Visi kas mani pazīst, vai ir mani draugi vai paziņas dzīvē zin ka man vienmēr cepījuši auģiki, bet kaut kā vienmēr ar bembjiem sanāca sapīties. Tad nu šovasar sanāca beidzot kopīpašumā ar modinaataajs un fretka iegādāties īstāko Audi esenci, kas ir 2,2 bendzīns 5 cilindru audi 100 ar priekšas piedziņu un veco paneli
instant love.
Auto bija lielisks un ir sava topica vērts, bet nebija laika taisīt visādus topicus un kkādas stulbības rakstīt forumā jo bija jāpelna nauda un visi brīvie brīži tika pavadīti braukājoties ar cigāru.
Cigāru veiksmīgi pārdevām un ar asarām acīs atvadījāmies, bet zinājām ka nāk ziema un vajag ieķert kaut kādu pilnpiedziņu. Izskatīts tika viss, jebkura lētākā pilnpiedziņa, imprezas, legacy, audi 80, utt... Pāris stalti audi 80 kvatras nogāja gar degunu jo nebijām pietiekami ātri. Bija pat satraukti zvani sestdienas rītā no lietotāja Struza ''BLED ĀTRI ATVER SS.COM"
Tad uzradās šis A6 quattro ar 2,0 16V dzinēju, likās ka tas 16v kko ies un jāņem vien ciet, tad nu Modinaataaajs kaut kādā darba dienas vakarā pa tumsu aizbrauca uz valmieru viņam pakaļ
beidzot būs auto ar ko svētdienās izmest aplīti
Tad nu šāds izskatās lētākais ejošais Audi Quattro Latvias tirgū
šeit sanāca uzsēsties uz apakšas, braukājam pa baložu mežu, cilvēki tur ar kvadrām un krosiniekiem braukājās, mēs ar cešku
Jau nedaudz paspējām iekārtot bagažnieku
Kurai vel mašīnai bagažniekam ir divas slēdzenes
Ofiss (jau pēc pamatīgas tīrīšanas)
pieci gaņģi
Ilgi lēmām kādu smaržiņu gribētos salonā, pēc kā lai tur smird.. izlēmām par labu okeāna paradīzes smaržai, ja aizver acis kad sēdi iekšā sajūta kā pludmalē
ādas salons labā stāvoklī
aizmugurē šķiet vispār neviens nav sēdējis
interesanta uzlīme kas norāda ka automašīnai ir uzstādīta signalizācija, izskatās pēc cigāra koncepta, vai arī renault 21 un audi 100 krustojumua
Spēkstacija. Jāatdzīst ka iet tīri ok, bet tas motors audi nepiestāv, vajag to piecu cilindru urkšķi. Ir arī kaut kāda problēma ar auksto startu, mēģinot iedarbināt uz sekundi piešķiļas un uzreiz noslāpst.. tā kādas 10 reizes līdz beidzot pielec un neslāpst, kamēr uzsilst aptuveni minūti, gandrīz nereaģē uz gāzes pedāli. pēc minūtes parūkšanas viss strādā kā vajag
Iegādājoties cešku pamanijām ka nabags sēž uz lisām vasarenēm tapēc steidzām iegādāties lādzīgas ziemenes
iepriekšējam īpašniekam trehniskā apskate nekādas problēmas nav sagādājusi
Protams kā jau īsts Audi ar pareizo piekariņu un divām atslēgām no kurām iedarbināt var ar tikai vienu un visu laiku sanāk sajaukt kura ir tā īstā un mēģināt darbināt ar to ar kuru nevar utt
Jau sanāca pāris restes pazaudēt
Gaidam sniedziņu
Tuvākie plāni:
-Jāiziet jauna tehniskā apskate ( laikam aizmugurē kaut kādām buksēm ir brīvkustība)
-sametināt reduktoru ( kāds zin vai to var izdarīt nenoņemot reduktoru? vai varbūt uztaisīt par rwd?)
-gribētos nomainīt stūri
-sline bamperi
-pilnās lampas
-dubļu sargi
-papildus lampas priekšā
-pilna pārkrāsošana uz pavasari..
Ja kādam ir idejas par cold start problēmu lūdzu help