achmed VAZ 21013

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
achmed
Posts: 165
Joined: 13 Oct 2009, 20:24
Location: Saulkrasti
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by achmed »

Vēl kāda bilde no 6dienas trases dienas :drive: :yo:
Image
Image
Image
Image
VAZ 21013 1500s
User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 15200
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by Black President »

Es ta skatos ka dzintara aplis ir loti populars :think:
ZX
User avatar
achmed
Posts: 165
Joined: 13 Oct 2009, 20:24
Location: Saulkrasti
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by achmed »

Black President wrote:Es ta skatos ka dzintara aplis ir loti populars :think:
Populārs varbūt to cilvēku lokā, kuriem interesē padomju tehnika un patīk kā izmainās auto dinamika, ja jaudu palielina 2x un par 15% samazina auto masu :drive: Un, protams, kuru gan interesē kā riņķo 7 Nacionālās klases mašīnas, ja tā vietā var vērot kā 20 žiguli ar līdzīgu jaudu jož pa trasi? :cool: Personīgi man interesē tas, ka, varu pašpikot kādus risinājumus izmanto sportisti, ja kas iepatīkas, tad šo ideju realizēju savam žicim. Izstaigāju auto parku, izpētu novitātes, pakonsultējos par risinājuma lietderīgumu.
VAZ 21013 1500s
User avatar
GG.
Posts: 15696
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: achmed VAZ 21013

Post by GG. »

achmed wrote:izpētu novitātes
:reeka:

Sasmējos, bet viss kārtībā, žigulis bomba :cool:
User avatar
achmed
Posts: 165
Joined: 13 Oct 2009, 20:24
Location: Saulkrasti
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by achmed »

Labs vakars!
Tā kā pa ziemu ar žici nebraucu, tas ir īstais laiks, lai sagatavotos jaunajai sezonai. Gribas uz jaunu sezonu mazliet pamainīt vizuālo un mazliet palielināt jaudu. Bildes nav daudz, bet nu ieskatam par to, ka darbi notiek - pietiks :wink:

Sākšu ar to, ka netīšām tiku pie 3 dažādiem Sarkanās zvaigznes mopēdiem Rīga (7, 11, 13), visi Latviski sarkanajā, tāpat kā žicis :latvija:
Tā kā daļa uzmanības un laika pavadu arī pie mopēdiem, plāni nekādi lielie, visu izjaukt, sapucēt, nokrāsot un salikt. Būs ko vasarā par Saulkrastiem braukāt.

Image

Ko esmu iegādājies žicim un kādi plāni? Jau minēju, ka uz jauno sezonu gribētu mazliet jadīgāku - tātad attiecīgi darbojos. Pakonsultējos un nonācu pie detaļu saraksta, ko iegādāties.

Image

Mazlietota Ņivas galva, tiešām labā stāvoklī. Tiks izjaukta, izborēti ieplūdes/izplūdes kanāli, pārveidotas degkameras, apvirpoti un noslīpēti vārsti, atvieglināti un izsvaroti vārstu bīdītāji (rokeri), cietākas vārstu atsperes, tiks uzstādīta metāla galvas blīve un, protams, galva tiks sēdināta.

BMW e30 m20b20 klaņi

Image

Izplūdes kolektors (4-2-1)

Image

Uz jauno sezonu tiks pāršuta stūres, nosmilšoti un pūlvekrāsoti diski, uzliktas jaunas riepas 8)

Un jā, vienu dienu nenoturējos, uzsniga sniegs un ceļu kaisītāji nebija paspējuši izbraukt pa rajonu ar sķūri un sāli, ieliku aķīti, ielēju benzīnu un pa dzelzi prom uz trasi :drive:

Image

Darbs līdz pavasarim pietiek, jācer, ka izdosies kā iecerēts!
Paldies par uzmanību! :naac:
VAZ 21013 1500s
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: achmed VAZ 21013

Post by howitzer »

Nais - Tu esi Micuks paralēlajā Visumā. :cool:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Foxijs
Posts: 6820
Joined: 17 Mar 2007, 14:30
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: achmed VAZ 21013

Post by Foxijs »

Pareizais Micuks :D labs guvums tie mopēdi, es sen jau sapņoju par haļavno deltu :aleluja:
User avatar
achmed
Posts: 165
Joined: 13 Oct 2009, 20:24
Location: Saulkrasti
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by achmed »

howitzer wrote:Nais - Tu esi Micuks paralēlajā Visumā. :cool:
Prieks, ja kādam patīk! :cool:
VAZ 21013 1500s
User avatar
achmed
Posts: 165
Joined: 13 Oct 2009, 20:24
Location: Saulkrasti
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by achmed »

Foxijs wrote:Pareizais Micuks :D labs guvums tie mopēdi, es sen jau sapņoju par haļavno deltu :aleluja:
Pareizais :reeka:
Neesmu tāds eksperts, lai būvētu un rēķinātu kaut ko no sava prāta. Uzticos cilvēkiem, sava amata lietpratējiem, kuri savas zināšanas ieguvuši sacensību trasē. Ļoti novērtēju un ieklausos tādu cilvēku ieteikumos. :cool:
VAZ 21013 1500s
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1209
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: achmed VAZ 21013

Post by J.K.jr.bad. »

A, kas ir iegūstams ar Ņivas galvu?

Un kur šiem motoriem sadalene stāv?

/Neko nezinu par VAZ'iem/
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
achmed
Posts: 165
Joined: 13 Oct 2009, 20:24
Location: Saulkrasti
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by achmed »

J.K.jr.bad. wrote:A, kas ir iegūstams ar Ņivas galvu?

Un kur šiem motoriem sadalene stāv?

/Neko nezinu par VAZ'iem/
Ņivas galva ir jaunāka, mazliet savādākas konstrukcijas (1970-to vs 1990-to gadu tehnoloģijas). Tai ir lielāki dzeses kanāli. Paredzēta lietot ar metāla galvas blīvi.
Tā ir izturīgāka un, palielinot kompresijas pakāpi, ir pamats domāt, ka tā turēs "labāk"
Visas žiguļu (klasikas) galvas ir SOHC (viena sadalene virs galvas, kura ar rokeru palīdzību atver gan ieplūdes, gan izplūdes vārstus) tipa
VAZ 21013 1500s
User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 15200
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by Black President »

Fak, tik tiesam ir iespeja ka to taisija Micuks vai Gabrans :]
ZX
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1209
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: achmed VAZ 21013

Post by J.K.jr.bad. »

Es domāju, ka izportējot galvu un ieliekot niknāku sadaleni, būs labākais veids, kā to motoru dzīvāku padarīt.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
achmed
Posts: 165
Joined: 13 Oct 2009, 20:24
Location: Saulkrasti
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by achmed »

J.K.jr.bad. wrote:Es domāju, ka izportējot galvu un ieliekot niknāku sadaleni, būs labākais veids, kā to motoru dzīvāku padarīt.
Tā arī darīšu! :cool:
VAZ 21013 1500s
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: achmed VAZ 21013

Post by Micuks »

achmed wrote:
J.K.jr.bad. wrote:A, kas ir iegūstams ar Ņivas galvu?

Un kur šiem motoriem sadalene stāv?

/Neko nezinu par VAZ'iem/
Ņivas galva ir jaunāka, mazliet savādākas konstrukcijas (1970-to vs 1990-to gadu tehnoloģijas). Tai ir lielāki dzeses kanāli. Paredzēta lietot ar metāla galvas blīvi.
Tā ir izturīgāka un, palielinot kompresijas pakāpi, ir pamats domāt, ka tā turēs "labāk"
Visas žiguļu (klasikas) galvas ir SOHC (viena sadalene virs galvas, kura ar rokeru palīdzību atver gan ieplūdes, gan izplūdes vārstus) tipa
Nebūs gan tik "rožaini" kā raksti, tehnoloģija galvu ražošanā ar nelielām izmaiņām ir tā pati.

Esmu sazāģējis daudzas žiguļu galvas, lai iegūtu saprašanu un statistiku par galvām, divu vienādu galvu līdz šim nav bijis, atšķirības nelielas, bet ir. Visas oriģinālas neslīpētas, atšķiras deg kameru tilpumi, dzeses kanāli no iekšas, nedaudz bet atšķiras. Atšķiras vārstu sēžu novietojums, dziļāk vai seklāk.

Par ņivas galvu izturību ir vairāk mīts kā patiesība, jā ir tur degkameras rajonā, dzeses kanālā pielējums, kurš teorētiski padara izturīgāku, bet jāņem vērā, ka 21213, 21214 galvas no rūpnīcas ir "sedinātas" degkameras ir mazākas, lai būtu lielāka kompresijas pakāpe. Metāla ziņā bez reālas analīzes neviens nepateiks cik labāks vai sliktāks ir metāls.

Par lielākiem dzeses kanāliem, kā pretrunas šajā apgalvojumā, galva izmēros ir tāda pati kā visas klasikas galvas, ja dzeses kanāli ir lielāki tad loģiski sienas ir plānākas un galva būtu tieši švakāka nekā izturīgāka.
Neviena klasikas galva nav paredzēta metālpaketei, bet izmantot to var, tikai galvas virmai jābūt ar smalku slīpējumu tāpat kā bloka virsmai.
Post Reply