спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
Posted: 04 Aug 2016, 18:51
Kā jau varbūt kādam zināms, pirms neilga laika kopā ar lietotāju Kretīns ieķērām auto braukšanai, šādi tādi darbi/uzlabojumi tiek veikti utt, tā ka varbūt kādam būs arī interesanti, jo izskatās ka demidži utt, tam auto netrūks
tātad subjekts ir 96. laikam gada, e36 m43b16 kompakts, sākumā izskatījās cienījams auto
pirmais tika izrauts viss salons, lai saprastu kas notiek apakšā un lai satīrītu to visu kas tur bija, grīdā vajadzēja sametināt tikai vienu no lūkām kas ir aizmugurē pie kājām.
liekais svars pazūd, bet pēc tam lielums atgriezās salonā:D
pēc tam kad tika samainītas sveces, svečvadi, lielākā daļa gumijas šļūtenes, motortelpā, ieplūdes gofra, tik aizvadīti pirmie testdriavi » Skatīties Youtube
tad pienāca laiks arkām, kuras bija biš sagurušas, ātri ievārījām sedana arkas, jo tās bija stipri lētākas
glāzes arī tika pastiprinātas, lai turētu spōrta amjus
kā arī izplūde tika uztaisīta savādāka, un arī testēta » Skatīties Youtube
tad tika pieķerta piekare, priekšā salikām 6cyl atsperes pēc marķējumiem laikam sanāca kkādas vidējās cietības, kopā ar alko amjiem kas tur jau stāvēja aizmugurē atsperes tika mainītas/testētas kādi 3 varianti, līdz beigās palikām pie kkādām niknām e36 atsperēm, varētu būt taurings, hz, kopā ar plaza/bilstein amjiem plus aizmugurē uzlikām stabilizatora stieni, priekšā excentriskās bukses, šaibas lenķim ... jāteic auto uz grunts turas ļōti apmierinoši
kā īstam rallijniekam tika uzbliezti kārtīgi dubļinieki un uzlikti st5 diski
te gan šķiet vēl setups ar e30 sēdinātajām atsperēm aizmugurē..
tad uzbliezu kārtīgu sporta šifteri, ļoti ērts, ar rezultātu esmu ļoti apmierināts...kulise foršāka kā paša e30tajā
Dienu pirms gonkas tika uzbliezts pēdējais apgreids
(reduktors 4.27)
uzreiz tika uz grunts ietestēts, ir stipri labāk, bet pēcāk patestējot pa vietējo trasīti, tomēr tiak konstatēts ka uz smilšaina asfalta priekšu grib stumt ārā, gonkā gan to baigi laikam nejuta
apšuvumiem bagātais bagāžas nodalījums, kopā ar nu jau iztaisnoto motora aizsargu
pēc gonkas trīssestā priekša bij nedaudz bēdīga, te pat izskatās labāk kā patiesībā , kā arī priekšā viens ritenis iesists uz iekšu un aizmugurē pateicoties sulīgi uzsistajam slieksnim, āras arka ir atplēsta no iekšējās
braucot mājās...dat ass un pod M buferis
kkā tā īsumā pagaidām... bleķi pataisnoti, panna arī, jāsamaina plaukts un jācer ka rats būs vietā
jādomā kkas ar svaru, vai nu priekša jāatvieglina vai aizmugurē jāliek balasts, kas jau automātiski atkrīt (1.6 problems), jo aizmugure liekas ir par vieglu :/
tātad subjekts ir 96. laikam gada, e36 m43b16 kompakts, sākumā izskatījās cienījams auto
pirmais tika izrauts viss salons, lai saprastu kas notiek apakšā un lai satīrītu to visu kas tur bija, grīdā vajadzēja sametināt tikai vienu no lūkām kas ir aizmugurē pie kājām.
liekais svars pazūd, bet pēc tam lielums atgriezās salonā:D
pēc tam kad tika samainītas sveces, svečvadi, lielākā daļa gumijas šļūtenes, motortelpā, ieplūdes gofra, tik aizvadīti pirmie testdriavi » Skatīties Youtube
tad pienāca laiks arkām, kuras bija biš sagurušas, ātri ievārījām sedana arkas, jo tās bija stipri lētākas
glāzes arī tika pastiprinātas, lai turētu spōrta amjus
kā arī izplūde tika uztaisīta savādāka, un arī testēta » Skatīties Youtube
tad tika pieķerta piekare, priekšā salikām 6cyl atsperes pēc marķējumiem laikam sanāca kkādas vidējās cietības, kopā ar alko amjiem kas tur jau stāvēja aizmugurē atsperes tika mainītas/testētas kādi 3 varianti, līdz beigās palikām pie kkādām niknām e36 atsperēm, varētu būt taurings, hz, kopā ar plaza/bilstein amjiem plus aizmugurē uzlikām stabilizatora stieni, priekšā excentriskās bukses, šaibas lenķim ... jāteic auto uz grunts turas ļōti apmierinoši
kā īstam rallijniekam tika uzbliezti kārtīgi dubļinieki un uzlikti st5 diski
te gan šķiet vēl setups ar e30 sēdinātajām atsperēm aizmugurē..
tad uzbliezu kārtīgu sporta šifteri, ļoti ērts, ar rezultātu esmu ļoti apmierināts...kulise foršāka kā paša e30tajā
Dienu pirms gonkas tika uzbliezts pēdējais apgreids
(reduktors 4.27)
uzreiz tika uz grunts ietestēts, ir stipri labāk, bet pēcāk patestējot pa vietējo trasīti, tomēr tiak konstatēts ka uz smilšaina asfalta priekšu grib stumt ārā, gonkā gan to baigi laikam nejuta
apšuvumiem bagātais bagāžas nodalījums, kopā ar nu jau iztaisnoto motora aizsargu
pēc gonkas trīssestā priekša bij nedaudz bēdīga, te pat izskatās labāk kā patiesībā , kā arī priekšā viens ritenis iesists uz iekšu un aizmugurē pateicoties sulīgi uzsistajam slieksnim, āras arka ir atplēsta no iekšējās
braucot mājās...dat ass un pod M buferis
kkā tā īsumā pagaidām... bleķi pataisnoti, panna arī, jāsamaina plaukts un jācer ka rats būs vietā
jādomā kkas ar svaru, vai nu priekša jāatvieglina vai aizmugurē jāliek balasts, kas jau automātiski atkrīt (1.6 problems), jo aizmugure liekas ir par vieglu :/