AF pelēkais šķūnis
AF pelēkais šķūnis
Yo visiem. Šo forumu zinu jau sen un tik pat sen zinu daudzus lietotājus, bet nez kapēc neesmu piereģistrējies. (a varbūt biju, bet tas jau sen un nav patiesība)
Daudzi mani zina pēs senā nika AF - no rotosa laikeim
Nu un daudzi ir redzējuši manu "gludekli"
Šodien, nez kapēc izlēmu piereģistrēties arī te. (ilgi nevarēju izlemt starp #davaidosvidos "klubu" ) joks
Tad nu tā, no pagātnes, tālais 2011.g
"E46 320d 2000.g nov.
STAHLGRAU METALLIC (400)
Nopirkts auto tika 2011.gada novembra sākumā. Par lētām naudām un gandrīz pilnībā nojātu.
Auto negāja, tas pa inerci ripoja un patēriņš bija 10l uz 100km.
Laika gaitā tika pilnīgi atrestaurēts Ugstpiediena sūknis ( Dīzeļcentrā R- nekad uz turieni nebraukšu, pilnīga zagšana), tad arī nomainīti smidzinātāji sprauslām, vēlāk nopietni atrestaurēta turbīna ( ar garantiju protams), šķidrumi visi tika un tiek mainīti ik pēc 15 tūkst.Termostati arī nomainīti un atslēgts EGR kā arī izgriezts katalizātors.
Nomainīti priekšējie amji, pret kko zolīdu, neatceros ko, bet vācu ražojoms (gāzes amji)
Protams ka akumulātors tika nomainīts.
Ziemā, tieši manā dzimšanas dienā aizmugurējā rocene izlēma pagriezienā noklemmēt un norauties, kaut arī to nelietoju vispār pa ziemu. Teju visa aizm, bremžu sistēma tika nomainīta, izņemot suportus un cuaruļvadus. (cauruļvadi gan tiks nomainīti drīz - tiek meklēti ja kas)
Pa ziemu tika atrestaurēts ģenerātors, vēlāk arī starteris. TIka savesta kārtībā vakūma maģistrāles, aizņemoties tās no 730d., jo kkādi meistari tur taisīja home made. Vasaras sākumā tika nočipots pie -INC-. Pa vasaru priekšējā balstiekārta tika savesta kārtībā, šur tur + vēl gofra pārmetināta tur aizlidoja 120ls (nav traki). Nesen aizmugurē pāris bukses nomainītas un arī dzinēja spilveni.
Ā pa ziemu tika nokrāsoti style 32 diski melnā krāsā.
Nesen ieliku eņģeļacis + subīti."
2012.pavasaris
2013.g apgūstam pašaspekiem sajūga maiņu - nu un tad aiziet
Gāja visādi
dabūju piķi
Cik saprotu, tad iekš e46.lv pirmais aizsāku modi uz zemu kartingu
2.0d chip un jā, abi rati
2013.g rudens
TA ir par vaju priekš e46
https://www.youtube.com/watch?v=bsMPqDJSMcE eksperiments manot kārtējo gadu sajūgu, uzliku spararatu no ,50b25tu - neies kopā, bet sajūga disks no b25 turēja daudz labāk par stock
2014.g februāri pateicoties ArtE46 iestellējās 188 LSD iekš 2.0d korpusa un ir tur joprojām
https://www.youtube.com/watch?v=e8uWbUUPBXo
Dirsā iestellēti TOYOTA surf amji + kkāda eibach atsperes cietas
Episki cieta pakaļa, nice
nu un 2014.g Līgo-Jāņi, drift hard or go home, slīpējot T/C Apelsīna stajanku, norāvu sprararata skrūves. Nospļāvos un sāku krāt 3.0d
Pēc 1.5 mēneša Viļņā uzpeldēja donors
Atstiepām.
stiepām 9h
Nolūzušās 2.0d skŗūves
Motora swapošana
https://www.youtube.com/watch?v=RU-LNFm9ZwE First start
Kaut kas pa starpam
Dēļ spaiņa ar griezi, stock spilveni turēja nieka nedēļu
Biju tehniskajā naktī
Izpisu viņīem gŗīdu
Viņi izpisa mani
Galu rezultāts
Kalnciema ielas tilts
Ne%uj krāniņu man bija staipīt
Low as bass 2014
Longest burnout
GT2256v vs GT2260v
+ Bosch 044
Kā jau parasti
19.10.14 beidzot sačipoju auto, alika tikai turbo noregulēt.
Vakarā cik varēju tik vēru turbīnu, nu apstājāmies pie 2Bar. Vēlāk jāsagādā degvielas spiediena regulātors no e60 un tad var vēl biš pacelt.
Tad nu 20.10.14 no rīta aizbraucu uz darbu un auto iedevu sencim.
Tas gan padomāja ka ir īsts driftmāsters..... NIHUJA - Kā pirms 22 gadiem nezivilka, tā arī tobrīt neizvilka
Sataisīja
pagaidām tur, un 200km/h turēja
uzliku poli dzinēja spilvenus, kratās psc traki, kā milfas vibrators.
Pēc 10min prieka pārluza pusass
Kardāna muftas skrūves lūza visu laiku...
Nācās atrestaurēt
Auto:
3.0d + turbo tāds kā FL e46 Gt2260v (ar vakuumu)
bosch 044 maģistrālais
Sprararats sametināts uz cieto
sešu lāpstiņu keramika
Sachs preformance grozs
188mm LSD
Taisnā truba no A-Z
Karosa reguācijas
cik zs? nezinu, tip "300+"
Grieze stabili virs 700Nm
Paatrinās - neiznu, grūti mērīt jo strečotas riepas spolē labi, bet skrienoties ar audi A5 3.0d Q +chip, atrāvos uz pamatīgu attālumu, takā noteikti ir zem 5.7 sek
Slikus nelikšu, jo kko noraušu
Nu un pagaidām auto stāv garāžā.
Pa ziemu negribu sālīt autiņu, pietam ir daudz darāmā:
Jāuzliek jauns spārns un jānokrāso
Jāuzliek camberplates
Jāsamaina diski un bremžu kluči
Jāuzliek priekšā un pakaļā glāžu atsaites
Jānokrāso R17
Tad degvielas reikā jāieliek devējs no e60 un jāpārčipojas pie Kaross
Tālāk kaut kā jātiek uz jaudas stenda
Daudzi mani zina pēs senā nika AF - no rotosa laikeim
Nu un daudzi ir redzējuši manu "gludekli"
Šodien, nez kapēc izlēmu piereģistrēties arī te. (ilgi nevarēju izlemt starp #davaidosvidos "klubu" ) joks
Tad nu tā, no pagātnes, tālais 2011.g
"E46 320d 2000.g nov.
STAHLGRAU METALLIC (400)
Nopirkts auto tika 2011.gada novembra sākumā. Par lētām naudām un gandrīz pilnībā nojātu.
Auto negāja, tas pa inerci ripoja un patēriņš bija 10l uz 100km.
Laika gaitā tika pilnīgi atrestaurēts Ugstpiediena sūknis ( Dīzeļcentrā R- nekad uz turieni nebraukšu, pilnīga zagšana), tad arī nomainīti smidzinātāji sprauslām, vēlāk nopietni atrestaurēta turbīna ( ar garantiju protams), šķidrumi visi tika un tiek mainīti ik pēc 15 tūkst.Termostati arī nomainīti un atslēgts EGR kā arī izgriezts katalizātors.
Nomainīti priekšējie amji, pret kko zolīdu, neatceros ko, bet vācu ražojoms (gāzes amji)
Protams ka akumulātors tika nomainīts.
Ziemā, tieši manā dzimšanas dienā aizmugurējā rocene izlēma pagriezienā noklemmēt un norauties, kaut arī to nelietoju vispār pa ziemu. Teju visa aizm, bremžu sistēma tika nomainīta, izņemot suportus un cuaruļvadus. (cauruļvadi gan tiks nomainīti drīz - tiek meklēti ja kas)
Pa ziemu tika atrestaurēts ģenerātors, vēlāk arī starteris. TIka savesta kārtībā vakūma maģistrāles, aizņemoties tās no 730d., jo kkādi meistari tur taisīja home made. Vasaras sākumā tika nočipots pie -INC-. Pa vasaru priekšējā balstiekārta tika savesta kārtībā, šur tur + vēl gofra pārmetināta tur aizlidoja 120ls (nav traki). Nesen aizmugurē pāris bukses nomainītas un arī dzinēja spilveni.
Ā pa ziemu tika nokrāsoti style 32 diski melnā krāsā.
Nesen ieliku eņģeļacis + subīti."
2012.pavasaris
2013.g apgūstam pašaspekiem sajūga maiņu - nu un tad aiziet
Gāja visādi
dabūju piķi
Cik saprotu, tad iekš e46.lv pirmais aizsāku modi uz zemu kartingu
2.0d chip un jā, abi rati
2013.g rudens
TA ir par vaju priekš e46
https://www.youtube.com/watch?v=bsMPqDJSMcE eksperiments manot kārtējo gadu sajūgu, uzliku spararatu no ,50b25tu - neies kopā, bet sajūga disks no b25 turēja daudz labāk par stock
2014.g februāri pateicoties ArtE46 iestellējās 188 LSD iekš 2.0d korpusa un ir tur joprojām
https://www.youtube.com/watch?v=e8uWbUUPBXo
Dirsā iestellēti TOYOTA surf amji + kkāda eibach atsperes cietas
Episki cieta pakaļa, nice
nu un 2014.g Līgo-Jāņi, drift hard or go home, slīpējot T/C Apelsīna stajanku, norāvu sprararata skrūves. Nospļāvos un sāku krāt 3.0d
Pēc 1.5 mēneša Viļņā uzpeldēja donors
Atstiepām.
stiepām 9h
Nolūzušās 2.0d skŗūves
Motora swapošana
https://www.youtube.com/watch?v=RU-LNFm9ZwE First start
Kaut kas pa starpam
Dēļ spaiņa ar griezi, stock spilveni turēja nieka nedēļu
Biju tehniskajā naktī
Izpisu viņīem gŗīdu
Viņi izpisa mani
Galu rezultāts
Kalnciema ielas tilts
Ne%uj krāniņu man bija staipīt
Low as bass 2014
Longest burnout
GT2256v vs GT2260v
+ Bosch 044
Kā jau parasti
19.10.14 beidzot sačipoju auto, alika tikai turbo noregulēt.
Vakarā cik varēju tik vēru turbīnu, nu apstājāmies pie 2Bar. Vēlāk jāsagādā degvielas spiediena regulātors no e60 un tad var vēl biš pacelt.
Tad nu 20.10.14 no rīta aizbraucu uz darbu un auto iedevu sencim.
Tas gan padomāja ka ir īsts driftmāsters..... NIHUJA - Kā pirms 22 gadiem nezivilka, tā arī tobrīt neizvilka
Sataisīja
pagaidām tur, un 200km/h turēja
uzliku poli dzinēja spilvenus, kratās psc traki, kā milfas vibrators.
Pēc 10min prieka pārluza pusass
Kardāna muftas skrūves lūza visu laiku...
Nācās atrestaurēt
Auto:
3.0d + turbo tāds kā FL e46 Gt2260v (ar vakuumu)
bosch 044 maģistrālais
Sprararats sametināts uz cieto
sešu lāpstiņu keramika
Sachs preformance grozs
188mm LSD
Taisnā truba no A-Z
Karosa reguācijas
cik zs? nezinu, tip "300+"
Grieze stabili virs 700Nm
Paatrinās - neiznu, grūti mērīt jo strečotas riepas spolē labi, bet skrienoties ar audi A5 3.0d Q +chip, atrāvos uz pamatīgu attālumu, takā noteikti ir zem 5.7 sek
Slikus nelikšu, jo kko noraušu
Nu un pagaidām auto stāv garāžā.
Pa ziemu negribu sālīt autiņu, pietam ir daudz darāmā:
Jāuzliek jauns spārns un jānokrāso
Jāuzliek camberplates
Jāsamaina diski un bremžu kluči
Jāuzliek priekšā un pakaļā glāžu atsaites
Jānokrāso R17
Tad degvielas reikā jāieliek devējs no e60 un jāpārčipojas pie Kaross
Tālāk kaut kā jātiek uz jaudas stenda
Last edited by -AF- on 23 Dec 2014, 15:25, edited 1 time in total.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: AF pelēkais šķūnis
Čau, AFa
Te viss pareizi, tik sāc aktīvāk postēt un būs zbis Uz nākošo sezonu vizuālais nemainīsies?
Te viss pareizi, tik sāc aktīvāk postēt un būs zbis Uz nākošo sezonu vizuālais nemainīsies?
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: AF pelēkais šķūnis
Zdarov, Artūr!
Yes, jau sen liekās ka te puse no rotosa ir ievākusies..
BLINGZ wrote:Patīkami šeit redzēt tās sejas, kas savā laikā skrūvēja ričukus rotos'ā.
Sekošu līdzi, interesanta lasāmviela!
Yes, jau sen liekās ka te puse no rotosa ir ievākusies..
- Martinss
- Posts: 4875
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: AF pelēkais šķūnis
Čau
Bet par cik vēl neviens nav uzdirsis, tad es atļaušos - KAA TU AR TIK ZEMU VARI PABRAUKT AKDIEVS VETSIT!
Tad nu 20.10.14 no rīta aizbraucu uz darbu un auto iedevu sencim.
Tas gan padomāja ka ir īsts driftmāsters..... NIHUJA - Kā pirms 22 gadiem nezivilka, tā arī tobrīt neizvilka
Bet par cik vēl neviens nav uzdirsis, tad es atļaušos - KAA TU AR TIK ZEMU VARI PABRAUKT AKDIEVS VETSIT!
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: AF pelēkais šķūnis
yo visām vecām sejām un jaunajām arī.
Turbo svilpa kad gāja uz galu - un pēdējos momentos tā, ka subēri stāvēja malā un nervozi pīpēja.
Tagad nesvilpj tā, žēl.
Ar sēdinājumu jau nobraukts 25 k būts gan Liepājā gan Valmierā - daudz kur.
Turbo svilpa kad gāja uz galu - un pēdējos momentos tā, ka subēri stāvēja malā un nervozi pīpēja.
Tagad nesvilpj tā, žēl.
Ar sēdinājumu jau nobraukts 25 k būts gan Liepājā gan Valmierā - daudz kur.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: AF pelēkais šķūnis
Tādas runas klīst, ka esi bijis uz Kazrunģa pasāta dedzināšanas festivālu.
Bet auto foršs, man patīk.
Bet auto foršs, man patīk.
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas...
- VuskansDavis
- Posts: 2368
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: AF pelēkais šķūnis
zemākā vieta ir trīsstūris sem kartera 4cm, bet ir vēl skrāpējamā plāksne kas piemetināta pie viņa, tā kadi 3cm, bet nu to neskaitam
Kazruņģī nebiju, netiku
Kazruņģī nebiju, netiku
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: AF pelēkais šķūnis
zem pēdējām bildēm ir apraksts ar to kas plānots
p.s ja vien es zinātu tevi pēc nika
p.s ja vien es zinātu tevi pēc nika
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."