pārkāpumu, kura nav, bet Jāņa Vorobjova mašīnai pārkāpums ir acīm redzams, bet to atsakās ņemt vērā... Vēlējāmies vērsties ar protestu pret tehniskās komisijas darbu, taču izrādījās, ka šādas darbības LAF sporta kodekss nepieļauj.
(c) no nezināmas izcelsmes avotiemY wrote:Viss notika tā - Jānītis savam mīļajam draugam Džo pačukstēja austiņā, ka Neikšānam stāv nepareizā vietā benzīna sūknis. Protams - Džo uzreiz jūt piķa smaržu - iet un sāk ķengāt oranžos. Bet - pats pat nolikumu nav izlasījis, jo ar sūkni viss ir ok. Bet - izlejot benzīnu ārā no pārplūdes - izrādās - Neikšānam viss kārtībā, bet Jānītim - par litru vairāk.. Ko nu??? Gan jau plombes netraucēs Džo izglābt Jānīti no kauna. Džo - watch your ass!!!!
BMW F31 M-Sport Estoril Blue
A, tā ir normāla parādība, ka Zvirbuļa jaunskungs visādas "pieklājības" izpilda... riebjas šitie umņiki, kas ar zīmuli mēģina novinnēt gonkas... Es savā mūžā neesmu nevienu protestu rakstijis un domāju, ka arī nerakstīšu, ja vien tam nebūs ļoti pamatots iemeslsfreimo wrote:X wrote:Lūk, arī izklāsts par protesta lietu. Tātad par visu pēc kārtas:
1) pēcsacīkšu tehniskajā komisijā tika nolemts pārbaudīt degvielas sistēmas atbilstību tehniskajiem noteikumiem. Konkrēti, tika mērīta degvielas cirkulācija. Homolgācijā ir rakstīts, ka tā nedrīkst pārsniegt 3,8 litrus minūtē pie 392 kPa liela spiediena un 13 V liela strāvas sprieguma.
2) pārbaudes laikā atklājās, ka Jāņa Vorobjova/Gunta Ervalda automašīnai šis rādītājs sasniedz 4,8 litrus. To redzēja vismaz 10 cilvēku - žurijas pārstāvji, tehniskās komisijas pārstāvji, ekipāžas, kurām tika veiktas pārbaudes, un citi.
3) tehniskā komisāra ziņojums par pārkāpumu tika iesniegts žūrijai.
4) žūrija nolēma - mērījums nav veikts precīzi, un uzskatīja, ka tehniskā pārkāpuma nav,
5) LMT rallija komanda uzskatīja, ka tehniskajai komisijai būtu jāpārmēra degvielas cirkulācija, tomēr tehniskā komisija to darīt atteicās, jo tai neesot vajadzīgo mērierīču. Un tā kā pati tehniskā komisija atteicās mērījumus veikt vēlreiz, LMT rallija komanda izlēma rakstīt protestu, kurā teikts, ka degvielas sistēma jāpārbauda vēlreiz.
LMT rallija komanda uzskata, ka, ja tehniskā komisija veic kādu pārbaudi, tad tas jādara, nodrošinot pilnvērtīgus mērījumus, kurus nevar apstrīdēt. Mums nešķiet pieņemami, ka rodas aizdomas par automašīnas neatbilstību, taču tās tiek vienkārši ignorētas un pārmērīšana netiek veikta.
Vēl jāpiemin, ka arī mūsu komandas automašīnai tika atklāts it kā pārkāpums – nepareiza degvielas sūkņa atrašanās vieta (ārpus degvielas tvertnes). Turklāt uz šo pārkāpumu tehniskajam komisāram (bez oficiāla protesta) norādīja Jānis Vorobjovs. Tehniskā komisija, pilnvērtīgi nepārskatot tehniskos noteikumus, ziņoja žūrijas komisijai par mana auto neatbilstību tehniskajiem noteikumiem. Pēc aptuveni stundas tika paziņots, ka „atvainojiet, kļūdījāmies, pārkāpuma nav...” Skan diezgan muļķīgi – mēs tiekam izsaukti uz žūriju par pārkāpumu, kura nav, bet Jāņa Vorobjova mašīnai pārkāpums ir acīm redzams, bet to atsakās ņemt vērā... Vēlējāmies vērsties ar protestu pret tehniskās komisijas darbu, taču izrādījās, ka šādas darbības LAF sporta kodekss nepieļauj.(c) no nezināmas izcelsmes avotiemY wrote:Viss notika tā - Jānītis savam mīļajam draugam Džo pačukstēja austiņā, ka Neikšānam stāv nepareizā vietā benzīna sūknis. Protams - Džo uzreiz jūt piķa smaržu - iet un sāk ķengāt oranžos. Bet - pats pat nolikumu nav izlasījis, jo ar sūkni viss ir ok. Bet - izlejot benzīnu ārā no pārplūdes - izrādās - Neikšānam viss kārtībā, bet Jānītim - par litru vairāk.. Ko nu??? Gan jau plombes netraucēs Džo izglābt Jānīti no kauna. Džo - watch your ass!!!!
...