Pašam ir 1 komplekts virsū, 1 kastē un vēl rozā kastē. Visām pretestības pareizās, spray normāls un netek. Turpinu problēmas meklējumus. Vēlreiz pārbaudīs vakuumu no apakšas kolektoram.
Tommi wannabe trackday bro E36
- TomSkarsts
- Spam addicted
- Posts: 390
- Joined: 16 Mar 2017, 18:51
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Being second is being the first of the losers. /Senna/
- AtmoBenzin
- Posts: 11926
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Kompresija ir normāla?TomSkarsts wrote: ↑22 May 2019, 17:26Pašam ir 1 komplekts virsū, 1 kastē un vēl rozā kastē. Visām pretestības pareizās, spray normāls un netek. Turpinu problēmas meklējumus. Vēlreiz pārbaudīs vakuumu no apakšas kolektoram.
Ja jā, tad maini ecu
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- TomSkarsts
- Spam addicted
- Posts: 390
- Joined: 16 Mar 2017, 18:51
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
pudeles klāt neliku gan un nelēju iekšā
Normāla.
Parādījās gan aizdomas, ka laiž/sūc truba no gofras uz ICV. Iepriekšējā reizē ar dūmiem tur neko nemanīja, bet pamēģinās patestēt vēlreiz.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
- Martinss
- Posts: 4875
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Vakuuma leak testu tu ar dūmiem veic or what? Pamēģini ar cleaneri veikt šo testu, man liekas nekas labāks par to nav.
- TomSkarsts
- Spam addicted
- Posts: 390
- Joined: 16 Mar 2017, 18:51
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Ar cleaneri no augšas visur, kur tiek klāt tika noliets un bez problēmēm. Zem kolektora īsti netiek klāt.
Ar dūmiem arī to var veikt, labāk, protams, ar iekārto, kas normāli dod dūmus ārā, nevis ar vape. Vismaz agrāk dūmu mašīna ir palīdzējusi.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
- Spam addicted
- Posts: 1924
- Joined: 13 Aug 2015, 23:55
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 0
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Tātad.
Palabo ja kļūdos
Dzinējs no pelēkā, kur tas dzīvi jau bija redzējis un pilns ar problēmām (tām pašām, kas pirms swapa) tika ieswapots šeit un lietots kādu brīdi, tad...atklājās Problēma
(Un vai problēma ir problēma, kas patiešām traucē, vai tikai tās meklēšana aiz neko darīt ko ieraudzīji diagnostikā?)
Problēma: 1 un 6 cilindrs, kas ir abos motora galos, uzrāda "neefektivitāti" salīdzinot ar pārējiem 4 cilindriem.
Pārbaudes kādas ir veiktas:
1. Izkustināti kontakti vai izņemts, iztīrīts mehāniski?
2. Esošās sprauslas ir mainītas pret citām? Vai savstarpēji arī?
3. Acs uzmesta (vai ar citām viegli pieejamām metodēm) pārbaudīts vai ir gaisa noplūdes, vai hermētiskums pārbaudīts ar manometru palīdzību?
4. Kas un KĀ vēl darīts?
Tik daudz postu, ka grūti saprast, kas, kāpēc un KĀ ir darīts.
Palabo ja kļūdos
Dzinējs no pelēkā, kur tas dzīvi jau bija redzējis un pilns ar problēmām (tām pašām, kas pirms swapa) tika ieswapots šeit un lietots kādu brīdi, tad...atklājās Problēma
(Un vai problēma ir problēma, kas patiešām traucē, vai tikai tās meklēšana aiz neko darīt ko ieraudzīji diagnostikā?)
Problēma: 1 un 6 cilindrs, kas ir abos motora galos, uzrāda "neefektivitāti" salīdzinot ar pārējiem 4 cilindriem.
Pārbaudes kādas ir veiktas:
1. Izkustināti kontakti vai izņemts, iztīrīts mehāniski?
2. Esošās sprauslas ir mainītas pret citām? Vai savstarpēji arī?
3. Acs uzmesta (vai ar citām viegli pieejamām metodēm) pārbaudīts vai ir gaisa noplūdes, vai hermētiskums pārbaudīts ar manometru palīdzību?
4. Kas un KĀ vēl darīts?
Tik daudz postu, ka grūti saprast, kas, kāpēc un KĀ ir darīts.
-
- Spam addicted
- Posts: 1924
- Joined: 13 Aug 2015, 23:55
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 0
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
+ pērkot iepriekšējo auto ar šo motoru, tas jau bija ne stock komplektā (cits karteris)?
- TomSkarsts
- Spam addicted
- Posts: 390
- Joined: 16 Mar 2017, 18:51
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Motors tika nopirkts kopā ar auto, kur tas piesūca gaisu 100 vietās.
Tika nomainītas visas blīves, vārstu vāks, karteris. Pirmā problēma - uzlikts nepareizais oil pickup (uztvērējs laikam latviski pareizi, no M52TU..), aprāvu šāles.
Šāles samainītas, M50 ieplūde sataisīta (apakšā M52 plāksnīte ieplūdei, lai der pareizais dačiks utt). CCV noravēts.
Bija visādas nebūšanas, kloķenes devējs pamira utt. Pie diagnostikas pirms avārijas 1 zonde nestrādāja, bet braukt netraucēja. Gāja normāli, neraustījās, degvielu tērēja 12-13 pilsētā un 7-8 ārpus pilsētas.
Viss bija ok.
Pēc avārijas dzinējam nomainīju termostatu, ūdenssūkni un pravodka palika jau no zilās kupejas (jo iekšā oriģināli bija M52)
Iecēlu, bet sākās problēmas (zonde šoreiz irrelevant jo 2.0 bija veselas). Biju gan lohs, jo uzliku M50 degvielas sliedi (smuki der uz M50 kolektora, bet 3 BAR nevis 3.5 BAR) un uzliku rozā sprauslas no 2.8.
Samainīju uz pareizajām sprauslām atpakaļ, pareizo sliedi uzliku ar jauniem oringiem (jo mistiski sūca gaisu gar sprauslām). Joprojām nebija/nav labi. Pielikām pie dūmu aparāta, konstatējām, ka konkrēti piesūc gaisu kolektors.
Noņēmu un iedevu zinošam cilvēkam, lai salabo. Tika viss sataisīts kā nākas (gaisu gan piesūca jo bija pazudis 1 korķītis, kas noglušī nevajadzīgo uz M52 plāksnes). Problēma ir aktuāla, jo var just, ka pārlejas. Pat pēc izplūdes to var dzirdēt. Kā arī no rīta, kad dzestrs + neuzsilis motors, iet manāmi labāk.
1. Tīrijis konkrēti kontaktiem neko neesmu. Izpīkstināju vadus spolēm, sprauslām.
2. Mainīju vietām, mainīju pret citām. Ar izņemtām šķīlu mašīnu, lai pārbaudītu spray pattern. Sprauslas arī ar šprici un liekto pie 12v iztīrīju ar brakecleaneri. Uz aci visas špricē normāli un nekas netek. Ražību pārbaudījis neesmu. Pretestības gan spolēm gan sprauslām pareizās pēc grāmatas.
3. No augšas kam tiek klāt (sprauslas, gofra, drosele) noliets ar brakecleaneri un nekādas manāmas noplūdes nav. Ar manometru nav pārbaudīts un ja problēma ir, tad noteikti no apakšas.
Long story short - devēji strādā, kompresija ir, bet pārlej. Pirms mainu vadību vai baudu ražību gribētos pārliecināties par vakuuma noplūdēm. Jēdzīga manometra gan man nav un cik viņam būtu jārāda arī nezinu.
Tika nomainītas visas blīves, vārstu vāks, karteris. Pirmā problēma - uzlikts nepareizais oil pickup (uztvērējs laikam latviski pareizi, no M52TU..), aprāvu šāles.
Šāles samainītas, M50 ieplūde sataisīta (apakšā M52 plāksnīte ieplūdei, lai der pareizais dačiks utt). CCV noravēts.
Bija visādas nebūšanas, kloķenes devējs pamira utt. Pie diagnostikas pirms avārijas 1 zonde nestrādāja, bet braukt netraucēja. Gāja normāli, neraustījās, degvielu tērēja 12-13 pilsētā un 7-8 ārpus pilsētas.
Viss bija ok.
Pēc avārijas dzinējam nomainīju termostatu, ūdenssūkni un pravodka palika jau no zilās kupejas (jo iekšā oriģināli bija M52)
Iecēlu, bet sākās problēmas (zonde šoreiz irrelevant jo 2.0 bija veselas). Biju gan lohs, jo uzliku M50 degvielas sliedi (smuki der uz M50 kolektora, bet 3 BAR nevis 3.5 BAR) un uzliku rozā sprauslas no 2.8.
Samainīju uz pareizajām sprauslām atpakaļ, pareizo sliedi uzliku ar jauniem oringiem (jo mistiski sūca gaisu gar sprauslām). Joprojām nebija/nav labi. Pielikām pie dūmu aparāta, konstatējām, ka konkrēti piesūc gaisu kolektors.
Noņēmu un iedevu zinošam cilvēkam, lai salabo. Tika viss sataisīts kā nākas (gaisu gan piesūca jo bija pazudis 1 korķītis, kas noglušī nevajadzīgo uz M52 plāksnes). Problēma ir aktuāla, jo var just, ka pārlejas. Pat pēc izplūdes to var dzirdēt. Kā arī no rīta, kad dzestrs + neuzsilis motors, iet manāmi labāk.
1. Tīrijis konkrēti kontaktiem neko neesmu. Izpīkstināju vadus spolēm, sprauslām.
2. Mainīju vietām, mainīju pret citām. Ar izņemtām šķīlu mašīnu, lai pārbaudītu spray pattern. Sprauslas arī ar šprici un liekto pie 12v iztīrīju ar brakecleaneri. Uz aci visas špricē normāli un nekas netek. Ražību pārbaudījis neesmu. Pretestības gan spolēm gan sprauslām pareizās pēc grāmatas.
3. No augšas kam tiek klāt (sprauslas, gofra, drosele) noliets ar brakecleaneri un nekādas manāmas noplūdes nav. Ar manometru nav pārbaudīts un ja problēma ir, tad noteikti no apakšas.
Long story short - devēji strādā, kompresija ir, bet pārlej. Pirms mainu vadību vai baudu ražību gribētos pārliecināties par vakuuma noplūdēm. Jēdzīga manometra gan man nav un cik viņam būtu jārāda arī nezinu.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
- TomSkarsts
- Spam addicted
- Posts: 390
- Joined: 16 Mar 2017, 18:51
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
vakar pie mājas INPA intake temp rādīja 48 grādus, coolant 88
un jā, dačiks no m52. (uz šo jaut jau praktiski atbildēja faktors, ka pelēkajā bundžā viss gāja)
un jā, dačiks no m52. (uz šo jaut jau praktiski atbildēja faktors, ka pelēkajā bundžā viss gāja)
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Pēc šā teikuma sanāk dzinējs no viena auto, pravodka no cita? Neesmu bmw iedziļinājies, nevar kaut kas pravodkās atšķirties?TomSkarsts wrote: ↑23 May 2019, 15:00
Pēc avārijas dzinējam nomainīju termostatu, ūdenssūkni un pravodka palika jau no zilās kupejas (jo iekšā oriģināli bija M52)
- TomSkarsts
- Spam addicted
- Posts: 390
- Joined: 16 Mar 2017, 18:51
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
nevar. pravodka tāda pati.burnauts wrote: ↑23 May 2019, 20:21Pēc šā teikuma sanāk dzinējs no viena auto, pravodka no cita? Neesmu bmw iedziļinājies, nevar kaut kas pravodkās atšķirties?TomSkarsts wrote: ↑23 May 2019, 15:00
Pēc avārijas dzinējam nomainīju termostatu, ūdenssūkni un pravodka palika jau no zilās kupejas (jo iekšā oriģināli bija M52)
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
gaisa piesūkšanas "testā" nomaini bremžu tīrītāju pret ēteri(jebkuru starta gāzi)
Bet es lieku uz timing problēmu
edit: nav jau tik grūti noņemt vārstu vaku un pārliecināties par to
Bet es lieku uz timing problēmu
edit: nav jau tik grūti noņemt vārstu vaku un pārliecināties par to
-
- Spam addicted
- Posts: 1924
- Joined: 13 Aug 2015, 23:55
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 0
- TomSkarsts
- Spam addicted
- Posts: 390
- Joined: 16 Mar 2017, 18:51
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
nav bijis laika bakstīt, jāžmiedz tikai.
Nākamnedēļ uzliks citas sprauslas, kompi, mafu un tad skatīs. Cits, kas INPU pētīja liek uz sprauslām. Pašu ECU atrāvu vaļā, platei visi lodējumi uz aci perfekti izskatās un viss ideāli tīrs
Nākamnedēļ uzliks citas sprauslas, kompi, mafu un tad skatīs. Cits, kas INPU pētīja liek uz sprauslām. Pašu ECU atrāvu vaļā, platei visi lodējumi uz aci perfekti izskatās un viss ideāli tīrs
Being second is being the first of the losers. /Senna/
- AtmoBenzin
- Posts: 11926
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- petka17
- Posts: 6655
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
100%, ka nē. Labāk ieveipot kolektorā un pafilosofēt
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7829
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Lai jau ieziet cauri, pēc tam būs labāka saprašana par visu no pieredzītes. Nav jau tā ka viņam motors neiet.