Petkas pieredze ar Opel Insignia
Posted: 17 Nov 2017, 18:23
Daži aktīvie foruma biedri zin, ka kādu brīdi jau pravietojos ar Opel Insignia Sports Tourer
Topiks tikai tāpēc lai padalītos, kāda ir pieredze pārsēžoties no šrotiem uz auto no salona
Uzreiz saku - auto nav mans, tikai manā lietošanā
šis tas no komplektācijas:
2017. gada modelis
2.0 dīzelis 170 poniji
Automāts, 8 pārnesumi
Kožas salons (tipa sporty) ar el. regulējamu vadītāja tabureti un atmiņu
HUD
Lielā navigācija ar ekrānu instrumentu panelī
Bildītes:
Ko varu pateikt pēc 3 mēnešiem - tas nav BMW vai rAudi un to var just, bet nu cenas atšķirība līdzīgam modelim arī ir 15k. Esmu nobraucis ~6k km un auto ir ērts. Bet hvz kāpēc, bet priekšējie beņķi ir par daudz pie vidus konsoles un liekas, ka no sākuma uzdizainēja paneli un tad oi bļē beņķis nebūs centrā un tad nācās to ielikt vairāk uz vidu un simetrijai to pašu arī pasažiera beņķim. Itkā netraucē, bet it's the little things.
Kkas nedaudz grabinas pie HUD uz paneļa, bet to droši vien dīleris varēs satūnēt.
Bet pie diskusijas par to, ka jaunie auto ir sapisti dēļ Nirburgringas žurnālistiem - [censored]. Insignia ir masīvs kuģis uz zemes (5m garumā, 1.86m platumā). Es sagaidītu no tāda auto līganu braukšanu, nejūtu neko, bet vadās arī līdzīgi. Realitātē itkā nav jau slikti, bet var just, ka auto tomēr ir paciets un liekas, ka vajadzētu mīkstākas atsperes un citādākus amortizātorus lai tas auto būtu baudāmāks. Protams līkumos vadās ekslenti, bet ņemot vērā izmērus un pieticīgo 1666kg svaru es nedomāju, ka šo auto iegādājās lai izbaudītu serpentīnus vai ietestētu, piemēram, Biķerniekos.
No otras puses.
Apskatot esošo dīleru piedāvājumu cenu grupā jauniem auto līdz 30k EUR (šī komplektācija gan maksāja 31k), nav īsti konkurentu šim auto. Jaudīgs tīselis, patīkama sēdpozīcija, kur vari tabureti nolaist salīdzinoši tuvu grīdai un sēžot justies kā vannā. Laba komplektācija un acij tīkams executive dizains (jūtu, ka burnaut spama lavīna kritīs šim virsū).
Tika arī apskatiti konkurenti:
Škoda Octavia/Superb. Octavia nedeva izbraukt un beigās pateica, ka Octavia RS ir aizņemta un to man nepārdos. Kgan 5 dienas pēc tam, kad bija jau iemaksāts par opeli, zvanīja un teica, ka eu veči - ir pieejams. Superb tika izbraukts, bet salīdzinoši gauss, sajūta, ka sēdi nevis vieglajā auto, bet SUV, jo beņķi nolaist zemē nevar. Paši sēdekļi arī nebija izteiksmīgāki par ōmes veco atpūtas krēslu. Un protams komplektācija 1/2 no tā, ko piedāvāja Opel par to pašu cenu.
Apskatīju arī Hyundai. i40 neizbraucu, jo taburetes un salons. Un kas ir pats dīvainākais - reāli dārgs. Prāta apsumsumā izmēģināju arī Tucson. Normāls SUV, bet nav priekš manis. Pārsteidza reāli ātrā automāta darbība, bet tas 1.7 dīzelis ir par maz priekš tāda auto.
Apskatīju arī Subaru Outback - ja vajag 4x4 un SUV, tad likās, ka tas ir mega modelis. Subaru uzticamība, patīkamas taburetes, jaudīgs tīselis, 4x4 un normāls dizains (vismaz priekš manis). Pačots uz ielas nav tik daudz, kā braucot ar geļiku, bet realitātē normāls auto. Plus testa braucienā tev uzreiz piedāvā braukt uz biķernieku mežu iztestēt 4x4. To es saucu par uzticamību savam produktam.
Biju arī Toyota centrā krasta ielā - tur priekšā bija dibil, paskatījās uz mani un laikam man nebīja atbilstošās tupeles kājās, tāpēc, kad prasīju par testa bracienu reāli pasūtīja mani. Sapratu, ka pārdošanas serviss nekāds, tad jau arī pēcpārdošanas serviss nekāds. Bet pats auto likās normals (Avensis)
Verdikts šobrīd:
Vai es tādu auto pirktu sev par savu naudu - nē. Jo esmu žīds un priktu lietotu miseni un pēc tam ar to pistos. Vai arī - pa to summu sanāk GT86 . Bet uzstādījums bija unītis, dīzelis tāpēc tādas iespējas nebija. Tomēr ja ir izvēle iegādāties jaunu auto no salona, kas ir samērā ekonomisks, ietiplīgs un ērts, tad opelis šobrīd ir way to go. Pašam patīk un pie tādas izvēles citu arī nav ko ņemt.
Edit: feel free to spam here
Topiks tikai tāpēc lai padalītos, kāda ir pieredze pārsēžoties no šrotiem uz auto no salona
Uzreiz saku - auto nav mans, tikai manā lietošanā
šis tas no komplektācijas:
2017. gada modelis
2.0 dīzelis 170 poniji
Automāts, 8 pārnesumi
Kožas salons (tipa sporty) ar el. regulējamu vadītāja tabureti un atmiņu
HUD
Lielā navigācija ar ekrānu instrumentu panelī
Bildītes:
Ko varu pateikt pēc 3 mēnešiem - tas nav BMW vai rAudi un to var just, bet nu cenas atšķirība līdzīgam modelim arī ir 15k. Esmu nobraucis ~6k km un auto ir ērts. Bet hvz kāpēc, bet priekšējie beņķi ir par daudz pie vidus konsoles un liekas, ka no sākuma uzdizainēja paneli un tad oi bļē beņķis nebūs centrā un tad nācās to ielikt vairāk uz vidu un simetrijai to pašu arī pasažiera beņķim. Itkā netraucē, bet it's the little things.
Kkas nedaudz grabinas pie HUD uz paneļa, bet to droši vien dīleris varēs satūnēt.
Bet pie diskusijas par to, ka jaunie auto ir sapisti dēļ Nirburgringas žurnālistiem - [censored]. Insignia ir masīvs kuģis uz zemes (5m garumā, 1.86m platumā). Es sagaidītu no tāda auto līganu braukšanu, nejūtu neko, bet vadās arī līdzīgi. Realitātē itkā nav jau slikti, bet var just, ka auto tomēr ir paciets un liekas, ka vajadzētu mīkstākas atsperes un citādākus amortizātorus lai tas auto būtu baudāmāks. Protams līkumos vadās ekslenti, bet ņemot vērā izmērus un pieticīgo 1666kg svaru es nedomāju, ka šo auto iegādājās lai izbaudītu serpentīnus vai ietestētu, piemēram, Biķerniekos.
No otras puses.
Apskatot esošo dīleru piedāvājumu cenu grupā jauniem auto līdz 30k EUR (šī komplektācija gan maksāja 31k), nav īsti konkurentu šim auto. Jaudīgs tīselis, patīkama sēdpozīcija, kur vari tabureti nolaist salīdzinoši tuvu grīdai un sēžot justies kā vannā. Laba komplektācija un acij tīkams executive dizains (jūtu, ka burnaut spama lavīna kritīs šim virsū).
Tika arī apskatiti konkurenti:
Škoda Octavia/Superb. Octavia nedeva izbraukt un beigās pateica, ka Octavia RS ir aizņemta un to man nepārdos. Kgan 5 dienas pēc tam, kad bija jau iemaksāts par opeli, zvanīja un teica, ka eu veči - ir pieejams. Superb tika izbraukts, bet salīdzinoši gauss, sajūta, ka sēdi nevis vieglajā auto, bet SUV, jo beņķi nolaist zemē nevar. Paši sēdekļi arī nebija izteiksmīgāki par ōmes veco atpūtas krēslu. Un protams komplektācija 1/2 no tā, ko piedāvāja Opel par to pašu cenu.
Apskatīju arī Hyundai. i40 neizbraucu, jo taburetes un salons. Un kas ir pats dīvainākais - reāli dārgs. Prāta apsumsumā izmēģināju arī Tucson. Normāls SUV, bet nav priekš manis. Pārsteidza reāli ātrā automāta darbība, bet tas 1.7 dīzelis ir par maz priekš tāda auto.
Apskatīju arī Subaru Outback - ja vajag 4x4 un SUV, tad likās, ka tas ir mega modelis. Subaru uzticamība, patīkamas taburetes, jaudīgs tīselis, 4x4 un normāls dizains (vismaz priekš manis). Pačots uz ielas nav tik daudz, kā braucot ar geļiku, bet realitātē normāls auto. Plus testa braucienā tev uzreiz piedāvā braukt uz biķernieku mežu iztestēt 4x4. To es saucu par uzticamību savam produktam.
Biju arī Toyota centrā krasta ielā - tur priekšā bija dibil, paskatījās uz mani un laikam man nebīja atbilstošās tupeles kājās, tāpēc, kad prasīju par testa bracienu reāli pasūtīja mani. Sapratu, ka pārdošanas serviss nekāds, tad jau arī pēcpārdošanas serviss nekāds. Bet pats auto likās normals (Avensis)
Verdikts šobrīd:
Vai es tādu auto pirktu sev par savu naudu - nē. Jo esmu žīds un priktu lietotu miseni un pēc tam ar to pistos. Vai arī - pa to summu sanāk GT86 . Bet uzstādījums bija unītis, dīzelis tāpēc tādas iespējas nebija. Tomēr ja ir izvēle iegādāties jaunu auto no salona, kas ir samērā ekonomisks, ietiplīgs un ērts, tad opelis šobrīd ir way to go. Pašam patīk un pie tādas izvēles citu arī nav ko ņemt.
Edit: feel free to spam here