Rūda VOLVO 940 diesels

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
dainis
Posts: 97
Joined: 17 Jan 2011, 15:05
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rūda VOLVO 940 diesels

Post by dainis »

NJa Skaņa laba! šodien tika redzēts un dzirdēts! :cool:
VW Passat B3 1.8 89g
Ford Probe V6 97g ex
Volvo V40 1.9TDI 03g
User avatar
Matiiss_T
Posts: 904
Joined: 24 Aug 2013, 14:17
Location: Rīga - Centrs
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rūda VOLVO 940 diesels

Post by Matiiss_T »

Skan kā jāskan 8)
Sagribējās savu ierūcināt :D

Sent from telefons
GOT SMOKE? I don't
User avatar
Rudis
Posts: 101
Joined: 19 Nov 2014, 23:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rūda VOLVO 940 diesels

Post by Rudis »

Aizmirsu pieminēt, ka nākamais listā pacelt turbīnas spiedienu uz 1.2bar. Ceru, ka brīves neies pa gaisu, parcik dzinējam ir tuvu pie 500k un tas nekad nav jaukts vaļā :lol:
User avatar
Rudis
Posts: 101
Joined: 19 Nov 2014, 23:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rūda VOLVO 940 diesels

Post by Rudis »

Labi vien ir, ka izdomāju šodien paskrūvēties. Sapratu, ka turbīnai o-rings ir misene. Rīt first thing in the morning uz baltic rubber trade ieķert jaunu un būs atkal braucošs.
Image

Image
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rūda VOLVO 940 diesels

Post by Fretka »

Vajadzēja vienkārši lielāku fēnu uzlikt
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rūda VOLVO 940 diesels

Post by ttd »

Rudis wrote:Aizmirsu pieminēt, ka nākamais listā pacelt turbīnas spiedienu uz 1.2bar. Ceru, ka brīves neies pa gaisu, parcik dzinējam ir tuvu pie 500k un tas nekad nav jaukts vaļā :lol:
Jā, bet rēķinies, ka vajadzēs palielināt arī iesmidzinātās degvielas daudzumu.
User avatar
Rudis
Posts: 101
Joined: 19 Nov 2014, 23:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rūda VOLVO 940 diesels

Post by Rudis »

ttd wrote:
Rudis wrote:Aizmirsu pieminēt, ka nākamais listā pacelt turbīnas spiedienu uz 1.2bar. Ceru, ka brīves neies pa gaisu, parcik dzinējam ir tuvu pie 500k un tas nekad nav jaukts vaļā :lol:
Jā, bet rēķinies, ka vajadzēs palielināt arī iesmidzinātās degvielas daudzumu.

Protams. Tas viss tiek darīts. Mehaniskajam sūknim to ir galīgi vienkārši izdarīt. :wink:
User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 15200
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rūda VOLVO 940 diesels

Post by Black President »

Bet tad vins sak karst un pateret 10+ L/100km
ZX
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rūda VOLVO 940 diesels

Post by ttd »

Rudis wrote:
ttd wrote:
Rudis wrote:Aizmirsu pieminēt, ka nākamais listā pacelt turbīnas spiedienu uz 1.2bar. Ceru, ka brīves neies pa gaisu, parcik dzinējam ir tuvu pie 500k un tas nekad nav jaukts vaļā :lol:
Jā, bet rēķinies, ka vajadzēs palielināt arī iesmidzinātās degvielas daudzumu.

Protams. Tas viss tiek darīts. Mehaniskajam sūknim to ir galīgi vienkārši izdarīt. :wink:
un cik precīzi?
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rūda VOLVO 940 diesels

Post by ttd »

Zorik wrote:Bet tad vins sak karst un pateret 10+ L/100km
vārīsies tieši, ja uzgriezīs būstu un neko ar degvielas padevi nedarīs. Nezinu gan īsti šī augstspiediena sūkņa regulēšanās spējas atkarībā no būsta, bet pieļauju, ka tādu gandrīz nav.
User avatar
Matiiss_T
Posts: 904
Joined: 24 Aug 2013, 14:17
Location: Rīga - Centrs
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rūda VOLVO 940 diesels

Post by Matiiss_T »

Galvenais nemīzt - man bija turbo max boosts un degviela max daudz uzregulēta, vērās labi, bet pēc pusgada izpūta blīvi :D :D

Sent from telefons
GOT SMOKE? I don't
User avatar
Rudis
Posts: 101
Joined: 19 Nov 2014, 23:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rūda VOLVO 940 diesels

Post by Rudis »

Regulēšanas precizitāte nav nekāda. Uz ausi un aci grozi skrūvītes. Patēriņš tāpat ir mega, tāpēc par to diži neuztraucos. Temperatūra no stock man atšķiras par 30 grādiem šaujot ar termo pistoli virsū, sooo im good un nekas nevārās augšā.
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rūda VOLVO 940 diesels

Post by ttd »

Rudis wrote:Regulēšanas precizitāte nav nekāda. Uz ausi un aci grozi skrūvītes. Patēriņš tāpat ir mega, tāpēc par to diži neuztraucos. Temperatūra no stock man atšķiras par 30 grādiem šaujot ar termo pistoli virsū, sooo im good un nekas nevārās augšā.
nuuu, iet runa par to, ka būstā ejot sāks liess degmaisijums palikt. tukšgaitā tak poh. Bet pag, ja stock jābūt, pieņemu, 80 grādiem(kad atverās termostats), tad tev ir 110?
User avatar
Rudis
Posts: 101
Joined: 19 Nov 2014, 23:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rūda VOLVO 940 diesels

Post by Rudis »

ttd wrote:
Rudis wrote:Regulēšanas precizitāte nav nekāda. Uz ausi un aci grozi skrūvītes. Patēriņš tāpat ir mega, tāpēc par to diži neuztraucos. Temperatūra no stock man atšķiras par 30 grādiem šaujot ar termo pistoli virsū, sooo im good un nekas nevārās augšā.
nuuu, iet runa par to, ka būstā ejot sāks liess degmaisijums palikt. tukšgaitā tak poh. Bet pag, ja stock jābūt, pieņemu, 80 grādiem(kad atverās termostats), tad tev ir 110?
Motora temp tāda pati 87 grādi. Ne līdz galam pateicu. Izplūdes gāzu temp, jeb kolektora temp ir par 30 grādiem vairāk. Turbīnai tādi pati, ka bija oriģināli.
Par to liesumu ir tā, ka pēc dumainibas var pateikt, kāds tas maisījums ir. Paceļot spiedienu, pagriez ražīgi vairāk degvielu. Pēctam, kad pavērās boosts noteikti būs daudz dūmi, tātad trekns. Pamazām piegriez mazāk, lai nav galīgi bez, bet lai nav 24/7 melns kvēps.
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rūda VOLVO 940 diesels

Post by ttd »

Yee, bet precizitaate. Es gan laikam lohs esmu un nedariitu bez wideband to visu. :/
User avatar
Kaspars
Posts: 3499
Joined: 07 Jan 2014, 23:54
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rūda VOLVO 940 diesels

Post by Kaspars »

Rudis wrote:Regulēšanas precizitāte nav nekāda. Uz ausi un aci grozi skrūvītes. Patēriņš tāpat ir mega, tāpēc par to diži neuztraucos. Temperatūra no stock man atšķiras par 30 grādiem šaujot ar termo pistoli virsū, sooo im good un nekas nevārās augšā.
Tad kāda jēga no dīzeļa?
Braucu ar MK5 GTI
User avatar
Rudis
Posts: 101
Joined: 19 Nov 2014, 23:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rūda VOLVO 940 diesels

Post by Rudis »

Kaspars wrote:
Rudis wrote:Regulēšanas precizitāte nav nekāda. Uz ausi un aci grozi skrūvītes. Patēriņš tāpat ir mega, tāpēc par to diži neuztraucos. Temperatūra no stock man atšķiras par 30 grādiem šaujot ar termo pistoli virsū, sooo im good un nekas nevārās augšā.
Tad kāda jēga no dīzeļa?
D24TIC dzinēji nekad nav bijuši ekonomiski un nav cilvēkus priecējuši ar maziem vidējiem patēriņiem.
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rūda VOLVO 940 diesels

Post by Fretka »

ttd wrote:Yee, bet precizitaate. Es gan laikam [censored] esmu un nedariitu bez wideband to visu. :/
Kad biju ne tik izglītots internetā, tad arī domāju "tak lol wtf pie dirs'ss mans matars tak izturees" :aiwa:
Degiela > Spiediens > Labs IC (nu tas var nedaudz uzgaidīt, kad uzspridzināsi oriģinālo) > Wideband + regulēšana (TSHIPTUNING)
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rūda VOLVO 940 diesels

Post by ttd »

Nu shaja gadijumaa, ja grib 1.3 puust, tad pietiek wideband un skruvjgrieznis, beeet vai tas auto vsp buus ar nornalu torque curvi hvz. Vajadzetu tad ar turbo attieciigi bik lielaaku.
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rūda VOLVO 940 diesels

Post by ttd »

beeet, don't be swayed! Go for it!

Jo mēs jau visam tam esam gājuši cauri, tādēļ arī opju viedoklis slēdzas iekšā. :shura: Tam ir jāiziet cauri. 8)
Post Reply