Pirmais auto un "Kā pāŗvērst passat mk3 par auto"
Pirmais auto un "Kā pāŗvērst passat mk3 par auto"
Labas dienas forumā, kā teikt esmu jauniņais, bet sekoju jūsu aktivitātēm u.t.t. principā uzturos pāris gadus jau, bet ēnā klusā sturīti graužot riekstus...
Anyway, beidzot tiku pie auto- tagad stāv pie meistara, savedīs tā lai tehnisko normāli var iziet, un tad viss jau aiz manis, ko tjūnēt ko labot u.t.t.t.
Tad nu auto ir VW Passat MK3- 90 gads 1.8 mono šprice- prasts auto..., tagad sēžu caurām sutkam lasot grāmatas kā darbojas motors un kā ko labot , pamatzināsanas ir bet nu ļoti pamat...
Jautājumi zinošiem cilvēkiem- kas maināms šiem modeļiem lai uzlabotu motora darbību (moš kadam te ir vw)- pētu netā itkā ir performance gaisa filtri/degvielas filtri atsperes amji u.t.t.t, tad nu kā tur ir- ar ko sākt?, jo kā jau teicu pirmais auto principā paredzēts nolauzt labojot darba auto- vismaz lēti nācis nav žēl.
Apraksts un bildes ar auto būs kad dabūšu no repair`mena, pie kā ritošo savedīs kārtībā.
Anyway, beidzot tiku pie auto- tagad stāv pie meistara, savedīs tā lai tehnisko normāli var iziet, un tad viss jau aiz manis, ko tjūnēt ko labot u.t.t.t.
Tad nu auto ir VW Passat MK3- 90 gads 1.8 mono šprice- prasts auto..., tagad sēžu caurām sutkam lasot grāmatas kā darbojas motors un kā ko labot , pamatzināsanas ir bet nu ļoti pamat...
Jautājumi zinošiem cilvēkiem- kas maināms šiem modeļiem lai uzlabotu motora darbību (moš kadam te ir vw)- pētu netā itkā ir performance gaisa filtri/degvielas filtri atsperes amji u.t.t.t, tad nu kā tur ir- ar ko sākt?, jo kā jau teicu pirmais auto principā paredzēts nolauzt labojot darba auto- vismaz lēti nācis nav žēl.
Apraksts un bildes ar auto būs kad dabūšu no repair`mena, pie kā ritošo savedīs kārtībā.
Re: Pirmais auto un "Kā pāŗvērst passat mk3 par auto"
Moš taisi topikie iekš sadaļas "Lietotāju auto"?
Sataisi to mašīnu un brauc, vairāk neko, DIEVA DĒĻ, neko tai nedari!
Sataisi to mašīnu un brauc, vairāk neko, DIEVA DĒĻ, neko tai nedari!
Re: Pirmais auto un "Kā pāŗvērst passat mk3 par auto"
Swaps ir swaps, bet ja jau gribās tūnēt? Ko tad? Swapots nav tūnēts.mpb wrote:ja nu dikti, dikti gribas, tad iemet 2.0 Gti motoru
Re: Pirmais auto un "Kā pāŗvērst passat mk3 par auto"
reku šis tas iedvesmai.
http://vimeo.com/15501797
http://www.youtube.com/watch?v=5q98_XiBAbg
http://speedhunters.com/archive/2010/09 ... pt-ii.aspx
http://speedhunters.com/archive/2010/09 ... -pt-i.aspx
uttt.
Te protams viss ir pa dārgo un pamatīgās galējībās, bet nu pa lielam tā:
- visu centies sakopt maksimāli tuvu stāvoklim, kāds bija tam auto, kad tas izripoja no rūpnīcas.
- sēdināt/sastīvināt piekari
- smukus diskus
Tas gan sanāk krietni dārgāk, kā uzlikt spoooorta izpūtēju un nopūst melnas lampas ar baloniņu, bet vismaz to ir vērts darīt. Ja nav $$$ labāk iztikt ar parastu auto sakopšanu, citādāk būs tirsā darbs un materiāls.
Spooorta filtri un tamlīdzīgs ģermis arī nav vajadzīgs. Ja vēlies kko darīt, swapo motoru uz kko jaudīgu, kaut gan ES vairāk pieturētos pie auto pārveidošanas par gaumīgu chillwāgenu.
http://vimeo.com/15501797
http://www.youtube.com/watch?v=5q98_XiBAbg
http://speedhunters.com/archive/2010/09 ... pt-ii.aspx
http://speedhunters.com/archive/2010/09 ... -pt-i.aspx
uttt.
Te protams viss ir pa dārgo un pamatīgās galējībās, bet nu pa lielam tā:
- visu centies sakopt maksimāli tuvu stāvoklim, kāds bija tam auto, kad tas izripoja no rūpnīcas.
- sēdināt/sastīvināt piekari
- smukus diskus
Tas gan sanāk krietni dārgāk, kā uzlikt spoooorta izpūtēju un nopūst melnas lampas ar baloniņu, bet vismaz to ir vērts darīt. Ja nav $$$ labāk iztikt ar parastu auto sakopšanu, citādāk būs tirsā darbs un materiāls.
Spooorta filtri un tamlīdzīgs ģermis arī nav vajadzīgs. Ja vēlies kko darīt, swapo motoru uz kko jaudīgu, kaut gan ES vairāk pieturētos pie auto pārveidošanas par gaumīgu chillwāgenu.
Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: Pirmais auto un "Kā pāŗvērst passat mk3 par auto"
Nēnu godīgi sakot patīk tas pats 1.8 , gti ir gti - tas vēl ir sapņa stadijā ..
Es tik pačekoju, viņam pa vidu izpūtejam nāk ellles dieva uzparikte
Varbut maldos, bet kad tiksu pie korozijas darbiem tad apskatisu bet manliekas, ka ir tada uzparikte
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... ofxoh.html
kads pasaka ko tie 2 bunduli dara?, jo izputejs ari jamaina, mos kads iesaka kadu labu ko mainit- ja jau ieguldīt tad ieguldīt...
Es tik pačekoju, viņam pa vidu izpūtejam nāk ellles dieva uzparikte
Varbut maldos, bet kad tiksu pie korozijas darbiem tad apskatisu bet manliekas, ka ir tada uzparikte
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... ofxoh.html
kads pasaka ko tie 2 bunduli dara?, jo izputejs ari jamaina, mos kads iesaka kadu labu ko mainit- ja jau ieguldīt tad ieguldīt...
Re: Pirmais auto un "Kā pāŗvērst passat mk3 par auto"
ja jāmaina izpūtējs, tad nav vērts vienu sietu mainīt pret citu drusku rupjāku sietu- sarūsējis ir sarūsējis. iekrāj nedaudz $ un uzliec normālu jaunu ņeržas Magnaflow traktu, turēs simtu gadu un skaņa būs http://www.adparts.lv/pages/produkti/ma ... nataji.phpbinladens wrote:Nēnu godīgi sakot patīk tas pats 1.8 , gti ir gti - tas vēl ir sapņa stadijā ..
Es tik pačekoju, viņam pa vidu izpūtejam nāk ellles dieva uzparikte
Varbut maldos, bet kad tiksu pie korozijas darbiem tad apskatisu bet manliekas, ka ir tada uzparikte
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... ofxoh.html
kads pasaka ko tie 2 bunduli dara?, jo izputejs ari jamaina, mos kads iesaka kadu labu ko mainit- ja jau ieguldīt tad ieguldīt...
http://www.adparts.lv/pages/produkti/ma ... arejas.php
http://www.adparts.lv/pages/produkti/ma ... nataji.php
lūk tev pirmais nopienais tūna elements tavam auto
izpūtēju vari sakomplektēt pats, bet droši vien, ka ar vienu bunduli būs par maz (būs pa skaļu, neiziesi TA utt), rēķinies uz diviem... un moš katalizātoruarī jāliek, ja oriģinālā ir, lai Co nebūtu pa lielu. Nu tur jau spečuki pateiks, kas un kā.
Re: Pirmais auto un "Kā pāŗvērst passat mk3 par auto"
vopsem skaidrs ta tas, bet kas tie par 2 bunduliem par vidu- katalizatori????, taa nerzas truba izskatas fantastich, bus japaskatas manuali ka tur viss tas pasakums stikejas. ka nostiprinas u.t.t, skana ta viens. par CO neuztraucos, stav virsu gazes iekarta ar kuru tiks ieta co parbaude . tikai tagad nestrada
P.S, tie kas likuši teiksim golfam vai citai mašinai teiksim reāls cipars cik sanācis - pienemu ar visiem stiprinājumiem, metināšanu bunduļiem klusinātājiem u.t.t viss principā, jo tagad pamat darbs dabūt uz kājām iziet TA un atgūties no bērnu naudas triekas apdrosinajam kamer visas caurlaides TA nodoklis jasamaksa detalas jasaperk jatiek gala ar misteru Korozoviču , jaizpucē salons jāsaved kāŗtība, jāmaina daf kas vēl rēkinos vēl uz latiem 400>600- tikai lai savestu kāŗtībā , uz spidometra labs noskrējiens 350 000 , laigan spidometrs tikai mainīts un cik ir skrējis nav ne jausmas
P.S, tie kas likuši teiksim golfam vai citai mašinai teiksim reāls cipars cik sanācis - pienemu ar visiem stiprinājumiem, metināšanu bunduļiem klusinātājiem u.t.t viss principā, jo tagad pamat darbs dabūt uz kājām iziet TA un atgūties no bērnu naudas triekas apdrosinajam kamer visas caurlaides TA nodoklis jasamaksa detalas jasaperk jatiek gala ar misteru Korozoviču , jaizpucē salons jāsaved kāŗtība, jāmaina daf kas vēl rēkinos vēl uz latiem 400>600- tikai lai savestu kāŗtībā , uz spidometra labs noskrējiens 350 000 , laigan spidometrs tikai mainīts un cik ir skrējis nav ne jausmas
Re: Pirmais auto un "Kā pāŗvērst passat mk3 par auto"
nu tam 1,8 mono nav nekas kopīgs ar jaudu un nekādi lētie potenciāli tur neslēpjas. filtri utt. ir naudas izmešana
droši vari atmest domu par tām spīdīgajām trubām. ja atmiņa neviļ, tad tur tie diametri bija krietni par lielu tam 1,8... ņemot vērā, ka šis tev ir pirmais auto, liec uzsvaru uz tehnisko. super, ka lasi grāmatas un interesējies šis vairāk ir darba/ikdienas auto. kad ar tehnisko pusi viss kārtībā, moš padomā par labiem lietajiem
droši vari atmest domu par tām spīdīgajām trubām. ja atmiņa neviļ, tad tur tie diametri bija krietni par lielu tam 1,8... ņemot vērā, ka šis tev ir pirmais auto, liec uzsvaru uz tehnisko. super, ka lasi grāmatas un interesējies šis vairāk ir darba/ikdienas auto. kad ar tehnisko pusi viss kārtībā, moš padomā par labiem lietajiem
Aizmugureejaa priekshrociiba
- Wu-Ryder
- Posts: 1779
- Joined: 22 Sep 2004, 00:49
- Location: Dobele/Jelgava/Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Pirmais auto un "Kā pāŗvērst passat mk3 par auto"
Tagad tač modē standarta stilīgi sakopti autiņi. Bez jebkā lieka, bet skaistāki kā no konveijera noripojuši.binladens wrote:
Apraksts un bildes ar auto būs kad dabūšu no repair`mena, pie kā ritošo savedīs kārtībā.
Ja nav ko darīt salasi visas extras ko vien var dabūt tādam passātam. el. logi, klima, sēdekļi utt.
Bet nu sākumā salāpi visu kas caurs, un nomaini visu kas grab un visu kas nodilis.
Labākais ko motoram vari izdarīt - ielej LABU eļļu.
Bet lai veicas, un niks arī tev nav slikts, tapēc iepostēju
Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
(c) 3BMotorsport
Re: Pirmais auto un "Kā pāŗvērst passat mk3 par auto"
Vo questions cilvēkiem zinošiem, ar to ka bija žurku problēma salonā, vai ir reāli ielikt B4/B5 beņķus? (augstuma regulēšana ir viena laba lieta) 1.8 darba ta darba mašina, bet es pret visu ripojošo tehniku esmu m`cīgi prasīgs, ja reiz ir tad ir jāiet kā es gribu , jau kad dzinām, pa lauku serpentīniem kalniem lejām ar grabošu klabošu uz 90>110 gaju kaifs prosta , baigi patīk tie latgales ceļi, un atbraucot pirmo štoparu rīgā uztaisīju apstājoties starp 2 joslām, no nezināju kuru tad īšti man vajg sencis nevarēja pateikt kur jābrauc tikai sekot lika , principā bijām piestajuši, itkā apakša korozijas īpaši nav pāris mazi apali punktiņi. Ta jau redzēs, šodien jau jābūt uzliktam stūŗes pastūzim būtu itkā.
P.S kas ir jānobrauc lai dabūtu Brnout ID?
P.S kas ir jānobrauc lai dabūtu Brnout ID?
- kakulaacis
- Posts: 101
- Joined: 16 Mar 2010, 15:46
- Location: Riga, Saulkrasti
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Posts: 311
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: Pirmais auto un "Kā pāŗvērst passat mk3 par auto"
Ja nav daudz liekas naudas, tad tiešām prātīgākais sakopt to kas ir oriģināli, plus uzlikt smukus diskus.
Virsbūvi var nopulēt, būs kā jauns
Motoram samaini šķidrumus, gaisa filtru nomaini, siksnas. Nekādu baigo eļļu tādam liet nevajag, pietiks ar minerāleļļu, jo tas motors kaut kam labākam pat īsti nav paredzēts. Ieliesi kādu sintētiku, sāks tecēt gar visām blīvēm, iespējams.
Kaut ko tur ķīlēt motoram diez vai ir jēga, ja tik tas tiešām nebūtu tādam un tikai tādam mērķim paņemts auto, bet ne jau ikdienas auto to darīt.
Ja ļoti gribas, iespringsti uz kapitālo remontu tam motoram.
Izpucē salonu.
Virsbūvi var nopulēt, būs kā jauns
Motoram samaini šķidrumus, gaisa filtru nomaini, siksnas. Nekādu baigo eļļu tādam liet nevajag, pietiks ar minerāleļļu, jo tas motors kaut kam labākam pat īsti nav paredzēts. Ieliesi kādu sintētiku, sāks tecēt gar visām blīvēm, iespējams.
Kaut ko tur ķīlēt motoram diez vai ir jēga, ja tik tas tiešām nebūtu tādam un tikai tādam mērķim paņemts auto, bet ne jau ikdienas auto to darīt.
Ja ļoti gribas, iespringsti uz kapitālo remontu tam motoram.
Izpucē salonu.
Re: Pirmais auto un "Kā pāŗvērst passat mk3 par auto"
Kapēc tev tas ID deg ? No tā zirgi klāt nenāk !
Man ir lietošanā B3 passats ! Melns ar black-housing lampām , 16`` audi diskiem , variants un viss !
Tas nav auto ko ķūnēt (tjuuneet , tjuuningot vai kā vēl dažādos dialektos to vārdu raksta)
tas ir auto priekš kartupeļu/mūzikas pārvadāšanas ! Personīgi es viņu izmantoju , lai pārvadātu skaņas aparatūru , un pa brīvajiem laikiem turētu rajonu ar savu Subi ! Viss , gribi ko tuuneet , pērc sieru !
Man ir lietošanā B3 passats ! Melns ar black-housing lampām , 16`` audi diskiem , variants un viss !
Tas nav auto ko ķūnēt (tjuuneet , tjuuningot vai kā vēl dažādos dialektos to vārdu raksta)
tas ir auto priekš kartupeļu/mūzikas pārvadāšanas ! Personīgi es viņu izmantoju , lai pārvadātu skaņas aparatūru , un pa brīvajiem laikiem turētu rajonu ar savu Subi ! Viss , gribi ko tuuneet , pērc sieru !
- Nixon
- Posts: 2224
- Joined: 25 Mar 2009, 02:38
- Location: Valmiera, Mazsalaca
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Pirmais auto un "Kā pāŗvērst passat mk3 par auto"
Lūk pašķirstot šo topiku var gūt labu priekšstatu par Passat'iem.
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... hoto-Album
- family guy
- Posts: 447
- Joined: 07 Mar 2010, 13:19
- Location: Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Pirmais auto un "Kā pāŗvērst passat mk3 par auto"
easy come,easy go pasāts ir tikpat ideāls,cik tizls,.personigi man patīk,ir braukts ar 2.0 un patika ljoti kā tas stock motorīts gāja,.ir viens uz izjaukshanu,ir dafiga labas detaļas,mosh pat vēl nav pārdotas sedinātās atsperes,takā,ja kas PM.,. nesen redzeju tādu vienu ar apmēram j9 dzelziniekiem un normāli sasēdinātu,pašam sagribējās Lai veicas un labi ripo
- Wu-Ryder
- Posts: 1779
- Joined: 22 Sep 2004, 00:49
- Location: Dobele/Jelgava/Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Pirmais auto un "Kā pāŗvērst passat mk3 par auto"
Kāds neatceras kā sauca to vienu juzeri, kas pirms pāris gadiem kautko ar kjimerēja ar pasātu? Sēdināja un hvz ko vel darija?
Ja nemaldos 'DRX" vai kautkā tā viņam nikā bija dots.
Šis laikam pa visiem šiem gadiem II ais uz projektu lentas
Ja nemaldos 'DRX" vai kautkā tā viņam nikā bija dots.
Šis laikam pa visiem šiem gadiem II ais uz projektu lentas
Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
(c) 3BMotorsport
Re: Pirmais auto un "Kā pāŗvērst passat mk3 par auto"
Bija tāda lieta! Ja nemaldos, no sākuma viss tur bija naiss, bet vēlāk sāka zarā raut...Wu-Ryder wrote:Kāds neatceras kā sauca to vienu juzeri, kas pirms pāris gadiem kautko ar kjimerēja ar pasātu? Sēdināja un hvz ko vel darija?
Ja nemaldos 'DRX" vai kautkā tā viņam nikā bija dots.
Šis laikam pa visiem šiem gadiem II ais uz projektu lentas