Atsauksmes par Saab 9-3 2.2TiD
Moderator: Bastard
Re: Atsauksmes par Saab 9-3 2.2TiD
nu tik daudz ar ar zinu vairāk interesē kā ir ar kaut kādām slimībām, ir kaut kas, kas maksā nenormālo naudu pie remontiem, kam jāpievērš uzmanība.feelfree wrote:ekonomisks, normals aparāts ... 170 ie bez problemam.. vairak nezinu
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.
Re: Atsauksmes par Saab 9-3 2.2TiD
cik zinams tas 2.2 dvizoks nāk no opeļu saimes ,bet Saab ir pielicis savu roku tam dvizokam, taka drosi uz i auto vai opel blitz un jauta par vectru vai astru ar 2.2 dizeli
Nepatīk mans avatars? ir risinājums 5ls un nomainīšu uz jums tīkamu PM
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Atsauksmes par Saab 9-3 2.2TiD
Draugam šiet tāds 4 durvīgs ir uz pārdošanu. Pac jau kādu laiku ar citu auto pārvietojas. Pirms dažiem gadiem Dīzeļcentrā kaut kas motoram tika labots pa 700Ls .
Ja interesē PM.
Ja interesē PM.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: Atsauksmes par Saab 9-3 2.2TiD
SAAB = labs naudiņš remontos, lai tur vai kas nobirst. ķip zviedru presižs, kas maksā naudu.
Elektronika protams
ir pieredze ar parasta 9-3 2.0 sajūga maiņu. ne daudz ne maz - 600Ls.
Tas pats vējstikls maksā vairāk nekā ierindas autiņam. Konforts protams foršs - ādiņa un viss pārējais. mmm..
Taču, ja Tu meklē sev, neiesaku. ņem kko žiperīgāku ar 160zs +
Elektronika protams
ir pieredze ar parasta 9-3 2.0 sajūga maiņu. ne daudz ne maz - 600Ls.
Tas pats vējstikls maksā vairāk nekā ierindas autiņam. Konforts protams foršs - ādiņa un viss pārējais. mmm..
Taču, ja Tu meklē sev, neiesaku. ņem kko žiperīgāku ar 160zs +
German muscle car lover
Re: Atsauksmes par Saab 9-3 2.2TiD
160zs+ īpaši nerausta vairāk interesē foršs auto ikdienai.Deivs wrote:SAAB = labs naudiņš remontos, lai tur vai kas nobirst. ķip zviedru presižs, kas maksā naudu.
Elektronika protams
ir pieredze ar parasta 9-3 2.0 sajūga maiņu. ne daudz ne maz - 600Ls.
Tas pats vējstikls maksā vairāk nekā ierindas autiņam. Konforts protams foršs - ādiņa un viss pārējais. mmm..
Taču, ja Tu meklē sev, neiesaku. ņem kko žiperīgāku ar 160zs +
bļins, cik cilvēku, tik viedokļu par saab`iem. cits saka, ka +/- tik pat dārgi kā visi citi, cits saka, ka vienkārši pakaļā. gribas ļoti, bet visi sabaidījuši esiet
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.
Re: Atsauksmes par Saab 9-3 2.2TiD
nu man mamma par 9-3 2.0 benzīnu pārvietojas.mpb wrote:160zs+ īpaši nerausta vairāk interesē foršs auto ikdienai.Deivs wrote:SAAB = labs naudiņš remontos, lai tur vai kas nobirst. ķip zviedru presižs, kas maksā naudu.
Elektronika protams
ir pieredze ar parasta 9-3 2.0 sajūga maiņu. ne daudz ne maz - 600Ls.
Tas pats vējstikls maksā vairāk nekā ierindas autiņam. Konforts protams foršs - ādiņa un viss pārējais. mmm..
Taču, ja Tu meklē sev, neiesaku. ņem kko žiperīgāku ar 160zs +
bļins, cik cilvēku, tik viedokļu par saab`iem. cits saka, ka +/- tik pat dārgi kā visi citi, cits saka, ka vienkārši pakaļā. gribas ļoti, bet visi sabaidījuši esiet
braukt ir forši :verycool:
remontēt, nu ... Nav kā manam w201, ka visur norm bez gemaroja var klāt tikt.
Ja tam dīzeļmotoram detaļas der no Opeļa, tad jau super.
ar Hadenes remontu neesam vēl saskārušies. 1 gads tiek braukts pa latviju (~20k km) bet hadenē vēl viss turās
German muscle car lover
Re: Atsauksmes par Saab 9-3 2.2TiD
laikam nav ko riskēt, A3 vai Golf 4 vieglāk būs notirgot, ja nu kasDeivs wrote:nu man mamma par 9-3 2.0 benzīnu pārvietojas.mpb wrote:160zs+ īpaši nerausta vairāk interesē foršs auto ikdienai.Deivs wrote:SAAB = labs naudiņš remontos, lai tur vai kas nobirst. ķip zviedru presižs, kas maksā naudu.
Elektronika protams
ir pieredze ar parasta 9-3 2.0 sajūga maiņu. ne daudz ne maz - 600Ls.
Tas pats vējstikls maksā vairāk nekā ierindas autiņam. Konforts protams foršs - ādiņa un viss pārējais. mmm..
Taču, ja Tu meklē sev, neiesaku. ņem kko žiperīgāku ar 160zs +
bļins, cik cilvēku, tik viedokļu par saab`iem. cits saka, ka +/- tik pat dārgi kā visi citi, cits saka, ka vienkārši pakaļā. gribas ļoti, bet visi sabaidījuši esiet
braukt ir forši :verycool:
remontēt, nu ... Nav kā manam w201, ka visur norm bez gemaroja var klāt tikt.
Ja tam dīzeļmotoram detaļas der no Opeļa, tad jau super.
ar Hadenes remontu neesam vēl saskārušies. 1 gads tiek braukts pa latviju (~20k km) bet hadenē vēl viss turās
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.
Re: Atsauksmes par Saab 9-3 2.2TiD
Hadenee arii duadz lietu no opel!
Motors ja tads pats kaa opel 2.2 tad iet jau normaali delj ikdienas pietiek!!!
P.S. pats skatos uz 9-5 3.d diizeli!!!
Motors ja tads pats kaa opel 2.2 tad iet jau normaali delj ikdienas pietiek!!!
P.S. pats skatos uz 9-5 3.d diizeli!!!
http://www.kupunslipe.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Atsauksmes par Saab 9-3 2.2TiD
ar 3 litrigo dizeli viss esot slikti... nemts vins ir no isuzu un kautkas vina neesot kartiba vai apkopes nereali maksā!Bebriitis wrote:Hadenee arii duadz lietu no opel!
Motors ja tads pats kaa opel 2.2 tad iet jau normaali delj ikdienas pietiek!!!
P.S. pats skatos uz 9-5 3.d diizeli!!!
Nepatīk mans avatars? ir risinājums 5ls un nomainīšu uz jums tīkamu PM
Re: Atsauksmes par Saab 9-3 2.2TiD
bet tie divi mazie huinas a3 un golf4 nekad nestavēs komforta ziņa klat saabam, gaitas ipašibas un salona ertums ir , man visi braucieni kaut kur saaba blakus sedetāja vietā beigushies guļot, jo komforts ņemerenijs...mpb wrote: laikam nav ko riskēt, A3 vai Golf 4 vieglāk būs notirgot, ja nu kas
Nepatīk mans avatars? ir risinājums 5ls un nomainīšu uz jums tīkamu PM
Re: Atsauksmes par Saab 9-3 2.2TiD
zinu, jau zinu, bet cenas tiešām biedē, ja tā visa ir patiesība, ko stāsta. pabraukšu ar kādu mazo sūdiņu un gan jau kādreiz iesēdīšos arī saab`āfeelfree wrote:bet tie divi mazie huinas a3 un golf4 nekad nestavēs komforta ziņa klat saabam, gaitas ipašibas un salona ertums ir , man visi braucieni kaut kur saaba blakus sedetāja vietā beigushies guļot, jo komforts ņemerenijs...mpb wrote: laikam nav ko riskēt, A3 vai Golf 4 vieglāk būs notirgot, ja nu kas
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.
Re: Atsauksmes par Saab 9-3 2.2TiD
Golf IV sajūga maiņa ap 1k Lsmpb wrote:laikam nav ko riskēt, A3 vai Golf 4 vieglāk būs notirgot, ja nu kasDeivs wrote:nu man mamma par 9-3 2.0 benzīnu pārvietojas.mpb wrote:160zs+ īpaši nerausta vairāk interesē foršs auto ikdienai.Deivs wrote:SAAB = labs naudiņš remontos, lai tur vai kas nobirst. ķip zviedru presižs, kas maksā naudu.
Elektronika protams
ir pieredze ar parasta 9-3 2.0 sajūga maiņu. ne daudz ne maz - 600Ls.
Tas pats vējstikls maksā vairāk nekā ierindas autiņam. Konforts protams foršs - ādiņa un viss pārējais. mmm..
Taču, ja Tu meklē sev, neiesaku. ņem kko žiperīgāku ar 160zs +
bļins, cik cilvēku, tik viedokļu par saab`iem. cits saka, ka +/- tik pat dārgi kā visi citi, cits saka, ka vienkārši pakaļā. gribas ļoti, bet visi sabaidījuši esiet
braukt ir forši :verycool:
remontēt, nu ... Nav kā manam w201, ka visur norm bez gemaroja var klāt tikt.
Ja tam dīzeļmotoram detaļas der no Opeļa, tad jau super.
ar Hadenes remontu neesam vēl saskārušies. 1 gads tiek braukts pa latviju (~20k km) bet hadenē vēl viss turās
Re: Atsauksmes par Saab 9-3 2.2TiD
Ja vinjs tieshaam ir njemts no isuzuu tad labaak nenjemt jo tur ja kaut kas nobirst tad cena ir nereaali augsta, to toch es zinu ko man corsa ir 1,7 isuzu diizelis kameer iet tikmeer ok!!! bet ja saluuzt tadfeelfree wrote:ar 3 litrigo dizeli viss esot slikti... nemts vins ir no isuzu un kautkas vina neesot kartiba vai apkopes nereali maksā!Bebriitis wrote:Hadenee arii duadz lietu no opel!
Motors ja tads pats kaa opel 2.2 tad iet jau normaali delj ikdienas pietiek!!!
P.S. pats skatos uz 9-5 3.d diizeli!!!
http://www.kupunslipe.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Atsauksmes par Saab 9-3 2.2TiD
ja kas loti labus saabus un volvo ar garantiju tirgo http://www.bauto.lv" onclick="window.open(this.href);return false;. onclick="window.open(this.href);return false;. onclick="window.open(this.href);return false;. 2 pazistami ņēmushi caur viniem vienu aero un otru 2.2 pa maksimalo... masinas ar originalo nobraukumu u.t.t uz vietas placi konfektes stāv - majaslapā nekā ipaša... vismaz aizbrauc pamēģini no kā atsakies....
Nepatīk mans avatars? ir risinājums 5ls un nomainīšu uz jums tīkamu PM
Re: Atsauksmes par Saab 9-3 2.2TiD
Arii shiem mazajiem suudinjiem remonts maksaas!!!mpb wrote:zinu, jau zinu, bet cenas tiešām biedē, ja tā visa ir patiesība, ko stāsta. pabraukšu ar kādu mazo sūdiņu un gan jau kādreiz iesēdīšos arī saab`āfeelfree wrote:bet tie divi mazie huinas a3 un golf4 nekad nestavēs komforta ziņa klat saabam, gaitas ipašibas un salona ertums ir , man visi braucieni kaut kur saaba blakus sedetāja vietā beigushies guļot, jo komforts ņemerenijs...mpb wrote: laikam nav ko riskēt, A3 vai Golf 4 vieglāk būs notirgot, ja nu kas
http://www.kupunslipe.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Atsauksmes par Saab 9-3 2.2TiD
feelfree wrote:bet tie divi mazie huinas a3 un golf4 nekad nestavēs komforta ziņa klat saabam, gaitas ipašibas un salona ertums ir , man visi braucieni kaut kur saaba blakus sedetāja vietā beigushies guļot, jo komforts ņemerenijs...mpb wrote: laikam nav ko riskēt, A3 vai Golf 4 vieglāk būs notirgot, ja nu kas
kā kurš SAABs un kā kurš golfs. Man ir bijuši daudz SAABi un vēl ir viens, bet tagad esošais Golfs ir krietni pārāk aprīkots par tā laika SAABiem (~2000.gads). Recaro ādas salons, dziļš un ērts, pilnpiedziņa, v6, 6 gang, navi, xenon, lietus sensor, aptumšojošie spoguļi, muzons pat skaļāk pats pagriežās ja ritīgi ručkā dod
betnu SAAB ir tāds interesants un feins auto, ja ņem tad gan vaig tomēr turbo, jo turbo SAABs ir baigā bauda man jau dikti velk atpakaļ uz turbo tagad. gribētos kādu 9-3 viggenu.