Noraujies podā, cirvi. Vai vismaz ej smirdēt spamā, lai tava miskaste nav jālasa visos topikos. Reāli zb jauMelnais wrote:Nja, tajā galā nav vienkāršāk turbinizet kkādu 2jzge?
Atmosfēru turbinizejot, čakars būs vienāds 300 vai 600hp versijā.
dckfab - trackday 330 coupe & RX8
Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8
Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8
Bla es jau gribēju uzdirst jo reāli melnā piedāvātie varianti sāk krist uz nerviem , bet paldies fretk.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- howitzer
- M30
- Posts: 28636
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8
+1,Juzik,iedod viņam bišķiņ brīvlaiku,lūdzu.Fretka wrote:Noraujies podā, cirvi. Vai vismaz ej smirdēt spamā, lai tava miskaste nav jālasa visos topikos. Reāli zb jauMelnais wrote:Nja, tajā galā nav vienkāršāk turbinizet kkādu 2jzge?
Atmosfēru turbinizejot, čakars būs vienāds 300 vai 600hp versijā.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8
pazīstamais būvē m20b27 ar kompresoru + turbo redzēs kas viņam tur sanāks. Jā, gribēju iet vieglāko ceļu, bet laikam sapratu ka jādara viss kā nākas uzreiz... Kādos ciparos iet m50b25 bezvanosa klaņi varbūt no šejienes var piedāvāt? ko ar virzuļiem darīt jeb atstāt tos pašus tikai pāriet uz mazāku CR?
P.S. Kur man bāzt tās divas pirmās zondes tādā gadījumā??? downpaipā pēc platjoslenes ???
P.S. Kur man bāzt tās divas pirmās zondes tādā gadījumā??? downpaipā pēc platjoslenes ???
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8
No manas mutes skanēs nedaudz jocīgi un tā, bet pa visam nesen stāstīja, ka no šī lieliskā M54B30 motora varot ļoti viegli nosmelt 280-300 atmosfēriskus zirgspēkus.
Liekas, ka Arčuks zināja arī receptīti..
Vai arī tas nav variants un ceļš pa kuru jāiet ir turbo ?
Liekas, ka Arčuks zināja arī receptīti..
Vai arī tas nav variants un ceļš pa kuru jāiet ir turbo ?
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8
Draugam sabūvējām m54b30 ar plānotiem 300hp, redzēs kas būs dzīvē.
Zondes tev paliks kaut kur izpludē, platjoslenes ar stock ecu tev tāpat nepiedalīsies maisījumā, tā tikai viena tiktu skrūvēta regulējot to ecu.
Zondes tev paliks kaut kur izpludē, platjoslenes ar stock ecu tev tāpat nepiedalīsies maisījumā, tā tikai viena tiktu skrūvēta regulējot to ecu.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8
Uzbūvēt atmo ir 2x mazāks čakars un lētāk nekā turbo
Tie 400hp nav uz delnas nolikti, tur nevar Step by Step kko likt klāt , tur uzreiz jātēmē daudz maz precīzi.
P.s es domāju tev tur tajā galā realak kompresoru uzbāzt nekā turbo salikt.
Tie 400hp nav uz delnas nolikti, tur nevar Step by Step kko likt klāt , tur uzreiz jātēmē daudz maz precīzi.
P.s es domāju tev tur tajā galā realak kompresoru uzbāzt nekā turbo salikt.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8
Nekas nav miris, biju brīvlaikā Latvijā, atgriežoties pa 2 nedēļām saliku rotoru atpakaļ. Par cik autiņš driftam ir visai nederīgs, izkrāmēt līkumu var, bet grieze krietni par mazu, izlēmām ka brauksim circuit un autotest disciplīnās. Pēc virtual dyno stenda sanāca kautkas ap 270bhp ar visiem modiem. Braucam uz 20% etanola un 80 % 98 oktāna ar standarta degvielas sistēmu
Motors:
Pipercross high flow paneļfiltrs
Custom gaisa kaste
Pārlasīts kolektors, ieplūdes mehānisms
Atjaunots sekundārais gaisa pievads
Poly motora paduškas
PPC Stage 4 6 puck keramika
PPC Stage 4 heavy-duty grozs
Atvieglināts spararats
Pārlikts no 6speed uz 5speed izturības dēļ jo 6niecēm baigā problēma ar sinhrām
K&N Nascar eļļas filtrs
Liqui Moly 10w40 pussintētika
Agency CNC atvieglinātais kloķvārpstas šķivoks
Bennetbuild LS1 aizdedzes sistēma
Platinīna sveces ar zemāku karstuma indeksu
Interjers:
Izvākts salons
Sparco Sprint benķis ar derīgu homo
Sparco benķa kronšteini
Sparco 4 punktu jostas
D1spec shifteris
OMP šķibacaino stūre
Sparco Quick release
Sparco adapteris
Piekare:
Poliuretāna bukses
KW koilas 8kg/10kg
Hankook Ventus Prime riepas
30mm speiseri
Compbrake hidra
Compbrake 0.650 cilindrsr
Compbrake Brake BIAS vārsts
EBC Yellowstuff kluči
Kā arī sportistu tehniskā apskate, cerams ka Latvijā arī drīz beigs čakarēt autospirtistiem smadzenes un ko tādu atļaus.
vispār pirmais japāņu projekts, teikšu godīgi, pašam nepatīk tas auto, labāk kādu 200to vai to pašu e36/46, daudz vienkāršāk, lētāk un patīkamāk strādāt pie tādiem auto.
Motors:
Pipercross high flow paneļfiltrs
Custom gaisa kaste
Pārlasīts kolektors, ieplūdes mehānisms
Atjaunots sekundārais gaisa pievads
Poly motora paduškas
PPC Stage 4 6 puck keramika
PPC Stage 4 heavy-duty grozs
Atvieglināts spararats
Pārlikts no 6speed uz 5speed izturības dēļ jo 6niecēm baigā problēma ar sinhrām
K&N Nascar eļļas filtrs
Liqui Moly 10w40 pussintētika
Agency CNC atvieglinātais kloķvārpstas šķivoks
Bennetbuild LS1 aizdedzes sistēma
Platinīna sveces ar zemāku karstuma indeksu
Interjers:
Izvākts salons
Sparco Sprint benķis ar derīgu homo
Sparco benķa kronšteini
Sparco 4 punktu jostas
D1spec shifteris
OMP šķibacaino stūre
Sparco Quick release
Sparco adapteris
Piekare:
Poliuretāna bukses
KW koilas 8kg/10kg
Hankook Ventus Prime riepas
30mm speiseri
Compbrake hidra
Compbrake 0.650 cilindrsr
Compbrake Brake BIAS vārsts
EBC Yellowstuff kluči
Kā arī sportistu tehniskā apskate, cerams ka Latvijā arī drīz beigs čakarēt autospirtistiem smadzenes un ko tādu atļaus.
vispār pirmais japāņu projekts, teikšu godīgi, pašam nepatīk tas auto, labāk kādu 200to vai to pašu e36/46, daudz vienkāršāk, lētāk un patīkamāk strādāt pie tādiem auto.
Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8
Pavisam negaidīti ienāca vēlviens rotors, ņemts tika ar domu noskrūvēt wolfrace diskus jo tiem patīkamāks iznesums.
Neizmaksāja ne centa, par cik bija eļļas radiatora defekts un tāpat būtu vests pārkausēt karotēs, to jau paspēju sametināt un auto atkal rūc un brauc. Tiesa gan šim ir 99k nobraukums un silts lec tikpat slikti kā 2.5tds.Sliekšņi un visas maināmās kuzava detaļas sapuvušas nejēgā, motors vecais 192bhp versijā. Būs ar ko nošļūkt gar barjeru neiespringstot.
Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8
beidzot nabags griež ar otro un trešo robu, draivers priecīgs
starp citu auto tirgojas, ja nu kādam interesē varu palīdzēt piegādāt
Esam jauna ''sporta'' kuzava meklējumos, biju jau apskatīt pāris variantus, zinātaji pateiks uz ko tēmēju.
Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8
Lietuvā autogidas.lt nesen bija.
Ss.com bija sarkanā žurka ar v8 4.0 bet cik sapratu motors prom.
Ss.com bija sarkanā žurka ar v8 4.0 bet cik sapratu motors prom.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8
Tikai tādā gadījumā viņam uz Skotiju jāved, vai nebūs vieglāk tur uz vietas atrast-AF- wrote:Lietuvā autogidas.lt nesen bija.
Ss.com bija sarkanā žurka ar v8 4.0 bet cik sapratu motors prom.
Braucu ar MK5 GTI
Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8
Aiz gara kamēr dugots SDC kuzavs tā arī nav atrasts sancāca uzbliezt ātro drifta miskastes stila projektiņu, par pamatu ņemts 99' E46 318i ar bēdīgi slaveno m43b19. Auto maksāja 100gbp, ieguldīts tika tieši tik cik priekšā ekscentriskās bukses un pakaļā plauktos poly, drāti, gāzi un flekša ripas neskaitīsim E36 plaukti uzmetināti par 10.5 cm garāki, stupicas protams metinātās ar negatīvu akermanu un e36 m3 ekscentriskās plauktu aizmugurējās bukses. Koilas necēlās rokas pirkt jaunas tapēc uzliku lietotas 3.0d super sporta fleksiona atsperes ā un vel ķīnas lētākā rocene bet tas jau standartā. rezultātā izdevās daudz maz vadāms auto ar ko pataisnot barjeras pa slapju trasi, šodien ietestēju kā vadās, sajūgam nākas dot pīpēt bet ko var gribēt no 100zs , saliecās stūres stienis pēc 360 - tos jau pasūtiju no e90 garākus, E46 nepietiek vītnes...
» Skatīties Youtube
Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8
Kapēc bēdīgi slavenais m43b19. Tas tieši ir viens no neiznīcināmākajiem e46 motoriem. Nejauc ar n42
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: dckfab - trackday 330 coupe & RX8
nezinu kam dzīvo kam nē, man viņi nekad ilgi nav dzīvojuši bija gan draudzenei gan pašam, abiem pacēla galvu, vienam pat skrūves blokā palika un neesmu tāds vienīgais ir džeki kas krāmē ar tādiem pašiem, visiem viena problēma spiediens sistēmā. Starp citu šim arī rokeri sāka grabēt pēc vakardienas izpriecām bet tas tāds sīkums...