jaaniss MB S203
Posted: 10 Mar 2018, 20:16
Izdomāju uztaisīt tēmu par savu auto.
Iesākumam neliels ieskats vēsturē
pirmais auto uz mana vārda Audi 80- 1990. gads 2.0 benzīns, manuālis- kopumā viens no labākajiem auto kāds ir bijis (stāvokļa ziņā) nobraucu 5-6gadi
Audi 80 B4- 2.0 benzīns, manuālis- šis konkrētais hlams- ziemā nevarēju iedarbināt atdevu placim lai pārdod. Varbūt gadu nenobraucu.
Mazda 323F 96.gada, ja pareizi atceros. 1.5 benzīns, manuālis- lēns, bet ekanomisks. Kā jau japānis bija nedaudz jāpametina. 1-1.5 gadi īpašumā.
Honda Civic 95. gada 1.6 benzīns manuālis. Kas tik te nebija- metināti sliekšņi, arkas, pus mašīna pārkrāsota. Visu sataisīju un pēc 1.5 gada pārdevu gandrīz par to pašu par ko nopirku no manis perekups nesanāk
Opel Zafira 2003. gada 1.8 benz/gāze. Īpašumā 1.5 gads, pa šo laiku esmu samainījis kaudzi detaļu un, protams ir laiks pārdot (pagaidām vēl pie manis, nav pārdots)
Passat 85. gada 1.8 banzīns manuālis. Pie manis gadus 3. Joprojām līdz galam nezinu vai atstāt vai pārdot.
Atgriežoties pie tēmas nosaukuma- biju izdomājis, ka gribu auto ar automātu un universālu.
A4 atkrita, jo ar fwd Audi nemāk taisīt automātus (iet runa par b6, kuriem ir variators )
E46? Jā, tika izskatīts kā variants. 2.0d kloķenes lūzt uz pusēm un hvz tur vēl kas- forumi pilni ar šausmu stāstiem 3.0d iet labi un viss būtu jauki, bet patēriņš galīgi neiepriecina, sanāk pa pilsētu īsus posmus braukt ikdienā un tad ekonomijas nekādas. Benzīna versijas ļoti reti sastopamas un kopumā e46 labu atrast ir izaicinājums. + vēl ar auto sievai jābrauc un viņa negrib tikt uzskatīta par bembisti
Sen zināms fakts, ka labus automātus taisa MB, te jautājumu nav- 5 pārnesumi un degvielas patēriņš būtiski neatšķiras no manuāla, tas ir 0.4l starpība uz 100km ( Bmw 1-1.5l salīdzinot ar manuāli)
210 virsbūve jau ir veca un parasti jau sapuvusi- neder
211 ir ok, bet labs eksemplārs ir virs budžeta
Izlēmu par labu 203 virsbūvei, jeb C klasei
Sāku ievākt info kas un kā- viens, kas bija skaidrs, ka jāmeklē feislifts, kas ir no 2004. gada, jo ir novērstas visas bērnu slimības, labāka virsbūves noturība pret koroziju utt. + modernāks panelis, kas man patīk daudz labāk. Mazie benzīna motori ar kompresoru neiedvesa uzticību ar dilstošajām ķēdēm un sadalenes zobratiem, kā arī tērē padaudz degvielu un nav tie paši dinamiskākie.
Ja kāds lasīja no paša sakuma, tad pamanījāt, ka 100% visi iepriekšējie auto bija ar benzīnu tērējošu dzinēju, varētu pat teikt, ka biju pārliecināts benzīnauto (arī gāzes) piekritējs un arī neliels dīzeļu heiteris
BET MB man vienmēr ir paticis un par viņu traktormotoriem ir dzirdētas tikai labas atsauksmes ( protams, ka jebkurš auto un tā motors ir jākopj un viss ir atkarīgs no iepriekšējā saimnieka un viņa attieksmes pret auto)
Tāpēc biju gatavs manīt savu degvielas ticību par labu dīzelim.
Turpinot par izvēli
2.7cdi reti atrodami it sevišķi fl un var gadīties, ka maksā jūtami vairāk, nekā 2.2
200cdi ar 2.2 tilpumu un 122zs pēc datiem diezgan lēns uz 1.6 tonnu masu.
Tad nonāku pie visizplatītākā motora šajā virsbūvē, kas ir 220cdi ar 150zs motoru.
Ok tik tālu nu ir -220cdi universāls ar automātu, kas gan varētu būt tik sarežģīts tādu atrast
Latvijas sludinājumos pētīju visu, kas pieejams, liela daļa, protams, bija no Rumbulas- uzticamības līmenis
Skatījos leišus- tā pati Rumbula
Daži privātie kaut ko ievilkuši tirgoja- paplikas komplektācijas ar diezgan palielu ciparu arī nekas tā īsti neuzrunāja.
Tad izdomāju paskatīties kas izolēs notiek, piereģistrējos, lai var redzēt kas un kā tur notiek, kādu mēnesi sekoju līdzi kas un kā. Tad izdomāju, ka jāpakonsultējas ar cilvēku, kas ar šo lietu jau nodarbojas daudzus gadus, tai skaitā arī ar auto pirkšanu caur izsolēm.
Īsāk sakot ( vairs jau nav īsais stāsts) atradu auto labā kārtībā, ar oriģinālu noskrējienu Beļģijā, par ok cenu. Sakārtojām lietas un pēc nedēļas auto bija klāt.
Iesākumam neliels ieskats vēsturē
pirmais auto uz mana vārda Audi 80- 1990. gads 2.0 benzīns, manuālis- kopumā viens no labākajiem auto kāds ir bijis (stāvokļa ziņā) nobraucu 5-6gadi
Audi 80 B4- 2.0 benzīns, manuālis- šis konkrētais hlams- ziemā nevarēju iedarbināt atdevu placim lai pārdod. Varbūt gadu nenobraucu.
Mazda 323F 96.gada, ja pareizi atceros. 1.5 benzīns, manuālis- lēns, bet ekanomisks. Kā jau japānis bija nedaudz jāpametina. 1-1.5 gadi īpašumā.
Honda Civic 95. gada 1.6 benzīns manuālis. Kas tik te nebija- metināti sliekšņi, arkas, pus mašīna pārkrāsota. Visu sataisīju un pēc 1.5 gada pārdevu gandrīz par to pašu par ko nopirku no manis perekups nesanāk
Opel Zafira 2003. gada 1.8 benz/gāze. Īpašumā 1.5 gads, pa šo laiku esmu samainījis kaudzi detaļu un, protams ir laiks pārdot (pagaidām vēl pie manis, nav pārdots)
Passat 85. gada 1.8 banzīns manuālis. Pie manis gadus 3. Joprojām līdz galam nezinu vai atstāt vai pārdot.
Atgriežoties pie tēmas nosaukuma- biju izdomājis, ka gribu auto ar automātu un universālu.
A4 atkrita, jo ar fwd Audi nemāk taisīt automātus (iet runa par b6, kuriem ir variators )
E46? Jā, tika izskatīts kā variants. 2.0d kloķenes lūzt uz pusēm un hvz tur vēl kas- forumi pilni ar šausmu stāstiem 3.0d iet labi un viss būtu jauki, bet patēriņš galīgi neiepriecina, sanāk pa pilsētu īsus posmus braukt ikdienā un tad ekonomijas nekādas. Benzīna versijas ļoti reti sastopamas un kopumā e46 labu atrast ir izaicinājums. + vēl ar auto sievai jābrauc un viņa negrib tikt uzskatīta par bembisti
Sen zināms fakts, ka labus automātus taisa MB, te jautājumu nav- 5 pārnesumi un degvielas patēriņš būtiski neatšķiras no manuāla, tas ir 0.4l starpība uz 100km ( Bmw 1-1.5l salīdzinot ar manuāli)
210 virsbūve jau ir veca un parasti jau sapuvusi- neder
211 ir ok, bet labs eksemplārs ir virs budžeta
Izlēmu par labu 203 virsbūvei, jeb C klasei
Sāku ievākt info kas un kā- viens, kas bija skaidrs, ka jāmeklē feislifts, kas ir no 2004. gada, jo ir novērstas visas bērnu slimības, labāka virsbūves noturība pret koroziju utt. + modernāks panelis, kas man patīk daudz labāk. Mazie benzīna motori ar kompresoru neiedvesa uzticību ar dilstošajām ķēdēm un sadalenes zobratiem, kā arī tērē padaudz degvielu un nav tie paši dinamiskākie.
Ja kāds lasīja no paša sakuma, tad pamanījāt, ka 100% visi iepriekšējie auto bija ar benzīnu tērējošu dzinēju, varētu pat teikt, ka biju pārliecināts benzīnauto (arī gāzes) piekritējs un arī neliels dīzeļu heiteris
BET MB man vienmēr ir paticis un par viņu traktormotoriem ir dzirdētas tikai labas atsauksmes ( protams, ka jebkurš auto un tā motors ir jākopj un viss ir atkarīgs no iepriekšējā saimnieka un viņa attieksmes pret auto)
Tāpēc biju gatavs manīt savu degvielas ticību par labu dīzelim.
Turpinot par izvēli
2.7cdi reti atrodami it sevišķi fl un var gadīties, ka maksā jūtami vairāk, nekā 2.2
200cdi ar 2.2 tilpumu un 122zs pēc datiem diezgan lēns uz 1.6 tonnu masu.
Tad nonāku pie visizplatītākā motora šajā virsbūvē, kas ir 220cdi ar 150zs motoru.
Ok tik tālu nu ir -220cdi universāls ar automātu, kas gan varētu būt tik sarežģīts tādu atrast
Latvijas sludinājumos pētīju visu, kas pieejams, liela daļa, protams, bija no Rumbulas- uzticamības līmenis
Skatījos leišus- tā pati Rumbula
Daži privātie kaut ko ievilkuši tirgoja- paplikas komplektācijas ar diezgan palielu ciparu arī nekas tā īsti neuzrunāja.
Tad izdomāju paskatīties kas izolēs notiek, piereģistrējos, lai var redzēt kas un kā tur notiek, kādu mēnesi sekoju līdzi kas un kā. Tad izdomāju, ka jāpakonsultējas ar cilvēku, kas ar šo lietu jau nodarbojas daudzus gadus, tai skaitā arī ar auto pirkšanu caur izsolēm.
Īsāk sakot ( vairs jau nav īsais stāsts) atradu auto labā kārtībā, ar oriģinālu noskrējienu Beļģijā, par ok cenu. Sakārtojām lietas un pēc nedēļas auto bija klāt.