Re: ramex VW LUPO
Posted: 01 Sep 2009, 23:13
pirms filtra ir vārsts, bet tas nu tā
bet nu kā var skalot motoru ar dīzeli?
bet nu kā var skalot motoru ar dīzeli?
maliekas tev vajag nobildeeties ar mrelno tikai nepaarzaagjee veel vinju pushu, lai apskatiitos kas iekshaaParaTr00per wrote: kad peedeejoreiz intereses peec paarzaagjeeju eljljas filtru, tur iekshaa bija tikai papiira "gofra". neko, ko vareetu nosaukt par vaarstu neatradu... :neka: gribeetu apskatiit kautko, kas noraadiitu uz tevis apraxtiito variantu. arii par diviem filtriem uz katru eljljas mainju.
un neprasiet, ko veel es esu sazaagjeejis, lai uzzinaatu, kas tur iekshaa...
Melnais wrote:trūp, nezinu, kurš tos ir izdomājis, bet kad nākamereiz maini filtru, apskaties, kkur tur jābūt rakstītam, ik pēc cik ilga laika jāmaina.. man šķiet, ka tas skaitlis bija 5k km vai 10k km, neatceros, nav arī svarīgi, bet svarīgi ir tas, ka viņš aizsērē no eļļas kunkuļiem un tamlīdzīgas drazas, tad atverās iekšējais vārsts un tā eļļa nefiltrēta tiek pumpēta pa visu motoru. šķiet, ka bija uz vienu eļļas maiņu 2 filtri jānomaina. tas ir viens... otrs, nenāktu arī pa ļaunu izskalot motoru vismaz ar dīzeļdegvielu. bet to jau reti kurš ievēro, un arī īpašas vajadzīvas nav ikdienas auto tik ļoti kopt.
un mazliet pēc eļļas fitra maiņas pieliet jau nenāks par ļaunu..
tu runaa par sho te? IMHO tas ir eljljas spiedienu ierobezhojoshs vaarsts, piekam "liekaa" eljlja tiek puusta atpakalj karterii nevis nokljuust motoraa apejot filtru. tjipa noblokjeeta filtra gadiijumaa teu vienk noklopee motoru, nevis uzspridzina filtru/suukni/lalala.spainis666 wrote:pirms filtra ir vārsts, bet tas nu tā
Izskalo pāris pacmit gadus vecus motorus un tad runāMelnais wrote: kādus uzdegumus vai nosēdumus? domā, ka starp kloķeni un šāli ir iespējams būt kādiem nosēdumiem vai uzdegumiem, ja tur 1/100 mm daļa starpā + kur vēl eļļas kārtiņa?
par vaarstu filtraa skaidrs, kaapeec tas tur ir. kad filtrs ciet - paveras vaarsts. bet kur tu raavi, ka tas "aizkjepshanas periods" ir iisaaks par eljljas mainjas periodu? es saprotu, tur kaac tampaxu pa eljljas uzlejamo caurumu iebaazis un tas kunkuli uztaisiijis - klakt, un filtrs ciet, bet normaali expluateetjot kaa to dabuu gatavu? hmm... mosh vienk suudiigam filtram caurlaides speeja ir tik maza, ka tas vaarsts vienkaarshi vislaik veraas valjaa uzgaazeejot?Melnais wrote:vārstam vajadzētu būt ikvienā eļļas filtrā, jo nu, padomā pats, tev filtrs aizsērējās ar netīrumiem, tb kunkuļiem, kuri neizfiltrējās, kas notiek ar spiedienu? to jau kkur ir jānobāž, ne? nesprāgst tie filtri, citādi jau puse rīgas ielu būtu eļļā, ja paskatamies, kā lielākā daļa šoferu kopj savus auto.. tāpēc ir vārsts, kurš palaiž garām eļļas filtrējošam elementam, ja tas ir aizsērējies.
a ar dīzeli, tas vajadzīgs, vnk tāpēc, lai izdzītu visus sūdus ārā no eļļošanas sistēmas un dīzelis tāpēc, ka pa lēto ir! tāpēc jau minēju, ka *vismaz* ar dīzeli izskalot! un par eļļošanu nav ne runas, protams, tāpēc nedrīkst ilgāk par minūti brīvgaitā skalot!
Melnais wrote:nu, par to filtru maiņu, tas ir tāds kā vēlams nosacījums, bet tāpēc jau neviens no neievēro...ParaTr00per wrote:par vaarstu filtraa skaidrs, kaapeec tas tur ir. kad filtrs ciet - paveras vaarsts. bet kur tu raavi, ka tas "aizkjepshanas periods" ir iisaaks par eljljas mainjas periodu? es saprotu, tur kaac tampaxu pa eljljas uzlejamo caurumu iebaazis un tas kunkuli uztaisiijis - klakt, un filtrs ciet, bet normaali expluateetjot kaa to dabuu gatavu? hmm... mosh vienk suudiigam filtram caurlaides speeja ir tik maza, ka tas vaarsts vienkaarshi vislaik veraas valjaa uzgaazeejot?Melnais wrote:vārstam vajadzētu būt ikvienā eļļas filtrā, jo nu, padomā pats, tev filtrs aizsērējās ar netīrumiem, tb kunkuļiem, kuri neizfiltrējās, kas notiek ar spiedienu? to jau kkur ir jānobāž, ne? nesprāgst tie filtri, citādi jau puse rīgas ielu būtu eļļā, ja paskatamies, kā lielākā daļa šoferu kopj savus auto.. tāpēc ir vārsts, kurš palaiž garām eļļas filtrējošam elementam, ja tas ir aizsērējies.
a ar dīzeli, tas vajadzīgs, vnk tāpēc, lai izdzītu visus sūdus ārā no eļļošanas sistēmas un dīzelis tāpēc, ka pa lēto ir! tāpēc jau minēju, ka *vismaz* ar dīzeli izskalot! un par eļļošanu nav ne runas, protams, tāpēc nedrīkst ilgāk par minūti brīvgaitā skalot!
un tici man, ar diizeli skalojot motoru, tu jau pa minuuti buusi nodeldeejis dzineeju vairaak kaa minuuti ruucinot dzineeju ar vienkaarshi izlaistu eljlju
ja godīgi, man to par dīzeli teica džeks, kurš savus 50 gadus ir krāmejies ar auto motoriem, to elektroniku, būvējis diagnostikas stendus un pēdējais ar ko ķimerējies, bija jaguar, tur kkāds servisa vadošais diagnostiķis vai hvz kas tur tāds svarīgs bijis. jā, man to māca kā autoelaktriķi, un neticu, ka tie džeki ir nepieredzējuši un muļķības man stāstītu!
nee, taas nau pasakas. ibo kad eljlja ir auksta, taa ir bieza un slikti lien cauri filtram. slikta (bieza) eljlja + slikts filtrs (ar mazu aktiivaas virsmas laukumu) = avaarijas bypass vaarsts atveerts.J.K.jr.bad. wrote:Es vēl vienu nelielu spamiņu par filtriem.
Kā man stāstīja, tad tas vārsts eļļas filtrā ir paredzēts, lai nodrošinātu motora eļļošanu nelaižot eļļu caur filtru, kamēr tā ir auksta un mazspējīga izfiltrēties cauri tam papīra filtram. Tad kad eļļa uzsilst, tad vārsts tiek pavērts vaļā eļļošana turpinās caur filtru. Bet varbūt tās ir tikai pasakas.. :neka:
avots:The strainer in the pick-up must not be so fine that it traps the smallest
abrasive particles, otherwise it could strangle the flow. Therefore, to protect
the bearings, a fine filter is interposed between the pump and the oil gallery.
Such a filter has to remove all hard abrasive particles large enough to bridge
the oil films in the bearings. When the engine is heavily loaded, these films
may become extremely thin. The filter is mounted externally on the crankcase,
so that its filtration element can be easily replaced at regular intervals, well
before it becomes blocked. Generally, if the element becomes blocked
prematurely the oil pressure lifts it off a seat at its lower end to by-pass it.
In the event of severe blockage, the oil pressure, acting against the upward
load exerted by the spring in the base, slides the element down the central
rod so that the lubricant can pass from the inlet directly into the outlet. The
upper end of the element seats on a soft elastomeric sealing ring which
accommodates any small particles that might become trapped between the
seating faces. Initially the element is by-passed only when the engine is
running at high rev/min: at lower speeds full-flow filtration is maintained. As
the contamination increases, however, the filter lifts at progressively lower
engine speeds.
Lambertino wrote:a kāds ir patēriņš?
nu meeginaash kaukada bridii ceru ka neaizmirsiishuroliss wrote:Ieliec vairaakas bildes no aarpuses un salona, man ir doma ikdienas auto mainiit no mk3 tdi uz lupo 3l..