Page 4 of 6

Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8

Posted: 27 Mar 2018, 14:41
by arniks8
200% pačots

Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8

Posted: 27 Mar 2018, 15:04
by O.z
Isteniba baigi izdomats

Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8

Posted: 27 Mar 2018, 15:33
by smith
O.z wrote:Isteniba baigi izdomats
:reeka:

Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8

Posted: 27 Mar 2018, 17:27
by -AF-
dckfab wrote:Image
Blaa es tieši domāju būtu piedurigi ka send-nudes un īpaša :reeka:

Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8

Posted: 01 Apr 2018, 22:09
by dckfab
Rotorā tagad dzīvo LS2 dzirksteles :]
Image

Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8

Posted: 01 Apr 2018, 22:15
by Melnais
Cik sarežģīti tādam uzlikt turbo?

Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8

Posted: 01 Apr 2018, 22:32
by dckfab
nav pārāk sarežģīti, bet neko daudz neiepūtīsi ar stock vadību cik esmu interesējies max 0.5-0.6bar un vadība dzied savu dziesmu.

Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8

Posted: 01 Apr 2018, 22:40
by Melnais
Un aftermarket vadība?

Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8

Posted: 02 Apr 2018, 01:40
by dckfab
viss smuki, bet tāpat vairāk par 0,8 es tajā trīsstūrī nepūstu, nav baigās pieredzes ar viņiem, pieļauju ka kautkas aizietu greizi. Bmw ceļos uz boksiem nākamsvētdien, sarunāju ka pats sagatavošu un krāsotājs sakrāsos, bet līdz tam vel tāls ceļš, šādi tādi metināšanas darbi ar dziļu domu nākotnē... redzēs kas sanāks.

Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8

Posted: 02 Apr 2018, 11:14
by Melnais
Nu, pētījis neeamu, bet zinot rotora darbības principu un uzbūvi, pēc būtības tur var liet daudz degvielu un pūst daudz gaisa, bet svarīgi ir pareiza aizdedze un degmaisījuma proporcija. Teorētiski tur nekas slikts notikt nevar.

Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8

Posted: 02 Apr 2018, 11:25
by howitzer
Melnais wrote:Nu, pētījis neeamu, bet Teorētiski tur nekas slikts notikt nevar.
:reeka:

Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8

Posted: 02 Apr 2018, 11:58
by -AF-
Melnais wrote:Nu, pētījis neeamu, bet zinot rotora darbības principu un uzbūvi, pēc būtības tur var liet daudz degvielu un pūst daudz gaisa, bet svarīgi ir pareiza aizdedze un degmaisījuma proporcija. Teorētiski tur nekas slikts notikt nevar.
Blooc :blaaaa:

Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8

Posted: 11 Apr 2018, 14:53
by dckfab
Image
Image

Pēdējo reizi pirms krāsošanas izlīdu trasē nospolēt pēdējos pārus ar riepām kas palikušas.
Plāns lielos vilcienos ir auto savest kārtībā un nākošgad startēsim PRO-AM SDC čempionātā jo liekas ka tagad ir īstais laiks to darīt kamēr drifts šeit tikai attīstās mēs esam jau piecus soļus priekšā tiem mīzalām, krāsu esmu izvēlējies laguna seca blue pagaidām. Gribētos lai AF's nedaudz iejaucas manā topikā par cik nebrauksim pro-am ar 231hp dzinēju, gribētos kādus 350-400hp izspiest no tā dzinēja, pašlaik kas interesē ir uz kādu turbo skatīties sliecos uz jaunu ķīnu. Etanols diemžēl man šeit nav pieejams..

Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8

Posted: 11 Apr 2018, 23:35
by -AF-
Njā nu ar m54b30 būs grūti, bet kaut ko jau var.
Esmu diezgan smalki izpētījis iespēju salikt m54b30 bet savacot visu par un pret atmetu to domu, jo lielai jaudai tas motors nav paredzēts.
Bet 350-400hp ir pilnīgi iespējami, bet ir daudz aspektu.
Pirmkārt Cr pakāpe, tev to jāsamazina vismaz uz 9 vai 8.5 ja taisies pist pa trasi un e98. No variantiem ir uzlikt teiksim zemākus klaņus, vai virzuļus.
Esošie m54b30 virzuļi ir ļoti zemi, ar īsiem svārkiem un plāni, tas ir slikti.
Alumīnija bloks ar čaulām, mājo leģendas, ka ap 500hp tur, bet redzējis neesmu, bet šā vai tā ARP špiļkas būs jāliek lai tev pauri neuzceļ.
Blīvi stock, stock augstuma!
Augstas blīves nav ieteicamas, jo augstaka, jo lielaka tendence veidoties karstiem punktiem un raisīt detonāciju, + jo augstāka, jo vieglāk izpūst.
Tālāk vanosu darbība, stock ecu ļoti labi ar to tiek galā, un no tā ir reali jāņem kartes par vanosu darbības algoritmiem, vai arī atstāj stock vadību, kas ir samērā laba vadība, vienīgi reti kurš viņu regulē.
Ieplūdes sistēma - kolektors ar disa ir ahuenna lai uzceltu griezi pie maziem rpm, un tam arī ir sarežģīta vadība, bet tas viss huiņa, jāizdomā kā to disa kustināt kad tev auto ir uz boosta, pārsvarā visi atsakās no disa, jo to realizēt uz turbo ir grūti, un liels risks ka to nah noraus un gabalus iesūks podos, to skaties un domā, bet viss iespējams.
Klaņus attiecīgi meklēsi izrietot no cr vajadzības, ja paliksi pie stock 135mm klaņu garumiem, vari izmantot m50b25 nv klaņus, diezgan masīvi, der 1:1.
Šāles var stock, vai arī no bmw 6cl dīzeļa labāk (m51 un n57 šāles vienādas :D)
Sadalenes ir ok tādai jaudai.
Ellu jādzesē obligāti, iesaku vislabāk s50/54 ellas glāzi, nevis kkādus sūda plates uz ellas stakana vāka, jo tur vislabāk realizēta ellas sadale, cik pētiju, neko labāk mar m3 glāzi nevar uztaisīt.

Sprauslas var siemense deka kkādas 500cc, vai bosch dajebkādas kam ir pareizais štekeris, un vislabāk kam ir ap 12 Omh pretestība ( jo īpaši ja stock ecu)

Tālāk ju viss atkarīgs kādu vadību liksi, vislabāk noskaidro, kas tavā galā ir pieejams u.t.t

Turbo var mierīgi ķīnu, tiks skaties pēc parametriem kādu vajag, twinscroll vai single.
WG un blowoffus arī tur pat, arī skaties pēc atsauksmēm kurš ir ok kvalitāte, palielam TIAL kopijas ir way to go. IC es sūtiju no anglijas, barplate’u.

Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8

Posted: 12 Apr 2018, 00:19
by dckfab
Tātad, 98 man te nav pieejams - ir octane97 superunleaded rallisti vietējie gāž klāt piedevas un kautkādus oktānbūsterus saka ka esot ok. Par klaņiem un virzuļiem runājot teikšu kā ir - dabūt uz vietas nereāli, jāsūta ebrejā. Biju cerējis kompresijas pakāpi neaiztikt vispār pagaidām, galvas blīve man jau stāv biezāka tikai neatceros vairs par cik bet nekas daudz nebija, liku gadu atpakaļ, špiļkas gan pie reizes varēju ielikt tagad nožēloju ka paņēmu jaunas skrūves... Īsti nesapratu ko domāji ar vanosiem, bet disa vārstu plānoju vienkārši amputēt jo reiz sensenos laikos mans pirmais m54 aizgāja pie dieviem tieši dēļ viņa. Par eļļas dzesēšanu nezinu vai man tas ir vajadzīgs ja auto principā iziet trasē uz 30 sekundēm un pēctam rūc tukšgaitā? :roll:
Sprauslas biju domājis siemens deka 660cc bet kā ir ar standarta vadību vai nav tā ka ms43 tagad nesapratīs kas par nah? Vienalga vadību sanāks pašam regulēt, jo vienīgais ko manā galā prot ir MOTEC un pietam pilnīgā dirsā.

Par turbīnām runājot, twinscrolls liekas nedaudz par traku pagaidām biju metis aci uz vienu no šīm divām:
https://www.ebay.co.uk/itm/Turbo-T3-GT3 ... 0005.m1851" onclick="window.open(this.href);return false;
vai
https://www.ebay.co.uk/itm/Turbo-Turboc ... 0005.m1851" onclick="window.open(this.href);return false;

par interkūleru pagaidām nedomāju, redzēs cik vietas sanāks izbrīvēt priekšā. Pa lielam atklāti sakot ir tā, baigi iedziļināties negribu un spiest pēdējo sulu no tā motora arī nav vajadzības par cik pirmais gads pro klasē un laiks attiecībā pret darāmo ir palicis maz, vienīgais ko vēlos ir izdarīt visu maksimāli pareizi lai nav motoršādens aiz garāžas vārtiem, ja dzinējs izturēs 3-4 gonkas būs jau ļoti labi. :naac:



kā ar platjosleni lai sekotu līdzi AFR, kāds zondes setups stāv tev?
https://www.ebay.co.uk/itm/Innovate-MTX ... Swcj5ZQUoO" onclick="window.open(this.href);return false;
vai šī būtu daudzmaz ok?

Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8

Posted: 12 Apr 2018, 00:52
by ray112
Uk lejasgala ir octane 99 gan shell gan ari tesco piedava, momentum99, gan jau ari Skotijā ir jābūt.

Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8

Posted: 12 Apr 2018, 00:58
by dckfab
ā pareizi, par tesco benzīntanku biju aizmirsis, bet uz turieni tikai 3 stundu garš ceļš ar prāmi. :D

Gandrīz aizmirsu par sajūgu/spararatu/kurvi, kāds būtu labākais price performance variants?

Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8

Posted: 12 Apr 2018, 07:06
by -AF-
Galvai tikai ARP špiļkas- nevis skrūves.
Turbīna - ko iemeti viņai dirsa par mazu. Vajadzētu pakaļai vismaz a/r 0.7

Lambdas, ja tev būs stock ecu, tev tāpat pirmās divas labas jāatstāj lai kaut ko dara. Bet regulējot jāizmanto AFR gauge kuru skruvēsi izpūtējā.

Sprauslas - ir ok, protams tur attiecīgi ecu būs jābaksta ļoti ļoti.

P.s ar šo lietu nevar vieglprātīgi attiekties, jo motoru var nosvilināt pāris sekundēs.

Varbūt tev startam uzlikt kompresora kitu?
https://www.ecstuning.com/b-active-auto ... 2-020~aaw/ reku esot labs, vienīgi saka ka pareizi parakājoties softa tur stipri vairāk par 400hp var paspiest

Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8

Posted: 12 Apr 2018, 07:54
by Melnais
Nja, tajā galā nav vienkāršāk turbinizet kkādu 2jzge?

Atmosfēru turbinizejot, čakars būs vienāds 300 vai 600hp versijā.

Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8

Posted: 12 Apr 2018, 09:01
by ray112
Melnais wrote:Nja, tajā galā nav vienkāršāk turbinizet kkādu 2jzge?

Atmosfēru turbinizejot, čakars būs vienāds 300 vai 600hp versijā.
Atkal jau šis piedāvājums :aleluja: :reeka: