mdz Audi B4 Pelikanblau
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Mega labs, var skatīties un apbrīnot tavu pacietību, lai visu perfekti sataisītu.
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas...
- SpaceCowboy
- Posts: 194
- Joined: 04 Mar 2014, 03:08
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- UldisUldis
- Posts: 4504
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
šim pelikānam sekots arī audīstailā, viens no favorītprojektiem, ja ne ze feiveritest
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Woow. Smuks audi?? Tiešām patīk.
P.s vienīgi manā skatījumā lambdas vieta ir pārāk tuvu turbai --- vajadzētu vismaz 5cm tālāk
P.s vienīgi manā skatījumā lambdas vieta ir pārāk tuvu turbai --- vajadzētu vismaz 5cm tālāk
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- AtmoBenzin
- Posts: 11910
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
MDZ
kads riņķi, nav nekādu jaunumu.
Kur turbinka ?
Kur kvadrō?
PS
kur bildes, joptv
kads riņķi, nav nekādu jaunumu.
Kur turbinka ?
Kur kvadrō?
PS
kur bildes, joptv
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Emdīzim ļoti daudz kas jauns. krāj visus jaunumus, lai uztaisītu vienu lielu mega palagu
Opel Zafira A `02 Silver 2.2 DTI (family wagen)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Īstenībā tieši otrādi, pa šo gadu maz ir izdarīts. Lielākoties tāpēc, ka bija iestājies tāds pats emo, kā O.z - cauru dienu skrūvē citu lūžņus, pēc darba vairs mašīnas negribas redzēt. Darbavietu gada sākumā nomainiju, šosezon pa mierīgo, izlaidu pilnīgi visus pasākumus, neko daudz sabūvējis neesmu, bet gatavojos garajiem ziemas vakariem un nākamajai sezonai.
Vizuāli īsti nekas nav mainijies, tikai pagājšziem Plakanciema dopā izšķaidiju priekšējo S2 buferi, tagad braukāju ar to, kas bij iepriekš no kupejas. Ir dabūts jau cits, salabots, sagatavots, tikai jānokrāso, bet to visticamāk pa ziemu.
Salonā vienīgā izmaiņa pagaidām ir ādas krēsli. Tāpat kā līdz šim, priekšā no ceškas Recaro, aizmugurē no 90nieka. Roka jāpieliek, bet izejmateriāls labs. Priekšējie izvilkti no vākotas mašīnas, kas labu laiku mētājusies bez stikla un krēslos jau bija sākusi augt zāle Pati āda vesela, viss satīrīts un pamazām jāsakopj līdz tip top - šis tas jāpiekrāso, varbūt kāds fragments japāršuj, to skatīsies.
Dzinējs savukārt ticis pie portētiem ieplūdes un izplūdes kolektoriem, izplūdes vāles no 1.8 atmosfēriskās versijas (+1mm pacēlums) un VVT sadaleņu ķēdes spriegotāja. Tas ir tas, kurš pēc ecu komandas spēj pagriezt ieplūdes sadaleni par 22 grādiem. Vel uztaisīts karstumaizsargs izplūdes kolektoram no ņeržas. Pa lielam laikam pagaidām viss, ar auto tiek braukts ikdienā uz darbu un visur kur vajag pārējajā laikā.
Kvadro piekares kitu biju izvilcis no pagraba, paskatijos cik daudz bukses un visādu drazu vel vajag, nospļāvos un iestūmu atpakaļ vel dziļāk pagrabā, labāk to naudu investēt dzinējā, vismaz būs jēga
Vispār par dzinēja tēmu, nesen iepirku donoru, nolocītu B5 A4 feisliftu ar 1.8T, izcēlu dzinēju, secināju, ka klucis ir ļoti labā stāvoklī, tāpēc tika pilnībā izjaukts un tiks būvēts kopā krietni nopietnāk par pašreizējo. Pamazām gādāju kopā daļas, domāju dažādus risinājumus lai var nesteidzoties likt kopā.
Turbīna veljoprojām ir standarta K03 un pašlaik ir vienīgais jaudu ierobežojošais faktors priekš 250+hp. Ir iespēja dabūt 2 svaigas TD04HL-18T, bet tikai abas kopā, a man 2 nevajag un īsti nav kam ietirgot otru.
Bildes kautkādas nedaudz ir, bet tā pēdējā laikā piekopju mazak bildēt vairāk skrūvēt. Vecās bildes arī dēļphotobucketa ir aizgajušas pa dirsu. Tagad hvz kur lai uzhostē. Ja atradīšu, vēlāk iepostēšu.
Vizuāli īsti nekas nav mainijies, tikai pagājšziem Plakanciema dopā izšķaidiju priekšējo S2 buferi, tagad braukāju ar to, kas bij iepriekš no kupejas. Ir dabūts jau cits, salabots, sagatavots, tikai jānokrāso, bet to visticamāk pa ziemu.
Salonā vienīgā izmaiņa pagaidām ir ādas krēsli. Tāpat kā līdz šim, priekšā no ceškas Recaro, aizmugurē no 90nieka. Roka jāpieliek, bet izejmateriāls labs. Priekšējie izvilkti no vākotas mašīnas, kas labu laiku mētājusies bez stikla un krēslos jau bija sākusi augt zāle Pati āda vesela, viss satīrīts un pamazām jāsakopj līdz tip top - šis tas jāpiekrāso, varbūt kāds fragments japāršuj, to skatīsies.
Dzinējs savukārt ticis pie portētiem ieplūdes un izplūdes kolektoriem, izplūdes vāles no 1.8 atmosfēriskās versijas (+1mm pacēlums) un VVT sadaleņu ķēdes spriegotāja. Tas ir tas, kurš pēc ecu komandas spēj pagriezt ieplūdes sadaleni par 22 grādiem. Vel uztaisīts karstumaizsargs izplūdes kolektoram no ņeržas. Pa lielam laikam pagaidām viss, ar auto tiek braukts ikdienā uz darbu un visur kur vajag pārējajā laikā.
Kvadro piekares kitu biju izvilcis no pagraba, paskatijos cik daudz bukses un visādu drazu vel vajag, nospļāvos un iestūmu atpakaļ vel dziļāk pagrabā, labāk to naudu investēt dzinējā, vismaz būs jēga
Vispār par dzinēja tēmu, nesen iepirku donoru, nolocītu B5 A4 feisliftu ar 1.8T, izcēlu dzinēju, secināju, ka klucis ir ļoti labā stāvoklī, tāpēc tika pilnībā izjaukts un tiks būvēts kopā krietni nopietnāk par pašreizējo. Pamazām gādāju kopā daļas, domāju dažādus risinājumus lai var nesteidzoties likt kopā.
Turbīna veljoprojām ir standarta K03 un pašlaik ir vienīgais jaudu ierobežojošais faktors priekš 250+hp. Ir iespēja dabūt 2 svaigas TD04HL-18T, bet tikai abas kopā, a man 2 nevajag un īsti nav kam ietirgot otru.
Bildes kautkādas nedaudz ir, bet tā pēdējā laikā piekopju mazak bildēt vairāk skrūvēt. Vecās bildes arī dēļphotobucketa ir aizgajušas pa dirsu. Tagad hvz kur lai uzhostē. Ja atradīšu, vēlāk iepostēšu.