Nepieciešams neliels info par opel astra
Moderator: Bastard
Nepieciešams neliels info par opel astra
Tad nu tā, nepieciešams ekonomisks spainis, pašlaik par labu ciparu piedāvā opel '00 vai '99 1.7TD Opel Astru.
Galvenie divi jautājumi: cik tas dīzelis izturīgs (lasīt: lēts eksplutācijā un remontos(jā zinu dīzeļa remonti parasti ir "pa lēto"). Un vēl cik hadene panes LV ceļus(pēc Mazdas vairs nestāv uz regulāriem (gandrīz pulksteni varēja regulēt) bukšu u.c hadenes daļu nomaiņu) , ja pieņem, ka tiek liktas normālas rez. daļas, nevis ķīnīzeru vai hvz mistrojumi.
Galvenie divi jautājumi: cik tas dīzelis izturīgs (lasīt: lēts eksplutācijā un remontos(jā zinu dīzeļa remonti parasti ir "pa lēto"). Un vēl cik hadene panes LV ceļus(pēc Mazdas vairs nestāv uz regulāriem (gandrīz pulksteni varēja regulēt) bukšu u.c hadenes daļu nomaiņu) , ja pieņem, ka tiek liktas normālas rez. daļas, nevis ķīnīzeru vai hvz mistrojumi.
mans slapjākais sapnis ir R8 ar zilām gaismas diodēm
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17021
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Nepieciešams neliels info par opel astra
Nu manā lietošanā ir bijušas divas 3 paaudzes mazdas un vienīgais, kas hadenē tika regulāri mainīts bija "zaldātiņi". Nu bet tas jau laikam atkarīgs no braukšanas manieres.
Par Opeli runājot-pirms 1/2gada sievai tika meklēts auto un šis bija viens no variantiem, bet ne dīzelis. Dīzeļa vājā vieta ir augstspiedien sūknis. Ja pareizi aceros, tad k-kur pie 150k viņš mira ka maz neliekas, remonts ~500Ls. Par pašu motoru nekas slikts nav dzirdēts, itkā izturīgs un gana ekonomisks. Ievācot info no Astras lietotājiem par hadeni, tad daudzi sūkstijās par pakaļējām atsperēm-lūztot. Pārējais jau kā opelis-paskaļš un paciets. Salonā vietas gana daudz un par k-kādiem extru atteikumiem ar netika dzirdēts.
Īsumā viss.
Par Opeli runājot-pirms 1/2gada sievai tika meklēts auto un šis bija viens no variantiem, bet ne dīzelis. Dīzeļa vājā vieta ir augstspiedien sūknis. Ja pareizi aceros, tad k-kur pie 150k viņš mira ka maz neliekas, remonts ~500Ls. Par pašu motoru nekas slikts nav dzirdēts, itkā izturīgs un gana ekonomisks. Ievācot info no Astras lietotājiem par hadeni, tad daudzi sūkstijās par pakaļējām atsperēm-lūztot. Pārējais jau kā opelis-paskaļš un paciets. Salonā vietas gana daudz un par k-kādiem extru atteikumiem ar netika dzirdēts.
Īsumā viss.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Nepieciešams neliels info par opel astra
Ko padarīsi, ja jātiek līdz lauku mājāi pa ceļu, kas kopš WW2 nav redzējis greideriJuzix wrote:Nu manā lietošanā ir bijušas divas 3 paaudzes mazdas un vienīgais, kas hadenē tika regulāri mainīts bija "zaldātiņi". Nu bet tas jau laikam atkarīgs no braukšanas manieres.
mans slapjākais sapnis ir R8 ar zilām gaismas diodēm
- Wu-Ryder
- Posts: 1779
- Joined: 22 Sep 2004, 00:49
- Location: Dobele/Jelgava/Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Nepieciešams neliels info par opel astra
Ja tiesi Dizelj opeljiem huinas sakas ar to sukni, parejais ir OK, hadene elementara, tapec ari nefiga neplist. Un ir jau tac vel divu veidu dizeljdzineji vineim ieksa ISUZU un OPEL, tas astras kam ir OPLE dizelis esot labakas. NU tas OPEL dzinejs esot labaks.
Un manas draudzenes mamma 3gadus ar 99' gada astru brauca darba darisanas uz Latgalem, Ciemiem utt. Vinai bija 1,6 benzins - nefiga sai nerija un hadenei elemetaras lietas tik mainija
Un manas draudzenes mamma 3gadus ar 99' gada astru brauca darba darisanas uz Latgalem, Ciemiem utt. Vinai bija 1,6 benzins - nefiga sai nerija un hadenei elemetaras lietas tik mainija
Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
(c) 3BMotorsport
- ingars
- Posts: 724
- Joined: 31 Oct 2005, 22:09
- Location: Parasti atrodos Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Nepieciešams neliels info par opel astra
Man sencis ar 2001 gada astru taxi brauka pikaps vietas pietiekami nobraukums ap 200000km pedeja shaize bija kondicioniera radiators partrina dzesesanas radiatoru.
Ik pa 2,5 men maina ellu un ritosha ir izturiga un lata remonta pat lietojot orginalas detalas.
Ja man nebutu ar ko braukt opel astra butu manu meklejamo masinu saraksta.
Vaja vieta ka visiem opel diseliem suknis.
Ik pa 2,5 men maina ellu un ritosha ir izturiga un lata remonta pat lietojot orginalas detalas.
Ja man nebutu ar ko braukt opel astra butu manu meklejamo masinu saraksta.
Vaja vieta ka visiem opel diseliem suknis.
mk1 1984 cabrio 2,0 2E +automatic
AUTO REMONTS
VAG COM diagnostika
metinasanas darbi
mezaparks 28879160
AUTO REMONTS
VAG COM diagnostika
metinasanas darbi
mezaparks 28879160
Re: Nepieciešams neliels info par opel astra
wy-rider: no kurienes tāda informācija ? kad es savējo 1.7DTI pirku skatījos kā reiz pēc isuzu dīzeļa.
Bet vispār auto samērā OK. nekas īpaši nelūzt , viss pa duskai nolietojas. Ja ved smagus ļaužus vai ķieģeļus var salauzt aizmugurējās atsperes. Es nomainīju divas uz normālām aftermarket un tagad viss ir ok. Patēriņš vienkārši iepriecina.
Bet vispār auto samērā OK. nekas īpaši nelūzt , viss pa duskai nolietojas. Ja ved smagus ļaužus vai ķieģeļus var salauzt aizmugurējās atsperes. Es nomainīju divas uz normālām aftermarket un tagad viss ir ok. Patēriņš vienkārši iepriecina.
anarhists
- saņģelmaņģels
- Posts: 147
- Joined: 28 Jan 2011, 10:43
- Location: banānvalsts Rietumu gals
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Nepieciešams neliels info par opel astra
3 gadus jāju opeli (bertone coupe 2.2 DTI) un neko sliktu nevar teikt. Noskrējiens 230 k un plauktos apakšējie šarnīri vēl stāv oriģinālie. Pēc pirmā pusgada nomainīju vienu pakaļējo amīti (oriģināls 180 000) Pie 220 000 vienu priekšējo gultni un tagad prasās otrs. Ir lekts pa gaisu, spīdzināts pa granti, 2x pārsists karteris un pa šiem 3 gadiem varu reikt, ka ne reizes nav pievīlis. Uzticams darba zirgs (gultņi gan sit pa kabatu. SKF ap 70 Ls)
astra bertone 2.2dti pie žoga
golf mk2 Super 2000
golf mk2 cyncro -86
Clio RenaultSport Cup
golf mk2 Super 2000
golf mk2 cyncro -86
Clio RenaultSport Cup
Spoiler
Show
Re: Nepieciešams neliels info par opel astra
Tas tā kā ir skaidrsKrish wrote:Ja nemaldos tad 1,7 dzinēji nāk 2 veidu - opeļa (vācu) un isuzu !dzejnieks wrote:Y17DT - mēsls ne dzinējs.. samērā dinamisks, bet ne ilgmūžīgs..
Tie isuzu mēsli, bet vācu ir baigi ok, paziņa jau vairāk pa 4 gadiem brauc, un tfu tfu tfu viss ok !
B4 TDi
- Renegāts
- Posts: 247
- Joined: 23 Jul 2004, 12:00
- Location: Pašā LV centrā
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Nepieciešams neliels info par opel astra
ar astru g nobraucu vairāk kā 2x gadus. tik cik eļļu mainīju un atsaiti priekšā 2x mainīju, uz apmalēm salauzu, mainīju arī aizmugurējos amortiņus. ņemot vērā, ka tas auto 200k km pirms manis pa lv kā darba auto tik dzenāts, tādi sīkumi vien bija. neko cietāks un skaļāks nav kā e46. ja nav sists, nerūsē, jo cinkots.
vienīgi ecotec 2.0 motors ēdīs eļļu. priekš savas klases auto
vienīgi ecotec 2.0 motors ēdīs eļļu. priekš savas klases auto
Domā par rītdienu...nopērc 2 kastes alus!
Re: Nepieciešams neliels info par opel astra
Ar astra G Coupi nobraukāju 3 gadus,pēc iegādes tika nomainīts viens plaukts un priekšējie amji jo viens bija salocīts.
Pēc gada iekš TA konstatēja ka aizmugurējās atsperes salūzušas,vēl pēc gada nomanīju vienu stūres pirkstu un nomainīju termostatu (dārgs maita 90Ls,bet atradu par ~40).
1.8 ecotec sāka taisīt sūdus,iedegās chekengine un ik pēc 5000k no svaigas eļļas maiņas brīža eļļa sāka garos pārbraucienos sprūst kaut kur dzinēja augšējā daļā,un līdz ar to radīja iespaidu ka tā kaut kur pazuda,bet pēc brīža atkal notek lejā.
Kaut kad ne pārāk sen nācās nomainīt aizdedzes spoļes,jo viņas visas nāk vienā blokā ~40Ls
Ķluču,bremždisku,eļļas,filtru maiņa pats pa sevīm saprotams.
Vēl besīja ka tam opelim visas rezerves daļas vienmēr ir 2 vai vairāk varianti.
Ļoti neēri jutos pie stūres ar saviem 1.98m.
Ciest nevaru to lūzni ,bet maita smuks.
Pēc gada iekš TA konstatēja ka aizmugurējās atsperes salūzušas,vēl pēc gada nomanīju vienu stūres pirkstu un nomainīju termostatu (dārgs maita 90Ls,bet atradu par ~40).
1.8 ecotec sāka taisīt sūdus,iedegās chekengine un ik pēc 5000k no svaigas eļļas maiņas brīža eļļa sāka garos pārbraucienos sprūst kaut kur dzinēja augšējā daļā,un līdz ar to radīja iespaidu ka tā kaut kur pazuda,bet pēc brīža atkal notek lejā.
Kaut kad ne pārāk sen nācās nomainīt aizdedzes spoļes,jo viņas visas nāk vienā blokā ~40Ls
Ķluču,bremždisku,eļļas,filtru maiņa pats pa sevīm saprotams.
Vēl besīja ka tam opelim visas rezerves daļas vienmēr ir 2 vai vairāk varianti.
Ļoti neēri jutos pie stūres ar saviem 1.98m.
Ciest nevaru to lūzni ,bet maita smuks.