316ti naudas bedre
316ti naudas bedre
Būs tēma par nebeidzamo kļūdu
Laikam jau sākumā vajadzēja piebremzēt un ļaut kādam citam nopirkt šo lamatu.
Gribējās jaunāku auto, jo negribējās čakarēties ar šito:
Bet tomēr savu prieku jau arī šis bija sagādājis
Tāpēc '17. gada novembrī iegādājos sev auto kuru paskrūvēt nevis metināt, galvenā doma palauzt pa trasi.
Auto bija ar defektu, kā pārdevējs stāstīja tad ar startera defektu. Uz vietas aizbraucot, protmas akumulators bija izņemts un nevarēja pārbaudīt neko.
Pirku pa daudz naudu laikam 1000eur. Bija doma ka varēs samainīt starteri un braukt ar to pašu n42b18, bet...
Velkam mājās uz Cēsīm.
Apskatot kārtīgāk auto ātklājas vēstures fakti
Diemžēl ar startera darbībā nav defekts. Bija skaidrs ka auto ir cietis 17. gada plūdos.
Motors negriezās nevienā virzienā
Kautkā tīrot ārā salonu atradu csdd papīru ar iepriekšejo īpašnieci, iedomājos uzreiz paskatīties soc.tīklā kādu info atrast par auto ikdienu
Un daudz uz leju netinot atradu.
Jaucot nost apkari:
Pēc skata liekās, ka viņi to nabaga motoru ir mēģinājuši dabūt dzīvu velkot auto
Nolejot eļļu bija skaidra bilde
Viens nabags ir mainījis orientāciju
Tas pagaidām viss, jo šī hronoloģiskā darbība aizņem laiku. Vakarā taps turpinājums.
Laikam jau sākumā vajadzēja piebremzēt un ļaut kādam citam nopirkt šo lamatu.
Gribējās jaunāku auto, jo negribējās čakarēties ar šito:
Bet tomēr savu prieku jau arī šis bija sagādājis
Tāpēc '17. gada novembrī iegādājos sev auto kuru paskrūvēt nevis metināt, galvenā doma palauzt pa trasi.
Auto bija ar defektu, kā pārdevējs stāstīja tad ar startera defektu. Uz vietas aizbraucot, protmas akumulators bija izņemts un nevarēja pārbaudīt neko.
Pirku pa daudz naudu laikam 1000eur. Bija doma ka varēs samainīt starteri un braukt ar to pašu n42b18, bet...
Velkam mājās uz Cēsīm.
Apskatot kārtīgāk auto ātklājas vēstures fakti
Diemžēl ar startera darbībā nav defekts. Bija skaidrs ka auto ir cietis 17. gada plūdos.
Motors negriezās nevienā virzienā
Kautkā tīrot ārā salonu atradu csdd papīru ar iepriekšejo īpašnieci, iedomājos uzreiz paskatīties soc.tīklā kādu info atrast par auto ikdienu
Un daudz uz leju netinot atradu.
Jaucot nost apkari:
Pēc skata liekās, ka viņi to nabaga motoru ir mēģinājuši dabūt dzīvu velkot auto
Nolejot eļļu bija skaidra bilde
Viens nabags ir mainījis orientāciju
Tas pagaidām viss, jo šī hronoloģiskā darbība aizņem laiku. Vakarā taps turpinājums.
Re: 316ti naudas bedre
Pats jau vainigs pie tā metiena. Bet parejais daudz maz sakarīgs, bundža jau nerūsē, ja nav nojāta. Piekare arī nav no svaigākajām. Jo kā jau meiča braukusi pa laukiem
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: 316ti naudas bedre
labs, labs
un tā bilde
bet sanāk šitas jau ir vēl viens e46 kompakts? Tev tak bija melns....
un tā bilde
Spoiler
Show
Re: 316ti naudas bedre
turpinājums
Sezona nebija tālu, gribējās ātrāk braukt un tika nolemts, ka jāsameklē vēlviens n42
Tika sagādāts nedaudz lētāk kā tirgus cenā pieejams, bet bez sadales vārpstām, vanosiem, un bez valvetronic.
Ghetto varianta tika noņemts viss vajadzīgais no vecā motora
Viss uzmanīgi jāsaliek jaunā galvā. Pirmo reizi ņemot nost valvetronic setu bija neziņa vai vispār sanāks salikt atpakaļ bez spec instrumentiem
jo intenetā bija noskatīti video kur to dara ar speciāli izgatavotu komplektu šim jebatorijam
beigās ar cepurnieku sanāca salikt, auto tika iedarbināts
Likās interesanti ka no izpūtēja tek ārā ūdens
Bija arī laiks pāriet pāri piekares detaļām. Un šāds arī pa lielam bija pārējais auto stāvoklis
Tad bija klāt svētku laiks un brīvdienas, negribējās tērēt laiku garāžā, nedz arī finansiāli negribējās kautko darīt tajā virzienā.
Bet braukt pa trasi, slīpēt ziemā gribējās. Tāpēc tika ņemta drāts un likts lietā pusautomāts.
Tieši sī iemesla dēļ man vairs negribējās darīt e36 kuzavu.
Ja kādu laiku paskatās uz bildi, tad var saprast, ka tas ir plaukta aizmugurējais stiprinājums pie lonžerona
Tas pats, tikai no ārpuses
Tas pats, tikai no ārpuses 2
Kautkādā veidā sanāca dabūt vietā
Tieši šāda seguma dēļ ir vērts dzīvot. Ziemā nav roteri, un ātrumu var attīstīt pieklājīgāku nekā vasarā, saķere līdzīga asfaltam, tikai ar putekļiem.
Atgriežoties pie naudas rijēja,
Bija pagrieziena punkts, jo motors pēc nobrauktiem pārdesmit kilometriem palika ar vanosu galējā pozīcijā, auto brauca, jauda bija tikai pēc 4k rpm
Stāsts diezgan smieklīgs, samainījām vanosu solenoīdus, pēc tam arī vanosus, un nesaliekot līdz galam vārstu vāku, iedarbijāja motoru, lai pārlieconātos par
eļļas pareizu plūsmu, jo bija aizdomas, ka iepriekšējais vanoss nobeidzās dēļ sadilušām sadales vārpstu sēžām. Un tā arī bija. eļļu laida ārā pa visiem galiem,
tāpēc arī vanoss tikai nokauts.
Bija lūzuma punkts, es ar savām līkajām rokām biju sajājis vēlvienu n42 motoru. beigās secināju, ka motoram izēda iekšu betona gabaliņi kas bija sakrituši
motorā no garāžas griestiem, atkal pats vainīgs, nebiju apsedzis, un nebiju arī uzlicis atpakaļ vārstu vāku kamēr tur neko nedarīju. LLP
Šajā brīdī žurcīte arī beidz savu dzīvi, jo motors tika donorēts citā auto.
Kompakts nostāvēja garāžā līdz vēlam pavasarim
Nebija ar ko braukt, bet atkal tuvojās vasaras sezona....
Rokot ss.lv atradu tepat netālu velvienu kompaktu, bez apskates, un ar kūpošu motoru, un bez bremzēm.
Kā jau ierasts, nedomājot par sekām tika nopirkts.
Lai dabūtu TA samainīju zondi un bremžu pastiprinātāju.
Neko vairāk neieguldīju tajā auto, vienīgi pievilku rokasbremzi.
Bija atkal ar ko braukt - izmantoju gan kā ikdienas transportu gan arī trases auto.
Priekš smiltenes trases auto bija ātrs. n42b18 ar strādājošu valvetronic un saviem 115hp darīja savu darbu jau no zemiem apgriezieniem.
Taču RX challenge biķerniekos tas motors bija par īsu. sevišķi taisnajos gabalos. Kā Taxi3 tika teikts par ātrvilcienu.
''Līkumos iet tā ka prieks, bet taisnos gabalos tā kā drusku par lēnu''
Paralēli visam tam tika vāktas mantas violētajam komatam.
Labākais vēl tikai sekos
Please.
Turpinājums nākošajā postā
Ooo jā, Tu uzminēji pareizi.
Sezona nebija tālu, gribējās ātrāk braukt un tika nolemts, ka jāsameklē vēlviens n42
Tika sagādāts nedaudz lētāk kā tirgus cenā pieejams, bet bez sadales vārpstām, vanosiem, un bez valvetronic.
Ghetto varianta tika noņemts viss vajadzīgais no vecā motora
Viss uzmanīgi jāsaliek jaunā galvā. Pirmo reizi ņemot nost valvetronic setu bija neziņa vai vispār sanāks salikt atpakaļ bez spec instrumentiem
jo intenetā bija noskatīti video kur to dara ar speciāli izgatavotu komplektu šim jebatorijam
beigās ar cepurnieku sanāca salikt, auto tika iedarbināts
Likās interesanti ka no izpūtēja tek ārā ūdens
Bija arī laiks pāriet pāri piekares detaļām. Un šāds arī pa lielam bija pārējais auto stāvoklis
Tad bija klāt svētku laiks un brīvdienas, negribējās tērēt laiku garāžā, nedz arī finansiāli negribējās kautko darīt tajā virzienā.
Bet braukt pa trasi, slīpēt ziemā gribējās. Tāpēc tika ņemta drāts un likts lietā pusautomāts.
Tieši sī iemesla dēļ man vairs negribējās darīt e36 kuzavu.
Ja kādu laiku paskatās uz bildi, tad var saprast, ka tas ir plaukta aizmugurējais stiprinājums pie lonžerona
Tas pats, tikai no ārpuses
Tas pats, tikai no ārpuses 2
Kautkādā veidā sanāca dabūt vietā
Tieši šāda seguma dēļ ir vērts dzīvot. Ziemā nav roteri, un ātrumu var attīstīt pieklājīgāku nekā vasarā, saķere līdzīga asfaltam, tikai ar putekļiem.
Atgriežoties pie naudas rijēja,
Bija pagrieziena punkts, jo motors pēc nobrauktiem pārdesmit kilometriem palika ar vanosu galējā pozīcijā, auto brauca, jauda bija tikai pēc 4k rpm
Stāsts diezgan smieklīgs, samainījām vanosu solenoīdus, pēc tam arī vanosus, un nesaliekot līdz galam vārstu vāku, iedarbijāja motoru, lai pārlieconātos par
eļļas pareizu plūsmu, jo bija aizdomas, ka iepriekšējais vanoss nobeidzās dēļ sadilušām sadales vārpstu sēžām. Un tā arī bija. eļļu laida ārā pa visiem galiem,
tāpēc arī vanoss tikai nokauts.
Bija lūzuma punkts, es ar savām līkajām rokām biju sajājis vēlvienu n42 motoru. beigās secināju, ka motoram izēda iekšu betona gabaliņi kas bija sakrituši
motorā no garāžas griestiem, atkal pats vainīgs, nebiju apsedzis, un nebiju arī uzlicis atpakaļ vārstu vāku kamēr tur neko nedarīju. LLP
Šajā brīdī žurcīte arī beidz savu dzīvi, jo motors tika donorēts citā auto.
Kompakts nostāvēja garāžā līdz vēlam pavasarim
Nebija ar ko braukt, bet atkal tuvojās vasaras sezona....
Rokot ss.lv atradu tepat netālu velvienu kompaktu, bez apskates, un ar kūpošu motoru, un bez bremzēm.
Kā jau ierasts, nedomājot par sekām tika nopirkts.
Lai dabūtu TA samainīju zondi un bremžu pastiprinātāju.
Neko vairāk neieguldīju tajā auto, vienīgi pievilku rokasbremzi.
Bija atkal ar ko braukt - izmantoju gan kā ikdienas transportu gan arī trases auto.
Priekš smiltenes trases auto bija ātrs. n42b18 ar strādājošu valvetronic un saviem 115hp darīja savu darbu jau no zemiem apgriezieniem.
Taču RX challenge biķerniekos tas motors bija par īsu. sevišķi taisnajos gabalos. Kā Taxi3 tika teikts par ātrvilcienu.
''Līkumos iet tā ka prieks, bet taisnos gabalos tā kā drusku par lēnu''
Paralēli visam tam tika vāktas mantas violētajam komatam.
Labākais vēl tikai sekos
Please.
Turpinājums nākošajā postā
Ooo jā, Tu uzminēji pareizi.
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: 316ti naudas bedre
neliels update no mūsdienām, apsolu uzrakstīt arī hronoliģiskajā kārtībā kautko.
par naudas beigšanos gandrīz taisnība, bet vairak beidzās gribēšana turpināt ieguldīt tajā kroplītī un A burtiņš vadītāja apliecībā
bet tagad darbi turpinās un ir jau noskatīts nākamais motors ko ielikt(sapist). takā m52tub25 būs uz pārdošanu ar pilnu gāzes iekārtu. 250ja kāds jautā
Beidzot auto tika izvilkts aizbraukt tālāk par 5km no mājas.
Te bija viena svētdiena. kurā sanāca aizbraukt uz Rāmuļu auto trasi ar domu, ka varbūt izlien kāds sīkums pirms aktīvās sprintu sezonas
Un tā arī bija
Vienā līkumā bija kočka kur purns iedūrās zemē, norāva plastmasas pannu kas nāk oem un buferis iesita radiatoru termomuftē, sanāca tā ka vairāk nedzesēja, jo nebija ar ko gaisu kustināt un no radiatora viss iztecēja pa cauro ribu apbraucu tikai 6apļus kopā
Gen1 ventilatora stiprinājums.
Te ar domu ka el. ventilators labāk(drošāk) pildīs dzesēšanas funkciju tika IC iegādāts lētākais variants sākumam, bet pieslēdzot pie strāvas sapratu ka ilgi viņs nevilks.
Šo svetdien bijām aizbraukuši atkal patestēt ziemsiti pa lidlauku
4 apļi un uzsprāga pārplūdes trauks
P.S. ja kadam ir stures dzesei tā truba kur plastmasa pa vidu, tad var pm, nopirkšu.
un pelēkā kupeja norāva reduktoru 2.8i ar 168mm
» Skatīties Youtube
4.44 metinātais
Pirms uzsprāga dzese, paspēja iefilmēt līkumu.
par naudas beigšanos gandrīz taisnība, bet vairak beidzās gribēšana turpināt ieguldīt tajā kroplītī un A burtiņš vadītāja apliecībā
bet tagad darbi turpinās un ir jau noskatīts nākamais motors ko ielikt(sapist). takā m52tub25 būs uz pārdošanu ar pilnu gāzes iekārtu. 250ja kāds jautā
Beidzot auto tika izvilkts aizbraukt tālāk par 5km no mājas.
Te bija viena svētdiena. kurā sanāca aizbraukt uz Rāmuļu auto trasi ar domu, ka varbūt izlien kāds sīkums pirms aktīvās sprintu sezonas
Un tā arī bija
Vienā līkumā bija kočka kur purns iedūrās zemē, norāva plastmasas pannu kas nāk oem un buferis iesita radiatoru termomuftē, sanāca tā ka vairāk nedzesēja, jo nebija ar ko gaisu kustināt un no radiatora viss iztecēja pa cauro ribu apbraucu tikai 6apļus kopā
Gen1 ventilatora stiprinājums.
Te ar domu ka el. ventilators labāk(drošāk) pildīs dzesēšanas funkciju tika IC iegādāts lētākais variants sākumam, bet pieslēdzot pie strāvas sapratu ka ilgi viņs nevilks.
Šo svetdien bijām aizbraukuši atkal patestēt ziemsiti pa lidlauku
4 apļi un uzsprāga pārplūdes trauks
P.S. ja kadam ir stures dzesei tā truba kur plastmasa pa vidu, tad var pm, nopirkšu.
un pelēkā kupeja norāva reduktoru 2.8i ar 168mm
» Skatīties Youtube
4.44 metinātais
Pirms uzsprāga dzese, paspēja iefilmēt līkumu.
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17042
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: 316ti naudas bedre
Tu domā, ka tas blēķis šādā izpildijumā ir pareizais risinājums? Tomēr gana lielai radiātora virsmai esi nolikvidējis gaisa caurplūdi. Manuprāt, pareizāk būtu uzlikt OEM difuzoru, vai būvēt no rokas, bet pēc OEM parauga.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17042
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: 316ti naudas bedre
Jā, bet ar OEM parauga difuzoru ventilātors strādās pilnvērīgāk un gaisu raus cauri visā radiātora darba virsmā. Šādi sacaurumojot to bleķi, ventilātors turpinās dzesēt 1/2 no virmsas. Otra puse dzesēsies vien braucot un ar tikai tā daļa, kura ir pretī nierēm.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: 316ti naudas bedre
+1 par šito, uztaisot normālu difuzoru, gaisa plūsma būs caur visu radiatoru arī stāvot ar ieslēgtu ventilatoru. Tas caurumotais bleķis stāvot uz vietas neko nedos un braucot arī nekāds pluss no viņa īsti nav, labāk protams kā aiztaisīt galīgi ciet.
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: 316ti naudas bedre
man piemēram visp nav difuzora, un problēmu nav, vajag tikai norm pūtēju.
un tas IC pūtējs ir sūds pieļauju ka tas turboworks vai kā tur vien ir...ļoti ātri nomainīju
un tas IC pūtējs ir sūds pieļauju ka tas turboworks vai kā tur vien ir...ļoti ātri nomainīju
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: 316ti naudas bedre
+ oem difuzoru šrotā pa bamsli var dabūt un nav jāpisas ar sūdiem un jātaisa no rokas.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi