Page 25 of 29

Re: Abit e30 318

Posted: 10 Apr 2017, 22:42
by Abit e30
Pray for m20 :naac:

tā, ka blokā tālāk bija vēl kur iedzīt vītni, tad tika izmēģināts mans gatrera plāns..
Image

un pat izdevās savilkt :naac:
Image

zinu, ka tas vispār nekādās normās nesaiet, bet nu, its strōker. ja ies, būs labi, ja nē, celsim galvu nōōst.

Re: Abit e30 318

Posted: 10 Apr 2017, 23:06
by O.z
8)

Re: Abit e30 318

Posted: 11 Apr 2017, 19:25
by nakurilijs
Gateris the best. Pats savam pumpedūzem sprauslas fiksatoru pārurbu m6 uz m8, skaidas sakaloju eļļpannā un gerai. Tev te viss vēl civilizēti izskatās. :D

Re: Abit e30 318

Posted: 11 Apr 2017, 22:22
by kalns
Abit e30 wrote:
Black President wrote:Muzdien pisaks ar tiem luzniem

[img]http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/fac ... t-feel.jpg[/mg]
yyep
-AF- wrote:Vnk tas ir kārtējs mājiens lai tu pisies dirst un beidz mocīt to nabaga vecmammu m20 un ieliec kaut ko ar 24 vārstiem

P.s špiłkas rulz :yo:
nē, tas ir tikai kārtējais dzīves izaicinājums labākai nākotnei :reeka: :reeka: :reeka:

nu nevajag te 24v..

špilkas.. #daudznaudas, aftermarkets piedāvā tikai ARP cik meklēts, varbūt ir kkāds lētais variants uz m10, nēesmu baigi meklējis, jo ar šīm skrūvēm tepat Latvijā Bricis uz turbo m20 brīvi brauc ar daudz zirgiem pajūgā... te vnk sūds ka vītne pazuda..

bet nu ir plānā viens gatera plāns, ja tas sanāks, būs ļoti labi.. nē, tas nav plāns ielīmēt vnk šo pašu skrūvi :reeka:

1) špiļkas var uztaisit pats, ja normāls virpotājs ir un tai lietai pieiet adekvāti viss ir kārtībā..
2) vītnes vajag eļļot, lasam arp skrūvju / špiļku montāžu

Re: Abit e30 318

Posted: 11 Apr 2017, 22:52
by GG.
kalns wrote: 2) vītnes vajag eļļot, lasam arp skrūvju / špiļku montāžu
ARP skrūvju / špiļku montāžas instrukcijā ir runāts par ARP skrūvju / špiļku montāžu. Un tajās paciņās nav random nezināma eļļa bet bieza molibdēna smērviela ļoti mazā daudzumā.

Re: Abit e30 318

Posted: 11 Apr 2017, 22:54
by Fretka
GG. wrote:
kalns wrote: 2) vītnes vajag eļļot, lasam arp skrūvju / špiļku montāžu
ARP skrūvju / špiļku montāžas instrukcijā ir runāts par ARP skrūvju / špiļku montāžu. Un tajās paciņās nav random nezināma eļļa bet bieza molibdēna smērviela ļoti mazā daudzumā.
+1

Par tēmu - ne velti tūneri liek špiļkas, lai tik ļoti nenoslogotu vītni, reizi mēnesī raujot pauri nost :abit_parastaa_sveetdiena_garazaa: :emo:

Re: Abit e30 318

Posted: 11 Apr 2017, 23:22
by Abit e30
nu kko domāsim ja nesaies.
nu noraut galvu, nomainīt blīvi ir pāris stundas, plus vēl pusstunda atgaisot :justm20things: :rofl:

šodien samainīju termostatu, bij aizdomas ka nestrādā, kā vienmēr taisīju termostatā urbumus ..arī m20 things :D
šoreiz gan gribēju būt gudrāks, uztaisīju 6 nevis 2vus vai 1nu urbumu kā parasti, spiediena sistēmā vairs nav./...... bet silt arī īsti negrib :reeka: :reeka: :reeka:

Re: Abit e30 318

Posted: 11 Apr 2017, 23:32
by Svā
Never ending story


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Abit e30 318

Posted: 12 Apr 2017, 00:25
by spainis666
GG. wrote:
kalns wrote: 2) vītnes vajag eļļot, lasam arp skrūvju / špiļku montāžu
ARP skrūvju / špiļku montāžas instrukcijā ir runāts par ARP skrūvju / špiļku montāžu. Un tajās paciņās nav random nezināma eļļa bet bieza molibdēna smērviela ļoti mazā daudzumā.
un visu galvas skrūvju ražotāju pamācībās ir rakstīts, ka vītni vajaga pārklāt ar nelielu ēļļas kārtiņu

Re: Abit e30 318

Posted: 12 Apr 2017, 10:16
by kalns
spainis666 wrote:
GG. wrote:
kalns wrote: 2) vītnes vajag eļļot, lasam arp skrūvju / špiļku montāžu
ARP skrūvju / špiļku montāžas instrukcijā ir runāts par ARP skrūvju / špiļku montāžu. Un tajās paciņās nav random nezināma eļļa bet bieza molibdēna smērviela ļoti mazā daudzumā.
un visu galvas skrūvju ražotāju pamācībās ir rakstīts, ka vītni vajaga pārklāt ar nelielu ēļļas kārtiņu
Tieši tā. Tā teikt, neko nevajag darīt pa sauso.. Vītnes caurumu blokā var sanākt izmazgāt dažādi + ja neiziet cauri ar vītņu urbi un neiztīra vītni, var būt dažādi sīki gruži un skrambas pašā vītnē, kas izmaina pievilkšanas spēku, uzpilinot eļļu mēs nodrošinam +/- vienādu frikciju visās vietās, tai skaitā, eļļa ir jāuzlaiž uz skrūvēs / uzgriežņa šaibas daļas galvas augšpusē kur tu liec virsū atslēgu..

Re: Abit e30 318

Posted: 12 Apr 2017, 10:35
by GG.
Iepilināt / uzpilināt ir neprecīzs un bezjēdzīgs raksturojums. Vienam tas būs uzpilināt uz vītnes ar pipeti vienu lāsi, citam tas būs iepilināt piecus pilienus no kannas bloka vītnē. Vajag pieturēties pie ražotāja rekomendācijām un viss. Vītne blokā - tīra un sausa. Skrūves - jaunas un vītne akurāti iesmērēta ar eļļainu salveti tā, ka nekas nekur nepil. Ja ir paplāksne, tad lāse eļļas abās pusēs paplāksnei. Un tas arī viss.

Re: Abit e30 318

Posted: 12 Apr 2017, 12:38
by Melnais
GG. wrote:Iepilināt / uzpilināt ir neprecīzs un bezjēdzīgs raksturojums. Vienam tas būs uzpilināt uz vītnes ar pipeti vienu lāsi, citam tas būs iepilināt piecus pilienus no kannas bloka vītnē. Vajag pieturēties pie ražotāja rekomendācijām un viss. Vītne blokā - tīra un sausa. Skrūves - jaunas un vītne akurāti iesmērēta ar eļļainu salveti tā, ka nekas nekur nepil. Ja ir paplāksne, tad lāse eļļas abās pusēs paplāksnei. Un tas arī viss.
:cool:
Citādi vēl kāds umniks salies blokā eļļu un pat nepievelkot galvu, nolauzīs skrūvi.

Re: Abit e30 318

Posted: 12 Apr 2017, 13:43
by kalns
GG. wrote:Iepilināt / uzpilināt ir neprecīzs un bezjēdzīgs raksturojums. Vienam tas būs uzpilināt uz vītnes ar pipeti vienu lāsi, citam tas būs iepilināt piecus pilienus no kannas bloka vītnē. Vajag pieturēties pie ražotāja rekomendācijām un viss. Vītne blokā - tīra un sausa. Skrūves - jaunas un vītne akurāti iesmērēta ar eļļainu salveti tā, ka nekas nekur nepil. Ja ir paplāksne, tad lāse eļļas abās pusēs paplāksnei. Un tas arī viss.
tiem kas neatšķir uzpilināt pāris pilienus no spaiņa, vispār nevajadzētu ar to nodarboties..

Re: Abit e30 318

Posted: 13 Apr 2017, 12:21
by Artis12
GG. wrote:Vītne blokā - tīra un sausa. Skrūves - jaunas un vītne akurāti iesmērēta ar eļļainu salveti tā, ka nekas nekur nepil. Ja ir paplāksne, tad lāse eļļas abās pusēs paplāksnei. Un tas arī viss.
Zis :cool:

Galvas skrūves nekad nav paticis vilkt, bet šis jau vairākus gadus strādā praksē "n" motoriem. Uzlabotiem un neuzlabotiem.

Re: Abit e30 318

Posted: 13 Apr 2017, 17:07
by -AF-
Es jau iedomājos jaunā spama topika virsrakstu "špiłka galvā, jeb lubrikantu eksperti"

Re: Abit e30 318

Posted: 13 Apr 2017, 20:05
by Wcoast
Īsa instrukcija = noliekam skrūvi uz galda (tālāk no motora), uzlejam ne vairāk kā 5L motora vai kārbas eļļas (dabas draugiem pēc vairāk kā 5L uzliešanas iestājās sirds aritmija), pagaidām 5min, lai liekais notek -> varam skrūvēt blokā.

Re: Abit e30 318

Posted: 21 Sep 2017, 11:24
by Abit e30
tāāā, konstatēju, ka pēc diskusijas par eļļas pilēm uz vītnēm un skrūvju pievilkšanu, nav bijis apdeic :susnaks:
jāizstāsta, vai varbūt jāapbēdina, ka auto brauc, un arī strōkeris brauc, tiesa, sezona gan vēl nav galā, bet ir aizdomas ka motors izturēs :rofl:

...pēc kkādas kārtas

pēc kārtējās motora salikšanas, protams, sākām kko pamazām braukāt, bija problēmas ar auto silšanu, jo termostatā saurbu, par daudz caurumus utt, mainīju pret citu, kurā joproijām saurbu par daudz..... long story, visādi citādi, auto nekādi fail nebija :shock:

ar iepriekšējo regulēujumu auto slodzē reāli nevarēja iegriezt tālāk par kādiem 3.5k jo sāka detonēt

tātad jābrauc pie Artūra uz turbochip, satiekam arī AF un protams... :susnaks:
bet nu nē, iztiksim ar atmosfēras spiedienu :(
Image

pieslēdzam motoram austiņas, vēl šo to un pavirinam :]
Image

saregulējām, viss čotka, braucam mājup
Image

braucot mājās pavirināju..nu mēģināju papontoties pa Rīīg :emo: un konstatēju, ka pāris reizes mašīna dīvaini noraustās slodzē, nu neko, nākamajā dienā sākās visu vizināšana, rādīšana, kā iet/neiet utt, un tika konstatēts, ka problēma pastiprinās.
respektīvi, laikam 1. un 2. pārnesumā pie 4k auto tā kā aizrijās un atmeties aizgāja - missfire. bij aizdomas uz aizdedzes sistēmu, jo šogad nebiju nomainījis sveces, nezinu kāpēc gan nesamainīju pirms regulēšanas :roll:

pēc apspriešanās ar pāris gudriem cilvākiem, tika nolemts ielikt vienu soli aukstākas sveces
iepriekš visus gadus braucu ar platīna bosch WR7DP un senāk WR8DP, tagad ieliku BPR6ES (oem ir ngk ZGR5A)
Image

plus pārgāju spolēm/pīpēm, rezultātā nomainīju vienu spoli un vienu pīpīti
gatavs
Image

tad nāca Burnout izbrauciens, skaidrs, ka auto bija nedaduz jāpielabo, jo bija saguris, tā kā aizmugurē arkas ir jāpārmetina, bet ja nemaldos jau nedēļas beigās bija izbrauciens :-D , tika čih pih salabotas aizmugures arkas un viss auto ātri sapulēts, par ko paldies Vilcienam :]

mazliet puteklītis :-D
Image

race stail-žigulis stail
Image

mmmmmm :]
Image

turpinam gatavoties...vajadzēs taču arī riepas
Image

tātad pirmie testi notika Kandavas kartōdrōmā, jāteic motors darbojās ļoti patīkami, greizās šķietami jau no apakšas un viss ļoti baudāmi
Image

pēc taimataka bija jāpamēģina nākamais tests..doriftō, bija ļoti pamatotas bažas par auto sajūgu, jo zināju ka pirmstam 3. pārnesums slīdēja mēģinot samest saules ar 3., un zināju, ka gribu ar 3šo mēģināt kko pafrēēēzēt, bet beigās slīpējot nemaz sajūgs neslīdēja, tiesa riepas arī bija kkādas parastās :D
Image

no doriftō pa lielam nekas gan nesanāca līkrocības dēļ, bet nu tomēr, protektors no riepām pazuda :emo:
Image

tālāk protams nedaudz atpūta
sēž zālē :alkofest:
Image

atā Kandava :naac:
Image

Burnaut izbraucienā tika konstatēts, ka salīdzinoši jaunās motora bukses ir par mīkstu, un tām ir pienācis laiks,
tad nu papētīju internetu, kur neko neviens īsti nepiedāvāja
un beigās iepirku tip lēto poly, motora, un e21 oem bukses kārbai, lielākas-stingrākas.
Image

sēž uz jaunajām buksēm...jā kardāna mufta jāmaina...jauda :-|
Image

mators arī
Image

ir labāk/labi, redzēs cik ilgi turēs, bet nu nav jau nekāds turrbiķis, domāju būs ok.

tād beidzot saņēmos nomainīt vējstiklu, labākais updeits ever :cool:
svejki
Image

Image

tālāk...Kandavā sanāca noraut, salauzt vēl vairāk lūpu, skaidrs, ka jāmaina nost, uzliku veco lūpu un sāku pieaugt... ieliku arī tālo atpakaļ :( :-D

Image

plus noņēmu reliņus
Image

un pēc tam uzliku :emo:
Image

Image

sapratu ka sezona iet uz beigām, tātad jāpaspēj iefilmēt ikgadējais akselereišan video :-D
2., 3., 4. rōbs
» Skatīties Youtube

pa lielam nekas interesants nav, jo nekas nelūzt :reeka: bet nu arī braukts ir salīdzinoši maz :)
kkā tā pagaidām, cik atceros :beer:
:spēks:
Image

Re: Abit e30 318

Posted: 21 Sep 2017, 11:43
by Fretka
Image

this nice

Re: Abit e30 318

Posted: 21 Sep 2017, 12:00
by -AF-
Minēšu Turbochipa komentārus par šo mataru

"Blin- baigi labi strādā un iet ;)"

Re: Abit e30 318

Posted: 21 Sep 2017, 12:11
by Archuks
Pokemonu stils sāk pazust, tās pāris atlikušās lietas šobrīd jau izskatās naiss :cool: Kas vēl līdz izbraucienam jāpaspēj? :D