спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Skaidrs, ka svars jāpiedzen ar vēja palīdzību
Ja godīgi, tad tur pat ducktails/gurney flaps varētu dot diezgan daudz
Ja godīgi, tad tur pat ducktails/gurney flaps varētu dot diezgan daudz
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
spōileri es arī gribu uzlikt, jāFretka wrote:Skaidrs, ka svars jāpiedzen ar vēja palīdzību
Ja godīgi, tad tur pat ducktails/gurney flaps varētu dot diezgan daudz
bet ir trases, kā Teperis, kur ātrums ir reāli mazs, tur nezinu, ap 80 ātrākajās vietās, pārsvarā +-60/50km/h ? tur spoilērs galīgi vēl nestrādās.
zemais LTW
bet #pārākdaudznaudas
vispār jā, ja kādam ir kkas tāda tipa piedāvājams, vispār spoilērs, PM!
- Foxijs
- Posts: 6820
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
man ir šķiedras M pakas spoilers,ar flapu saietu...
atdošu par velti atšķirībā no daža laba kurš rūsas kaudzi grib par 200 eiro ietirgot
atdošu par velti atšķirībā no daža laba kurš rūsas kaudzi grib par 200 eiro ietirgot
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Mehh, diu sportinieki..
kompakts ir iedzīts boksā...tātad tam atkal prasās kāds remonts...
sākām ar vienkāršāko, nomainīju stūres pastiprinātāja cauruli, kas suloja un besīja, un pie reizes eļļu salēju..protams
plus vēl bonusā bēēēidzot, pieķēoros un beigās arī izdevās novērst stūres kustību uz augšu/leju salonā, so much WIN
kko laistamies
tātad visa pamatā bija tas, ka izlūza tilta stiprinājuma vieta, nu jau otrā pusē (pagājušo gad otra puse tika jau pārmetināta)
no sākuma bij doma ka pietiks ar bākas noņemšanu, bet kātad..ruslans aizgājis uz aizmuguri biš, kur tilts priekšā, nu neko.
aiziet
kkā tā, gareniski pa lanžiku aiziet plaisa un apkārt tilta skrūve arī atā. kautgan jāteic, ka šajā pusē ir daudz cerīgāks skats, kā bija otrā pusē
viss itkā jau satīrīts, ''remonta ielāpi'' piegriezti, šonakt jāmetina iekšā un kkas jāsazieķē.
fun fact, aizmugures reduktors, vislaik likās ka viņš ir atskrūvējies, bet pievilkt nevarēja tagad kad bija noņemts tilts, konstatējām, ka 3 skrūves no 4rām, ir tip pievilktas-nekustas...BET šaibas brīvi var grozīt, tātad nepievilktas, bet nekustīgas divas ar ļoti lielu spēku izdevās atskrūvēt, 1na nolūza
bet kas bija galvenais.... ļōōti vajag mazo e30/36 kompota reduktoru 4.10!!! der arī Kurzemes gals!
PM uttt!
kompakts ir iedzīts boksā...tātad tam atkal prasās kāds remonts...
sākām ar vienkāršāko, nomainīju stūres pastiprinātāja cauruli, kas suloja un besīja, un pie reizes eļļu salēju..protams
plus vēl bonusā bēēēidzot, pieķēoros un beigās arī izdevās novērst stūres kustību uz augšu/leju salonā, so much WIN
kko laistamies
tātad visa pamatā bija tas, ka izlūza tilta stiprinājuma vieta, nu jau otrā pusē (pagājušo gad otra puse tika jau pārmetināta)
no sākuma bij doma ka pietiks ar bākas noņemšanu, bet kātad..ruslans aizgājis uz aizmuguri biš, kur tilts priekšā, nu neko.
aiziet
kkā tā, gareniski pa lanžiku aiziet plaisa un apkārt tilta skrūve arī atā. kautgan jāteic, ka šajā pusē ir daudz cerīgāks skats, kā bija otrā pusē
viss itkā jau satīrīts, ''remonta ielāpi'' piegriezti, šonakt jāmetina iekšā un kkas jāsazieķē.
fun fact, aizmugures reduktors, vislaik likās ka viņš ir atskrūvējies, bet pievilkt nevarēja tagad kad bija noņemts tilts, konstatējām, ka 3 skrūves no 4rām, ir tip pievilktas-nekustas...BET šaibas brīvi var grozīt, tātad nepievilktas, bet nekustīgas divas ar ļoti lielu spēku izdevās atskrūvēt, 1na nolūza
bet kas bija galvenais.... ļōōti vajag mazo e30/36 kompota reduktoru 4.10!!! der arī Kurzemes gals!
PM uttt!
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
uiiii..tā
apmēram šāds gabals tika aizķepināts
noraujot bāku, bija skaidrs, ka jāsakārto bremzes pie reizes, samainījām bremžu trubiņas aizmugurei un protams šļūtenes.
plus vēl noamainīju aizejošo degvielas trubu, tai arī korozijs bija uzklupis
runājot par reduktoru, viena skrūve tagad ir caurejošā
reāl izurbu skrūvei cauri, un pat tad kad tur bija palikusi gandrīz vai tikai ārējā vītne, pat tad nevarēja iekustināt to skrūvi
silts
plus beidzot sakarīgs izpūtēja stirinājums, stingrs, kā vajag, cerams vairs nost nekritīs .
izbraucu nelielu testdraivu un....
kāutkas jau labi nav...
jau iepriekš kkā nejauši konstatēju, ka mašīna bija kādas 3 dienas jau stāvējusi, bet dzeses sistēmā bija spiediens, atrāvu korķi, lēnām skrūvējot varēja dzirdēt kā kkur pa bloku uzreiz strauji dzenā šķidrumu, atveros, bačoks gandrīz tukšs bija, toreiz pielēju un aiziet, baigi nesanāca pabraukāt.
vakar biš pabraucu tādā ātrā režīmā kādas 3 min, jutu ka smaržo pēc eļļas kkas, atrauju kapotu, eļļu nekur nemanu, bet...dzeses šķidrumu gan..
karoč dzeses sistēmā tāds spiediens ka gar korķi dzen visu ārā...
vaakr kad noliku mašīnu garāžā, sanāk mierīgi braucu pirmstam kādu laiku, atrāvu kapotu, varēja dzirdēt kā pūš spiedienu gar korķi noslāpētam...
stulbākais tas ka dūmu aizmugurē nav, un temperatūra arī ir zbis, nekāpj utt.
reāli sākās tas viss pēc ķēdes maiņas, nu vismaz pirmstam neko tādu nebiju pamanījis.
temperatūra nekad pāri vidum nav bijusi, baigi džazots un uzreiz nomest mierā arī nav, nū strauji sasilis, atdzisis.
varētu būt ka kkāds ūdenssūknis, vai termostats čakarē diseni?
baigi stulbi sanāk, itkā mašīna sataisīta, bet reāli viss ir galīgi slikti pašlaik...
apmēram šāds gabals tika aizķepināts
noraujot bāku, bija skaidrs, ka jāsakārto bremzes pie reizes, samainījām bremžu trubiņas aizmugurei un protams šļūtenes.
plus vēl noamainīju aizejošo degvielas trubu, tai arī korozijs bija uzklupis
runājot par reduktoru, viena skrūve tagad ir caurejošā
reāl izurbu skrūvei cauri, un pat tad kad tur bija palikusi gandrīz vai tikai ārējā vītne, pat tad nevarēja iekustināt to skrūvi
silts
plus beidzot sakarīgs izpūtēja stirinājums, stingrs, kā vajag, cerams vairs nost nekritīs .
izbraucu nelielu testdraivu un....
kāutkas jau labi nav...
jau iepriekš kkā nejauši konstatēju, ka mašīna bija kādas 3 dienas jau stāvējusi, bet dzeses sistēmā bija spiediens, atrāvu korķi, lēnām skrūvējot varēja dzirdēt kā kkur pa bloku uzreiz strauji dzenā šķidrumu, atveros, bačoks gandrīz tukšs bija, toreiz pielēju un aiziet, baigi nesanāca pabraukāt.
vakar biš pabraucu tādā ātrā režīmā kādas 3 min, jutu ka smaržo pēc eļļas kkas, atrauju kapotu, eļļu nekur nemanu, bet...dzeses šķidrumu gan..
karoč dzeses sistēmā tāds spiediens ka gar korķi dzen visu ārā...
vaakr kad noliku mašīnu garāžā, sanāk mierīgi braucu pirmstam kādu laiku, atrāvu kapotu, varēja dzirdēt kā pūš spiedienu gar korķi noslāpētam...
stulbākais tas ka dūmu aizmugurē nav, un temperatūra arī ir zbis, nekāpj utt.
reāli sākās tas viss pēc ķēdes maiņas, nu vismaz pirmstam neko tādu nebiju pamanījis.
temperatūra nekad pāri vidum nav bijusi, baigi džazots un uzreiz nomest mierā arī nav, nū strauji sasilis, atdzisis.
varētu būt ka kkāds ūdenssūknis, vai termostats čakarē diseni?
baigi stulbi sanāk, itkā mašīna sataisīta, bet reāli viss ir galīgi slikti pašlaik...
- Foxijs
- Posts: 6820
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
gan jau jāsāk ar ūdenssūkni ja nav aiztikts
Tev no m pakas bampera moldingi nav palikuši?
Tev no m pakas bampera moldingi nav palikuši?
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Man bija pilnīgi tie paši simptomi Volvixam. Arī naivi cerēju uz tiem visiem easīgākajiem variantiem, bet beigās vnk norāvu pauri un nomainīju blīvi, kura bija vienkārši sapuvusi.
Rau' to pauri nost
Rau' to pauri nost
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
mjā, ātri kkas jādomāFoxijs wrote:gan jau jāsāk ar ūdenssūkni ja nav aiztikts
Tev no m pakas bampera moldingi nav palikuši?
man eMM paka darbojās ar parastā bufera moldingiem
edit:
nu jā, sūknim vēl nesen nekādi defekti nebij vērojami kad bija izrauts ārā, termotats arī funkcionēja, dīvaini, ka tas viss sākās pēc tā, kad kkas tika darīts mataram....
negribu es raut galvu nost...un tūlīt jādod džazs pa trasi..ssssūds
edit edit: ir doma arī nomainīt radiatoru ātri jā, jo šitais biš suloja gar izplešanās bačoku, respektīvi, AF variants.
Last edited by Abit e30 on 28 Jul 2017, 09:16, edited 2 times in total.
- Rii
- Posts: 7583
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Vēlreiz atgaisot mēģināji?
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
sanāk iepriekš kad atklāju šo prikolu, uzlēju līmeni, pagaisoju, nedaudz pabraukāju, vārbūt arī dopu izbraucu, neatceros, un tad tika sākts labot šitas vis, un atkal koonstatēju ka bačoks ganddrīz tukšs un uzlēju šķidrumu, un tad sekoja šis brauciens kad visu jau šāva gar korķi.Rii wrote:Vēlreiz atgaisot mēģināji?
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Pa 12 gadiem man ir bijušas kādas 4 izpūstas galvas blīves gan vagiem gan bmw, vienīgā pazīme vienmēr ir bijis augsts spiediens dzesēšanas sistēmā. Nekas nav zudis, nekas nav jaucies kopā. Vienīgais bija opel, kam darbinot aukstu pat cilindrs negāja sākumā. Ta kā domāju fretkam taisnība, un tā būs galvas blīve.
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Pēc visa lasot man bija tas pats. Finālā termostats bija noķīlējis vai nu neatvērās vispàr vai tikai daļēji. Karoč spiediens trubās un pēc ilgākas slodzes nedaudz pat sāka celties temperatūra. Uz termostata bija manāmas ķīlēšanas pēdas. Bet tik pat labi ūdenssūknis arī var pievilt. Jāsāk ar vieglàko ceļu.
instagram.com/jaaneens
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
nu es sākšu ar to jā, jo tas bija vienīgais no dzeses tādiem elementiem ko pēdējā reizē ņēmām nost, ir jāmēģina easy way paļubasublokks wrote:Pēc visa lasot man bija tas pats. Finālā termostats bija noķīlējis vai nu neatvērās vispàr vai tikai daļēji. Karoč spiediens trubās un pēc ilgākas slodzes nedaudz pat sāka celties temperatūra. Uz termostata bija manāmas ķīlēšanas pēdas. Bet tik pat labi ūdenssūknis arī var pievilt. Jāsāk ar vieglàko ceļu.
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Reiz brālēna 36tajam bija tā, ka pēkšņi sāka cepties motors un finālā ūdenssūknis bija vainīgs, plastmasas spārns bija nolūzis un līdz ar to vairs kvalitatīvi nepildija savu funkciju.Abit e30 wrote:nu es sākšu ar to jā, jo tas bija vienīgais no dzeses tādiem elementiem ko pēdējā reizē ņēmām nost, ir jāmēģina easy way paļubasu
instagram.com/jaaneens
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Šobrīd ari cīnos ar precīzu tādu pašu problēmu.
Sakuma ari nomainiju sukni, termostatu un sulojošo radiatoru, bet situacija nemainijas, spiediens tikai palielinajās dēļ tā ka radiators vairs nesuloja
Tagad nocelta galva un jāved pārbaudīt, jo blīve ir normàla.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sakuma ari nomainiju sukni, termostatu un sulojošo radiatoru, bet situacija nemainijas, spiediens tikai palielinajās dēļ tā ka radiators vairs nesuloja
Tagad nocelta galva un jāved pārbaudīt, jo blīve ir normàla.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Tas nav normāliNikijs wrote:Ne par šo auto, bet par tēmu gan.
Pie kāda nosacījuma ir normāli, ka pēc noslāpēšanas vēl pūš garām pa korķi? Pēc aktīvas braukšanas?
Aaaaarviiiii, man zvanīja galvas blīve. Teica, ka pyzda