спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Ja tev siemens vadiba un negriež talak par 5.5k iespejams ecu partrukst ātruma signāls no spedo uz ecu.
Piesledz pc un paskaties ko rāda
Piesledz pc un paskaties ko rāda
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
piemetu pie pc to aparātu, un divas kļūdas:-AF- wrote:Ja tev siemens vadiba un negriež talak par 5.5k iespejams ecu partrukst ātruma signāls no spedo uz ecu.
Piesledz pc un paskaties ko rāda
*par klapi izpūtējā
*road speed signal
bēt nu man pāris reizes ir pazudis signāls no reduktora (slikts kontakts), ķip spido nerāda.
tad kad gonkā izbeidzās, tad onboardā arī nerādāija spido.....BET pat ar atvienotu ātruma devēju reduktorā auto griežas līdz galam
hz kas par gļuku. un ja pareizi atceros, pats no sevis pārgāja, mašīna pat netika noslāpēta, un piedarbināta pa jaunu, vnk atkal gāja. degvielas sūknis iet uz galu mōōž?
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
ja jau m52 saime, tad kompis nem no abs ātrumu. Par road speed bija tāda pati kļūda un arī negriezās vairāk par 5,5 kad savu motoru no žurkas ieliku e30 arī izmeta road speed signal un kompi pa tiešām nerādīja ātrumu, lai arī spidometrs rādīja pareizi.Abit e30 wrote:piemetu pie pc to aparātu, un divas kļūdas:-AF- wrote:Ja tev siemens vadiba un negriež talak par 5.5k iespejams ecu partrukst ātruma signāls no spedo uz ecu.
Piesledz pc un paskaties ko rāda
*par klapi izpūtējā
*road speed signal
bēt nu man pāris reizes ir pazudis signāls no reduktora (slikts kontakts), ķip spido nerāda.
tad kad gonkā izbeidzās, tad onboardā arī nerādāija spido.....BET pat ar atvienotu ātruma devēju reduktorā auto griežas līdz galam
hz kas par gļuku. un ja pareizi atceros, pats no sevis pārgāja, mašīna pat netika noslāpēta, un piedarbināta pa jaunu, vnk atkal gāja. degvielas sūknis iet uz galu mōōž?
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
hmmmm, bet nu man tas vads vajadzīgais ir savienots, viss brauc. abs devēja nav neviena
- petka17
- Posts: 6650
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
VSS kļūdu jau pats nosauci - nav ātruma sensora signāla, nav ballītes
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
bet 4 mēnešu laikā ir vnk 2 reizes bijis šāds gļuks, kāds var būt iemesls?petka17 wrote:VSS kļūdu jau pats nosauci - nav ātruma sensora signāla, nav ballītes
pats no sevis pāriet.
- petka17
- Posts: 6650
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Vadi?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
tā tā tā...
nu jau kāda nedēļa garām kopš pēdējās gonkas, bija gana jautri...
mobi sakopām, mantas salasījām, dienu pirms gonkas sametināju reduktoras (kopš iepriekšējais izjuka braucu ar open..koomforts ) un aiziet!
plus vēl jāuna eļļiņa
karoč jā, viss likās ļoti labi, dēļ garā reduktora (3,38) gan likās ka apakšu pietrūkst, bet nu kā vienmēr bijām gatavi cīnīties par kādām vietām.
aiziet, mans pirmais brauciens
onboard » Skatīties Youtube
sākums likās ļoti labs brauciens, līdz uznākot uz grunts kkā laikam par lielu ātrums bija, mašīna nenorāvās iemetot 3. pārnesumā kā pierasts ar 4.27 reduktoru un auto aizbrauca kkur ne tur kur gribu, un sanāca paķert metāla/betona barjeru
kloķi dauzīju, jo nesapratu wtf kas ar robiem, realitātē motors bija aizspiests uz priekšu, un kulise bija galīgi prom.
plus spranda lāābi pēc tam paŗis dienas sāpēja...un tā jau nav pirmā reize dēļ kompakta
auto nebija velkams īsti...
ehh.
kkāda nelaba savirze aizmugurē
laikam nebūs braucējs
skaidrs ka mūsu komats nav uz vietas labojams. visssslikti.
domājam vajag sarunāt ar kādu auto, bet nu kamoon, es vispār tikko vienu auto nošķīlu un Vilciens jau arī nav nekāds lēnais čalis, bet...tad piebrauc viens no sīvākajiem konkurentiem (Sancix no 3er.lv), saka, ka davai, iedos savu auto, vislielākais RESPEKT viņam!
kā ierasts braucām divās klasēs, RWDopen un RWDsport
RWDopenā es nošķīlos, un tā kā skaita visus braucienus, tad šajā klasē vairs nebraucu, saudzējot kolēģa auto un vnk nebija jēgas, jo arī RWDsportā, es braucu tādā safe mode(ganjau galvā arī nostrādāja tās dienas avārija), ka paliku absolūti pēdējais. Nespēju ar svešu auto kko baigi dot virsū, jo sapratu, ka ja kkur ieplēšišu būs papandosa vēēl lielāka. Protams kko jau tāpat atvilku, patiesībā patika kā iet tas kompakts bet nu rezultāts nekāds..
Vilciens gan bija augstasinīgs, tikko dabūjis auto, vispār pirmo reiz ar to brauc, un jau cīnās sekunžu desmit/simtdaļās ar auto īpašnieku Protams bija brīži kad saimnieka sejā likās manāmas bažas, bet nu veiksme un meistarība bija Vilciena pusē. RWDopen 2. vieta uzreiz aiz aizlienētā auto īpašnieka un RWDsport 3. pozīcija.
nu jā, pienāca tā reize, kad kompakts nespēja pats pamest sacensību, kolēģis meta darbus pie malas un atbrauca pakaļ.
mja..
kāroče, plaukts saliekts(pagaidām liekas ka tikai viens), abām pusasīm abas granātas salauztas, reduktoram vāks nolauzts, balka banānā un iedzīta bākā, viss aizspiests uz priekšu, karājošais gultnis izspiests/salocīts pa pāris cm, tilta stiprinājuma vietas arī prom, bundža arī paplacināta, un sāpīgākais - amortizators banānā
kā Vilciens teica stance vs stock
bet nu viss ir procesā, lielais žanis dara brīnumus
būs jau pašķībs, bet nu pō
daudz kas jau sagatavots atpakaļ likšanai, bet gaidu šādas tādas detaļas kas neļauj neko salikt virsū, būs balkai V2, ceru vārbūt dabūt perfekti taisnus vai pat nedaudz pozitīvi izgāztus ratus kad auto stāv, nu redzēs.
besī projektiņi...
nu jau kāda nedēļa garām kopš pēdējās gonkas, bija gana jautri...
mobi sakopām, mantas salasījām, dienu pirms gonkas sametināju reduktoras (kopš iepriekšējais izjuka braucu ar open..koomforts ) un aiziet!
plus vēl jāuna eļļiņa
karoč jā, viss likās ļoti labi, dēļ garā reduktora (3,38) gan likās ka apakšu pietrūkst, bet nu kā vienmēr bijām gatavi cīnīties par kādām vietām.
aiziet, mans pirmais brauciens
onboard » Skatīties Youtube
sākums likās ļoti labs brauciens, līdz uznākot uz grunts kkā laikam par lielu ātrums bija, mašīna nenorāvās iemetot 3. pārnesumā kā pierasts ar 4.27 reduktoru un auto aizbrauca kkur ne tur kur gribu, un sanāca paķert metāla/betona barjeru
kloķi dauzīju, jo nesapratu wtf kas ar robiem, realitātē motors bija aizspiests uz priekšu, un kulise bija galīgi prom.
plus spranda lāābi pēc tam paŗis dienas sāpēja...un tā jau nav pirmā reize dēļ kompakta
auto nebija velkams īsti...
ehh.
kkāda nelaba savirze aizmugurē
laikam nebūs braucējs
skaidrs ka mūsu komats nav uz vietas labojams. visssslikti.
domājam vajag sarunāt ar kādu auto, bet nu kamoon, es vispār tikko vienu auto nošķīlu un Vilciens jau arī nav nekāds lēnais čalis, bet...tad piebrauc viens no sīvākajiem konkurentiem (Sancix no 3er.lv), saka, ka davai, iedos savu auto, vislielākais RESPEKT viņam!
kā ierasts braucām divās klasēs, RWDopen un RWDsport
RWDopenā es nošķīlos, un tā kā skaita visus braucienus, tad šajā klasē vairs nebraucu, saudzējot kolēģa auto un vnk nebija jēgas, jo arī RWDsportā, es braucu tādā safe mode(ganjau galvā arī nostrādāja tās dienas avārija), ka paliku absolūti pēdējais. Nespēju ar svešu auto kko baigi dot virsū, jo sapratu, ka ja kkur ieplēšišu būs papandosa vēēl lielāka. Protams kko jau tāpat atvilku, patiesībā patika kā iet tas kompakts bet nu rezultāts nekāds..
Vilciens gan bija augstasinīgs, tikko dabūjis auto, vispār pirmo reiz ar to brauc, un jau cīnās sekunžu desmit/simtdaļās ar auto īpašnieku Protams bija brīži kad saimnieka sejā likās manāmas bažas, bet nu veiksme un meistarība bija Vilciena pusē. RWDopen 2. vieta uzreiz aiz aizlienētā auto īpašnieka un RWDsport 3. pozīcija.
nu jā, pienāca tā reize, kad kompakts nespēja pats pamest sacensību, kolēģis meta darbus pie malas un atbrauca pakaļ.
mja..
kāroče, plaukts saliekts(pagaidām liekas ka tikai viens), abām pusasīm abas granātas salauztas, reduktoram vāks nolauzts, balka banānā un iedzīta bākā, viss aizspiests uz priekšu, karājošais gultnis izspiests/salocīts pa pāris cm, tilta stiprinājuma vietas arī prom, bundža arī paplacināta, un sāpīgākais - amortizators banānā
kā Vilciens teica stance vs stock
bet nu viss ir procesā, lielais žanis dara brīnumus
būs jau pašķībs, bet nu pō
daudz kas jau sagatavots atpakaļ likšanai, bet gaidu šādas tādas detaļas kas neļauj neko salikt virsū, būs balkai V2, ceru vārbūt dabūt perfekti taisnus vai pat nedaudz pozitīvi izgāztus ratus kad auto stāv, nu redzēs.
besī projektiņi...
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Ak, re kāpēc sprandas aizsargu nopirki.
Lai sokas!
Lai sokas!
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
kāds nav uzdevumu augstumos. gaidīju atskaiti no 02.09. dātuma gonkošanas, bet nekā
Opel Zafira A `02 Silver 2.2 DTI (family wagen)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
rezultāti kkur kavējas...nevar saprast cik pacilātā tonī rastītMellaish wrote: kāds nav uzdevumu augstumos. gaidīju atskaiti no 02.09. dātuma gonkošanas, bet nekā
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
nu mans domāt, ka gala rezultātiem būtu jābūt diezgan labiem. vismaz priekš Artūra
Opel Zafira A `02 Silver 2.2 DTI (family wagen)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
nu tā...
2018. gada vasaras sprinta sezona Smiltenē noslēgusies.
kā jau zināms iepriekšējajā posmā melnis biš cieta, bet nu neko, salīmējām kopā, viss labi.
kādā naktī, pāris dienas pirms gonkas...laicīgi, lai cik tas dīvaini neliktos..gatavs
tā kā pēdējā gonka, itkā svarīga, samontēju riepas, šoreiz uz kamerām, plus vēl gruntenes, un sakopjam auto
Segums šoreiz likās baigi labs, tāda mitra grunts, nedaudz irdena, tāda uz kuras liekas ir ļoti laba saķere.
Tātad aiziet braucieni uz laiku, pirmie divi open klasē un ielas riepām, viss norma..
tālāk sport klase, uzliekam gruntenes, šoreiz tādas labas aizmugurei pagadījās
un aiziet...trases vidū vnk gaitā uz grunts neiztur iekšējā granāta, un paliekam ar viena riteņa piedziņu
nobraucu es, un tad Vilciens, vnk izbrauc, lai skaitītos vismaz kkādi punkti par braucienu...respektīvi, es apdzinu Vilcienu vienā braucienā!
viens moments un pusass nomainīta, maucam tālāk.
pusasis tfu tfu vairāk neplīsa..labi ka tā, jo vairāk nebija
iepriekšējās rezerves pusasis abas jau bija uz auto, j ovecās krešā salauza.
āāā'...un vēl visam pa vidu visu laiku izbeidzās gals motoram, stulbais ātruma signāls. Beigās laikam gan ir kkāda sakarība ar signālu no reduktora, jo kad tas pazuda, pēc laika pazuda arī redlains. tam kkur sacensību vidū atklāju ka vads pie reduktora gandrīz nost, pārspiedu jaunu galu, gonku nokalpoja. jānogriež būs oem štekeris kādam, jāpielodē jauns.
Vilciens dod džezu.
līdz ar ko nopelna RWDopen klasē 2. vietu un arī 2. pozīcija RWDsport klasē.
ūn arī provizoriskajā sezonas kopvērtējumā 2. un 2. vieta
urbis..arkls..un viss pārējais
es kā ierasts mierīgs lauku vecis.. nedaudz atvieglots komats
mierīgi maucot, posmā iebraucu 4. vietā RWDopen klasē un 3. vietā RWDsport klasē
sezonas kopvērtējumā vajadzētu sanākt, 6. vieta open klasē un 3. vieta sport klasē.
ieskats RWDsport braucienā uz gruntenēm. bļī''iin, nu reduktora attiecība bija galīgi garām » Skatīties Youtube
ņiūūū..jāskatās, ja sanāks apstākļi un naudas, ir doma vēl aizbraukt paskatīties RXchallenge.
kkā tā pagaidām..
2018. gada vasaras sprinta sezona Smiltenē noslēgusies.
kā jau zināms iepriekšējajā posmā melnis biš cieta, bet nu neko, salīmējām kopā, viss labi.
kādā naktī, pāris dienas pirms gonkas...laicīgi, lai cik tas dīvaini neliktos..gatavs
tā kā pēdējā gonka, itkā svarīga, samontēju riepas, šoreiz uz kamerām, plus vēl gruntenes, un sakopjam auto
Segums šoreiz likās baigi labs, tāda mitra grunts, nedaudz irdena, tāda uz kuras liekas ir ļoti laba saķere.
Tātad aiziet braucieni uz laiku, pirmie divi open klasē un ielas riepām, viss norma..
tālāk sport klase, uzliekam gruntenes, šoreiz tādas labas aizmugurei pagadījās
un aiziet...trases vidū vnk gaitā uz grunts neiztur iekšējā granāta, un paliekam ar viena riteņa piedziņu
nobraucu es, un tad Vilciens, vnk izbrauc, lai skaitītos vismaz kkādi punkti par braucienu...respektīvi, es apdzinu Vilcienu vienā braucienā!
viens moments un pusass nomainīta, maucam tālāk.
pusasis tfu tfu vairāk neplīsa..labi ka tā, jo vairāk nebija
iepriekšējās rezerves pusasis abas jau bija uz auto, j ovecās krešā salauza.
āāā'...un vēl visam pa vidu visu laiku izbeidzās gals motoram, stulbais ātruma signāls. Beigās laikam gan ir kkāda sakarība ar signālu no reduktora, jo kad tas pazuda, pēc laika pazuda arī redlains. tam kkur sacensību vidū atklāju ka vads pie reduktora gandrīz nost, pārspiedu jaunu galu, gonku nokalpoja. jānogriež būs oem štekeris kādam, jāpielodē jauns.
Vilciens dod džezu.
līdz ar ko nopelna RWDopen klasē 2. vietu un arī 2. pozīcija RWDsport klasē.
ūn arī provizoriskajā sezonas kopvērtējumā 2. un 2. vieta
urbis..arkls..un viss pārējais
es kā ierasts mierīgs lauku vecis.. nedaudz atvieglots komats
mierīgi maucot, posmā iebraucu 4. vietā RWDopen klasē un 3. vietā RWDsport klasē
sezonas kopvērtējumā vajadzētu sanākt, 6. vieta open klasē un 3. vieta sport klasē.
ieskats RWDsport braucienā uz gruntenēm. bļī''iin, nu reduktora attiecība bija galīgi garām » Skatīties Youtube
ņiūūū..jāskatās, ja sanāks apstākļi un naudas, ir doma vēl aizbraukt paskatīties RXchallenge.
kkā tā pagaidām..
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
daži labi netīšām piesauca nelaimi.Abit e30 wrote:nu tā...
un aiziet...trases vidū vnk gaitā uz grunts neiztur iekšējā granāta, un paliekam ar viena riteņa piedziņu
Opel Zafira A `02 Silver 2.2 DTI (family wagen)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
pam pam, tāā, darbi nerimst...protams
biju viens pacss aizšāvis uz RXchallenge....baigi jau negāja
tā kā uz auto stāvēja 3.38 veldijs, sapratu, ka ar to būs pilnīgā d*rsā....tāpēc no donora noņēmu blokaiti ar 3.91 attiecību
pie reizes arī aizgāja virsū kkad sen iepirktās rezerves pusasis no e30, jo iekšējās granātas atšķiras.
reāli nezinu, laikam e36 compactam lielais vāks ir nedaudz savādāks kā e30 jo diezgan vajadzēja pastrādāt ar lielo žani lai viņš tur ietilptu
nikns stail at BKSB
nu priekš pirmās reizes ok, lai saprastu, kas būtu jādara savādāk, jāmaina uz nākamo reizi...kgan nezinu vai vēlreiz brauktu
nobraucu pirmo iebraucienu diezgan piesardzīgi....lēnu..
nobraucu otro...ķip agresīvāk, vēlāk bremzēju, likās jābūt labāk.......b*e...lēnāks kā pirmais brauciens
lecieni trasē bija ļoti nedaudzīgi pašreizējajam piekares setupam, tā kā aizmugure ir piesēdināta, ar īsām, +- mīkstām atsperēm...katrs jumps beidzās ar sitienu (plus vēl kkā dīvaini luftēja aizmugurē nezinu, reduktors vai pusasis, viss kopā māca šaubas ). sākumā tāpēc baigi centos nelekt, dzēsos...kad sapratu, ka kopumā esmu šausmīgi lēns....nu tā ka pašam kauns, sapratu, ka p**huj jāiet ar ķip pilnu pāri lecieniem, bet nu uz to ka vairs tā nedzēsos uz lecieniem uzvinnēju tikai nedaudz laika. Karoč bija bail nošķilties īstenībā, 2. braucienā tas gandrīz izdevās, uz grunts dzēšoties aizgāja škēērītē, ar sānu plakaniski sāku slīdēt roterī, spēle ar sajūgu palīdzēja ātri atrast saķeri un pēeedējā brīdī auto izgriezās
rezumē, biju lēns, varbūt pārāk piesardzīgi braucu, pārāk dzēsos, hz, lēns!
ieskats 3. braucienā, kur itkā domāju nežēlot auto, bet nu jau 2. aplī tāpat sāku atmest pirms jumpa, sirds neļāva... » Skatīties Youtube
tālāk jāsāk offseasona apgreidi, sākam ar to kas radīja lielākās sāpes....pusasis
e34
e30 mazās
e36 compact mazās
respektīvi jāliek līīelas pusasis
doma īsumā...
doma +- tāda
doma gatavībā...
lai ārējais flancis derētu ir nedaudz jāpastrādā. te iztestēju visu uz viena rezerves plaukta, lai saprastu, cik, kas, ko būs jāslīpē uz auto...nu diezgan..
kad tas būtu, jāķeras pie pašām pusasīm, lai tās itkā labāk kalpotu, pārjaucu visus galus un sasmērēju ar gkn smēri...reāli vecā smēre bija gandrīz vai kā darva.
bet nu ebal tās pusasis, pretīgākais darbs ever
te biš ne tā salikts, bet doma skaidra
kkā tā pagaidām. pašlaik meklēju citu attiecību reduktoram, jo tas ir jāved regulēt, pie reizes nomainītu. un tad jāliek šitas viss virsū un jāiztestē.
varbūt kāds var piedāvāt typ188 reduktoram attiecību 4.10 vai 4.27 ? PM!
biju viens pacss aizšāvis uz RXchallenge....baigi jau negāja
tā kā uz auto stāvēja 3.38 veldijs, sapratu, ka ar to būs pilnīgā d*rsā....tāpēc no donora noņēmu blokaiti ar 3.91 attiecību
pie reizes arī aizgāja virsū kkad sen iepirktās rezerves pusasis no e30, jo iekšējās granātas atšķiras.
reāli nezinu, laikam e36 compactam lielais vāks ir nedaudz savādāks kā e30 jo diezgan vajadzēja pastrādāt ar lielo žani lai viņš tur ietilptu
nikns stail at BKSB
nu priekš pirmās reizes ok, lai saprastu, kas būtu jādara savādāk, jāmaina uz nākamo reizi...kgan nezinu vai vēlreiz brauktu
nobraucu pirmo iebraucienu diezgan piesardzīgi....lēnu..
nobraucu otro...ķip agresīvāk, vēlāk bremzēju, likās jābūt labāk.......b*e...lēnāks kā pirmais brauciens
lecieni trasē bija ļoti nedaudzīgi pašreizējajam piekares setupam, tā kā aizmugure ir piesēdināta, ar īsām, +- mīkstām atsperēm...katrs jumps beidzās ar sitienu (plus vēl kkā dīvaini luftēja aizmugurē nezinu, reduktors vai pusasis, viss kopā māca šaubas ). sākumā tāpēc baigi centos nelekt, dzēsos...kad sapratu, ka kopumā esmu šausmīgi lēns....nu tā ka pašam kauns, sapratu, ka p**huj jāiet ar ķip pilnu pāri lecieniem, bet nu uz to ka vairs tā nedzēsos uz lecieniem uzvinnēju tikai nedaudz laika. Karoč bija bail nošķilties īstenībā, 2. braucienā tas gandrīz izdevās, uz grunts dzēšoties aizgāja škēērītē, ar sānu plakaniski sāku slīdēt roterī, spēle ar sajūgu palīdzēja ātri atrast saķeri un pēeedējā brīdī auto izgriezās
rezumē, biju lēns, varbūt pārāk piesardzīgi braucu, pārāk dzēsos, hz, lēns!
ieskats 3. braucienā, kur itkā domāju nežēlot auto, bet nu jau 2. aplī tāpat sāku atmest pirms jumpa, sirds neļāva... » Skatīties Youtube
tālāk jāsāk offseasona apgreidi, sākam ar to kas radīja lielākās sāpes....pusasis
e34
e30 mazās
e36 compact mazās
respektīvi jāliek līīelas pusasis
doma īsumā...
doma +- tāda
doma gatavībā...
lai ārējais flancis derētu ir nedaudz jāpastrādā. te iztestēju visu uz viena rezerves plaukta, lai saprastu, cik, kas, ko būs jāslīpē uz auto...nu diezgan..
kad tas būtu, jāķeras pie pašām pusasīm, lai tās itkā labāk kalpotu, pārjaucu visus galus un sasmērēju ar gkn smēri...reāli vecā smēre bija gandrīz vai kā darva.
bet nu ebal tās pusasis, pretīgākais darbs ever
te biš ne tā salikts, bet doma skaidra
kkā tā pagaidām. pašlaik meklēju citu attiecību reduktoram, jo tas ir jāved regulēt, pie reizes nomainītu. un tad jāliek šitas viss virsū un jāiztestē.
varbūt kāds var piedāvāt typ188 reduktoram attiecību 4.10 vai 4.27 ? PM!
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Labvakar komandieris.
tuvojoties ziemas kausu sezonai novērsām kāšus, kas jau bija skaidri vasaras periodā....bet netika novērsti
pirmais, beidzot saņēmos uzsūtīju kulisi, galvenais, kas saistīja, bija atpakaļgaitas bloķēšana, nū plus tas lai prēcīzi slēdzas.
ūn lai tas viss strādātu perfektāk, maximāli jānovērš motora kustība, tātad piemetu vēl cietākas bulsītes.
lāāāi priekšas balka nesajūk prātā, izgriezu šādus.
rezumē, ir baigi mega, lielāko bonusu gan domāju ka deva, cietās bukses, bet nu still, tagad var maukt pa kočkām un štepselēt
tiesa sajūgs laikam ir noguris, kas to visu nedaudz čakarē
tād paralēli nodevu redaktoru meistāram, kā atklājās sānu gultņos ļoti liela kustība bija
respektīvi, pārjauca, saregulēja sazobi, samainījām primārās ass gultņus (jo acīmredzot no tā ka ziemā auto stāv, reduktorā tiek mitrums, un šālē bija rūsas pēdas), vēl šo to un gatavs!
swap komplekts, no mazā uz visu LIELO
nedaudz bardaks....
..un herasj, gatavs.
nu kkā tā, tad jau nākamnedēļ tiekamies 333 trasē, 1. ziemas kausa posmā
tuvojoties ziemas kausu sezonai novērsām kāšus, kas jau bija skaidri vasaras periodā....bet netika novērsti
pirmais, beidzot saņēmos uzsūtīju kulisi, galvenais, kas saistīja, bija atpakaļgaitas bloķēšana, nū plus tas lai prēcīzi slēdzas.
ūn lai tas viss strādātu perfektāk, maximāli jānovērš motora kustība, tātad piemetu vēl cietākas bulsītes.
lāāāi priekšas balka nesajūk prātā, izgriezu šādus.
rezumē, ir baigi mega, lielāko bonusu gan domāju ka deva, cietās bukses, bet nu still, tagad var maukt pa kočkām un štepselēt
tiesa sajūgs laikam ir noguris, kas to visu nedaudz čakarē
tād paralēli nodevu redaktoru meistāram, kā atklājās sānu gultņos ļoti liela kustība bija
respektīvi, pārjauca, saregulēja sazobi, samainījām primārās ass gultņus (jo acīmredzot no tā ka ziemā auto stāv, reduktorā tiek mitrums, un šālē bija rūsas pēdas), vēl šo to un gatavs!
swap komplekts, no mazā uz visu LIELO
nedaudz bardaks....
..un herasj, gatavs.
nu kkā tā, tad jau nākamnedēļ tiekamies 333 trasē, 1. ziemas kausa posmā