Page 1 of 5

Teorētiķis Pilsētas Auto

Posted: 27 Apr 2020, 23:16
by Teorētiķis
Atvainojos par garo ievadu, bet nu ir vērts saprast ceļu. Ceļu, kurš uz šo brīdi vēl ir ar daudz nezināmajiem.
Sen atpakaļ meklēju sev auto, kas gana liels, ērts, uzticams un ar noteiktām ekstrām. Auto ar kuru prieks, sestdienas rītā, sasēdinot ģimeni doties tuvākā vai tālākā roadtripā.
Skaidrs bija tas ka, tas nebūs auto ar mazmotoru, attiecīgi, lai nebūtu katru gadu jānoliek simti, kad jādara TO, tad tas ierobežoja ražošanas gadu ne jaunāku par 2004.
Atverot ss finālā izfiltrējās divi modeļi.
Pirmais atfiltrējās A8. It kā liels, ērts, bet salasījies interneta gudrības, tika pieņemts lēmums, ka nav tas uzticamākais auto.
Tad nākošais sarakstā nokļuva e65/745. Cenas lētas, bet tad attiecīgi ekstru nav (piemēram Hot bomžpaket edišen bez sēdekļu apsildes) vai arī stāvoklis aizdomīgs. Bija arī labi varianti un viens pat iL un attiecīgi arī ekstras, bet toreiz iekšējais konsultants grozīja galvu ar domīgi skumju pilnu skatienu.
Gāja laiks, turpinot lasīt internetu, kaut ko sadomājoties, beigās arī doma par behu izplēnēja.
Miera jau nebija. Mēnešiem ejot, kombinācijas un shēmu pārdomājot, (variantā ar dvēseles ieķīlāšanu) tika saprasts, ka varbūt varētu skatīties, arī kaut ko citu, (joprojām sirdij tuvs) un tika skatīts MB w221. Neskatoties uz to ka jaunāks un ar bļambu uz bagāžnieka s300, bet nodokļi ceļami, it kā uzticams un visādi citādi tīkams. Kaut ko skatoties un pat uz diagnostiku aizdzenot, atkal nekas tāds ņemams nebija.
Tagad konkurss - atrodiet Spama ierakstu (orientējoši 2018 g. nogalē).
Tur uz manu jautājumu, ko lai izvēlas (lielu, ērtu, uzticamu utt, kāds (laikam Howitzer) ieteica šo variantu, ko aprakstīšu tālāk.

Re: Teorētiķis Pilsētas Auto

Posted: 27 Apr 2020, 23:20
by GG.
Mēs visi zinam, ka tas ir Town Car, neturi sveci zem pūra un dod bildes :D

Re: Teorētiķis Pilsētas Auto

Posted: 28 Apr 2020, 01:30
by Teorētiķis
Jā, bet par visu pēc kārtas.
Izpētot https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lincoln_Town_Car
Un salasot šo to par forumiem, 3 (pēdējās) paaudzes Lincoln, atzinu par gana interesantu opciju, kas daļēji apmierina vēlmes, tomēr kretīniski vēsturiski zaļais spidometrs, kas atsit krievu laiku pulksteni Elektronika 7,
un salīdzinoši ar eiropiešiem ekstru trūkums nelika elpai aizrauties.
Tad kādā nejaušā sarunā ar kolēģi, kura draugiem ir pieredze ar transporta līdzekļu importu no USA, doma atkal kļuva aktuāla un sāku šķirstīt izsoļu piedāvājumus.
Noliekot noteiktus kritērijus aprīkojumam (pēc iespējas pilnāks un noteikti pagarinātā L versija) un cenai un lokācijai liela izvēle nebija, bet ik pa brīdim varianti uzpeldēja.
Tad, laikam 2019 gada janvāra beigās parādījās mans sludinājums.
2004 gada Ultimate L
Bildes no sludinājuma.ImageImage
Run and Drive. Tik cik neliela bukte aizmugurē
Image
Ātri veicot foto piezūmošanas funkciju telefonā, un secinot, ka sīkumus, spārns, bampers, lampa (tāpat būtu jāmaina) detaļas nevajadzētu būt problēmām sazīmēt un apzinot situāciju Baltijas valstīs - limuzīnu pilna d***, + ir vēl arī šādi parastie sludinājumos uz jaukšanu, tika nolemts, ka jāmēģina.
Ziņa whatsap ar solījuma augšējo limitu (daži simti dolāru) un gaidām rezultātu.
Jāpiemin, ka šis bija otrais mēģinājums, jo pirmo - kas bija balts un cietis no krusas nesanāca nosolīt par 600$.
4 dienas vēlāk pienāca apstiprinājums ar ziņu: Apsveicam - gatavo naudu :)
Paldies tiem pašiem vīriem, kas nosolīja un noorganizēja shippingu, muitošanu.
Neatceros, kad saņēmu apstiprinājumu, kad ir uzkrauts konteiners, bet faktiski auto Eiropu sasniedza 2019 gada maijā.
Tad tas pats nobrauca no evakuatora un tika noparkots sausā stāvvietā un palika tur uz kādu laiku.
Kas Valim vēderā:
4,6L un veseli 239 hp
4 pakāpju automāts.
Pēc grāmatas patēriņš aptuveni 12 litri uz simtu.
Long versija, kas pagarināta uz aizmugures durvju rēķina.
Krēmkrāsas ādas salons ar 4 no 6 sēdvietu apsildi.
Šofera krēsls elektriski vadāms ar atmiņu - kas t.sk interesantu fīču - pieregulē arī pedāļu pozīciju tuvāk vai tālāk.
Kruīzs, CD čendžers, Duālā klimata kontrole - tas tā lielos vilcienos - pilnīgi pietiekami, lai kalpotu pamatfunkcijai, kāpēc pirku - brīvdienu roadtripiem ar ģimeni.
Ar laiku, ja gribēsies, ko vairāk, tad tā ir pateicīga platforma, jo par brāli var saukt Mustangu. Kā arī uz šīs platformas tika ražoti auto štatu Policijas vajadzībām.

Šķiram vaļā internetu un sākam medīt detaļas.






Re: Teorētiķis Pilsētas Auto

Posted: 28 Apr 2020, 20:00
by Teorētiķis
Par defektiem:
Transportēšanas laikā, kāds bija pamanījies apskrāpēt priekšējo bamperi un arī pakāsis hroma moldingu.
Salonā bija uz grīdas izlijusi limonāde un pelējums uzmeties. Ostas strādnieki bija pacentušies ar darvainiem cimdiem nocūkot griestus un priekšējo loga statni. Akumulators miris un uzlādējot ilgu mūžu nedzīvoja. Motortelpā neko sliktu neredz un strādā patīkami.
Aizmugurē bojājumi nepārsteidza.
Image
Bagāžnieks nebija bojāts (nedaudz pats stūris maigi pieliekts), bet atvērt ar nevarēja.
Aizmugures durvis piespiestas un atvērt nevarēja. Bet verot vaļā priekšējās, ķērās pie dekoratīvās logā statnes hromētās uzlikas, to nedaudz salocot.
Viens izpūtējs aizlocīts līkumā virs tilta.
Bampers metams, bet abi parkinga sensori dzīvi.
Aizmugurējā lampa un spārns.
Rāmis vesels. (Auto virsbūve ir atsevišķa no rāmja)
Salonā durvju kabatas poga neturas vietā jo aplauzta ķepiņa un trūkst aizmugurē jumta spogulīša vāciņš.
Kā arī uz aizmugures jumta statnes trūka modeļa bļambu.
Par lielu atvieglojumu viss pārējais strādāja.
Salona bildes vēl no sludinājuma
Image
Atbīdot šofera krēslu līdz galam, pietiek vēl vietas kājām pašam aizmugurē apsēžoties. Image


Re: Teorētiķis Pilsētas Auto

Posted: 28 Apr 2020, 20:41
by Teorētiķis
Detaļu sagāde:
Sākot apzvanīt lokālos sludinājumus, sludinājums - pieejamas visas detaļas un bildē redzot vismaz pāris virsbūves, izrādās ir fake news, beigās tomēr nekas daudz nav. P***i
Tad talkā nāca Lietuvieši. Nebija daudz variantu, bet tas ko atradu Viļņas pievārtē bija ļoti labs. Pašam daži limuzīni + sev liek kopā parasto virsbūves modeli un vēl kaudze ar donoriem.
Piezīme :
2003 gadā šiem modeļiem iznāca SejasPacēlājs, kas ietekmēja vizuāli, bet ne tik ļoti tehnisko pusi - attiecīgi bampers, un lampa bija jāmeklē no svaigākajiem modeļiem. Latvijā dēļ reģistrācijas "īpatnībām" visi limuzīni bija preFL līdz 2002.
Kaut kad Augustā, paņēmu brīvu dienu, fātera piekabi un laidu LT. Satiku leiti un braucām uz shady teritoriju kaut kur ellē ratā, kur starp konteineriem un ēku viņa parking spots ar limo un apsegtiem towncariem un 300c chrysleriem.
Pārrunu rezultātā izvēlējos donora gabalu 1/4 no jau nogrieztas 1/2 virsbūves, kas bija kompromiss no pilnīgi neizjaukta donora zāģēšanas un veca jau remontēta un vēlreiz sapuvuša piedāvājuma. Bija daži rūsas skarti posmi, bet nekas traks.
Lēnā garā leitis sazīmēja no kaimiņu boksa fleksi un dažas ripas un beigās ar pēdējiem mm bija nozāģējis man vajadzīgo gabalu, varēju kraut piekabē kopā ar aizmugures bamperu (paveicās ka bija viens ar parkingiem, nostāvējis, ar sūnām noaudzis zaļš) un platsmasa pannu, kas nāk zem bampera starp virsbūvi.
Grēks neapēst Cepelīnu esot Lietuvā, kur tapa arī šī pēdējā bilde.

ImageImage
Galveno detaļu sagāde paveikta, uzsāku sarunas ar vienu servisu par virsbūves remontdarbiem. Vārdā nesaukšu, bet finālā pēc 3 mēnešu izvairīgas komunikācijas un bez konkrētiem datumiem sadusmojos (vai apvainojos uz konkrētu cilvēku) un vairs nemēģināju turpināt komunikāciju. Rezultātā padirsts laiks un viss nedaudz ievilkās.
Bet no otras puses pat labi ka tā. Steigas nebija. Tad viens cits atteicās ķerties klāt. Bet atkal caur draugiem uzpeldēja vēl viens variants nn beigu variants sanāca pat lētāk.
Paralēli vasaras, rudens periodā ik pa brīdim meklēju modeļa nosaukuma bļambu. Izrādās, ka nav nemaz tik viegli atrast. Jaunu neražo, bet par to štruntu 70+ $ arī negribu maksāt. Tad atradu vienu Amazonē, par padsmit dolāriem, bet..
No international shipping un tagad jāsaka, ka paveicās vēlreiz, jo drauga draugs kā reiz bija štatos aizlaidis uzēst salčuku un kaut ko pastrādāt. Vārds pa vārdam, no problem iemest koferī šo un to.
Jāsaka publisko Paldies Mārtiņam. Finālā veda viņš man to štruntu, abas aizmugures lampas un bamperu dekoratīvās līstes (kas pēc piegādes atklājās, ka ir pa garu koferim un viņam nabagam nācās lidot mājas tās rokās turot.) Respekts.
Tad paralēli tika sazimēts jauns akumulators no Amkumulatoru Centra.
Internetā, Hellas sertificētu aizmugures LED miglas lukturi, vēl kaut ko laikam un janvārī sarunāju citu servisu virsbūves darbiem.
2020 g. Februāra sākumā auto tika evakuator'ēts uz atjaunošanas vietu.
5,7 x 2 metri = vietas pietika uz evakuatora.
Image
Paldies Vitālijam, ka nenobijās no jaunas pieredzes un uzņēmās sataisīt par man pieņemamām summām.
Darbi ievilkās jo man steigas nebija, un perekupiem, kas ir viņa patstāvīgie klienti, priekšroka.
Image
Image
Pavelkot stūri uz āru, pēc gada, pirmo reizi tika atvērts bagāžnieks. Bez pārsteigumiem :) un durvis ar vērās un viss forši, (ja neskaita iepriekš pieminēto sačakarēto hroma moldingu starp durvju logiem)
Donora detaļa nebija mint stāvoklī.ImageImage
Tomēr viss tika smuki sametināts un finālā bija gatavs krāsošanaiImage
Aprīlis iesākās ar ziņu no krāsotāja, ka jābrauc pieņemt darbs.ImageImage
Tad viss tika salikts kopā, beidzot iztīrīts salons un auto transportēts pie elektriķa - jāgatavo sertifikācijai.


Re: Teorētiķis Pilsētas Auto

Posted: 28 Apr 2020, 22:00
by Tilts
Viss skaisti, bet šajā kopējā apjomā pieminēt noskrāpētu buferi, akumulatoru un bļembu????!!!!

Re: Teorētiķis Pilsētas Auto

Posted: 28 Apr 2020, 22:06
by arniks8
Viņa topiks, lai tak raksta :hvz:

Re: Teorētiķis Pilsētas Auto

Posted: 28 Apr 2020, 22:22
by Teorētiķis
Tilts wrote:Viss skaisti, bet šajā kopējā apjomā pieminēt noskrāpētu buferi, akumulatoru un bļembu????!!!!
Pārējo ir izdevies atrast, to štruntu vēl ne.

Re: Teorētiķis Pilsētas Auto

Posted: 28 Apr 2020, 22:28
by ray112
Cik sanāca beigās cena par auto izsolē, un cik atgādāt no štatiem?

Re: Teorētiķis Pilsētas Auto

Posted: 28 Apr 2020, 23:05
by Teorētiķis
Ja pareizi atceros, tad auto cena 800$
Transporta izmaksas atkarībā no štata, kurā tas atrodas.
Konteiners sākot no 1000$ un uz augšu.
Ja plāno ieviest, tad vēl rēķinies ar nodokļiem un nodevām, kas katrā Eiropas savienības valstī ir nedaudz savādākas

Re: Teorētiķis Pilsētas Auto

Posted: 29 Apr 2020, 00:48
by howitzer
LV šroti un "pieejamas visas detaļas" = standarta papadoss. :aiwa:
Komforts šitajos, protams, ir just unreal, bet iepriekšējās paaudzes modelis tomēr smukāks. :) :shadow_government: :smoking_man:

Re: Teorētiķis Pilsētas Auto

Posted: 29 Apr 2020, 09:01
by Rii
Teorētiķis wrote: 28 Apr 2020, 20:41 Paralēli vasaras, rudens periodā ik pa brīdim meklēju modeļa nosaukuma bļambu. Izrādās, ka nav nemaz tik viegli atrast. Jaunu neražo, bet par to štruntu 70+ $ arī negribu maksāt.
Ražo un ir pieejamas jaunas abas grabažnieka vāka bļambas. Arī ebay pilns :hvz: Šiem fordiem vispār ir ļooooti maz tādu detaļu, kuras ir izņemtas no ražošanas

Re: Teorētiķis Pilsētas Auto

Posted: 29 Apr 2020, 10:20
by Teorētiķis
Rii wrote:
Teorētiķis wrote: 28 Apr 2020, 20:41 Paralēli vasaras, rudens periodā ik pa brīdim meklēju modeļa nosaukuma bļambu. Izrādās, ka nav nemaz tik viegli atrast. Jaunu neražo, bet par to štruntu 70+ $ arī negribu maksāt.
Ražo un ir pieejamas jaunas abas grabažnieka vāka bļambas. Arī ebay pilns :hvz: Šiem fordiem vispār ir ļooooti maz tādu detaļu, kuras ir izņemtas no ražošanas


[quote=' pid='68058' dateline='1588100802']
I looked up the part number, of course it's discontinued.
I know a guy that works for Ford and may be able to search other dealer inventory.
Part number is: 4W1Z-54297A74-AA
[/quote]
wrote: None new found in the US Ford network, sorry.
Looks like it was last used in 2004 so it's been a bit too long.
Sarūpē man lūdzu, kas finālā nemaksās 100$

Re: Teorētiķis Pilsētas Auto

Posted: 29 Apr 2020, 11:51
by Rii
Ok, apdirsos, es skatījos īso ultimate, nevis long :aiwa: 2019.g martā pēdējoreiz kaut kas tāds ir bijis noliktavās

Re: Teorētiķis Pilsētas Auto

Posted: 29 Apr 2020, 12:41
by Teorētiķis
Nedaudz papilnāju savu otro postu ar pamatinformāciju

Re: Teorētiķis Pilsētas Auto

Posted: 30 Apr 2020, 12:15
by GG.
Čotkijs limuzīns. Šitam ir kautkāda hidro vai pneimo piekare visriņķī?

Re: Teorētiķis Pilsētas Auto

Posted: 30 Apr 2020, 12:17
by howitzer
Man liekas, ka mums, lielajiem korpusiem, vajadzēs novākties uz fotošūtu. :]

Re: Teorētiķis Pilsētas Auto

Posted: 30 Apr 2020, 12:50
by Teorētiķis
GG. wrote:Čotkijs limuzīns. Šitam ir kautkāda hidro vai pneimo piekare visriņķī?
Gaisa spilveni aizmugurē, priekšā atsperes.

Re: Teorētiķis Pilsētas Auto

Posted: 30 Apr 2020, 16:17
by petka17
howitzer wrote: 30 Apr 2020, 12:17 Man liekas, ka mums, lielajiem korpusiem, vajadzēs novākties uz fotošūtu. :]
Bet tev jau mazais korpuss džagam

Re: Teorētiķis Pilsētas Auto

Posted: 30 Apr 2020, 20:57
by kars
petka17 wrote: 30 Apr 2020, 16:17
howitzer wrote: 30 Apr 2020, 12:17 Man liekas, ka mums, lielajiem korpusiem, vajadzēs novākties uz fotošūtu. :]
Bet tev jau mazais korpuss džagam
XJ ir bigkorpuss

The F-segment is the largest of the European segments for passenger cars, and always belongs to "luxury cars".[1][2][3] The equivalent categories are full-size luxury sedan (or "large luxury sedan") in the United States, luxury saloon (or "luxury limousine") in the United Kingdom, and Oberklasse in Germany.