Re: ramex VW LUPO
Posted: 01 Sep 2009, 13:34
Idejāls auto priekš pilsētas! Tiesa gan labāk būtu bijis, ja tur kaut kāds 1.9TDI stāvētu
jaa un tad ari nebutu pateerinjsh 4 litri pilseeta sastreegumaaJ.K.jr.bad. wrote:Idejāls auto priekš pilsētas! Tiesa gan labāk būtu bijis, ja tur kaut kāds 1.9TDI stāvētu
Toč - man mocim lielāksMelnais wrote:patēriņš kā motorollerim..
J.K.jr.bad. wrote:Protams, ka nebūtu.
Man pašam kādreiz bija ar 1.7SDI motoru tāds. Daudz neēda, bet pa šoseju bija bailīgi kādu apdzīt.
toties manam, piedzinja "nepareizā"......EsRoltons wrote:man skauž par patēriņu
1-kārt sveikts ar VW labs auto, labs patērinsramex wrote: Eļļas maiņa (~45 Ls, Castrol Longlife ir nedraudzīga cena, toties jāamaina reizi gadā vai 30kkm )
Po uz piedziņu, ja ir tāds patēriņšramex wrote:toties manam, piedzinja "nepareizā"......EsRoltons wrote:man skauž par patēriņu
pilnīgas un galīgas muļķības. ikdienas lietošanas dīzelītim tagad uz 8000km mainīs eļļuedzz85 wrote:3-kārt aizmirsti par tiem 30tkm ja gribi, lai arī pēc 40tk motors tev ietu kā nākas maini ellu ik pēc 10tk nevis 30tk, nu lai vai kas rakstīts uz ellas, bet uz 30tk ellai jau zūd tās sākotnējās ellosanas ipatnības. Pats mainu ir pēc 8000km un reize arī sanāk 60ls, jo 15w50 motuls litrā maksā 12ls...
tik Castrols meereni lej par tilpumu :d tur labi ja 3 litri max lien iekshaa, nevis 3,8Engine ANY, AYZ (PD) Capacity 3,8 liter
Use: Normal
Service intervals:
Change 15000 km / 12 months
EDGE 5W-30
SLX Professional LongLife II
Ko sapēriesDimanC wrote: 12 lati litrā... nu i [consored], ka tā maksā.
nu wtf? kāds tolks nomainīt filtru, ja eļļa paliek vecā, kura tāpat jau pēc 500km aizdirsīs filtru?Melnais wrote:nu, ar to eļļu ir tā, ja viņu jāmaina pēc 10'000km, tad nomaini vismaz eļļas filtru ik pēc 5'000km! un viss būs oki! šito jau neviens neiedomājas, ka eļļas filtrs nefiltrē eļļu pēc 5'000km..
hmm... un kaa teu liekas, kaapeec ir eljljas filtrs? man nezkaapeec visu laiku likaas, ka lai savaaktu uz uzkraatu sevii drazas, kas peld eljljaa...mpb wrote:nu wtf? kāds tolks nomainīt filtru, ja eļļa paliek vecā, kura tāpat jau pēc 500km aizdirsīs filtru?Melnais wrote:nu, ar to eļļu ir tā, ja viņu jāmaina pēc 10'000km, tad nomaini vismaz eļļas filtru ik pēc 5'000km! un viss būs oki! šito jau neviens neiedomājas, ka eļļas filtrs nefiltrē eļļu pēc 5'000km..
informaacijai - eljljas mainjas intervaalus nosaka motora / auto razhotaajs, nevis eljljas razhotaajs.DimanC wrote:tehnoloģijas ir attīstījušās un nav ko klausīties eļļas ražotāju smadzeņu skalošanā.
kā fleix teica melnais atkal aplauzāsParaTr00per wrote:hmm... un kaa teu liekas, kaapeec ir eljljas filtrs? man nezkaapeec visu laiku likaas, ka lai savaaktu uz uzkraatu sevii drazas, kas peld eljljaa...mpb wrote:nu wtf? kāds tolks nomainīt filtru, ja eļļa paliek vecā, kura tāpat jau pēc 500km aizdirsīs filtru?Melnais wrote:nu, ar to eļļu ir tā, ja viņu jāmaina pēc 10'000km, tad nomaini vismaz eļļas filtru ik pēc 5'000km! un viss būs oki! šito jau neviens neiedomājas, ka eļļas filtrs nefiltrē eļļu pēc 5'000km..
betnu variantu, ka filtru maina biezhaak kaa eljlju es nesaprotu - bada laikos veel filtrus mainiija ne katru eljljas mainjas reizi, bet otraadi neatceros. taapat tak noskruuveejot filtru naaksies zaudeet vismaz dalju eljljas...
Melnais : a par filtru, kas filtree eljlju tik 5kkm - kursh to ir izdomaajis?
informaacijai - eljljas mainjas intervaalus nosaka motora / auto razhotaajs, nevis eljljas razhotaajs.DimanC wrote:tehnoloģijas ir attīstījušās un nav ko klausīties eļļas ražotāju smadzeņu skalošanā.
kad peedeejoreiz intereses peec paarzaagjeeju eljljas filtru, tur iekshaa bija tikai papiira "gofra". neko, ko vareetu nosaukt par vaarstu neatradu... :neka: gribeetu apskatiit kautko, kas noraadiitu uz tevis apraxtiito variantu. arii par diviem filtriem uz katru eljljas mainju.Melnais wrote:trūp, nezinu, kurš tos ir izdomājis, bet kad nākamereiz maini filtru, apskaties, kkur tur jābūt rakstītam, ik pēc cik ilga laika jāmaina.. man šķiet, ka tas skaitlis bija 5k km vai 10k km, neatceros, nav arī svarīgi, bet svarīgi ir tas, ka viņš aizsērē no eļļas kunkuļiem un tamlīdzīgas drazas, tad atverās iekšējais vārsts un tā eļļa nefiltrēta tiek pumpēta pa visu motoru. šķiet, ka bija uz vienu eļļas maiņu 2 filtri jānomaina. tas ir viens... otrs, nenāktu arī pa ļaunu izskalot motoru vismaz ar dīzeļdegvielu. bet to jau reti kurš ievēro, un arī īpašas vajadzīvas nav ikdienas auto tik ļoti kopt.
un mazliet pēc eļļas fitra maiņas pieliet jau nenāks par ļaunu..