Kamēr Askona projekta stadijā, atrādīšu deiliju, nu jau retu eksemplāru.
Tēvs kādu rītu pamodijāna ar zvanu - Gribi laukos pļavu autoparku papildināt ar skorpi?
Paziņa pēc 20 gadu braukāšanas vecuma dēļ vēlējās kaut ko ar augstāku sēdekli, tā nu tika pie merivas. Tikmēr pie mājas vietas divām mašīnām nav, jau bija ieplānojis skorpi nodot metālpārstrādes kantorim, bet pēc sarunas, ar mērķi saprast, kā viņu dabūt uz laukiem, tā "starp citu" ieminējās, ka viņam vēl skate līdz septembrim, varot paņemt apdrošināšanu un aizbraukt pašu spēkiem.
Te man iestājās hol' up, skate līdz septembrim? Tad jārunā savādāk, ideju sapratāt.
Idejiski aci biju metis uz sieru, kā pagaidu daily, bet likteņa pieskāriens lēma savādāk. Tā nu par metāllūžņu cenu ieguvu savu otro auto.
1985. gada Ford Scorpio CL 2.0i OHC Efi.
Pirmā gada modelis, tādēļ ekstru sarakstā ietilpst vien spēkā esoša skate.
Saglabājusies pat orģinālā servisa grāmatiņa
Vācijā viens īpašnieks, kopš 1997. gada Latvijā un paziņa nopircis 2000. gadā.
Tā, hronoliģiski, kopš atrodas manā īpašumā.
Pirmais brauciens mājās, jau likās aizdomīgi, ka daudzi apdzina, bet pēc manevra veikšanas vairs nekur manāmi nesteidzās. Piestājot pie pagalma vārtiem viss skaidrs, aizmugures labā bremze ieķīlējusi, jau kūpēja, smirdēja nežēlīgi
Atjaukts, drāšu birste, brake cleaner un wedeška atrisināja bēdu.
Tālāk bremžu diski jūtami līki, bremzējot stūre raustās. Klučiem atlikums kudiš, tos tikai pieslīpēju. Pie reizes jauns pirksts, plaukta bukses un putekļu sargi. Tam vajadzētu nodrošināt nākamo skati priekšas ritošajā.
Iztestēta arī vietējā šķīdinātāja un lineļļas recepte.
Par trūkumiem - lai gan opis ir labi uzpasējis, 23 gadi Latvijā dara savu. Arkas un spārni jau pirms gadiem ir salāpīti, tur kādam laika būs miers. Skatei vajadzēs šur tur salāpīt grīdu, un pārlāpīt laukos jau labotās vietas, kur no 6 elektroda punktiem savu funkciju pilda vien 2. Ir arī pāris lauku servisa pieskārieni, kurus laika gaitā izlabošu.
Vadītāja beņķis nebīdās, tur pēc izņemšanas sapratu, ka rūsa sākusi pildīt metinājuma funkciju
Unn motors - eļļas patēriņu vēl neesmu mērijis, bet gana daudz. Ir vēl citas kaites, kas liek manīt par sava mūža izskaņu, bet par to tuvāk skatei domās.
Ir noskatīts donors, no kā daudzi pribambasi derēs, bet tas uz jautājuma zīmes. Pagaidām visu bremzē #navnaudasracingteam
Citādi, uz priekšu iet. Arī monkailendā parādīja sevi, jāteic, samērā labi.
Par izpriecu izpildi - ar esošajām ziemenēm pakaļas tiltu uz vietas griež tikai slapjā, un arī kautrīgi, arī opendiffs līkumos liek par servi manīt.
Plāni? Pagaidām nekas grandiozs, sataisīt pirekš skates un ikdienas.
Ford Scorpio MkI
- UldisUldis
- Posts: 4532
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
- Martinss
- Posts: 4874
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0