

Arī man viens tāds ir ticis. Centīšos cītīgi pa ziemu lauzt, lai vasarā var taisīt, kā saka, taisi ragavas vasarā, bet ratus ziemā

Piešķīra man viņu mans sponsors SIA <<AUTO-CENTRS>> (http://www.acentrs.lv), kurš atbalsta mani braukšanā sāniski (tipa driftā), tā teikt lai pa ziemu rokas ir ar ko patrennēt.
Braukāsu tepat pa lauku dopiem, kādu trasi, mb MKM, mb ENIMA, velnc vinu zin, kam dos naudu, to arī braukšu.
Plānos ir arī izbraukt kādu ROAD klases braucienu, jo nu patīk jau tas rallijs, un ROAD ir jau kautkas nedaudz tuvāk tam

Par pašu auto:
Auto:
Audi 90 quattro
Gads:
nez, 91,92 :neka:
Motors:
2.3 (izņemts no audi 90 automāta, braukusi sieviete, mācītāja sieva

Kārba/reduktors:
No Audi 80 quattro 1.8L motora, līdz ar to tā sauktā "īsā" kārba.
Uzlabojumi/padarītie darbi:
-Uzlikti Rally brizgaviki,
-pārmetinātas dažas šuves priekšā, jo tā priekša līdz stakaniem galīgi nekāda.
-Pauslīdz salikts salons.
-jaunni reikas piļņiki
-jauns pečkas radiātors
-pārvākti suporti
Kas vēl jādara:
-Jāieliek motors savā vietā,
-jāparlasa hadene,
-jāuztaisa metāla grīdas,
-jātiek galā ar elektrībām,
-tad vēl jāpartaisa debīlā burbuļa priekšējā balkai, lai iekrāmējot lakstos nenolauž tur visus škivokus utt.
+ jāuzliek panna.
- Jānokrāso durvis
- Jānolīmē
- jāpiešķiļ, tākā es to gribu, jo šim oriģināli nāk zonde un elektriskais spiediena regulātors, kuru utilizēs.
- Jāutilizē komforta bloks, jo iepriekšējais masķers pusi vadu ar nazi atvienojis

P.S. ID nevajadzēs

Bildes būs vēl, un diezgan daudz

Esot kautkāds jubilejas modelis :neka:
Pussalikts salons

