AF pelēkais šķūnis
Re: AF pelēkais šķūnis
samorezus pirmajā reizē izraus. Man abiem auto rocene bija ar skrūvēm piestiprinātā pie tuneļa. Uzgrieznis bija jāuzliek no ārpuses. Tur tomēr ir diezgan spēks vajadzīgs, lai sabloķētu ratus.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
Re: AF pelēkais šķūnis
Kāds spēks? Tad priekš kam domāts hidrauliskā rokasbremze? Labi strādājošai, ar pareizu cilindrīti viņai jāstrādā bez maz vai pirkstu piedurot. Tas, ka normāli jānostiprina, ne ar savilcējiem, skaidrs.Kaross wrote:samorezus pirmajā reizē izraus. Man abiem auto rocene bija ar skrūvēm piestiprinātā pie tuneļa. Uzgrieznis bija jāuzliek no ārpuses. Tur tomēr ir diezgan spēks vajadzīgs, lai sabloķētu ratus.
Re: AF pelēkais šķūnis
nē nē, taisīšu visu kā nākas, likšu uz samērā normālām skrūvēm
un cilindrs 0.75 willwoods
un cilindrs 0.75 willwoods
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: AF pelēkais šķūnis
hz moš tev sūdīgi kluči?
Esmu pabrauci un parāvis uz e46 šādu pašu setupu ar kkādiem random klučiem un bija ok
Pietam es atstāšu garo kātu un ar spēka trūkumu noteiki nesirgstu
Nu sliktajā gadījumā uzlikšu citus klučus
Esmu pabrauci un parāvis uz e46 šādu pašu setupu ar kkādiem random klučiem un bija ok
Pietam es atstāšu garo kātu un ar spēka trūkumu noteiki nesirgstu
Nu sliktajā gadījumā uzlikšu citus klučus
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: AF pelēkais šķūnis
kautkāda ākstīšanās. man bija jaunas bremzes aizmugure(TRW DISKI, FERODO KLUČI) karoč viss stock, tik cik sapucētas vadīklas vel (ja tas ko maina tā bija žurka). rucīša kāts bija nu kā 3/4 no šitā garuma. cilindrs bija tas ko visi liek no hondas, hvz no kuras un hvz kāds tilpums, bet maksā lkm 13eur jauns protams vaidzēja nedaudz spēku pielikt, bet ne tik lai tas kaut nedaudz kaitētu slīdēšanai. ar siltiem ratiem vispar easy. protams, vari salikt rrs mega garo kātu, wilwoodu kkadu, carbon loraine klučus, bet galā tas apmeram uz 300e sanāk un vai tādam ielas driftējamajam tas ir vajadzīgs? plus tie krutie kluči čīkst un grab kas besī laukā ikdienā braucot. varu derēt ka pusei no pasaku stāstītājiem nekad nav bijusi hidra. tas mīts ka yelowstuff kā minimums jau gadiem staigā pa lv un visi ''lasītāji ne darītāji'' turpina kladzināt to tālāk.
- atamansvilks
- Posts: 102
- Joined: 14 Jan 2011, 19:42
- Location: Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: AF pelēkais šķūnis
Neringa jebkurs ir zelta klients,jo vienmer jatgriezas.
Par distehniku nesi domajis uz ganibu dambja?
Par distehniku nesi domajis uz ganibu dambja?
- atamansvilks
- Posts: 102
- Joined: 14 Jan 2011, 19:42
- Location: Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: AF pelēkais šķūnis
Neringa jebkurs ir zelta klients,jo vienmer jatgriezas.
Par distehniku nesi domajis uz ganibu dambja?
Par distehniku nesi domajis uz ganibu dambja?
Re: AF pelēkais šķūnis
Līdz šim cik esmu saskāries un ieteicis citiem, neesmu vīlies.atamansvilks wrote:Neringa jebkurs ir zelta klients,jo vienmer jatgriezas.
Par distehniku nesi domajis uz ganibu dambja?
P.s blec atgaisot rucīti tas ir podstava
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: AF pelēkais šķūnis
nu auto beidzot vakar nakt iesvētīja ielas.
Pagaidām nekas nav ūber regulēts, tik aptuveni softs uztaisīts, kaut cik ok iet , nav cerētais, bet nu ir ko vēl padarī, galvenā problēma ir, ka mēdz pēkšņi nomest spiedienu no prasītiem 1750bar, aizdomas uz spiediena regulātoru, magistrālā degvielas apjoma, softiska kļūda, ver bū pagrieztā sadalane uz vēlāku atveri neļauj precīzi noteikt iesmidzes leņķi, kaut arī teorijā +-5grādi pie dirsas-hz redzēsim.
Bet līdz tam ir jāatgaiso bremzes līdz galam, kaut kā neiet, var just ka rucītī ir gaiss, jau labu laiku nočakarējos.
Un aizmugurē šādas tādas bukses janomaina.
Tad var savirzi.
Pagaidām nekas nav ūber regulēts, tik aptuveni softs uztaisīts, kaut cik ok iet , nav cerētais, bet nu ir ko vēl padarī, galvenā problēma ir, ka mēdz pēkšņi nomest spiedienu no prasītiem 1750bar, aizdomas uz spiediena regulātoru, magistrālā degvielas apjoma, softiska kļūda, ver bū pagrieztā sadalane uz vēlāku atveri neļauj precīzi noteikt iesmidzes leņķi, kaut arī teorijā +-5grādi pie dirsas-hz redzēsim.
Bet līdz tam ir jāatgaiso bremzes līdz galam, kaut kā neiet, var just ka rucītī ir gaiss, jau labu laiku nočakarējos.
Un aizmugurē šādas tādas bukses janomaina.
Tad var savirzi.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: AF pelēkais šķūnis
neesi nejaushi sajaucis shljaukas vietaam? kautko vienreiz arii ilgi chakarejamies ar to gaisu un beigas laikam bija taa ka sajukushas bija trubas.
atskruve valja un palauj lai iztek pats sava gara uz pashteci, tas medz biezhi stradat..
un vivaro pec suporta mainas ari redzeju pirmoreiz tadu joku ka pie bremzhu skiiduma trauka arii jaatskruve truba un jaizlaizh gaiss
atskruve valja un palauj lai iztek pats sava gara uz pashteci, tas medz biezhi stradat..
un vivaro pec suporta mainas ari redzeju pirmoreiz tadu joku ka pie bremzhu skiiduma trauka arii jaatskruve truba un jaizlaizh gaiss
Re: AF pelēkais šķūnis
+1. To vietu neiesaku un neieteikšu. Cik bijušas šķībi sataisītas turbīnas, kuras pārtaisīt nevēlas un sūta nafig. Aizvedu uz turbomotoru un pēkšņi visas auto kaites atrisinās. Ja tā būtu bijusi viena reize...atamansvilks wrote:Neringa jebkurs ir zelta klients,jo vienmer jatgriezas.
Par distehniku nesi domajis uz ganibu dambja?
Man vairākiem čomiem, kam servisi Rīga ir identiskas problēmas bijušas. Visi ar Neringu ir lamājušies.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
Re: AF pelēkais šķūnis
Manam pazińu lokam tieši pretēja saskrasme ar turbo otors, jo īpaši ar 3.5d biturbo tur vispārr bija bēdīgs stāsts. Ok, katram sava izvēle.
Par bremžu šłaukām. Nu itkā neesmu sajaucis, jo ja pirms saspaidi ar kaju bremzi un tad rauj roceni tad aizmugure ker, tas nozimē ka kaut kur ir gaiss.w
Par bremžu šłaukām. Nu itkā neesmu sajaucis, jo ja pirms saspaidi ar kaju bremzi un tad rauj roceni tad aizmugure ker, tas nozimē ka kaut kur ir gaiss.w
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: AF pelēkais šķūnis
Kā Tu gaisoji rokasbremzi?-AF- wrote: Par bremžu šłaukām. Nu itkā neesmu sajaucis, jo ja pirms saspaidi ar kaju bremzi un tad rauj roceni tad aizmugure ker, tas nozimē ka kaut kur ir gaiss.w
Pamēģini sapumpēt pedāli, turi novilktu rokasbremzi kopā ar nospiestu pedāli. Rauj vaļā gaisojamo skrūvi. Aizies pedālis, roķene. Skrūve ciet. Pumpē lēnām pedāli (roķeni turpini pieturēt). Rokasbremzei vajadzētu atnākt atpakaļ. Pāris reizes un gaisam jābūt ārā.!
Re: AF pelēkais šķūnis
Turpinu ar motora regulēšanu, pārregulēju atkal sadalenes - eksperementēju ar leņķiem.
p.s pišos ar rucīša gaisošanu :@ ķer arī sūdīgi, bet tur laikam pie vainas vecas un sūdīgas pakaļējās bremzes...
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."