спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
- spainis666
- Posts: 514
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
youyouyou, darbi nerimstas ne uz mirkli
gatavojamies Teperītim, gribētos beidzot norm nobraukt
sataisīju spoles pa taisno uz svecēm, lai nav lieku vadu, viss ir pa taisno un aiziet
šito visu nafig..
..ar Fretkas palīdzību no Gustiņa dabūta plāksne un aiziet...
liekas būs diezgan ok
tād nākamais uzdevums bija piesēdināt aizmuguri, lai ir super super saķerīte un labāk vadās
pirms, itkā vajadzētu būt stock kompakta atsperēm
ar e30 ''sarkanajām''
bet nu būs pa nedaudz vairāk kā centimetru augstāk...visdrīzāk
nav brīnums, ka likās ka mašīna stāv šķībi
garage laif
vēl šis tas atlicis, bet pa lielam auto gatavs.
gatavojamies Teperītim, gribētos beidzot norm nobraukt
sataisīju spoles pa taisno uz svecēm, lai nav lieku vadu, viss ir pa taisno un aiziet
šito visu nafig..
..ar Fretkas palīdzību no Gustiņa dabūta plāksne un aiziet...
liekas būs diezgan ok
tād nākamais uzdevums bija piesēdināt aizmuguri, lai ir super super saķerīte un labāk vadās
pirms, itkā vajadzētu būt stock kompakta atsperēm
ar e30 ''sarkanajām''
bet nu būs pa nedaudz vairāk kā centimetru augstāk...visdrīzāk
nav brīnums, ka likās ka mašīna stāv šķībi
garage laif
vēl šis tas atlicis, bet pa lielam auto gatavs.
- Archuks
- BMW
- Posts: 12868
- Joined: 13 Sep 2004, 20:30
- Location: Centrs
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Lai veicas! Minišoseja, cik saprotu, nav plānā, jo šis grunts urklis, ne?
EVO X SST / RACE CAR INCOMING
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
ir, ir doma par minišoseju. kādu treniņu pamēģināt, lai saprastu kas tas ir par zvēru tā minišosejaArchuks wrote:Lai veicas! Minišoseja, cik saprotu, nav plānā, jo šis grunts urklis, ne?
būs tādas asfaltīgas riepas uz r16, šosejai atlikts tika ipriekšu nomest vēl lejā
šodien uztaisīta savirze, -1.65* sagāzta priekša ar ghetto paņēmieniem un 0 toe. jāgaida kad atnāks jaunā čība, lai var ietestēt uz asfalta
- Foxijs
- Posts: 6820
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Toč labs! Vēl kādu citu kompotiņu piemeklēt un tāds kā tusiņš trasē sanāksFoxijs wrote:Būtu labs kādu minišosejas treniņu kopā nogāzt :kompotpower:
- Foxijs
- Posts: 6820
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
tas tik būtu kaut kas! super, SUPER!Fretka wrote:Toč labs! Vēl kādu citu kompotiņu piemeklēt un tāds kā tusiņš trasē sanāksFoxijs wrote:Būtu labs kādu minišosejas treniņu kopā nogāzt :kompotpower:
noteikti jāsavācas kādreiz kopā!
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Interesanti ka tu tomēr ar spolēm izdomāji grūtākos ceļu - bez svečvadiem. Kaut arī autosportā vairums cenšas tieši spoles attālināt no motora, noslēpt no mitruma un karstuma tālāk no galvas.
Arī sev apsveru domu likt svečvadus un spoles blakus, bet no performance ziņas motoram kurš griežas līdz 8k Max nav jēga no plug un spolēm. Bet es nosliecos uz kompaktumu un smukumu. Tavā gadījumā huizin vai smukums spēlē lomu.
Arī sev apsveru domu likt svečvadus un spoles blakus, bet no performance ziņas motoram kurš griežas līdz 8k Max nav jēga no plug un spolēm. Bet es nosliecos uz kompaktumu un smukumu. Tavā gadījumā huizin vai smukums spēlē lomu.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Spoiler
Show
Hancels wrote:Foxijs wrote:Es redzēju tur tādz dzeltens gāž, tas arī 318 is
Vairāk kā 2 gadus.
Spoiler
Show
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
ehh, lai jau paliek tie biezo motori buržujiem...
tātad pirmais vasaras sprints aizvadīts, mašīna gandrīz izturējusi, kā jau sportā pienākas, viss notiek pirms gonkas
iepriekšējajā vakarā samainīju ārējo balsta šarnīru, kurš čīkstēja, un izrādās arī jau labi kustējās, ko gan nevarēja nemaz dzirdēt
un piecēlām aizmuguri pa pusotru sanķiku.
tālāk pēdējais vakars pirms gonkas, savācu ripuļus, beidzot sporta riepas
samontēju, izskatās labi
tālāk braucam uz krāsotavu, lai nedaudz piepucētu un viss būtu tad gatavs... pa ceļam normālas čūskas taisam lai saprastu kā turās un tā. iebraucu krāsotavā, noslāpētam grozu stūri, lai saprastu cik traki ķeras riepas pret lanžeronu un herasj, aiziet pa brīvo
standarta e36 problēma..protams, labi ka tas notika tagad un stāvot uz vietas
tālāk protams sročna vajag nomainīt, pirmais variants bija salikt esošo pa cieto, pagaidu variantā
bet sūdu, protams, viens krustiņš nespēj to visu tā čotka sagrozīt un ķērās stūre, tālāk zvans čomam, un braucam pēc e34 krustiņa
kamēr izjaucu, saliku, izjaucu, izjaucu e34, saliku šito, pusnakts klāt un nekas skaistumam netika paspēts sadarīt, tik cik līmes pēdas no noplēstajiem numuriem notīrītas
kkādos 1nos naktī samazgājām to lamatu un jābrauc gulēt pāris stundas
parks gana pilns
gonka tika aizvadīta bez nekādiem trakiem starpgadījumiem, vien buferi dabūja trūkties, nolūza izpūtējs aiz vidus bunduļa, bet veiksmīgi, un nenokrita, ūn motors uzkarstot eļļai sāka dīvaini skanēt, kā padzisa, viss norm, nu neskaitot ķēdes grabēšanu..kgan mož tā bij tā pati ķēde, tikai stiprāk
oi... BET tika sataisīts uz vietas
aizmugures buferis, kā vienu reizi tika norauts, tā pēctam pēc katra brauciena...nu vismaz Kretīna... bija jāliek atpakaļ pa jaunu
jauna izpūtēja vieta
pēc gonkas varēja braukāties, kko paākstījāmies, amītis atkal atskrūvējās, bet gana ātri tika atklāts un pievilkts
braukājām tik ilgi kamēr praktiski beidzās bendzīns, sāka raustīties, tad metām mieru
kko prikola pēc iefilmējām
es prātīgi » Skatīties Youtube
Arča ne tik prātīgi bet ar kļūdiņu » Skatīties Youtube
kkā tā pagaidām,
un nu...atpakaļ uz garāžu
tātad pirmais vasaras sprints aizvadīts, mašīna gandrīz izturējusi, kā jau sportā pienākas, viss notiek pirms gonkas
iepriekšējajā vakarā samainīju ārējo balsta šarnīru, kurš čīkstēja, un izrādās arī jau labi kustējās, ko gan nevarēja nemaz dzirdēt
un piecēlām aizmuguri pa pusotru sanķiku.
tālāk pēdējais vakars pirms gonkas, savācu ripuļus, beidzot sporta riepas
samontēju, izskatās labi
tālāk braucam uz krāsotavu, lai nedaudz piepucētu un viss būtu tad gatavs... pa ceļam normālas čūskas taisam lai saprastu kā turās un tā. iebraucu krāsotavā, noslāpētam grozu stūri, lai saprastu cik traki ķeras riepas pret lanžeronu un herasj, aiziet pa brīvo
standarta e36 problēma..protams, labi ka tas notika tagad un stāvot uz vietas
tālāk protams sročna vajag nomainīt, pirmais variants bija salikt esošo pa cieto, pagaidu variantā
bet sūdu, protams, viens krustiņš nespēj to visu tā čotka sagrozīt un ķērās stūre, tālāk zvans čomam, un braucam pēc e34 krustiņa
kamēr izjaucu, saliku, izjaucu, izjaucu e34, saliku šito, pusnakts klāt un nekas skaistumam netika paspēts sadarīt, tik cik līmes pēdas no noplēstajiem numuriem notīrītas
kkādos 1nos naktī samazgājām to lamatu un jābrauc gulēt pāris stundas
parks gana pilns
gonka tika aizvadīta bez nekādiem trakiem starpgadījumiem, vien buferi dabūja trūkties, nolūza izpūtējs aiz vidus bunduļa, bet veiksmīgi, un nenokrita, ūn motors uzkarstot eļļai sāka dīvaini skanēt, kā padzisa, viss norm, nu neskaitot ķēdes grabēšanu..kgan mož tā bij tā pati ķēde, tikai stiprāk
oi... BET tika sataisīts uz vietas
aizmugures buferis, kā vienu reizi tika norauts, tā pēctam pēc katra brauciena...nu vismaz Kretīna... bija jāliek atpakaļ pa jaunu
jauna izpūtēja vieta
pēc gonkas varēja braukāties, kko paākstījāmies, amītis atkal atskrūvējās, bet gana ātri tika atklāts un pievilkts
braukājām tik ilgi kamēr praktiski beidzās bendzīns, sāka raustīties, tad metām mieru
kko prikola pēc iefilmējām
es prātīgi » Skatīties Youtube
Arča ne tik prātīgi bet ar kļūdiņu » Skatīties Youtube
kkā tā pagaidām,
un nu...atpakaļ uz garāžu
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
bija doma, bet nav jēgas īsti, jo nav bijušas problēmas pieraut un uzbloķēt arī standartu, te vnk Arča uzbloķēja priekšu, tāpēc izslīdēja, ja par to domāFretka wrote:Vai nebūtu laiks hidro rūķim? :pistaisni_japierauj:
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
yoyo yoo
dzirdēju ka tuvojas kādas gonkāāās, tāpēc kompakts tām netiek gatavots..
reāli tā arī ir, tiek vnk salabotas iepriekšējās nepilnības
atradās pāris foto no Tepera
rally
ir pamatotas aizdomas, ka moldings priekšā ritenim, ir no šīs pašas mašīnas
tātad, bija runa par to ka nolūza izpūtējs, nu jā, plus karstuma aizsarga arī vairs nav, nav viņš tik ļoti vajadzīgs
turbo soma...tfu liesmu slāpētāja soma
oppan
vietā iemetināju citu, nedaudz garāku, viss tiptop
stāsts no mpack life...
nomnom
tālāk, sāka kustēties stūre, uz augšu/leju, uz sāniem,
norāvu stūri, nomainīju gultni kas tur nāk, nekādu izmaiņu
parādījās, pēc stūres krustiņa maiņas un pastiprnājās pēc tam gonkā. Viens kolēga teica, ka mož visa kalonka ir iesitusies uz salonu kad mainīju/situ virsū krustiņu, hz, mēģināju pasist atpakaļ...nesanāca
jo rēāli tas variants liekas varētu būt pareizs, bet, atpakaļ tā kalonka nesitās, jo noraujot stūri, ir divi tie gredzeni, pirmais uzreiz aiz stūres, otrs aiz tā sprostgredzena, ja to otro pispiež nedaudz pie gulņa, viss ir ok, respektīvi ,ja kalonkas stienis būtu pa kādi 5mm dziļāk viņs arī to gredzenu piespiestu, bet tagad vins tur brīvi slidinās
kustās biš mazāk, bet nu kā vajag vēl nav :/
un tad pats skumjākais brīdis....
m poket gōne..... tik daudz skaistu brīžu kopā...bet tur vairs tiešām nebija ko salapīt
kā arī pēdējais sitiens pret riepu ir bijis gana letāls, balku knapi varēja noņemt, jo biaj tik līka ka dūrās restē zem lukturiem, un kronšteins arī galīgi aizlocījeis prom, nācās zu 1nas skrūves pievilkt jauno buferi
tad vēl atradām kur palika centrālā
utttt...kkad drīz iemetīšu vēl kādu apdeitu ganjau, cīnamies ar putekļiem salonā, nēnormāli nāk iekšā putekļi, no bagāžas nodalījuma, vainīgie elementi itkā nodiagnosticēti, būs atskaite
dzirdēju ka tuvojas kādas gonkāāās, tāpēc kompakts tām netiek gatavots..
reāli tā arī ir, tiek vnk salabotas iepriekšējās nepilnības
atradās pāris foto no Tepera
rally
ir pamatotas aizdomas, ka moldings priekšā ritenim, ir no šīs pašas mašīnas
tātad, bija runa par to ka nolūza izpūtējs, nu jā, plus karstuma aizsarga arī vairs nav, nav viņš tik ļoti vajadzīgs
turbo soma...tfu liesmu slāpētāja soma
oppan
vietā iemetināju citu, nedaudz garāku, viss tiptop
stāsts no mpack life...
nomnom
tālāk, sāka kustēties stūre, uz augšu/leju, uz sāniem,
norāvu stūri, nomainīju gultni kas tur nāk, nekādu izmaiņu
parādījās, pēc stūres krustiņa maiņas un pastiprnājās pēc tam gonkā. Viens kolēga teica, ka mož visa kalonka ir iesitusies uz salonu kad mainīju/situ virsū krustiņu, hz, mēģināju pasist atpakaļ...nesanāca
jo rēāli tas variants liekas varētu būt pareizs, bet, atpakaļ tā kalonka nesitās, jo noraujot stūri, ir divi tie gredzeni, pirmais uzreiz aiz stūres, otrs aiz tā sprostgredzena, ja to otro pispiež nedaudz pie gulņa, viss ir ok, respektīvi ,ja kalonkas stienis būtu pa kādi 5mm dziļāk viņs arī to gredzenu piespiestu, bet tagad vins tur brīvi slidinās
kustās biš mazāk, bet nu kā vajag vēl nav :/
un tad pats skumjākais brīdis....
m poket gōne..... tik daudz skaistu brīžu kopā...bet tur vairs tiešām nebija ko salapīt
kā arī pēdējais sitiens pret riepu ir bijis gana letāls, balku knapi varēja noņemt, jo biaj tik līka ka dūrās restē zem lukturiem, un kronšteins arī galīgi aizlocījeis prom, nācās zu 1nas skrūves pievilkt jauno buferi
tad vēl atradām kur palika centrālā
utttt...kkad drīz iemetīšu vēl kādu apdeitu ganjau, cīnamies ar putekļiem salonā, nēnormāli nāk iekšā putekļi, no bagāžas nodalījuma, vainīgie elementi itkā nodiagnosticēti, būs atskaite