Kesis 320d ///M

Foruma dalībnieku tūninga projekti vai viņu īpašumā esošie tūnētie auto.

Moderator: Tūneru grupa

Post Reply
User avatar
ordii
Posts: 560
Joined: 09 Mar 2015, 21:27
Location: Norway

Re: Kesis 320d ///M

Post by ordii » 21 Feb 2018, 10:45

attieksme uz goda, interesanti, cik aatri nonaaksi pie AF sleedziena ka zb pisties ar diizeli, kas rauj spilvenus,pusasis un galaktiku nost no kaatiem :D

User avatar
Martinss
Posts: 3826
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga

Re: Kesis 320d ///M

Post by Martinss » 21 Feb 2018, 11:09

ordii wrote:attieksme uz goda, interesanti, cik aatri nonaaksi pie AF sleedziena ka zb pisties ar diizeli, kas rauj spilvenus,pusasis un galaktiku nost no kaatiem :D

Ja nemaldos, tad AF gadījumā sākumā bija šķībs regulējums, kur vnk ir max grieze un tā netiek ierobežota.

Konkrēti mezgli, kas ir savu nokalpojuši protams, ka pašķīdīs, bet pie pareiza regulējuma katrai izbraukšanai no garažas nevajadzētu beigties ar norautām pusasīm, pašķīdušu kārbu, spilveniem utt.

Anyway, gaidu ar nepacietību, kas Kesim tur beigās sanāks. :cool:

User avatar
smith
Posts: 1296
Joined: 29 Oct 2015, 22:41

Re: Kesis 320d ///M

Post by smith » 21 Feb 2018, 11:53

es pareizi sapratu, ka meklē beigtu maģistrālo sūkni no 3.0d, priekš restaurācijas? Ja vēl aktuāli, tad man garāžā iespējams mētājas viens oem pieburgs beigts no ex e39. Varu atdot pa velti.
BMW 530d Touring Topaz Blue '01 [Ex]
Audi A4 Avant Atlas Gray '03

User avatar
Kesisss
Posts: 96
Joined: 01 Sep 2016, 10:28

Re: Kesis 320d ///M

Post by Kesisss » 21 Feb 2018, 12:24

*Sicram wrote:Kāpēc negāji ceļu ar jaunākas paaudzes 2.0dīzelīti ? Tas uz papīra izskatās stiprāks ?
Kāpēc negāji 123d ? tur divi turbiki n shit ?

Vai arī šis ir vienkāršāks un izturīgāks sākumpunkts ?
Es atvainojos par daudzajiem kāpēc, bet jā :D
Ja ar jaunākas paaudzes tu domā N47 un konkrēti N47S 123d dzinēju, tad tāda opcija nav nekad apdomāta, jo e46 tādi nenāca. Līdzšim doma par auto ir bijusi tāda, ka tas tiek aptuveni taisīts tāds, lai nebūtu tā, ka ir nestandarta risinājumi, kuri nav brīvi pieejami un easy darāmi.

Ja prasi par M47N dzinēju jaunāko versiju, tad man ir M47NTU2 dzinēja galva un kloķvārpsta, kas ir 120kw M47N versija.. Kopumā tur atšķiras tikai degvielas sistēma(kura man neinteresē, jo man ir no 3.0 un 3.5d), jaunā tipa kloķvārpsta, nekas cits nav pieminēšanas vērts.

123d, jeb N motoru sērija jau ir cita spēle. Godīgi sakot esmu kursā par M47N dzinējiem, N47 man ir melna bilde, zinu tik daudz, ka tiem ir regulāri jāmaina ķēdes, kuras atrodas dzinēja aizmugurē.

Runājot par izturību ir tā, ka manuprāt izturības problēmām pagaidām nevajadzētu būt. Spararats jauns, demferis vesels, šāles jaunas. Pats par sevi 4cyl dīzelis ir baigais traktors/vibrators, kuram pašam nepatīk vibrācijas, kuru rezultātā lūzt kloķenes.

Tuvāko mēnešu laika ir plāns jauno dzinēju realizēt motortelpā. Tad vēl piebraukšana, regulēšana, ganjau, ka kkādas bērnu kaites. Dzīvosim, redzēsim kas un kā.

User avatar
Kesisss
Posts: 96
Joined: 01 Sep 2016, 10:28

Re: Kesis 320d ///M

Post by Kesisss » 21 Feb 2018, 12:35

ordii wrote:attieksme uz goda, interesanti, cik aatri nonaaksi pie AF sleedziena ka zb pisties ar diizeli, kas rauj spilvenus,pusasis un galaktiku nost no kaatiem :D
Pagaidām nav plāna atmesties. Esmu nedaudz iedziļinajies TDR.lv pieredzē ar visādiem dīzeļa griezes pigoriem. Tomēr vecs auto, dilušas detaļas, neadekvāta jaudas izmantošana un visādi citādi iemesli noved pie visādam problēmām.

Spilvenu problēma tiks risināta ar uzlabotiem stock spilveniem, ja tas izrādīsies par švaku, tad tiks likti sagatavotie nenoraujamie spilveni(sakotnēji izvairīšos, lai samazinātu vibrācijas visam kopumā).

Pusasu noraušanas problēmas ir gan 1.6 drifteriem, gan PRO klases braucējiem. Ja būs lemts lūzt, jeb sadilusi vai pats neadekvāti tai uzdevis slodzi, tad nebrīnīšos, ka salūzīs. Ja lūzīs regulāri, tad būs skaidrs, ka jāpiedomā pie brauktprasmes vai jādomā par nopietnāku transmisiju. Nopietnāka transmisija noteikti nebūs, jo gan AF, gan citi ar lielām jaudām brauc un nav gluži tā, ka bieži lūztu.

User avatar
Kesisss
Posts: 96
Joined: 01 Sep 2016, 10:28

Re: Kesis 320d ///M

Post by Kesisss » 21 Feb 2018, 12:36

smith wrote:es pareizi sapratu, ka meklē beigtu maģistrālo sūkni no 3.0d, priekš restaurācijas? Ja vēl aktuāli, tad man garāžā iespējams mētājas viens oem pieburgs beigts no ex e39. Varu atdot pa velti.
Paldies, vairs nav aktuāli. Tika iepirkts chaina 044 magistrālais un plāns par oem sukņa ražības spēju uzlabošanu vairs nav aktuāla.

User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1017
Joined: 09 Jul 2004, 21:22

Re: Kesis 320d ///M

Post by J.K.jr.bad. » 21 Feb 2018, 13:43

:cool:
J.K.jr.bad.
http://www.adparts.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:

-AF-
Posts: 3680
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Kesis 320d ///M

Post by -AF- » 21 Feb 2018, 16:36

Par transmisiju un pievadiem toč nav jāuztraucās, tik cik jāpaseko luftēm u.t.t
Ja godīgi dīzeli atmetu nejau tāpēc ka tam nebūtu jaudas, ja es gribētu daylie braukt un sulas spiest tad noteikti tas būtu kāds 3.5d ar uzlabojumiem un censtos izspiest tos netā klajojošos 500hp (lol [censored])
Bet par cik man ir vēlme vnk uz ielas vilkt uz desas visus auto kas uz ceļa, tad nu tas ceļ ir tāds kāds ir, + ļoti gribējās pamēģināt spirts+ turbo.

Joprojām varu teikt, ka nu daylie + dinamika, mūsdienu dīzelis no rūpnīcas ir stipri pārāks, gan uzticamības ziņā, gan patēriņa ziņā. Tālāk jau elektro auto to izbaksta, bet nu tas ir tikai lielpilsētas apkaimē :D pagaidām.

Uzskatu ka kesis dara pareizi, 2.0d , kā jau teicu pirms tam, ir arī ar lielu potenciālu.
Par 6+ k rpm gan varu teikt - aizmirsti, stock sadalenes pacēlums ir govno klāt tam arī sūdīgas atsperes.
Ja ir tāda doma, tad būs jāpadomā par drusku lielākiem vārstiem, drusku niknāku pacēlumu un stipri cietākiem vārstiem.

Vēl ieteiktu mazāk lasīt visādu drišņu internetā, no pieredzes teikšu, ka 80% atrodamās info ir drišņa. Vienmēr visam ir jāpieiet ar kritiku, vēsu prātu un step by step katrs jautājums jāiztirzā no vairākiem punktiem, jo īpaši tas attiecas par lozungu - lielāks=labāks vai vairāk = labāk, tas visbiežāk ir aplami jo īpaši ja runa iet par kīmiju un fiziku.

Ja ar Rus valodu nav grūti, tad ļoti daudz noderīga info ir atrodama ieks drive2.ru , pats bieži tur atrodu daudz interesanta info.

Krč two tumbs up, es par tevi, un ceru ka 300hp paspiest sanāks.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
Kesisss
Posts: 96
Joined: 01 Sep 2016, 10:28

Re: Kesis 320d ///M

Post by Kesisss » 21 Feb 2018, 17:29

-AF- wrote:Par transmisiju un pievadiem toč nav jāuztraucās, tik cik jāpaseko luftēm u.t.t
Ja godīgi dīzeli atmetu nejau tāpēc ka tam nebūtu jaudas, ja es gribētu daylie braukt un sulas spiest tad noteikti tas būtu kāds 3.5d ar uzlabojumiem un censtos izspiest tos netā klajojošos 500hp (lol [censored])
Bet par cik man ir vēlme vnk uz ielas vilkt uz desas visus auto kas uz ceļa, tad nu tas ceļ ir tāds kāds ir, + ļoti gribējās pamēģināt spirts+ turbo.

Joprojām varu teikt, ka nu daylie + dinamika, mūsdienu dīzelis no rūpnīcas ir stipri pārāks, gan uzticamības ziņā, gan patēriņa ziņā. Tālāk jau elektro auto to izbaksta, bet nu tas ir tikai lielpilsētas apkaimē :D pagaidām.

Uzskatu ka kesis dara pareizi, 2.0d , kā jau teicu pirms tam, ir arī ar lielu potenciālu.
Par 6+ k rpm gan varu teikt - aizmirsti, stock sadalenes pacēlums ir govno klāt tam arī sūdīgas atsperes.
Ja ir tāda doma, tad būs jāpadomā par drusku lielākiem vārstiem, drusku niknāku pacēlumu un stipri cietākiem vārstiem.

Vēl ieteiktu mazāk lasīt visādu drišņu internetā, no pieredzes teikšu, ka 80% atrodamās info ir drišņa. Vienmēr visam ir jāpieiet ar kritiku, vēsu prātu un step by step katrs jautājums jāiztirzā no vairākiem punktiem, jo īpaši tas attiecas par lozungu - lielāks=labāks vai vairāk = labāk, tas visbiežāk ir aplami jo īpaši ja runa iet par kīmiju un fiziku.

Ja ar Rus valodu nav grūti, tad ļoti daudz noderīga info ir atrodama ieks drive2.ru , pats bieži tur atrodu daudz interesanta info.

Krč two tumbs up, es par tevi, un ceru ka 300hp paspiest sanāks.

Vārstu mehānisms ir nedaudz uzlabots. Ir stingrākas vārstu atsperes.

Vienīgais atrastais sadalenu uzlabojums ir regrind, bet tas nevieš uzticību.

Pagaidām lielummānijā šķiet, ka neesmu iebraucis un ceru, ka viss padarītais darbosies kā plānots. Ja darbosies, tad iespējams, ka tālak tiks kalti plāni kā uzlabot sadalenes un tamlīdzigas mantas.

User avatar
Archuks
BMW
Posts: 12612
Joined: 13 Sep 2004, 20:30
Location: Centrs
Contact:

Re: Kesis 320d ///M

Post by Archuks » 21 Feb 2018, 18:59

Topiks cēls, autors malacis :cool: Vienīgi ceru, ka voltmetram tomēr atradīsies vieta :think:
VW GOLF MK7 GTI DAILEY / BMW E46 NOT BORING EDITION / Peugeot 106 ABC RACE / BMW E36 EUROPEBEATER
Image

-AF-
Posts: 3680
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Kesis 320d ///M

Post by -AF- » 21 Feb 2018, 19:05

Aa kur es vēl atdūros, šim dīzelim un visai m47/57 saimei ir švaki rokeri, hz , varbūt ar 10w60 tie būs ne tik mīksti, bet tomēr tāda problēma ir. Un uz solid pārtaisīt es arī mīzu, jo hz kā noregulēt.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

-AF-
Posts: 3680
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Kesis 320d ///M

Post by -AF- » 21 Feb 2018, 19:06

Archuks wrote:Topiks cēls, autors malacis :cool: Vienīgi ceru, ka voltmetram tomēr atradīsies vieta :think:
E46 oem speedo info panelī caur hiden obd funkcijām to visu var redzēt, gan voltus, gan ellas temp (opcionāli)
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
Kesisss
Posts: 96
Joined: 01 Sep 2016, 10:28

Re: Kesis 320d ///M

Post by Kesisss » 22 Feb 2018, 16:59

-AF- wrote:
Archuks wrote:Topiks cēls, autors malacis :cool: Vienīgi ceru, ka voltmetram tomēr atradīsies vieta :think:
E46 oem speedo info panelī caur hiden obd funkcijām to visu var redzēt, gan voltus, gan ellas temp (opcionāli)
OBD funkcijas man neļauj vienlaicīgi un Minišosejas vai treniņa laikā apskatīties vairākus parametrus vienlaicīgi. Voltometrs man pilnībā pietiek caur OBD, bet info par eļļu potenciāli labāk uzzināt un ātrāk piefiksēt varēs tikai caur individuāliem rādītājiem.

-AF-
Posts: 3680
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Kesis 320d ///M

Post by -AF- » 22 Feb 2018, 18:23

Telefons vai planšete un kīnas bluetooth sūds iekš obd :)
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

zogs
Posts: 199
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: Kesis 320d ///M

Post by zogs » 23 Feb 2018, 13:48

~150e gab torsen tipa pusasis "amatnieka"uztaisīt, cik zinu tad tur viņas lielus hp/nm, ja nu sākas problēmas ar to mezglu.

User avatar
omulis
Moderators
Posts: 5712
Joined: 11 Jun 2004, 11:17
Location: Ādaži, Rīga
Contact:

Re: Kesis 320d ///M

Post by omulis » 24 Feb 2018, 10:19

Nopietna pieeja! Interesanti palasīt, gaidīšu turpinājumu!
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)

-AF-
Posts: 3680
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Kesis 320d ///M

Post by -AF- » 24 Feb 2018, 11:11

zogs wrote:~150e gab torsen tipa pusasis "amatnieka"uztaisīt, cik zinu tad tur viņas lielus hp/nm, ja nu sākas problēmas ar to mezglu.
diez vai baigi vajag, man uz 3.0d ar teju 700nm no apakšām un turbo kupejai stāv parastās - ne resnās pusasis, kuras šrotā maksā no 5-20e, te tomēr pielietojums drusku cits, un nav cluch kicku tik daudz.
Pusasis cik man lūza, bija pie pirmā cirtiena un parasti bija aju ar lielām luftēm.
Un pat ja būs problemas, var piemeistarot no e39 , kā jurka pierādīja, tur!!
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1017
Joined: 09 Jul 2004, 21:22

Re: Kesis 320d ///M

Post by J.K.jr.bad. » 24 Feb 2018, 11:31

Nevajag lauzt mašīnu, tad ar nelūzīs tās pusasis.
J.K.jr.bad.
http://www.adparts.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:

User avatar
Kaross
Posts: 1284
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: Kesis 320d ///M

Post by Kaross » 24 Feb 2018, 11:51

Ko jūs te fantazējat par tām pusasīm. 2.0D un lauzīs pusasis? Vispār man tas izklausās nedaudz smieklīgi, bet nu lai jau.
3 gadu laikā uz sava drifta BMW ar 580zs un 600nm neesmu salauzis nevienu pusasi. Tai skaitā reizēm uzšaujot pa sajūgu. Ja visu sataisa pa "cieto", tad nav jābrīnās, ka kaut ko lauž.
Labi, tur nav dīzeļa grieze no zemiem, bet anyway. Ikdienas dīzelim ar 350Zs un 700nm arī kaut kā nekas nelūzt.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

User avatar
Kaross
Posts: 1284
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: Kesis 320d ///M

Post by Kaross » 24 Feb 2018, 11:57

Martinss wrote:
ordii wrote:attieksme uz goda, interesanti, cik aatri nonaaksi pie AF sleedziena ka zb pisties ar diizeli, kas rauj spilvenus,pusasis un galaktiku nost no kaatiem :D

Ja nemaldos, tad AF gadījumā sākumā bija šķībs regulējums, kur vnk ir max grieze un tā netiek ierobežota.

Konkrēti mezgli, kas ir savu nokalpojuši protams, ka pašķīdīs, bet pie pareiza regulējuma katrai izbraukšanai no garažas nevajadzētu beigties ar norautām pusasīm, pašķīdušu kārbu, spilveniem utt.

Anyway, gaidu ar nepacietību, kas Kesim tur beigās sanāks. :cool:
Max grieze, kas netiek ierobežota? :reeka: WTF? Pats saprati ko uzrakstīji? Ja auto tūnē, lai izspiestu max, tad kas ir jādara? Jāierobežo grieze tur kur viņa ir visvairāk, lai gala rezultātā dabūtu mazāku jaudu un griezi? Kosmoss.
Kaut kā visiem pārējiem manis tūnētiem auto ar vēl lielāku jaudu tādas problēmas it kā nav.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

Post Reply