mdz Audi B4 Pelikanblau
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
ME7.x iekš B4? Pedāļa potenciometru stiprināsi motortelpā un piedzīsi ar trosīti kā tas ir gandrīz visiem LV TDI prodžektiem?
Bet runājot par ME7.x, otrs Edgars, tas kurš Kaross, varētu pakomentēt kādēļ, lai šim blokam noņemtu nost imobilaizeru bija jāizlodē eeproms un ko pie velna līdz ar to nozīmē šis?
16990 - Internal Control Module: Processor Fault
P0606 - 35-00 - -
Bet runājot par ME7.x, otrs Edgars, tas kurš Kaross, varētu pakomentēt kādēļ, lai šim blokam noņemtu nost imobilaizeru bija jāizlodē eeproms un ko pie velna līdz ar to nozīmē šis?
16990 - Internal Control Module: Processor Fault
P0606 - 35-00 - -
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Es tam blokam veicu imobilaizera izkodēšanu? Pēc kļūdas neizskatās pēc mana darba.
Nesapratu to jautājumu par eepromu?! Kur tad vēl rakstīt imobilaizera datus ja ne Electrically Erasable Programmable Read-Only Memory
Nesapratu to jautājumu par eepromu?! Kur tad vēl rakstīt imobilaizera datus ja ne Electrically Erasable Programmable Read-Only Memory
mdz wrote:
Salasīta kopa vadība - Bosch Motronic ME7.5. Šajās kastēs benzīndzinējs ar elektrisko droseli nav nācis, pedāļa potenciometrs no dīzeļa neder un man saiģot tikai OEM-like fitment, tapēc nekādu gateru ar potenciometru motortelpā un tamlīdzīgas huiņas. Nācās nedaudz parakāties pa daļu katalogiem, aizņemties daļas pārbaudei un tika atrasts potenciometrs, kas der B4 dīzeļa pedāļu blokā. Setupu pārbaudijām uz biedra Oss auto, viss strādā, zajebis
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Protams, ka Tu. Nopirku dzinēju ar ME7.x vadību no viena lietotāja, kura automašīnai tu biji veicis visus darbus saistībā ar elektroniku, tajā skaitā immobilaizera noņemšanu.Kaross wrote:Es tam blokam veicu imobilaizera izkodēšanu? Pēc kļūdas neizskatās pēc mana darba.
Nesapratu to jautājumu par eepromu?! Kur tad vēl rakstīt imobilaizera datus ja ne Electrically Erasable Programmable Read-Only Memory
Tātad kā ieteiksi šo kļūdu novērst?
Vadības blokam, kuram immobilaizeru noņēma MDZ caur OBD šādu kļūdu nav.
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Kāda starpība kā to izdara?! Rezultāts ir viens. Man to eepromu izlodēt/ielodēt vajag 1 minūti.
Ne jau no tā var parādīties kļūda: 16990 - Internal Control Module: Processor Fault
Processors un eeproms ir divas dažādas lietas. Nekad tāda kļūda nav bijusi pēc immo atslēgšanas. Un tādiem immo esmu taisījis saviem 20 noteikti. Vari atvest man to kompi pārbaudīt, bet noteikti problēma būs kaut kur citur kompī.
Ne jau no tā var parādīties kļūda: 16990 - Internal Control Module: Processor Fault
Processors un eeproms ir divas dažādas lietas. Nekad tāda kļūda nav bijusi pēc immo atslēgšanas. Un tādiem immo esmu taisījis saviem 20 noteikti. Vari atvest man to kompi pārbaudīt, bet noteikti problēma būs kaut kur citur kompī.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Šo topiku lietderīgi ir vērts atvērt tieši tik pat, kā GG. lietotāja topiku - konkrēti, bez lieka sūda un ar reāli redzamu rezultātu.
Lexus GS300 '97 LPG Daily,
Civic TypeR EP3 '02 - ex
Civic '97 MB6 VTi B18C4 LSD - ex
Civic '99 MC2 VTi B18C4 LSD - ex
Civic '99 EK4 VTi - ex
Prelude '93 2.2i DOHC VTEC - ex
Accord Coupe '94 2.2i - ex
Accord '90 2.0i - ex
Civic TypeR EP3 '02 - ex
Civic '97 MB6 VTi B18C4 LSD - ex
Civic '99 MC2 VTi B18C4 LSD - ex
Civic '99 EK4 VTi - ex
Prelude '93 2.2i DOHC VTEC - ex
Accord Coupe '94 2.2i - ex
Accord '90 2.0i - ex
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Nopirku 1.9tdi
Spoiler
Show
APRIL APRIL!!!!1111!!!111!
Dzinējs ar visu kārbu un pravodku ir iekšā, jāsaliek salons, Jābūvē ieplūde, izplūde, kartera ventilācija, dzesēšana un vel kaudze sīkumu. Sīkāku razkladu varēšu uztaisīt vēlāk, kad auto jau būs ielās, cerams tuvako 3 nedēļu laikā. Ņemos pa vakariem un taisu tā, lai ne tikai strādā, bet izskatās labi, tapēc iet lēnām.
Dzinējs ar visu kārbu un pravodku ir iekšā, jāsaliek salons, Jābūvē ieplūde, izplūde, kartera ventilācija, dzesēšana un vel kaudze sīkumu. Sīkāku razkladu varēšu uztaisīt vēlāk, kad auto jau būs ielās, cerams tuvako 3 nedēļu laikā. Ņemos pa vakariem un taisu tā, lai ne tikai strādā, bet izskatās labi, tapēc iet lēnām.
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Martinss wrote: Topika update pls.
Nu tā. Pēdejais apdeits, cik skatos, bija ar visādam dzinēja detaļām. Long story short - lēna garā pa vakariem ~gada laika paglābu svaigu n/a mazmotoru no mokošas nāves kā nopistam sagāzētam sūdam, viņu pārlasot un turbinizējot. Tad ~tādā pašā režīmā mēneša laikā noswapoju. Vairak vai mazak visu, izņemot metināšanu (jo neprotu ) dariju pats. No swapa procesa bilžu praktiski nav, nebij laika bildēt, jāskrūvē.
Dzinējs sēž uz original kronšteiniem, visas 3 paduškas jaunas, jo 2 vecās bija norautas (90hp ).
Sestdienas vakars garāžā: -"Varēt šodien pielaist" -"Nu davai". Pulksten 4:15 no rīta pirmais starts. Pašam par lielu pārsteigumu (un iz pieredzes ar citiem swapiem, vienmēr ir kautkāda niecīga huiņa - kautkas nepievienots, nepieskrūvēts u.t.t, kas sapis visu ballīti) pieleca ar pirmo un pat darbojās. Gaisma tuneļa galā deg, liekam talāk kopā.
Izplūde pagaidām sastāv no 70mm downpipe ar konusa pāreju uz patreizējo diametru (50 vai 55, neatceros). Vēlāk kopa ar piekari būs pārēja izplūde pilnā garumā 60mm, tad arī downpaipu pie konusa šņakt attiecīgaja vietā. Ļoti ceru ka sanāks, bet gribu saglabāt viņu tik klusu ka pašlaik - reāli reizēm ir jāieklausās, vai viņš vispār darbojās.
Turbīnas eļļošanas truba Hydroscandā uztaisīta jauna
Ieplūde pašlaik visā garuma līdz droselei 50mm, ar ko vajadzētu pietikt vel krietnu brīdi. Ir gan elementi, kurus vajag pārtaisīt/pilnveidot - filtra kastei priekš MAF jāuztaisa tuneli precīzākiem mērijumiem, jāuztaisa ņeržas posms no turbīnas līdz IC un vel dazi sīkumi. Tā kā negribēju ne koniskos filtrus, ne zilas trubas, caur restei spīdošus kūlerus un tamlīdzīgu huiņu, nācās pavadīt pāris stundas ar fleksi un lodāmuru pārtaisot oriģinālo kasti tā, lai MAFs stāvētu pareizā leņķī un netiktu zaudēts filtrējošais laukums. Nedaudz iesākts arī cold air intake. IC nokrāsots melns :MCM: un paslēpts zem bufera, visas silikona trubas ieplūdē melnas, vakuumtrubas melnas pats melns, mute melna
Nosacīti ierāvu zarā ar pašu MAFu - nācis no AWT dzinēja (nākamā 1.8t paaudze), korpusi vienāda diametra, tomēr elementam parametri savādāki. Te no situācijas izlīdu vienkārši - ECU programmā attiecīgos parametrus izmaniju un viss strādā.
Nedaudz modificēta arī kartera ventilācija - 06A/06B vārstu vāks ar ventilācijas izeju, likvidēts atzars, kas no bloka caur pretvārstu iet pa tiešo ieplūdes kolektorā, paštaisīts ņeržas catchcan's pa ceļam uz ieplūdes trubu.
Aizdedzes sistēmu uzreiz pārtaisiju uz coil on plug tipa spolēm, attiecīgi komutators lido miskastē, spoles no Bentley (paldies moro ), sveces pagaidām NGK BKR6E, vēlāk, kad nāks spēcīgāki dzelži, liksim pakāpi vēsākas.
Vel no nestandarta daļām N75 vārsts. Zinot, ka bieži vien var kādai daļai atrast lētāku alternatīvu, kas der tapat vai ar nelielu modifikāciju, nolēmu izmēgināt laimi. Rezultātā atrasts N75, kas paredzēts 2.0TFSI dzinējam, jauns Pierburg ar skidonu sanāca kautkādi 12e. Oriģinalajā vietā neder, štekeris neder, bet nekādu problēmu - štekerim samainiju korpusu, uzfabricēju kronšteinu, darbojās. Nejauši ietaupīti kkādi ~30e.
Pabraucot secināts, ka vecais radiators tomēr ir par mazu - nespēj normali nodzesēt to turbosūdu, temperatūras turās 100 - 115C
Alrighty, piecas minūtes pirms darbalaika beigām uz Oppozit pēc radiatora, jauns Nissens "lielais" radiators, iepriekš sagādāti dubultie ventilatori un pēc testdrive temperatūra turās zem 100 arī atvelkot. Zbis.
Pamazām radinot nabagu pie slodzes nobraukti pirmie 1000km, kas nozīmē eļļas maiņu. Motul 8100 5w40 eļļa un OC105 T4 busa eļļas filtrs. Filtrs pēc parametriem, gan diametri, gan vītne, gan spiedieni atbilst oriģinālam (OC 264), bet palielina eļļas tilpumu sistemā par ~0,5l. šiem dzinējiem eļļošana ir ļoti jāuzpasē, tapēc lieks tilpums eļļas par ļaunu nenāks.
Salīdzinājums ar OC 470 (nakamās paaudzes 1.8t original filtrs), OC264 ir vel kārtu mazāks.
Pa vidam biju uzcepis vienkāršu čipiņu uz 0,9bar (0,5bar stock) un vairak degvielas. Jebaķ kā tas auto gāja, parādijās otrā dzīvība. Pagaidām iecepts atpakaļ standartiņš lai varētu sarakstīt logus un pieķerties tam visam nopietnāk. Protams, atslēdzu arī debīlo aizsardzību, kas neļauj bremzēt ar kreiso :because_racecar:.
Vispār tuvakajā laikā lieku iekšā S3 sprauslas, pat ar oriģinālo softu pēc logiem standarta sprauslām duty cycle sakapj līdz 80% , pieprasot vairāk paliek par īsu.
Hroms ir žagatam un čiganiem. Tīrs, pulēts alumīnijs. Jājos viņus pulēt ilgi, bet laikam bija ta vērts.ttd wrote:chroma weel powa
No vizuālā vel klāt S2 priekšas buferis uz kuru pārceļoja arī mana tūnētā E36 pačkas lūpa
Pagaidām kautka tā.
- Martinss
- Posts: 4874
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
- Archuks
- BMW
- Posts: 12868
- Joined: 13 Sep 2004, 20:30
- Location: Centrs
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Ļoti labi, domāju, ka labākais burbulis LV
EVO X SST / RACE CAR INCOMING