Abit e30 318
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Abit e30 318
Pray for m20
tā, ka blokā tālāk bija vēl kur iedzīt vītni, tad tika izmēģināts mans gatrera plāns..
un pat izdevās savilkt
zinu, ka tas vispār nekādās normās nesaiet, bet nu, its strōker. ja ies, būs labi, ja nē, celsim galvu nōōst.
tā, ka blokā tālāk bija vēl kur iedzīt vītni, tad tika izmēģināts mans gatrera plāns..
un pat izdevās savilkt
zinu, ka tas vispār nekādās normās nesaiet, bet nu, its strōker. ja ies, būs labi, ja nē, celsim galvu nōōst.
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Abit e30 318
Gateris the best. Pats savam pumpedūzem sprauslas fiksatoru pārurbu m6 uz m8, skaidas sakaloju eļļpannā un gerai. Tev te viss vēl civilizēti izskatās.
Re: Abit e30 318
Abit e30 wrote:yyepBlack President wrote:Muzdien pisaks ar tiem luzniem
[img]http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/fac ... t-feel.jpg[/mg]
nē, tas ir tikai kārtējais dzīves izaicinājums labākai nākotnei-AF- wrote:Vnk tas ir kārtējs mājiens lai tu pisies dirst un beidz mocīt to nabaga vecmammu m20 un ieliec kaut ko ar 24 vārstiem
P.s špiłkas rulz
nu nevajag te 24v..
špilkas.. #daudznaudas, aftermarkets piedāvā tikai ARP cik meklēts, varbūt ir kkāds lētais variants uz m10, nēesmu baigi meklējis, jo ar šīm skrūvēm tepat Latvijā Bricis uz turbo m20 brīvi brauc ar daudz zirgiem pajūgā... te vnk sūds ka vītne pazuda..
bet nu ir plānā viens gatera plāns, ja tas sanāks, būs ļoti labi.. nē, tas nav plāns ielīmēt vnk šo pašu skrūvi
1) špiļkas var uztaisit pats, ja normāls virpotājs ir un tai lietai pieiet adekvāti viss ir kārtībā..
2) vītnes vajag eļļot, lasam arp skrūvju / špiļku montāžu
- GG.
- Posts: 15716
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Abit e30 318
ARP skrūvju / špiļku montāžas instrukcijā ir runāts par ARP skrūvju / špiļku montāžu. Un tajās paciņās nav random nezināma eļļa bet bieza molibdēna smērviela ļoti mazā daudzumā.kalns wrote: 2) vītnes vajag eļļot, lasam arp skrūvju / špiļku montāžu
Re: Abit e30 318
+1GG. wrote:ARP skrūvju / špiļku montāžas instrukcijā ir runāts par ARP skrūvju / špiļku montāžu. Un tajās paciņās nav random nezināma eļļa bet bieza molibdēna smērviela ļoti mazā daudzumā.kalns wrote: 2) vītnes vajag eļļot, lasam arp skrūvju / špiļku montāžu
Par tēmu - ne velti tūneri liek špiļkas, lai tik ļoti nenoslogotu vītni, reizi mēnesī raujot pauri nost :abit_parastaa_sveetdiena_garazaa:
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Abit e30 318
nu kko domāsim ja nesaies.
nu noraut galvu, nomainīt blīvi ir pāris stundas, plus vēl pusstunda atgaisot :justm20things:
šodien samainīju termostatu, bij aizdomas ka nestrādā, kā vienmēr taisīju termostatā urbumus ..arī m20 things
šoreiz gan gribēju būt gudrāks, uztaisīju 6 nevis 2vus vai 1nu urbumu kā parasti, spiediena sistēmā vairs nav./...... bet silt arī īsti negrib
nu noraut galvu, nomainīt blīvi ir pāris stundas, plus vēl pusstunda atgaisot :justm20things:
šodien samainīju termostatu, bij aizdomas ka nestrādā, kā vienmēr taisīju termostatā urbumus ..arī m20 things
šoreiz gan gribēju būt gudrāks, uztaisīju 6 nevis 2vus vai 1nu urbumu kā parasti, spiediena sistēmā vairs nav./...... bet silt arī īsti negrib
- spainis666
- Posts: 514
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Abit e30 318
un visu galvas skrūvju ražotāju pamācībās ir rakstīts, ka vītni vajaga pārklāt ar nelielu ēļļas kārtiņuGG. wrote:ARP skrūvju / špiļku montāžas instrukcijā ir runāts par ARP skrūvju / špiļku montāžu. Un tajās paciņās nav random nezināma eļļa bet bieza molibdēna smērviela ļoti mazā daudzumā.kalns wrote: 2) vītnes vajag eļļot, lasam arp skrūvju / špiļku montāžu
Re: Abit e30 318
Tieši tā. Tā teikt, neko nevajag darīt pa sauso.. Vītnes caurumu blokā var sanākt izmazgāt dažādi + ja neiziet cauri ar vītņu urbi un neiztīra vītni, var būt dažādi sīki gruži un skrambas pašā vītnē, kas izmaina pievilkšanas spēku, uzpilinot eļļu mēs nodrošinam +/- vienādu frikciju visās vietās, tai skaitā, eļļa ir jāuzlaiž uz skrūvēs / uzgriežņa šaibas daļas galvas augšpusē kur tu liec virsū atslēgu..spainis666 wrote:un visu galvas skrūvju ražotāju pamācībās ir rakstīts, ka vītni vajaga pārklāt ar nelielu ēļļas kārtiņuGG. wrote:ARP skrūvju / špiļku montāžas instrukcijā ir runāts par ARP skrūvju / špiļku montāžu. Un tajās paciņās nav random nezināma eļļa bet bieza molibdēna smērviela ļoti mazā daudzumā.kalns wrote: 2) vītnes vajag eļļot, lasam arp skrūvju / špiļku montāžu
- GG.
- Posts: 15716
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Abit e30 318
Iepilināt / uzpilināt ir neprecīzs un bezjēdzīgs raksturojums. Vienam tas būs uzpilināt uz vītnes ar pipeti vienu lāsi, citam tas būs iepilināt piecus pilienus no kannas bloka vītnē. Vajag pieturēties pie ražotāja rekomendācijām un viss. Vītne blokā - tīra un sausa. Skrūves - jaunas un vītne akurāti iesmērēta ar eļļainu salveti tā, ka nekas nekur nepil. Ja ir paplāksne, tad lāse eļļas abās pusēs paplāksnei. Un tas arī viss.
Re: Abit e30 318
GG. wrote:Iepilināt / uzpilināt ir neprecīzs un bezjēdzīgs raksturojums. Vienam tas būs uzpilināt uz vītnes ar pipeti vienu lāsi, citam tas būs iepilināt piecus pilienus no kannas bloka vītnē. Vajag pieturēties pie ražotāja rekomendācijām un viss. Vītne blokā - tīra un sausa. Skrūves - jaunas un vītne akurāti iesmērēta ar eļļainu salveti tā, ka nekas nekur nepil. Ja ir paplāksne, tad lāse eļļas abās pusēs paplāksnei. Un tas arī viss.
Citādi vēl kāds umniks salies blokā eļļu un pat nepievelkot galvu, nolauzīs skrūvi.
Re: Abit e30 318
tiem kas neatšķir uzpilināt pāris pilienus no spaiņa, vispār nevajadzētu ar to nodarboties..GG. wrote:Iepilināt / uzpilināt ir neprecīzs un bezjēdzīgs raksturojums. Vienam tas būs uzpilināt uz vītnes ar pipeti vienu lāsi, citam tas būs iepilināt piecus pilienus no kannas bloka vītnē. Vajag pieturēties pie ražotāja rekomendācijām un viss. Vītne blokā - tīra un sausa. Skrūves - jaunas un vītne akurāti iesmērēta ar eļļainu salveti tā, ka nekas nekur nepil. Ja ir paplāksne, tad lāse eļļas abās pusēs paplāksnei. Un tas arī viss.
Re: Abit e30 318
ZisGG. wrote:Vītne blokā - tīra un sausa. Skrūves - jaunas un vītne akurāti iesmērēta ar eļļainu salveti tā, ka nekas nekur nepil. Ja ir paplāksne, tad lāse eļļas abās pusēs paplāksnei. Un tas arī viss.
Galvas skrūves nekad nav paticis vilkt, bet šis jau vairākus gadus strādā praksē "n" motoriem. Uzlabotiem un neuzlabotiem.
Re: Abit e30 318
Es jau iedomājos jaunā spama topika virsrakstu "špiłka galvā, jeb lubrikantu eksperti"
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: Abit e30 318
Īsa instrukcija = noliekam skrūvi uz galda (tālāk no motora), uzlejam ne vairāk kā 5L motora vai kārbas eļļas (dabas draugiem pēc vairāk kā 5L uzliešanas iestājās sirds aritmija), pagaidām 5min, lai liekais notek -> varam skrūvēt blokā.
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Abit e30 318
tāāā, konstatēju, ka pēc diskusijas par eļļas pilēm uz vītnēm un skrūvju pievilkšanu, nav bijis apdeic
jāizstāsta, vai varbūt jāapbēdina, ka auto brauc, un arī strōkeris brauc, tiesa, sezona gan vēl nav galā, bet ir aizdomas ka motors izturēs
...pēc kkādas kārtas
pēc kārtējās motora salikšanas, protams, sākām kko pamazām braukāt, bija problēmas ar auto silšanu, jo termostatā saurbu, par daudz caurumus utt, mainīju pret citu, kurā joproijām saurbu par daudz..... long story, visādi citādi, auto nekādi fail nebija
ar iepriekšējo regulēujumu auto slodzē reāli nevarēja iegriezt tālāk par kādiem 3.5k jo sāka detonēt
tātad jābrauc pie Artūra uz turbochip, satiekam arī AF un protams...
bet nu nē, iztiksim ar atmosfēras spiedienu
pieslēdzam motoram austiņas, vēl šo to un pavirinam
saregulējām, viss čotka, braucam mājup
braucot mājās pavirināju..nu mēģināju papontoties pa Rīīg un konstatēju, ka pāris reizes mašīna dīvaini noraustās slodzē, nu neko, nākamajā dienā sākās visu vizināšana, rādīšana, kā iet/neiet utt, un tika konstatēts, ka problēma pastiprinās.
respektīvi, laikam 1. un 2. pārnesumā pie 4k auto tā kā aizrijās un atmeties aizgāja - missfire. bij aizdomas uz aizdedzes sistēmu, jo šogad nebiju nomainījis sveces, nezinu kāpēc gan nesamainīju pirms regulēšanas
pēc apspriešanās ar pāris gudriem cilvākiem, tika nolemts ielikt vienu soli aukstākas sveces
iepriekš visus gadus braucu ar platīna bosch WR7DP un senāk WR8DP, tagad ieliku BPR6ES (oem ir ngk ZGR5A)
plus pārgāju spolēm/pīpēm, rezultātā nomainīju vienu spoli un vienu pīpīti
gatavs
tad nāca Burnout izbrauciens, skaidrs, ka auto bija nedaduz jāpielabo, jo bija saguris, tā kā aizmugurē arkas ir jāpārmetina, bet ja nemaldos jau nedēļas beigās bija izbrauciens , tika čih pih salabotas aizmugures arkas un viss auto ātri sapulēts, par ko paldies Vilcienam
mazliet puteklītis
race stail-žigulis stail
mmmmmm
turpinam gatavoties...vajadzēs taču arī riepas
tātad pirmie testi notika Kandavas kartōdrōmā, jāteic motors darbojās ļoti patīkami, greizās šķietami jau no apakšas un viss ļoti baudāmi
pēc taimataka bija jāpamēģina nākamais tests..doriftō, bija ļoti pamatotas bažas par auto sajūgu, jo zināju ka pirmstam 3. pārnesums slīdēja mēģinot samest saules ar 3., un zināju, ka gribu ar 3šo mēģināt kko pafrēēēzēt, bet beigās slīpējot nemaz sajūgs neslīdēja, tiesa riepas arī bija kkādas parastās
no doriftō pa lielam nekas gan nesanāca līkrocības dēļ, bet nu tomēr, protektors no riepām pazuda
tālāk protams nedaudz atpūta
sēž zālē
atā Kandava
Burnaut izbraucienā tika konstatēts, ka salīdzinoši jaunās motora bukses ir par mīkstu, un tām ir pienācis laiks,
tad nu papētīju internetu, kur neko neviens īsti nepiedāvāja
un beigās iepirku tip lēto poly, motora, un e21 oem bukses kārbai, lielākas-stingrākas.
sēž uz jaunajām buksēm...jā kardāna mufta jāmaina...jauda
mators arī
ir labāk/labi, redzēs cik ilgi turēs, bet nu nav jau nekāds turrbiķis, domāju būs ok.
tād beidzot saņēmos nomainīt vējstiklu, labākais updeits ever
svejki
tālāk...Kandavā sanāca noraut, salauzt vēl vairāk lūpu, skaidrs, ka jāmaina nost, uzliku veco lūpu un sāku pieaugt... ieliku arī tālo atpakaļ
plus noņēmu reliņus
un pēc tam uzliku
sapratu ka sezona iet uz beigām, tātad jāpaspēj iefilmēt ikgadējais akselereišan video
2., 3., 4. rōbs » Skatīties Youtube
pa lielam nekas interesants nav, jo nekas nelūzt bet nu arī braukts ir salīdzinoši maz
kkā tā pagaidām, cik atceros
:spēks:
jāizstāsta, vai varbūt jāapbēdina, ka auto brauc, un arī strōkeris brauc, tiesa, sezona gan vēl nav galā, bet ir aizdomas ka motors izturēs
...pēc kkādas kārtas
pēc kārtējās motora salikšanas, protams, sākām kko pamazām braukāt, bija problēmas ar auto silšanu, jo termostatā saurbu, par daudz caurumus utt, mainīju pret citu, kurā joproijām saurbu par daudz..... long story, visādi citādi, auto nekādi fail nebija
ar iepriekšējo regulēujumu auto slodzē reāli nevarēja iegriezt tālāk par kādiem 3.5k jo sāka detonēt
tātad jābrauc pie Artūra uz turbochip, satiekam arī AF un protams...
bet nu nē, iztiksim ar atmosfēras spiedienu
pieslēdzam motoram austiņas, vēl šo to un pavirinam
saregulējām, viss čotka, braucam mājup
braucot mājās pavirināju..nu mēģināju papontoties pa Rīīg un konstatēju, ka pāris reizes mašīna dīvaini noraustās slodzē, nu neko, nākamajā dienā sākās visu vizināšana, rādīšana, kā iet/neiet utt, un tika konstatēts, ka problēma pastiprinās.
respektīvi, laikam 1. un 2. pārnesumā pie 4k auto tā kā aizrijās un atmeties aizgāja - missfire. bij aizdomas uz aizdedzes sistēmu, jo šogad nebiju nomainījis sveces, nezinu kāpēc gan nesamainīju pirms regulēšanas
pēc apspriešanās ar pāris gudriem cilvākiem, tika nolemts ielikt vienu soli aukstākas sveces
iepriekš visus gadus braucu ar platīna bosch WR7DP un senāk WR8DP, tagad ieliku BPR6ES (oem ir ngk ZGR5A)
plus pārgāju spolēm/pīpēm, rezultātā nomainīju vienu spoli un vienu pīpīti
gatavs
tad nāca Burnout izbrauciens, skaidrs, ka auto bija nedaduz jāpielabo, jo bija saguris, tā kā aizmugurē arkas ir jāpārmetina, bet ja nemaldos jau nedēļas beigās bija izbrauciens , tika čih pih salabotas aizmugures arkas un viss auto ātri sapulēts, par ko paldies Vilcienam
mazliet puteklītis
race stail-žigulis stail
mmmmmm
turpinam gatavoties...vajadzēs taču arī riepas
tātad pirmie testi notika Kandavas kartōdrōmā, jāteic motors darbojās ļoti patīkami, greizās šķietami jau no apakšas un viss ļoti baudāmi
pēc taimataka bija jāpamēģina nākamais tests..doriftō, bija ļoti pamatotas bažas par auto sajūgu, jo zināju ka pirmstam 3. pārnesums slīdēja mēģinot samest saules ar 3., un zināju, ka gribu ar 3šo mēģināt kko pafrēēēzēt, bet beigās slīpējot nemaz sajūgs neslīdēja, tiesa riepas arī bija kkādas parastās
no doriftō pa lielam nekas gan nesanāca līkrocības dēļ, bet nu tomēr, protektors no riepām pazuda
tālāk protams nedaudz atpūta
sēž zālē
atā Kandava
Burnaut izbraucienā tika konstatēts, ka salīdzinoši jaunās motora bukses ir par mīkstu, un tām ir pienācis laiks,
tad nu papētīju internetu, kur neko neviens īsti nepiedāvāja
un beigās iepirku tip lēto poly, motora, un e21 oem bukses kārbai, lielākas-stingrākas.
sēž uz jaunajām buksēm...jā kardāna mufta jāmaina...jauda
mators arī
ir labāk/labi, redzēs cik ilgi turēs, bet nu nav jau nekāds turrbiķis, domāju būs ok.
tād beidzot saņēmos nomainīt vējstiklu, labākais updeits ever
svejki
tālāk...Kandavā sanāca noraut, salauzt vēl vairāk lūpu, skaidrs, ka jāmaina nost, uzliku veco lūpu un sāku pieaugt... ieliku arī tālo atpakaļ
plus noņēmu reliņus
un pēc tam uzliku
sapratu ka sezona iet uz beigām, tātad jāpaspēj iefilmēt ikgadējais akselereišan video
2., 3., 4. rōbs » Skatīties Youtube
pa lielam nekas interesants nav, jo nekas nelūzt bet nu arī braukts ir salīdzinoši maz
kkā tā pagaidām, cik atceros
:spēks:
- Archuks
- BMW
- Posts: 12868
- Joined: 13 Sep 2004, 20:30
- Location: Centrs
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Abit e30 318
Pokemonu stils sāk pazust, tās pāris atlikušās lietas šobrīd jau izskatās naiss Kas vēl līdz izbraucienam jāpaspēj?
EVO X SST / RACE CAR INCOMING