Šobrīd ir 20 Aug 2018, 14:15

Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]




Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 97 ziņas ]  Pāriet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5  Nākošais
Autors Ziņojums
AtbildētIerakstīts: 27 Mar 2018, 14:41 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 16 Jūn 2017, 21:43
Atbildes: 2054
Atrašanās vieta: On the move, 2.3, the machine gun
200% pačots

_________________
Fuck new model cars I drive oldschool with vecais labais kko jau nelec sūkņa motors :]


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 27 Mar 2018, 15:04 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 08 Mai 2013, 23:05
Atbildes: 8872
Atrašanās vieta: Lauki
Isteniba baigi izdomats

_________________
Attēls


Zems notiek


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 27 Mar 2018, 15:33 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 29 Okt 2015, 22:41
Atbildes: 1136
O.z rakstīja:
Isteniba baigi izdomats


:reeka:

_________________
BMW 530d Touring Topaz Blue '01 [Ex]
Audi A4 Avant Atlas Gray '03


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 27 Mar 2018, 17:27 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3349
Atrašanās vieta: Rīga
dckfab rakstīja:
Attēls

Blaa es tieši domāju būtu piedurigi ka send-nudes un īpaša :reeka:

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 01 Apr 2018, 22:09 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 19 Nov 2017, 00:37
Atbildes: 50
Atrašanās vieta: Scotland
Rotorā tagad dzīvo LS2 dzirksteles :]
Attēls

_________________
:latvija:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 01 Apr 2018, 22:15 
Cik sarežģīti tādam uzlikt turbo?


Uz augšu
  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 01 Apr 2018, 22:32 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 19 Nov 2017, 00:37
Atbildes: 50
Atrašanās vieta: Scotland
nav pārāk sarežģīti, bet neko daudz neiepūtīsi ar stock vadību cik esmu interesējies max 0.5-0.6bar un vadība dzied savu dziesmu.

_________________
:latvija:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 01 Apr 2018, 22:40 
Un aftermarket vadība?


Uz augšu
  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 02 Apr 2018, 01:40 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 19 Nov 2017, 00:37
Atbildes: 50
Atrašanās vieta: Scotland
viss smuki, bet tāpat vairāk par 0,8 es tajā trīsstūrī nepūstu, nav baigās pieredzes ar viņiem, pieļauju ka kautkas aizietu greizi. Bmw ceļos uz boksiem nākamsvētdien, sarunāju ka pats sagatavošu un krāsotājs sakrāsos, bet līdz tam vel tāls ceļš, šādi tādi metināšanas darbi ar dziļu domu nākotnē... redzēs kas sanāks.

_________________
:latvija:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 02 Apr 2018, 11:14 
Nu, pētījis neeamu, bet zinot rotora darbības principu un uzbūvi, pēc būtības tur var liet daudz degvielu un pūst daudz gaisa, bet svarīgi ir pareiza aizdedze un degmaisījuma proporcija. Teorētiski tur nekas slikts notikt nevar.


Uz augšu
  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 02 Apr 2018, 11:25 
Offline
M30
Lietotāja avatars

Pievienojies: 18 Aug 2010, 15:02
Atbildes: 22870
Atrašanās vieta: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Melnais rakstīja:
Nu, pētījis neeamu, bet Teorētiski tur nekas slikts notikt nevar.

:reeka:

_________________
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

AttēlsAll BMW drivers use indicators.It's just that the bulbs emit a light which the poor people can't see.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 02 Apr 2018, 11:58 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3349
Atrašanās vieta: Rīga
Melnais rakstīja:
Nu, pētījis neeamu, bet zinot rotora darbības principu un uzbūvi, pēc būtības tur var liet daudz degvielu un pūst daudz gaisa, bet svarīgi ir pareiza aizdedze un degmaisījuma proporcija. Teorētiski tur nekas slikts notikt nevar.

Blooc :blaaaa:

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 11 Apr 2018, 14:53 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 19 Nov 2017, 00:37
Atbildes: 50
Atrašanās vieta: Scotland
Attēls
Attēls

Pēdējo reizi pirms krāsošanas izlīdu trasē nospolēt pēdējos pārus ar riepām kas palikušas.
Plāns lielos vilcienos ir auto savest kārtībā un nākošgad startēsim PRO-AM SDC čempionātā jo liekas ka tagad ir īstais laiks to darīt kamēr drifts šeit tikai attīstās mēs esam jau piecus soļus priekšā tiem mīzalām, krāsu esmu izvēlējies laguna seca blue pagaidām. Gribētos lai AF's nedaudz iejaucas manā topikā par cik nebrauksim pro-am ar 231hp dzinēju, gribētos kādus 350-400hp izspiest no tā dzinēja, pašlaik kas interesē ir uz kādu turbo skatīties sliecos uz jaunu ķīnu. Etanols diemžēl man šeit nav pieejams..

_________________
:latvija:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 11 Apr 2018, 23:35 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3349
Atrašanās vieta: Rīga
Njā nu ar m54b30 būs grūti, bet kaut ko jau var.
Esmu diezgan smalki izpētījis iespēju salikt m54b30 bet savacot visu par un pret atmetu to domu, jo lielai jaudai tas motors nav paredzēts.
Bet 350-400hp ir pilnīgi iespējami, bet ir daudz aspektu.
Pirmkārt Cr pakāpe, tev to jāsamazina vismaz uz 9 vai 8.5 ja taisies pist pa trasi un e98. No variantiem ir uzlikt teiksim zemākus klaņus, vai virzuļus.
Esošie m54b30 virzuļi ir ļoti zemi, ar īsiem svārkiem un plāni, tas ir slikti.
Alumīnija bloks ar čaulām, mājo leģendas, ka ap 500hp tur, bet redzējis neesmu, bet šā vai tā ARP špiļkas būs jāliek lai tev pauri neuzceļ.
Blīvi stock, stock augstuma!
Augstas blīves nav ieteicamas, jo augstaka, jo lielaka tendence veidoties karstiem punktiem un raisīt detonāciju, + jo augstāka, jo vieglāk izpūst.
Tālāk vanosu darbība, stock ecu ļoti labi ar to tiek galā, un no tā ir reali jāņem kartes par vanosu darbības algoritmiem, vai arī atstāj stock vadību, kas ir samērā laba vadība, vienīgi reti kurš viņu regulē.
Ieplūdes sistēma - kolektors ar disa ir ahuenna lai uzceltu griezi pie maziem rpm, un tam arī ir sarežģīta vadība, bet tas viss huiņa, jāizdomā kā to disa kustināt kad tev auto ir uz boosta, pārsvarā visi atsakās no disa, jo to realizēt uz turbo ir grūti, un liels risks ka to nah noraus un gabalus iesūks podos, to skaties un domā, bet viss iespējams.
Klaņus attiecīgi meklēsi izrietot no cr vajadzības, ja paliksi pie stock 135mm klaņu garumiem, vari izmantot m50b25 nv klaņus, diezgan masīvi, der 1:1.
Šāles var stock, vai arī no bmw 6cl dīzeļa labāk (m51 un n57 šāles vienādas :D)
Sadalenes ir ok tādai jaudai.
Ellu jādzesē obligāti, iesaku vislabāk s50/54 ellas glāzi, nevis kkādus sūda plates uz ellas stakana vāka, jo tur vislabāk realizēta ellas sadale, cik pētiju, neko labāk mar m3 glāzi nevar uztaisīt.

Sprauslas var siemense deka kkādas 500cc, vai bosch dajebkādas kam ir pareizais štekeris, un vislabāk kam ir ap 12 Omh pretestība ( jo īpaši ja stock ecu)

Tālāk ju viss atkarīgs kādu vadību liksi, vislabāk noskaidro, kas tavā galā ir pieejams u.t.t

Turbo var mierīgi ķīnu, tiks skaties pēc parametriem kādu vajag, twinscroll vai single.
WG un blowoffus arī tur pat, arī skaties pēc atsauksmēm kurš ir ok kvalitāte, palielam TIAL kopijas ir way to go. IC es sūtiju no anglijas, barplate’u.

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 12 Apr 2018, 00:19 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 19 Nov 2017, 00:37
Atbildes: 50
Atrašanās vieta: Scotland
Tātad, 98 man te nav pieejams - ir octane97 superunleaded rallisti vietējie gāž klāt piedevas un kautkādus oktānbūsterus saka ka esot ok. Par klaņiem un virzuļiem runājot teikšu kā ir - dabūt uz vietas nereāli, jāsūta ebrejā. Biju cerējis kompresijas pakāpi neaiztikt vispār pagaidām, galvas blīve man jau stāv biezāka tikai neatceros vairs par cik bet nekas daudz nebija, liku gadu atpakaļ, špiļkas gan pie reizes varēju ielikt tagad nožēloju ka paņēmu jaunas skrūves... Īsti nesapratu ko domāji ar vanosiem, bet disa vārstu plānoju vienkārši amputēt jo reiz sensenos laikos mans pirmais m54 aizgāja pie dieviem tieši dēļ viņa. Par eļļas dzesēšanu nezinu vai man tas ir vajadzīgs ja auto principā iziet trasē uz 30 sekundēm un pēctam rūc tukšgaitā? :roll:
Sprauslas biju domājis siemens deka 660cc bet kā ir ar standarta vadību vai nav tā ka ms43 tagad nesapratīs kas par nah? Vienalga vadību sanāks pašam regulēt, jo vienīgais ko manā galā prot ir MOTEC un pietam pilnīgā dirsā.

Par turbīnām runājot, twinscrolls liekas nedaudz par traku pagaidām biju metis aci uz vienu no šīm divām:
https://www.ebay.co.uk/itm/Turbo-T3-GT3 ... 0005.m1851
vai
https://www.ebay.co.uk/itm/Turbo-Turboc ... 0005.m1851

par interkūleru pagaidām nedomāju, redzēs cik vietas sanāks izbrīvēt priekšā. Pa lielam atklāti sakot ir tā, baigi iedziļināties negribu un spiest pēdējo sulu no tā motora arī nav vajadzības par cik pirmais gads pro klasē un laiks attiecībā pret darāmo ir palicis maz, vienīgais ko vēlos ir izdarīt visu maksimāli pareizi lai nav motoršādens aiz garāžas vārtiem, ja dzinējs izturēs 3-4 gonkas būs jau ļoti labi. :naac:



kā ar platjosleni lai sekotu līdzi AFR, kāds zondes setups stāv tev?
https://www.ebay.co.uk/itm/Innovate-MTX ... Swcj5ZQUoO
vai šī būtu daudzmaz ok?

_________________
:latvija:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 12 Apr 2018, 00:52 
Offline

Pievienojies: 24 Jan 2015, 20:07
Atbildes: 569
Uk lejasgala ir octane 99 gan shell gan ari tesco piedava, momentum99, gan jau ari Skotijā ir jābūt.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 12 Apr 2018, 00:58 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 19 Nov 2017, 00:37
Atbildes: 50
Atrašanās vieta: Scotland
ā pareizi, par tesco benzīntanku biju aizmirsis, bet uz turieni tikai 3 stundu garš ceļš ar prāmi. :D

Gandrīz aizmirsu par sajūgu/spararatu/kurvi, kāds būtu labākais price performance variants?

_________________
:latvija:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 12 Apr 2018, 07:06 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3349
Atrašanās vieta: Rīga
Galvai tikai ARP špiļkas- nevis skrūves.
Turbīna - ko iemeti viņai dirsa par mazu. Vajadzētu pakaļai vismaz a/r 0.7

Lambdas, ja tev būs stock ecu, tev tāpat pirmās divas labas jāatstāj lai kaut ko dara. Bet regulējot jāizmanto AFR gauge kuru skruvēsi izpūtējā.

Sprauslas - ir ok, protams tur attiecīgi ecu būs jābaksta ļoti ļoti.

P.s ar šo lietu nevar vieglprātīgi attiekties, jo motoru var nosvilināt pāris sekundēs.

Varbūt tev startam uzlikt kompresora kitu?
https://www.ecstuning.com/b-active-autowerke-parts/sc-kit-upgrade-lvl-2-incl-front-mount-intercooler/12-020~aaw/ reku esot labs, vienīgi saka ka pareizi parakājoties softa tur stipri vairāk par 400hp var paspiest

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 12 Apr 2018, 07:54 
Nja, tajā galā nav vienkāršāk turbinizet kkādu 2jzge?

Atmosfēru turbinizejot, čakars būs vienāds 300 vai 600hp versijā.


Uz augšu
  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 12 Apr 2018, 09:01 
Offline

Pievienojies: 24 Jan 2015, 20:07
Atbildes: 569
Melnais rakstīja:
Nja, tajā galā nav vienkāršāk turbinizet kkādu 2jzge?

Atmosfēru turbinizejot, čakars būs vienāds 300 vai 600hp versijā.


Atkal jau šis piedāvājums :aleluja: :reeka:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 97 ziņas ]  Pāriet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5  Nākošais

Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]


Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 6 viesi


Jūs nevarat izveidot jaunas tēmas šajā forumā
Jūs nevarat atbildēt uz tēmām šajā forumā
Jūs nevarat rediģēt savas ziņas šajā forumā
Jūs nevarat dzēst savas ziņas šaja forumā
Jūs nevarat pievienot failus šajā forumā

Meklēt:
Pāriet uz:  
Darbojas ar phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.lv