tāāā, konstatēju, ka pēc diskusijas par eļļas pilēm uz vītnēm un skrūvju pievilkšanu, nav bijis apdeic
jāizstāsta, vai varbūt jāapbēdina, ka auto brauc, un arī strōkeris brauc, tiesa, sezona gan vēl nav galā, bet ir aizdomas ka motors izturēs
...pēc kkādas kārtas
pēc kārtējās motora salikšanas, protams, sākām kko pamazām braukāt, bija problēmas ar auto silšanu, jo termostatā saurbu, par daudz caurumus utt, mainīju pret citu, kurā joproijām saurbu par daudz..... long story, visādi citādi, auto nekādi fail nebija
ar iepriekšējo regulēujumu auto slodzē reāli nevarēja iegriezt tālāk par kādiem 3.5k jo sāka detonēt
tātad jābrauc pie Artūra uz turbochip, satiekam arī AF un protams...
bet nu nē, iztiksim ar atmosfēras spiedienu
pieslēdzam motoram austiņas, vēl šo to un pavirinam
saregulējām, viss čotka, braucam mājup
braucot mājās pavirināju..nu mēģināju papontoties pa Rīīg
un konstatēju, ka pāris reizes mašīna dīvaini noraustās slodzē, nu neko, nākamajā dienā sākās visu vizināšana, rādīšana, kā iet/neiet utt, un tika konstatēts, ka problēma pastiprinās.
respektīvi, laikam 1. un 2. pārnesumā pie 4k auto tā kā aizrijās un atmeties aizgāja - missfire. bij aizdomas uz aizdedzes sistēmu, jo šogad nebiju nomainījis sveces, nezinu kāpēc gan nesamainīju pirms regulēšanas
pēc apspriešanās ar pāris gudriem cilvākiem, tika nolemts ielikt vienu soli aukstākas sveces
iepriekš visus gadus braucu ar platīna bosch WR7DP un senāk WR8DP, tagad ieliku BPR6ES (oem ir ngk ZGR5A)
plus pārgāju spolēm/pīpēm, rezultātā nomainīju vienu spoli un vienu pīpīti
gatavs
tad nāca Burnout izbrauciens, skaidrs, ka auto bija nedaduz jāpielabo, jo bija saguris, tā kā aizmugurē arkas ir jāpārmetina, bet ja nemaldos jau nedēļas beigās bija izbrauciens
, tika čih pih salabotas aizmugures arkas un viss auto ātri sapulēts, par ko paldies Vilcienam
mazliet puteklītis
race stail-žigulis stail
mmmmmm
turpinam gatavoties...vajadzēs taču arī riepas
tātad pirmie testi notika Kandavas kartōdrōmā, jāteic motors darbojās ļoti patīkami, greizās šķietami jau no apakšas un viss ļoti baudāmi
pēc taimataka bija jāpamēģina nākamais tests..doriftō, bija ļoti pamatotas bažas par auto sajūgu, jo zināju ka pirmstam 3. pārnesums slīdēja mēģinot samest saules ar 3., un zināju, ka gribu ar 3šo mēģināt kko pafrēēēzēt, bet beigās slīpējot nemaz sajūgs neslīdēja, tiesa riepas arī bija kkādas parastās
no doriftō pa lielam nekas gan nesanāca līkrocības dēļ, bet nu tomēr, protektors no riepām pazuda
tālāk protams nedaudz atpūta
sēž zālē
atā Kandava
Burnaut izbraucienā tika konstatēts, ka salīdzinoši jaunās motora bukses ir par mīkstu, un tām ir pienācis laiks,
tad nu papētīju internetu, kur neko neviens īsti nepiedāvāja
un beigās iepirku tip lēto poly, motora, un e21 oem bukses kārbai, lielākas-stingrākas.
sēž uz jaunajām buksēm...jā kardāna mufta jāmaina...jauda
mators arī
ir labāk/labi, redzēs cik ilgi turēs, bet nu nav jau nekāds turrbiķis, domāju būs ok.
tād beidzot saņēmos nomainīt vējstiklu, labākais updeits ever
svejki
tālāk...Kandavā sanāca noraut, salauzt vēl vairāk lūpu, skaidrs, ka jāmaina nost, uzliku veco lūpu un sāku pieaugt... ieliku arī tālo atpakaļ
plus noņēmu reliņus
un pēc tam uzliku
sapratu ka sezona iet uz beigām, tātad jāpaspēj iefilmēt ikgadējais akselereišan video
2., 3., 4. rōbs
» Skatīties Youtube
pa lielam nekas interesants nav, jo nekas nelūzt
bet nu arī braukts ir salīdzinoši maz
kkā tā pagaidām, cik atceros
:spēks: