elksnis wrote:Android , kapēc GMM likāt jaunu?? cik pedējā laikā visas tantes runā - dizelim viņš nav vajadzīgs.
Tāpēc ka negāja labi ar veco - turbīna sāka normāli pūst tikai pie 2000rpm, līdz tam pilnīgs klusums. Pēc GMM nomaiņas viss ok - tātad vaina bija tiešām tajā.
vaidzej aizbraukt pie INC un lai uzraksta kodu bez GMM
Kad pie viņa aizbraucu, viņš tādu opciju nepiedāvāja.
Kad visu līdz galam salikšu, būs jāpazondē - moš var pieprogramēt pāris zirgus
Šodien bora tika pie jauna salona spoguļa - nu ne jauna, bet cita, dzīva. Vecajam pašaptumšojošajam spogulim bija šķidrie kristāli iztecējuši - jocīgs burbulis uzradies, un, protams, tas vairs netumšojās un bija hvz kāpēc čuru krāsā palicis. Opcija pirkt jaunu spoguli tika noraidīta pēc cenas uzzināšanas - ~150Ls bikuc par daudz. Vakar šrotā iegādāts pa 40Ls dzīvs eksemplārs. Šorīt, kad tiku līdz servisam, konstatēju, ka nopirktajam ir savādāks stiprinājums. Pa dienu sanāca braukt garām tam šrotam, iebraucu samainīt, bet aplauzos - melnas krāsas spoguļi nebija ar pareizajiem stiprinājumiem, bija tikai pelēki - kopā ar bēšīgu/melnu salonu tas galīgi neizskatītos. Nolēmu, ka var taču arī spogulim iekšas samainīt. Tā arī tika izdarīts - abi spoguļi tika akurāti atjaukti vaļā, vecajā korpusā ieliktas jaunās iekšas, viss salikts kopā un uzstādīts. Tagad viss ok - tumšojas kad vajag, ir gaišs kad nav jātumšojas. Karoč viss ok.
Tāpat šodien tika uzstādīts pareizais vārsts, kas EGR (vai kāviņutur) dancina. Godīgi sakot, starpību nejutu - kā bija tā ir. Ņemot vērā, ka viņu apmainīju pret veco vārstu bez naudas piemaksāšanas, tad atstāju šito -pēc papīriem šitas pareizais.
Vēl šodien atnāca pasūtītais temperatūras devējs - lasa temperatūru salonā ienākošajam gaisam. Iepriekš bija problēma, ka jamais lasa nepareizo ārējā gaisa temperatūru. Klima rēķina kaut kādu vidējo temperatūru starp visiem devējiem (ārējais devējs bamperī, tad šitas un vēl kaut kāds laikam). Karstā laikā (+25) rādīja ārējo temperatūru +10, un negribēja slēgt iekšā kondicionieri. Saspaidot klimas pogas diagnostikas režīmā nokonstatēju, kurš devējs vainīgs. Atvienojot to, klima izdomāja, ka jārēķinās tikai ar ārējā devēja rādījumiem un viss bija ok. Salīdzinot noņemtā devēja numuru ar katalogos norādīju, konstatēju ka bija uzstādīts nepareizais.
Šodien atnāca ar pareizo numuru - bet rezultāts tāds pats - hvz kāpēc domā, ka ārā ir +7 grādi. Kad slēdzu autiņu pie kompja, parādīja, ka vēl esot beidzies temperatūras devējs iztvaikotājā - būs jāparokās pa google lai saprastu kā tur īsti viss darbojas, un kur var būt vaina...
Pagaidām to devēju atkal atslēgšu - galu galā bez viņa tā padarīšana strādā labāk.
Ā, vēl taču nesen dabūju recaro ķebļus - no Andrejs666 golpa - viņš sev dabūja labākus. Ķebļi ir melni, auduma. Doma bija sekojoša: par cik esošie ādas ķebļi ir padiluši, āda ar plaisām, tie tāpat jāpāršuj. Ja jāņemas ar šūšanu, tad kāda starpība kurus - labāk jau tad recaro. Vienīgais- kad paprasīju šuvējam, kurš šuj ķebļus priekš e21, cik tas maksās - viņš ielomīja ~400Ls par 2 ķebļu pāršūšanu ar ādu. Man jau liekas, ka bišku par daudz... Varbūt kāds var ieteikt kādu lētāku variantu? Un cik varētu maksāt a-ļa stock āda kvadrātmetrā?
Vienk jocīgi liekas, ka par abu e21 priekšējo ķebļu pāršūšanu (ok, tur gan tikai sēžamā vieta un mugura jāpāršuj) par darbu paprasīja 60Ls, a par šitiem 400 - materiāls tik dārgs?
Focus wrote:gan jau čalis pārprata.. 400LS par 2 beņķiem
Nu hz ko tur var pārprast - teicu, ka jāpāršuj 2 priekšējie ķebļi "pod original" ar ādu/mākslīgo ādu (cik zinu, tad vw stockā arī ir ādas/mākslīgās ādas kombinācija).
Ja kāds var ieteikt ko lētāku bet ar normālu kvalitāti -studijā!
P.S. Ķebļiem ir sānos airbagi.
Android wrote:paprasīju šuvējam, kurš šuj ķebļus priekš e21
Tas ir tas pats, kuram powerī ir niks "Šuvējs"?
Pie viņa vedu remontēt savus RECARO ķebļus, vispār par smieklīgām naudām sataisīja, kā arī intereses pēc uzjautāju, cik maksātu priekšējos ar ādu pāršūt - neatceros, cik jams teica, bet 400ls toč nebija. Krietni mazāku summu nosauca.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
Jā, tas pats "Šuvējs" - zinu viņa cenas, bet par nosaukto ciparu biju šokā nedaudz.
Pašam - teorētiski varētu arī pats to izdarīt, bet tagad dzīve tā iegrozījusies, ka nesanāk laika nedz burāšanai, nedz izgulēties... pat jettu tā arī neesmu dabūjis ielās, kaut gan tur praktiski viss jau gatavs... tikai fcuk atkal vasara (lasi - sezona) cauri...
Pēc auto nosēdināšanas konstatēju, ka pakaļējiem riteņiem ir parādījies ne tikai paliels sagāzums (līdzīgi kā bmw /----\ ), bet arī savērsums nav īsti pareizs - riteņi drusku "šķielē". Slapjā laikā uz nelīdzena ceļa nav īpaši patīkami - auto pakaļējā ass peld - tb stūrē te viens, te otrs rats.
Šodien aizbraucu uz savērsuma regulēšanu, bet izrādās, ka tur regulēšanas iespējas ir visai mazas - drusku tik var pabīdīt pakaļējās ass priekšējās sviras priekšējo buksi - saregulējot to līdz maksimāli iespējamai pozīcijai, tāpat sanāk ~1,5 grādu nobīde.
Pagooglējot konstatēju, ka ir 2 varianti - pasūtīt vai nu svirām ekscentriskas bukses - nelielas regulācijas iespējas būtu itkā, vai arī uztaisīt neregulējamās sviras par regulējamām - apmēram šādas:
Par cik drīz jau ziema un auto tāpat jāceļ augšā, īpaša steiga nav - pameklēšu lietotas sviras eksperimentam. Ņemot vērā, ka sviras paldiesdievam nav alumīnija, domāju ka nebūs dikti sarežģīti uztaisīt... cerams..
Kā teica vienas zināmas auto pārraides vadītājs: "How hard can it be?"
Pauliic wrote:no tava teksta var saprast, ka stock bora šķielē un tas ir normāli?
Ne gluži - ja ir srock atsperes un auto ir stock augstumā, tad nē. Šķielē tikai, ja dikti piekrauj.
Uzliekot zemās atsperes, sāka šķielēt. Sākumā bija ap 3 grādiem, daregulējām līdz 1,5 grādiem. Anyway jāuztaisa regulējama tā piekare - turklāt šajā gadījumā tas viss ir salīdzinoši vienkārši.
Atgriežoties 1-2 lapas atpakaļ pie paātrinājuma sensora (G251): pa visādiem resursiem pavandoties, atradu dažādu infu par sensora atrašanās vietu - vieni saka, ka jāmeklē zem stūres, citi - ka jābūt labajā pusē aiz bardaciņa pie stoikas. Manējam atradu to sensoru pie stoikas pieskrūvētu. Līdz ar to ir nesaprašanās:
1. Vai sensori ir divi - viens zem stūres, otrs pie stoikas, vai tomēr tikai viens?
2. Vai to sensoru novietojums gadienā nemainījās 2002. gada feislifta laikā?
P.S. Šodien pieslēgšu kompi un paskatīšos, kas notiek to sensoru atvienojot.
Ā, jā, aizmirsu pateikt - piektdien ienācās OBD2 vads un VCDS 8.05 programma
Android wrote:Atgriežoties 1-2 lapas atpakaļ pie paātrinājuma sensora (G251): pa visādiem resursiem pavandoties, atradu dažādu infu par sensora atrašanās vietu - vieni saka, ka jāmeklē zem stūres, citi - ka jābūt labajā pusē aiz bardaciņa pie stoikas. Manējam atradu to sensoru pie stoikas pieskrūvētu. Līdz ar to ir nesaprašanās:
1. Vai sensori ir divi - viens zem stūres, otrs pie stoikas, vai tomēr tikai viens?
2. Vai to sensoru novietojums gadienā nemainījās 2002. gada feislifta laikā?
P.S. Šodien pieslēgšu kompi un paskatīšos, kas notiek to sensoru atvienojot.
Ā, jā, aizmirsu pateikt - piektdien ienācās OBD2 vads un VCDS 8.05 programma