Beņķi man ir no lancer:howitzer wrote:Salons? Ieteiktu normālus ķebļus iestutēt, savādāk no tiem stock beņķiem līkumos atradīsies vai nu durvīs, vai blakussēdētājam klēpī.
Šovasar, kad izbraucu ar čoma stock Žiguli, likās briesmīgi neērta sēdpozīcija pie stūres - ātrumkloķis kaut kur lejā, stūre nekāda, utt. Prasījās normāls športa ķeblis un stūrīte ar iznesumu. Vēl šausmīgi ņirgu parāva ātrumkloķa gājieni - lai pārslēgtos, tāda sajūta, kad tas kloķis ir kādu metru jāaizbīda uz priekšu, vai atpakaļ. Es noteikti štukotu par shortshifteru.
Jā, jā, 150zs - kad būsi ticis līdz tam, tad jau atkal būs par īsu un vīlēsi tik tālāk!
Vispār, ja Žiks būs ar tādu jaudu, kāds e30 vai žurka riskē palikt krustojumā ar garu degunu.
oriģinālie protams ir
Tā kā šie beņķi sanāk augstāki tad ātrumkloķis ir īstajā vietā un arī stūre ir ērtāka:
nākotnē beņķi būs citi.
Es jau šobrīd ar to pašu stock jaudu pārsvarā startēju pirmais no krustojumiem kamēr omes izkasās jau atkal sarkanais šitas šausmīgi tracina, ka daudzi cenšas apdzīt un ielīst priekšā kaut aizmugurē ir vieta, bet vajag pa visām varītēm pielīst priekšā un tad kad ir ielīdis pie mazākajām bedrītēm vai pie dzelzceļā vai tramvaja sliedēm apstājās un gandrīz ar stumšanu stiepj pāri, bet es braucu vienkārši pāri, protams speciāli pa bedrēm nedzenu, bet nu ne jau tādā mērā. Tas arī kaitina ja tu nevari normāli pārbraukt tad nelien priekšā un netraucē citus
Ja galā rezultāts nebūs apmierinošs tad pie stock motora es nepalikšu, noteikti būs kas cits!